Was dat K-pop shit niet opgeheven na al die schandalen?quote:Op maandag 18 maart 2019 20:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
over tienermeisjes gesproken
ik heb samen met mijn goede vriendin tickets gehaald voor een k-pop concert
Sow, hardhandig joh!quote:Op maandag 18 maart 2019 20:57 schreef Coco. het volgende:
[..]
"Die broek maakt jou dik, ik zou die andere pakken."
En dan het kleedhokje insleuren.
Dat wel ja. Maar als het 2 uur duurt dan trek ik het niet meer. 1 uur vind ik sowieso wel zat.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoop ik ook. Beetje tam he.Maar ja, was wel te verwachten na vandaag.
Het is toch wat..quote:Op maandag 18 maart 2019 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat Frenkie geschrokken is van de aanslag in Utrecht?
Hij zou eerder geschrokken moeten zijn van de aanslag in Alkmaar.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat Frenkie geschrokken is van de aanslag in Utrecht?
Ik hoopte al dat iemand hierop zou inspelenquote:Op maandag 18 maart 2019 21:01 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hij zij eerder geschrokken moeten zijn van de aanslag in Alkmaar.
Jammer dat ik me versprak. Nu gaat iemand (GGMM) mij belachelijk maken.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoopte al dat iemand hierop zou inspelen
Heb ik weer wat schandalen gemist?quote:Op maandag 18 maart 2019 21:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Was dat K-pop shit niet opgeheven na al die schandalen?
quote:Op maandag 18 maart 2019 21:01 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hij zou eerder geschrokken moeten zijn van de aanslag in Alkmaar.
Dat ga ik niet doen hoorquote:Op maandag 18 maart 2019 21:02 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jammer dat ik me versprak. Nu gaat iemand (GGMM) mij belachelijk maken.
@GGMM is een volwassen man van 36. Die doet dat niet.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:02 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jammer dat ik me versprak. Nu gaat iemand (GGMM) mij belachelijk maken.
Bedankt voor je steun maatquote:Op maandag 18 maart 2019 21:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM is een volwassen man van 36. Die doet dat niet.
Die Jan van Halst opmerking maakt hem een totaaldebielquote:Op maandag 18 maart 2019 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Valentijn sloeg onzin uit ja.
Gras is groen.
Ik volg ALLES.quote:
Dan heb ik liever een type Clapton.quote:
Poulsen zijn waarde wordt ook overschat.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die Jan van Halst opmerking maakt hem een totaaldebiel
Nee joh ik wacht al in spanning af.quote:
Ik vond het wel geinig toen die Van Bommel en Toivonen begon te schoppen. Lambiek raakte niemand .quote:Op maandag 18 maart 2019 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Poulsen zijn waarde wordt ook overschat.
Mai Verbij?!quote:Op maandag 18 maart 2019 21:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
https://www.nporadio1.nl/(...)van-k-pop-schandalen
Daar denken mensen ook nog aan ja.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik vond het wel geinig toen die Van Bommel en Toivonen begon te schoppen. Lambiek raakte niemand .
Wie kent hem niet?quote:
In Nederland niet nee als je voor 80% de bal hebt.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar denken mensen ook nog aan ja.
Maar in 9 van de 10 wedstrijden stond hij tussen de twee CV's en had hij geen toegevoegde waard.
Matige show idd.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:10 schreef GGMM het volgende:
Dit gaat echt nergens over.
Als Coco er niet was had ik niet gekeken
Bedankt.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:10 schreef GGMM het volgende:
Eens.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:10 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Hierna komt de reclame, dus zullen we vast haxballen?
Nee ik haxball liever los.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:10 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Hierna komt de reclame, dus zullen we vast haxballen?
Gewoon lekker Radio1 luisteren, je bent beter dan dit.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:10 schreef GGMM het volgende:
Ik las frikandeltoto.quote:
Stem PVV of FvD.twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 18-03-2019 om 19:45:31Ik heb de Kamervoorzitter geïnformeerd dat ik morgen een debat wil met Rutte en Grapperhaus over de aanslag in Utrecht.Nederland heeft recht op de waarheid. Vóór de verkiezingen! reageer retweet
Dan is zijn pilletje uitgewerkt.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:21 schreef Anneloos het volgende:
Sluit net aan. Wat is er met Gijp en 40 min?
Hier nergens last van.quote:
Zei aan het begin van de uitzending dat het allemaal te lang duurt voor hem. Na 40 minuten is er weinig meer te bespreken, en wilde hij naar huis.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:21 schreef Anneloos het volgende:
Sluit net aan. Wat is er met Gijp en 40 min?
Bedankt maat. Wel goed dat we gewonnen hebben ondanks dat Messi en Chevy bij ons in het team zatenquote:
avatar /JRquote:Op maandag 18 maart 2019 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe krijg je eigenlijk je letters op je rondje?
/avatar JRquote:Op maandag 18 maart 2019 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
/avatar GMquote:Op maandag 18 maart 2019 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
/avatar 93quote:Op maandag 18 maart 2019 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier ook vanuit de provincie. Alleen wel met kabelquote:Op maandag 18 maart 2019 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn probleem provinciaal is.
ja behalve de drukte in de metro vanmorgen niks aan de hand.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Is het nog veilig in A'dam? #IkBenVeilig
quote:
Och man man manquote:Op maandag 18 maart 2019 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zei aan het begin van de uitzending dat het allemaal te lang duurt voor hem. Na 40 minuten is er weinig meer te bespreken, en wilde hij naar huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |