Die is er, rustig kijkend wat voor briljante opmerkingen hier voorbij komenquote:
sorry ik zal het niet meer doenquote:Op maandag 18 maart 2019 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil niet meer posten omdat jij Groningen continu belachelijk maakt. Ik zit ook dicht tegen stoppen aan
Niets mis mee toch, lekker man. Gewoon zelf online zetten, ja toch.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Seksfilmpje met ADO-keeper Postma op internet gezet
Whoooooooooo DILDO! Jalalalaquote:Op maandag 18 maart 2019 20:45 schreef superniger het volgende:
[..]
DE KEEPER VAN DEN HAAG HEEFT EEN DILDO IN ZIJN MAAG.
Wat goed van AZ gisteren he?quote:Op maandag 18 maart 2019 20:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dan verwacht ik dat @:tjacka en @:mortaxx ook aanwezig zijn
ik vind dat niet leuk lavquote:Op maandag 18 maart 2019 20:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat goed van AZ gisteren he?Had het nooit verwacht.
Tilgodquote:Op maandag 18 maart 2019 20:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Retteketetquote:Op maandag 18 maart 2019 20:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
1-0. 6-2.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik vind dat niet leuk lav
kampioenschap is nu een stukje verder weg.
quote:
Maar ja, ik ben een kaaskop he, dus dan ben je wel erg blij. Zelfs als ik eigenlijk ook voor Ajax ben. Die eeuwige tweestrijdquote:Op maandag 18 maart 2019 20:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik vind dat niet leuk lav
kampioenschap is nu een stukje verder weg.
Ik vind het altijd erg gezellig als Laenderr er is.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:49 schreef Coco. het volgende:
Lavenderr komt hier zo weinig, ze weet niet meer dat KingRoland voor Ajax is.
Wie is Laenderr?quote:Op maandag 18 maart 2019 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het altijd erg gezellig als Laenderr er is.
Volgens mij bedoel je Lavenderrquote:Op maandag 18 maart 2019 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het altijd erg gezellig als Laenderr er is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |