Wie?quote:Op maandag 18 maart 2019 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het altijd erg gezellig als Laenderr er is.
Misschien kan Lavender ook eens meedoen met Haxballquote:Op maandag 18 maart 2019 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik vind het gewoon zo goed van AZ. Nooit verwachtquote:Op maandag 18 maart 2019 20:49 schreef Coco. het volgende:
Lavenderr komt hier zo weinig, ze weet niet meer dat KingRoland voor Ajax is.
Ik dacht dat hij voor PSV isquote:Op maandag 18 maart 2019 20:49 schreef Coco. het volgende:
Lavenderr komt hier zo weinig, ze weet niet meer dat KingRoland voor Ajax is.
dat komt zeker omdat een paar van mijn goede vrienden davy en coco voor psv zijn.quote:
Ik kom hier ook graag buurten. Altijd lachen bij julliequote:Op maandag 18 maart 2019 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 maart 2019 20:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kom hier ook graag buurten. Altijd lachen bij jullie
Ook beter dan Jo de jong?quote:
Nee, ik let daar blijkbaar niet op.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:51 schreef Coco. het volgende:
[..]
Zou zomaar zijn nieuwe act kunnen zijn.
Maar Davy en Coco zijn ook schatjes.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dat komt zeker omdat een paar van mijn goede vrienden davy en coco voor psv zijn.
Je bent zelf een schatje als je weer eens mad bent.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, ik let daar blijkbaar niet op.
[..]
Maar Davy en Coco zijn ook schatjes.![]()
Alleen jammer van PSV
@Dj_Day-V @Coco.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, ik let daar blijkbaar niet op.
[..]
Maar Davy en Coco zijn ook schatjes.![]()
Alleen jammer van PSV
Geen ideequote:Op maandag 18 maart 2019 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jimbo!Mooi topic had jij toch op TRU
. Of was dat BNW?
Heerlijk act, ik geniet er zelf van.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:52 schreef Coco. het volgende:
[..]
Je bent zelf een schatje als je weer eens mad bent.
hij heeft eerder vandaag gezegd dat hij met een moslim koffie heeft gedronken dus ja hij heeft het wel over aanslagen gehad.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:52 schreef RamboDirk het volgende:
Jammer dat we Koeman niet horen over de aanslagen, had graag zijn mening daarover gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |