Rechtop blijven zittenquote:Op maandag 18 maart 2019 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik slaap het laatste half uur van de show al.
Oude mannen struggles
ik ben wel een beetje bang om met de tram naar school te gaan lav.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi mannen. Was even aan het lezen op NWS. Heb wel het begin gehoord toen Johan zei dat dit niet een lach of ik schiet show gaat worden.
Gewoon de fiets pakken.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ben wel een beetje bang om met de tram naar school te gaan lav.
doe ik ook maar soms als het regent (zoals de hele week vorige week en de week ervoor) moet ik welquote:
Onze relatie is nu overquote:Op maandag 18 maart 2019 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker hoor. Ik zit nu ook een beetje te gamenNightelf trouwens, geen horde he
Facebookgodenquote:X heeft zichzelf als veilig gemarkeerd tijdens de schietpartij in Utrecht (stad).
Zeg dat nou niet, straks schiet ze in een stuip.quote:
Dat lijkt me best leukquote:Op maandag 18 maart 2019 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, straks schiet ze in een stuip.
quote:
Over manwijven gesprokenquote:
Werken is voor arbeidersquote:Op maandag 18 maart 2019 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]nou ik snap je want wij verliezen altijd
hoe is het met jou? had je nou weer werk? of ander werk?
Vond de keeper van den haag ook prrrimaquote:Op maandag 18 maart 2019 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niks mis met op transseksuelen vallen hoor Guus.
Beetje laten peggen.
Waar is t mis gegaan?quote:Op maandag 18 maart 2019 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja helaas ben ik nu weer een arbeider.
Echt?quote:Op maandag 18 maart 2019 20:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vond de keeper van den haag ook prrrima
Was het grapje de moeite waard om terug te lezen? Want ik ben al een pagina verder zie ik net.quote:
Dankquote:Op maandag 18 maart 2019 20:42 schreef Karina het volgende:
Uit de verte leek het net die ene gast uit TBBTLeonard.
neequote:Op maandag 18 maart 2019 20:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Was het grapje de moeite waard om terug te lezen? Want ik ben al een pagina verder zie ik net.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |