quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:07 schreef Nattekat het volgende:
Waarom gaat het hier in godsnaam over een miljoen jaar geleden
Ben benieuwd of hij nu al smoesjes aan het verzinnen is. Heeft echt 0 zelfreflectie volgens mij.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In één ronde vast wel, de ander heeft ie zelf verneukt.
Heb het gezocht, niet gevonden.quote:
Held.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:20 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik heb f1tv, zal even terugkijken op de lance cam
Onverbeterlijk die gast die Haas gaat toch gewoon keurig aan de kant bij de eerste mogelijkheid?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:34 schreef CrashO het volgende:
Dit is de enigste "block" die ik kan vinden bij Stroll. Gros die even opzij moest, maar imo geen bewuste block, gewoon iemand die aan zijn inlap bezig is. Dit was de laatste hotlap van Stroll.
[ afbeelding ]
*edit*
Nu hoor ik Lance niet lang erna ook zeiken over de radio
"I got some traffic in turn 9, He didn't move out of the way, he didn't get out of the way. He didn't even try to get out of the way."
Kan niet zien of hij eerder aan de kant kon, maar je hebt er wel last van.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:34 schreef CrashO het volgende:
Dit is de enigste "block" die ik kan vinden bij Stroll. Gros die even opzij moest, maar imo geen bewuste block, gewoon iemand die aan zijn inlap bezig is. Dit was de laatste hotlap van Stroll.
[ afbeelding ]
*edit*
Nu hoor ik Lance niet lang erna ook zeiken over de radio
"I got some traffic in turn 9, He didn't move out of the way, he didn't get out of the way. He didn't even try to get out of the way."
maar hij zal er wel last van hebben gehadquote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:42 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Onverbeterlijk die gast die Haas gaat toch gewoon keurig aan de kant bij de eerste mogelijkheid?
Mawh hij zit er vrij ver voor. Maar goed het is maar 0.1 t.o.v. Perez dus het zou net dat kleine verschil kunnen zijn geweest.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar hij zal er wel last van hebben gehad
En Senna had de grootste moeite om in de races in de buurt van Schumacher te blijven. Hill werd (als nummer 3) al op een ronde gezet.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:03 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Senna pakte 3 pole positions achterelkaar en ging toen dood...
De 2e helft van het seizoen maakt Schumacher het zichzelf lastig door zwarte vlaggen te behalen, en 2 races niet mee te mogen doen.
P.s. overigens waren de aanpassingproblemen met de active suspension in 1993 toen ze met Prost de titel wonnen.
Mwa, Lance kwam vrij snel aanzetten. Dit is vanaf bocht 8 tot aan bocht 9 waar hij er voorbij ging. Daar zat er nog aardig wat afstand tussen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:46 schreef Fer het volgende:
[..]
Kan niet zien of hij eerder aan de kant kon, maar je hebt er wel last van.
copy pastetwitter:LewisHamilton twitterde op zaterdag 16-03-2019 om 12:54:16 What a feeling. To be here in Melbourne with such an amazing crowd and to get the first pole of the year is a true blessing. This is the power of teamwork. I’m so appreciative of everyone in our team for putting all those hours in! Let’s get it! 💪🏾#Pole @MercedesAMGF1 https://t.co/i32oUK4cih reageer retweet
waar lees/zie je dat?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:05 schreef Nattekat het volgende:
Red Bull was sneller op de rechte stukken dan Ferrari, Ferrari pakte het terug in de snelle bochten. Omgekeerde wereld...
weinig vleugel=zwakke motorquote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:05 schreef Nattekat het volgende:
Red Bull was sneller op de rechte stukken dan Ferrari, Ferrari pakte het terug in de snelle bochten. Omgekeerde wereld...
Daarom ging het de voorgaande jaren ook zo. Owacht...quote:
of de Honda is niet zo sterk als verwacht maar wel betrouwbaar?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom ging het de voorgaande jaren ook zo. Owacht...
Het enige wat ik er uit opmaak is dat RB de aero niet in orde heeft.
Instelbaar, ik heb hem op Engels staan, die komt bij Sky vandaan.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:35 schreef Snowsquall het volgende:
@:CrashO wat voor commentaar hoor je bij f1tv?
Ga jij nou ook al beginnen?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
of de Honda is niet zo sterk als verwacht maar wel betrouwbaar?
Oke! Denk dat ik maar even een proefabbo probeer voor 7dgnquote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:36 schreef CrashO het volgende:
[..]
Instelbaar, ik heb hem op Engels staan, die komt bij Sky vandaan.
Je doet maar gewoon je best.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:42 schreef LTVDK het volgende:
Hoe laat is eigenlijk de herhaling morgen op Ziggo, weinig zin om om 6 uur mijn bed uit te komen.
Een paar uur na de race is meestal ook online te downloaden.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:42 schreef LTVDK het volgende:
Hoe laat is eigenlijk de herhaling morgen op Ziggo, weinig zin om om 6 uur mijn bed uit te komen.
Max zei wel dat ze met minder vleugel reden dan Mercedes/Ferrari.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom ging het de voorgaande jaren ook zo. Owacht...
Het enige wat ik er uit opmaak is dat RB de aero niet in orde heeft.
Ja dat zal ongetwijfeld, maar heb geen zin om daar allemaal moeilijk mee te gaan doen als het 's middags ook gewoon wordt herhaald.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:53 schreef opreis het volgende:
[..]
Een paar uur na de race is meestal ook online te downloaden.
Niet waar. De auto met Schumacher was goed, die zonder hem een heel stuk minder. Als je auto's afmeet aan de tweede rijder, was die McLaren zwaar dominant.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Schumacher heeft ook altijd wel een redelijke auto gehad hoor, op zijn minst.
De Benettons van '92 en '93 waren zeg maar de Red Bull van nu: het derde team achter (toen) Williams en McLaren. In '95 was de auto vrijwel gelijkwaardig aan de Williams. En ook in zijn vroege Ferrari-jaren had Schumacher een auto die eigenlijk altijd wel top-2 was, behoudens het eerste jaar misschien. Ferrari en McLaren zaten in die periode (98-2000) echt heel dicht op elkaar. In de jaren daarna, t/m 2004, had Ferrari gewoon altijd de beste auto.
Die BMW is ook beter geweest, maar met Ralf en JPM moet je al een auto bouwen die een halve seconde sneller is terwijl die makkelijk stuurt. Met Raikkonen achter het stuur had je alsnog 3 tienden om goed te maken.quote:Wel eens dat hij erin slaagde een team om zich heen te bouwen dat geweldig functioneerde, op het technische en tactische vlak, gekoppeld aan een ijzeren discipline en winnaarsmentaliteit. Schumacher was echt ontzettend goed, maar zeker in die run met Ferrari had hij gewoon topmateriaal dat zelden kapot ging.
Nu maar hopen dat ie niet vastloopt.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:03 schreef Snowsquall het volgende:
F1tv free 7dgn accountje aangemaakt......Morgenvroeg vanuit bed op de tablet kijken
Oh, is dat 'gebruikelijk' ?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:21 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ie niet vastloopt.
Kunt het toch gewoon op elk moment aanzetten via replay tv. Of heb je geen Ziggo abonnement? Hebben andere providers zoiets niet?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:42 schreef LTVDK het volgende:
Hoe laat is eigenlijk de herhaling morgen op Ziggo, weinig zin om om 6 uur mijn bed uit te komen.
Heb wel Ziggo, maar geen idee hoe ik dat replay tv op mijn tv krijg.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:35 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Kunt het toch gewoon op elk moment aanzetten via replay tv. Of heb je geen Ziggo abonnement? Hebben andere providers zoiets niet?
Tis maar wat je moeilijk vindquote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat zal ongetwijfeld, maar heb geen zin om daar allemaal moeilijk mee te gaan doen als het 's middags ook gewoon wordt herhaald.
Ik moet nog steeds zo’n andere box aanvragen voor dat replay tv. Heb nog een box van UPCquote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:35 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Kunt het toch gewoon op elk moment aanzetten via replay tv. Of heb je geen Ziggo abonnement? Hebben andere providers zoiets niet?
quote:
Druk op de afstandbediening op de knop [tv gids] (handig als je al op het kanaal van Ziggo zit waar het wordt uitgezonden)quote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb wel Ziggo, maar geen idee hoe ik dat replay tv op mijn tv krijg.
Als je geen reserve wekker zet. Realiseer jij je als je wekker gaat, dat je geen backup hebt en je bed wel uit moet komen en anders een keer (veel) te laat wakker wordt.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:53 schreef CrashO het volgende:
[..]
Het plan is ook de pre-show meenemen, dus de wekker staat op 4:30.
Maar ik ken mezelf, dus de reserve wekker staat op 6:00 en de reserve reserve wekker op 6:05
Dat werkt dus niet, heb even opgezocht op de Ziggo site, maar je hebt dus zo'n speciale mediabox nodig om er aan te hangen die ik niet heb. Heb wel een record functie op de tv dus maar even een schijfje zoeken om er aan te hangen en kijken of dat een beetje werkt.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Druk op de afstandbediening op de knop [tv gids] (handig als je al op het kanaal van Ziggo zit waar het wordt uitgezonden)
Ga met het pijltje [ ⟨ ] terug naar wanneer het werd uitgezonden
Als je het programma geselecteerd hebt wat je wilt kijken. Druk op de knop [ OK ]
En druk nogmaals op [ OK ]
als je iemand nodig hebt die het even voordoet. Vraag een willekeurig kind ouder dan vijf jaar, die hebben alles al in de smiezen. Die kunnen ook je iPad rooten en tweaken (de rotzakjes), die weten veel meer dan wij
Gewoon via gids en dan kun je het op elk moment aanzetten. Tien dagen lang. Oh wacht, lees nu pas dat je niet de goede box daarvoor hebt. Kun je wel zo omruilen volgens mij.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb wel Ziggo, maar geen idee hoe ik dat replay tv op mijn tv krijg.
Lees je eens wat meer in in de historie en zet je rode bril even een paar minuutjes af...quote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Niet waar. De auto met Schumacher was goed, die zonder hem een heel stuk minder. Als je auto's afmeet aan de tweede rijder, was die McLaren zwaar dominant.
[..]
Ik heb sowieso geen box, gewoon een CI+ module, en heb het basisabbo dus krijg sowieso geen box erbij geloof ik.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:58 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Gewoon via gids en dan kun je het op elk moment aanzetten. Tien dagen lang. Oh wacht, lees nu pas dat je niet de goede box daarvoor hebt. Kun je wel zo omruilen volgens mij.
Zelfs als je de box niet hebt kun je gewoon inloggen op Ziggo TV op je laptop en dan terugkijken.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:51 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds zo’n andere box aanvragen voor dat replay tv. Heb nog een box van UPC
Dus morgenochtend gewoon de wekker om 6 uur
Programma's opnemen is sowieso een aanrader want dan kan je het kijken wanneer jij het wilt en meteen zonder al die reclamesquote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat werkt dus niet, heb even opgezocht op de Ziggo site, maar je hebt dus zo'n speciale mediabox nodig om er aan te hangen die ik niet heb. Heb wel een record functie op de tv dus maar even een schijfje zoeken om er aan te hangen en kijken of dat een beetje werkt.
Ziggo zendt gelukkig de race uit zonder reclames .quote:Op zaterdag 16 maart 2019 15:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Programma's opnemen is sowieso een aanrader want dan kan je het kijken wanneer jij het wilt en meteen zonder al die reclames
Als het goed is kun je via onderstaande link gewoon de race terugkijken (mits je een Ziggo account hebt).quote:Op zaterdag 16 maart 2019 15:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziggo zendt gelukkig de race uit zonder reclames .
Denk eerder dat Schumi slechtere teammaatjes had, dan dat de auto echt slecht was. Jos, Irvine, Barichello waren ook niet echt super. Pas Massa ( ) kon enigszins meekomen en dezelfde tijden rijden.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Niet waar. De auto met Schumacher was goed, die zonder hem een heel stuk minder. Als je auto's afmeet aan de tweede rijder, was die McLaren zwaar dominant.
[..]
Die BMW is ook beter geweest, maar met Ralf en JPM moet je al een auto bouwen die een halve seconde sneller is terwijl die makkelijk stuurt. Met Raikkonen achter het stuur had je alsnog 3 tienden om goed te maken.
Kijk anders die video even waarin wordt uitgelegd hoe Herbert structureel op meer dan een seconde per rondje werd gezet. Maar dan jaren later wel met dit soort praatjes komen alsof het aan iets anders lag omdat je weet dat het er lekker ingaat bij de Britse pers.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:59 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Lees je eens wat meer in in de historie en zet je rode bril even een paar minuutjes af...
https://www.motorsport.co(...)-says-herbert/93406/
Ja, dat weet ik nog. Barrichello was ook een keertje sneller, waarvoor hij van Schumacher alle credits kreeg bij die PR-ramp in Oostenrijk. En toen stonden Jordan en Coulthard hem daarom tot de eigenlijke wereldkampioen op te hemelen, het hele seizoen door 3 tienden sneller en dan één keer niet en dus was Schumacher kampioen door teamorders. Bij Jordan zat ook nog wat oud nijd ja. Ik vond Barrichello altijd wel gewoon een prima coureur en een prima kerel, maar doen alsof je eigenlijk het WK verdiend had terwijl je voor het geld gekozen hebt bij een team met een veel sneller teammaat.... wat een loser ben je dan.quote:
Hij was hard ja, maar dat hadden we eerder gezien. Hij trainde ook harder dan wie dan ook en dat was vrij nieuw. Hij was ook meer een teamplayer dan wie dan ook en dat was ook vrij nieuw. Nu proberen ze het allemaal.quote:Ja, hij was goed, heel goed zelfs, maar absoluut niet altijd 'goed' op eigen kracht.
Hij was daarnaast vaak zeer roekeloos, en overall gewoon geen lieve kerel.
Nee, dat lukte Massa ook niet. Irvine en Barrichello waren ook gewoon aanstormende talenten, daarvan werd vooraf ook gezegd dat ze het Schumacher moeilijk zouden maken. Hij heeft een enorme grafkelder van reputaties achter zich gelaten omdat ze er allemaal slecht opstonden tegenover Schumacher, het moeten er een stuk of 10 geweest zijn. De een een groot talent, de ander een gerenomeerd coureur. Ook 3-voudig wereldkampioen Piquet die er maar snel de brui aan gaf.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 15:14 schreef Fer het volgende:
[..]
Denk eerder dat Schumi slechtere teammaatjes had, dan dat de auto echt slecht was. Jos, Irvine, Barichello waren ook niet echt super. Pas Massa ( ) kon enigszins meekomen en dezelfde tijden rijden.
Neuh, gewoon een beetje uitslapen, rustig ontbijten en dan met zoonlief de race kijken om een uurtje of tien.quote:
Naast de baan was het een prima gozer. In de auto is 'lief' natuurlijk een totaal irrelevant criterium.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:59 schreef KillerBee4ever het volgende:
...en overall gewoon geen lieve kerel.
Ah je hebt corvee dit weekend, succes baasquote:Op zaterdag 16 maart 2019 16:18 schreef vosss het volgende:
Geen wekker, begin om 8 uur met kijken. Van te voren moet de hond uit en moet ik ontbijt fixen voor 6 personen.
Dit dus.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 16:18 schreef LTVDK het volgende:
Ik vind het allemaal best interessant die F1 geschiedenis, maar past dat niet beter in het algemene topic ipv het live topic (of in een eigen topic)?
De problemen qua snelheid lijken meer in 't chassis te zitten dan in de motor...quote:Op zaterdag 16 maart 2019 16:25 schreef opgebaarde het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de Honda morgen presteert. Want Fir3fly is misschien wel enorm irritant met dat toontje, maar hij heeft wel gelijk dat het er op lijkt dat RB nu nog niet sneller is met Honda tov de Renault en de Honda stond bekend om het relatief hoge verbruik.
net als vaak, beginnen met achterstand , newey doet changes en 2e seizoens helft beginnen ze mee te doenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 16:27 schreef Nattekat het volgende:
Red Bull wint op de rechte stukken, verliest het in de technische bochten.
Ik kan alvast verklappen dat die motor hier niet de beperkende factor is.
Zo ga je natuurlijk geen WK worden, als je te laat begint met een goede auto te ontwerpen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 16:31 schreef Joene het volgende:
[..]
net als vaak, beginnen met achterstand , newey doet changes en 2e seizoens helft beginnen ze mee te doen
Dat was het nu ook niet, het feit dat ze behoorlijk hebben lopen zoeken naar de goede aero instellingen geeft al wel aan dat het probleem daar zat. Wat niet wil zeggen dat ze op Ferari of Mercedes niveau zitten qua vermogen, maar zeker niet achter Renault.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 16:27 schreef Nattekat het volgende:
Red Bull wint op de rechte stukken, verliest het in de technische bochten.
Ik kan alvast verklappen dat die motor hier niet de beperkende factor is.
Vorig seizoen begonnen ze met een achterstand omdat ze op het rechte stuk aan alle kanten voorbij werden gereden, dat ze alsnog mee konden doen uiteindelijk was dat hun aero gewoon suprieur was. Nu zijn ze dat voordeel kwijt.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 16:31 schreef Joene het volgende:
[..]
net als vaak, beginnen met achterstand , newey doet changes en 2e seizoens helft beginnen ze mee te doen
Zeker. Moet ook zorgen voor bier en nootjes natuurlijkquote:Op zaterdag 16 maart 2019 16:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah je hebt corvee dit weekend, succes baas
En dat weet je natuurlijk omdat je zo geweldig veel verstand van F1-techniek hebt.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 16:27 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan alvast verklappen dat die motor hier niet de beperkende factor is.
Red Bull strateeg: laten we met dusdanig weinig aero gaan rijden dat die baggermotor die we hebben goed lijkt, ook al verliezen we als gevolg heel veel tijd in de bochten.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En dat weet je natuurlijk omdat je zo geweldig veel verstand van F1-techniek hebt.
Vtec.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En dat weet je natuurlijk omdat je zo geweldig veel verstand van F1-techniek hebt.
Of het is gewoon niet zo simpel en er zijn veel meer variabelen dan alleen dat. Bovendien kun je dit net zo makkelijk omdraaien:quote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Red Bull strateeg: laten we met dusdanig weinig aero gaan rijden dat die baggermotor die we hebben goed lijkt, ook al verliezen we als gevolg heel veel tijd in de bochten.
Zie je het al voor je?
Natuurkunde 101: meer luchtweerstand is lagere topsnelheid en v.v. Dat is het wel zo'n beetje.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:12 schreef Fir3fly het volgende:
Of het is gewoon niet zo simpel en er zijn veel meer variabelen dan alleen dat.
Nog meer aero, uhuh... vandaar dat ze zo veel tijd verliezen in de bochten.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Of het is gewoon niet zo simpel en er zijn veel meer variabelen dan alleen dat. Bovendien kun je dit net zo makkelijk omdraaien:
'De Honda geeft zo veel power, we kunnen net zo goed met nog meer aero gaan rijden omdat we toch niet veel verliezen op het rechte stuk'.
Met andere woorden, je opmerking slaat nergens op.
Feit: Red Bull heeft al het hele weekend moeite om de juiste balans te vindenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:21 schreef Fir3fly het volgende:
We horen het hier mensen, Nattekat weet het beter dan de mensen van Red Bull. Gewoon wat meer vleugel gebruiken, zo simpel is het!
En Red Bull gaat in één winter ineens van de beste aero naar de slechtste ja?
Het is niet zo moeilijk om het beter te weten dan jij.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:21 schreef Fir3fly het volgende:
We horen het hier mensen, Nattekat weet het beter
Maar ze hebben die geweldig krachtige Honda toch? Of niet dan?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:23 schreef Nattekat het volgende:
De fucking reden dat ze niet met meer aero gaan rijden is omdat ze er geen voordeel meer uit kunnen halen.
Ik heb werkelijk geen idee waar die Honda staat, het interesseert me ook geen ene moer waar die Honda staat. Wat me wel interesseert is dat iemand de betweter aan het uithangen is en claimt dat alle problemen van Red Bull te danken zijn aan die Honda.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar ze hebben die geweldig krachtige Honda toch? Of niet dan?
Als je alleen maar wilt horen dat Honda ruk is wil je dat uiteraard niet horen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:23 schreef Nattekat het volgende:
De fucking reden dat ze niet met meer aero gaan rijden is omdat ze er geen voordeel meer uit kunnen halen.
Tja... die voorvleugel. Het werd vorig jaar eigenlijk al een beetje voorspeld dat ze fors gingen inleveren op dat gebied.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als je alleen maar wilt horen dat Honda ruk is wil je dat uiteraard niet horen.
Kan me overigens niet voorstellen dat het aero pakket van RBR ineens structureel slechter is dan die van Ferrari en Mercedes, maar dat ze dit weekend nog zoekende zijn op dit gebied is wel duidelijk.
Oh nu heb je ineens geen idee, maar net was het nog dit:quote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee waar die Honda staat, het interesseert me ook geen ene moer waar die Honda staat. Wat me wel interesseert is dat iemand de betweter aan het uithangen is en claimt dat alle problemen van Red Bull te danken zijn aan die Honda.
Over betweter gesproken . En daarna nog een stropop er bovenop. Complete idioterie.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 16:27 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan alvast verklappen dat die motor hier niet de beperkende factor is.
Dan blijven de illuminati als enige mogelijkheid over.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:29 schreef Goudenvis het volgende:
Conclusie: jullie weten het allebei niet
Als je op Red Bull doelt dan ja.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan blijven de illuminati als enige mogelijkheid over.
Vorig jaar startte hij op hardere banden dan de haas achter hem, dat scheelde net een paar meter.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wel essentieel dat Verstappen morgen bij de start niet weer door een Haas wordt gepasseerd zoals vorig jaar.
Hij was veel beter wegquote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:04 schreef opreis het volgende:
[..]
Vorig jaar startte hij op hardere banden dan de haas achter hem, dat scheelde net een paar meter.
Trouwens niemand van de topteams die geprobeerd heeft om Q2 op de medium te doen. Denk dat alleen mercedes dat echt veilig had kunnen doen.
Die worden allebei uitgeschakeld door een hieperdepiep actie van Norris.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wel essentieel dat Verstappen morgen bij de start niet weer door een Haas wordt gepasseerd zoals vorig jaar.
Ferrari heeft in Q1 even gekeken of de mediums een optie waren, maar kennelijk niet genoeg vertrouwen in voor Q2.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:04 schreef opreis het volgende:
[..]
Vorig jaar startte hij op hardere banden dan de haas achter hem, dat scheelde net een paar meter.
Trouwens niemand van de topteams die geprobeerd heeft om Q2 op de medium te doen. Denk dat alleen mercedes dat echt veilig had kunnen doen.
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:51 schreef Sunri5e het volgende:
Iemand een lijstje met de topsnelheden?
https://www.fia.com/file/78291/downloadquote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:51 schreef Sunri5e het volgende:
Iemand een lijstje met de topsnelheden?
Had ik al aangepastquote:
Dat klopt, want de Toro Rossos hebben beiden de (bijna) hoogste topsnelheidquote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:18 schreef Fir3fly het volgende:
En, wat denken de experts van die topsnelheden? Aan de Honda ligt het niet, hoorden we al.
Wat moet er gebeuren voordat jij toegaat geven dat de Honda motor minimaal gelijk is aan de renault?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:18 schreef Fir3fly het volgende:
En, wat denken de experts van die topsnelheden? Aan de Honda ligt het niet, hoorden we al.
Zekerquote:
Voor zes heb ik geen wekkertje nodig. zet gewoon bij het wakker worden de voorbeschouwing aanquote:
En die hebben op dit moment geen reden voor een alternatieve strategie..quote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:04 schreef opreis het volgende:
[..]
Vorig jaar startte hij op hardere banden dan de haas achter hem, dat scheelde net een paar meter.
Trouwens niemand van de topteams die geprobeerd heeft om Q2 op de medium te doen. Denk dat alleen mercedes dat echt veilig had kunnen doen.
Ik werk veel 's nachts dus 06:00 is niet echt een tijd waarop ik standaard wakker ga wordenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:36 schreef XL het volgende:
[..]
Voor zes heb ik geen wekkertje nodig. zet gewoon bij het wakker worden de voorbeschouwing aan
Ik weet niet zeker of wij dat kunnen weten. Maar tot nu toe is het een stap achteruit, we zullen moeten zien wat de race brengt.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:30 schreef opreis het volgende:
[..]
Wat moet er gebeuren voordat jij toegaat geven dat de Honda motor minimaal gelijk is aan de renault?
Maar Verstappen niet. En Vettel staat vrijwel onderaan.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:29 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat klopt, want de Toro Rossos hebben beiden de (bijna) hoogste topsnelheid
Dat zie ik dus niet. Ze zitten op hetzelfde niveau in vergelijking met Ferrari en Mercedes t.o.v. vorig jaar. Dus slechter zijn ze niet geworden met de Honda motor.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of wij dat kunnen weten. Maar tot nu toe is het een stap achteruit, we zullen moeten zien wat de race brengt.
Je weet niet zeker of wij dat kunnen weten. Maar je weet wel dat het een stap achteruit isquote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of wij dat kunnen weten. Maar tot nu toe is het een stap achteruit, we zullen moeten zien wat de race brengt.
Dat zeggen de cijfers ja. Tot nu toe, maar wie weet hoe het na de race is.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:05 schreef opreis het volgende:
[..]
Je weet niet zeker of wij dat kunnen weten. Maar je weet wel dat het een stap achteruit is
Dat is dus niet waar. Een tiende verder naar achteren, mét party mode terwijl dat vorig jaar niet beschikbaar was.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:00 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat zie ik dus niet. Ze zitten op hetzelfde niveau in vergelijking met Ferrari en Mercedes t.o.v. vorig jaar.
Renault was een zwakke maar onbetrouwbare motor.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga jij nou ook al beginnen?
Renault had in 2016 en 2017 objectief gezien een gigantisch baggerproduct. Resultaat: RB was nergens op de rechte stukken, maar wonnen terug in bochten.
Ik denk dat er niemand was die de Honda op niveau Ferrari of zelfs Mercedes had verwacht. Al denk ik dat die Mercedes bij lange na niet meer zo veel krachtiger is. Helpt niet mee dat Australië en Barcelona niet echt powerbanen zijn.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Renault was een zwakke maar onbetrouwbare motor.
ik denk dat Honda veel meer betrouwbaarheid levert, alleen zitten de mercs in een aparte wereld.
Misschien is de Mercedes motor wel een tiende sneller geworden, misschien is het chassis van RB wel slechter geworden. Misschien heeft max een foutje gemaakt in z'n ronde. Allemaal speculatie. Maar je kunt niet ontkennen dat de Honda motor serieuze stappen heeft gemaakt. Als je met een totaal andere motor leverancier in de eerste quali op dezelfde plek eindigt is in mijn ogen een goed teken.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar. Een tiende verder naar achteren, mét party mode terwijl dat vorig jaar niet beschikbaar was.
Zegt weinig, maar het is niet 'hetzelfde niveau'.
Op je muil!quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:15 schreef vosss het volgende:
Gezellig zo
Ps: het is grosjean zijn schuld!
Zal allemaal best, maar feit is dat ze qua technisch gedeelte minder lijken tov voorgaande jaren.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:20 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Misschien is de Mercedes motor wel een tiende sneller geworden, misschien is het chassis van RB wel slechter geworden. Misschien heeft max een foutje gemaakt in z'n ronde. Allemaal speculatie. Maar je kunt niet ontkennen dat de Honda motor serieuze stappen heeft gemaakt. Als je met een totaal andere motor leverancier in de eerste quali op dezelfde plek eindigt is in mijn ogen een goed teken.
Boks ouwe schuinsmarcheerder 👊quote:
Ten opzichte van wat? 2015? Dat klopt. Maar dat mocht ook wel.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:20 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Maar je kunt niet ontkennen dat de Honda motor serieuze stappen heeft gemaakt.
Dat moeten we nog maar zien natuurlijk. Er is nog geen race verreden.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Renault was een zwakke maar onbetrouwbare motor.
ik denk dat Honda veel meer betrouwbaarheid levert, alleen zitten de mercs in een aparte wereld.
2016, 17 en 18. Maar dat weet jij ook wel.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ten opzichte van wat? 2015? Dat klopt. Maar dat mocht ook wel.
Nou nee, dat weet ik niet. En jij ook niet. Sowieso moeten we nog zien wat het dit jaar brengt maar 2018 was nou niet echt hoopvol. Er zijn geen aanwijzingen dat men in 2018 grote stappen heeft gezet. En in 2017 ging men zelfs achteruit.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:29 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
2016, 17 en 18. Maar dat weet jij ook wel.
Voorbarig zijn in het F1-topicquote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:33 schreef XL het volgende:
Wat een topanalisten in dit topic
Verheug me al op de eerste geplofte motor, onverwachte inhaalactie of ander incident dat gebruikt gaat worden om de hele toekomst van de sport te bepalen.
Gp2 engine in 2017 naar vierde in quali.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou nee, dat weet ik niet. En jij ook niet. Sowieso moeten we nog zien wat het dit jaar brengt maar 2018 was nou niet echt hoopvol. Er zijn geen aanwijzingen dat men in 2018 grote stappen heeft gezet. En in 2017 ging men zelfs achteruit.
Ja en Williams won in 2012 een race. .quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:52 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Gp2 engine in 2017 naar vierde in quali.
Om 4:30 de wekker zetten om naar die kut Kamphues en die propellorpet te kijkenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:53 schreef CrashO het volgende:
[..]
Het plan is ook de pre-show meenemen, dus de wekker staat op 4:30.
Maar ik ken mezelf, dus de reserve wekker staat op 6:00 en de reserve reserve wekker op 6:05
Er zijn natuurlijk honderden factoren waarom je wel of geen wereldkampioen wordt.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:50 schreef pmponer het volgende:
Ik zie Lec of Ocon op deze manier nog eerder WK worden dan Max
Ocon heeft iid de tijd om de komende jaren in andere klasse WK te wordenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:50 schreef pmponer het volgende:
Ik zie Lec of Ocon op deze manier nog eerder WK worden dan Max
Die zie ik volgend jaar wel in een Mercedes zitten anders.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:03 schreef opreis het volgende:
[..]
Ocon heeft iid de tijd om de komende jaren in andere klasse WK te worden
Zeker ik ook, hoe meer gevechten op de baan hoe beterquote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:01 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Maar ik geniet ook wel van Max z'n rijkunsten als hij vanaf P4 of P5 om het podium vecht. Misschien nog wel meer dan wanneer hij altijd vanaf pole vertrekt en verder alleen maar in z'n spiegels hoeft te kijken.
Op basis waarvan? Nooit iets buitengewoons laten zien en die gaat dit jaar ook niets laten zien. Moet hopen dat ie nog een kans krijgt bij een middenmoter.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:05 schreef pmponer het volgende:
[..]
Die zie ik volgend jaar wel in een Mercedes zitten anders.
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:01 schreef kikoooooo het volgende:
om naar die kut Kamphues en die propellorpet te kijken
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja en Williams won in 2012 een race. .
Jij die iemand anders beschuldigd van Cherry picking? Ok.quote:Lees anders dit gewoon even, in plaats van dat domme cherrypicking: https://www.speedcafe.com(...)-f1-engine-problems/
(en het feit dat Toro Rosso minder punten scoorde in 2018 dan McLaren in 2017...)
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:01 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Om 4:30 de wekker zetten om naar die kut Kamphues en die propellorpet te kijken
Omdat we het over 2017 hadden ja. Pffffffffquote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:18 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Je post een artikel uit 2017(!) notabene waarin Honda zegt dat ze kut motor hebben vanwege problemen met de Dyno ivm real world data.
dit is het live topic, anders gaat natte krant weer zeikenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Omdat we het over 2017 hadden ja. Pffffffff
En nu ja. Met je pffff...quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Omdat we het over 2017 hadden ja. Pffffffff
Er zijn geruchten dat Hamilton na dit seizoen zou stoppen , als ie WK wordt.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:09 schreef opreis het volgende:
[..]
Op basis waarvan? Nooit iets buitengewoons laten zien en die gaat dit jaar ook niets laten zien. Moet hopen dat ie nog een kans krijgt bij een middenmoter.
Bottas zn eerste resultaat dit seizoen is goed genoeg om hem in het merc stoeltje te houden.
Ik hoop dat zijn motor een aantal keer boem doet, of een band pfffff in de leiding.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:38 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Er zijn geruchten dat Hamilton na dit seizoen zou stoppen , als ie WK wordt.
Maar goed, dat zijn echt zware geruchten wabt het is ook redelijk bekend dat ie Schumacher wil evenaren (welke F1 coureur wil dat niet?) en dan moet ie nog 2 keer WK worden.
Vrij weinig, qua prestaties. De betrouwbaarheid is in 2018 ogenschijnlijk verbeterd, maar ook dat valt moeilijk te zeggen omdat vrijwel geen enkel onderdeel lang genoeg bleef meedraaien. Verreweg de meeste onderdelen gebruikt (en dus ook flink wat gridstraffen). In ieder geval minder grote ploffen. De kwalificatiesnelheid is wel verbeterd en dat valt ook wel terug te zien. Maar dat lijkt dan weer ten koste te zijn gegaan van de snelheid in de race. In 2018 viel TR vrijwel elke race terug vanaf hun startpositie. Zie Monza, waar Gasly als 9e kwalificeerde door een goed getimede slipstream, maar in de race door iedereen werd ingehaald (behalve Williams ).quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:36 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
2017 kut motor ja, maar nu? Volgens jou dus geen enkele verbetering sindsdien?
Divebomb van Vettel, da's het meest voordelig voor 't kampioenschap van Max.. al wil je natuurlijk ook weer niet zo winnen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop dat zijn motor een aantal keer boem doet, of een band pfffff in de leiding.
Vorig jaar werd de Toro Rosso door Honda gebruikt als veredelde testwagen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vrij weinig, qua prestaties. De betrouwbaarheid is in 2018 ogenschijnlijk verbeterd, maar ook dat valt moeilijk te zeggen omdat vrijwel geen enkel onderdeel lang genoeg bleef meedraaien. Verreweg de meeste onderdelen gebruikt (en dus ook flink wat gridstraffen). In ieder geval minder grote ploffen. De kwalificatiesnelheid is wel verbeterd en dat valt ook wel terug te zien. Maar dat lijkt dan weer ten koste te zijn gegaan van de snelheid in de race. In 2018 viel TR vrijwel elke race terug vanaf hun startpositie. Zie Monza, waar Gasly als 9e kwalificeerde door een goed getimede slipstream, maar in de race door iedereen werd ingehaald (behalve Williams ).
En ja, TR haalde in 2018 flink minder punten dan McLaren in 2017. En het overgrote deel van die punten kwam ook alleen maar door die freak 4e plaats in Bahrein.
Geloof er geen reet vanquote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:38 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Er zijn geruchten dat Hamilton na dit seizoen zou stoppen , als ie WK wordt.
Maar goed, dat zijn echt zware geruchten wabt het is ook redelijk bekend dat ie Schumacher wil evenaren (welke F1 coureur wil dat niet?) en dan moet ie nog 2 keer WK worden.
Klopt dat ze veel onderdelen hebben gebruikt en ben het met je eens dat je daarom niet veel kunt zeggen over de betrouwbaarheid. Maar daar is natuurlijk bewust voor gekozen om zoveel mogelijk nieuwe onderdelen te testen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vrij weinig, qua prestaties. De betrouwbaarheid is in 2018 ogenschijnlijk verbeterd, maar ook dat valt moeilijk te zeggen omdat vrijwel geen enkel onderdeel lang genoeg bleef meedraaien. Verreweg de meeste onderdelen gebruikt (en dus ook flink wat gridstraffen). In ieder geval minder grote ploffen.
Deze quali geeft iig wel aan dat ze in dit eerste weekend met de Honda dezelfde startplek kunnen behalen als met de Renault vorig jaar en dan ga ik niet vitten over een tiende meer of minder.quote:De kwalificatiesnelheid is wel verbeterd en dat valt ook wel terug te zien. Maar dat lijkt dan weer ten koste te zijn gegaan van de snelheid in de race. In 2018 viel TR vrijwel elke race terug vanaf hun startpositie. Zie Monza, waar Gasly als 9e kwalificeerde door een goed getimede slipstream, maar in de race door iedereen werd ingehaald (behalve Williams ).
En ja, TR haalde in 2018 flink minder punten dan McLaren in 2017. En het overgrote deel van die punten kwam ook alleen maar door die freak 4e plaats in Bahrein.
McLaren heeft nooit met de spec 4 gereden die de basis was van de motor van vorig jaar. Die was sterk verbeterd ten opzichte van de spec 3 (waar McLaren mee reed).quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:54 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Vorig jaar werd de Toro Rosso door Honda gebruikt als veredelde testwagen.
Op 't eind ging er elke race wel een geheel nieuwe motor in.
Overigens schijnt die motor ook niet heel anders te zijn dan de motor die McLaren had, dit is alleen een verder geëvolueerde versie.
Bij McLaren moest Honda ook maar zorgen dat die motor in de carosserie pastte, Red Bull heeft nu de wagen om de motor heen ontworpen waardoor ze nu een erg strak pakket hebben.
Dat zeg je dan wel, maar op welke punten dan? Kwalificatiesnelheid misschien? Nogmaals, McLaren haalde in 2017 veel meer punten dan Toro Rosso in 2018.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:07 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die was sterk verbeterd ten opzichte van de spec 3 (waar McLaren mee reed).
Alles behalve die Brit.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:50 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Divebomb van Vettel, da's het meest voordelig voor 't kampioenschap van Max.. al wil je natuurlijk ook weer niet zo winnen.
Gewoon om 6 uur opstaan *edit: niet subtiel uitlokken*quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:20 schreef THEFXR het volgende:
ik ga niet live kijken, lekker opnemen, stel dat Max er vanaf vliegt.
Je kan de race opnemen als je een beetje decodert heb, of in de ziggo app terugkijken.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:42 schreef LTVDK het volgende:
Hoe laat is eigenlijk de herhaling morgen op Ziggo, weinig zin om om 6 uur mijn bed uit te komen.
Er komt geen herhaling op het open kanaal. Six nations is bezig, dus geen ruimte op het open kanaal.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:42 schreef LTVDK het volgende:
Hoe laat is eigenlijk de herhaling morgen op Ziggo, weinig zin om om 6 uur mijn bed uit te komen.
Ik ga echt wel mijn wekker zetten, niks is minder dan een herhaling zien en mij kennende weet ik dan de uitslag al.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:36 schreef Elan het volgende:
Wie allemaal wekkertje dan?
Ik ga direct uit de kroeg kijken daarna slapen.
Of eerder waarschijnlijk in slaap vallen en dan in de middag de herhaling kijken
Hoe laat sta jij normaal gesproken dan op?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:09 schreef Drebbelman het volgende:
Ik blijf wakker, maarja, de race is voor mij begin van de avond
😉quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:56 schreef ChilllayD het volgende:😉
[..]
Hoe laat sta jij normaal gesproken dan op?
Oh wacht, je woont vast elders
ik ben maar een nachtje doorgegaan, ik had de wekker anders echt niet gehoordquote:
Had overdag al paar uurtjes geslapen, word ik om 7 uur wakker, dus ren naar mijn TV en zeg tegen mijn vriend: NIET ZAPPEN. Dacht zet hem vanaf begin in herhaling, zegt ie: Je weet dat het nog avond is?quote:Op zondag 17 maart 2019 04:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik ben maar een nachtje doorgegaan, ik had de wekker anders echt niet gehoord
quote:
Vreselijk inderdaadquote:
Hij is zo ongemakkelijk, ongekendquote:Op zondag 17 maart 2019 05:27 schreef heywoodu het volgende:
Gelukkig legt Van Gameren de 'grap' ook nog even uit.
Bocht 3 is wel een mooie showstopper voor mquote:Op zondag 17 maart 2019 05:41 schreef pmponer het volgende:
ik vind dat ziggo het best goed doe zo door het weekend heen maar die "bekende" nederlanders als gasten, die graag ook een duit in het zakje willen doen... dat mag nog wel anders
Welke bocht zal Romain halen
Groquote:
Een rookie of Groquote:
Nee joh, dit is perfect, lekker nog de hele dag de tijd om andere dingen te doenquote:Op zondag 17 maart 2019 05:55 schreef maan_man het volgende:
Wij moeten de Fom er toch van weten te overtuigen dat dit een avondrace wordt.
Ja staat een mooie set!quote:Op zondag 17 maart 2019 05:56 schreef Sjemmert het volgende:
Hebben ze nou die sim rig geupdate bij ziggo, motion alles.
Software ook, draait nu op assetto corsa.quote:Op zondag 17 maart 2019 05:56 schreef Sjemmert het volgende:
Hebben ze nou die sim rig geupdate bij ziggo, motion alles.
Doornbos deed net f1 2018 ?quote:Op zondag 17 maart 2019 05:58 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Software ook, draait nu op assetto corsa.
Dit ja, en geen andere sport tegelijkertijd dus straks ook relaxed andere dingen kijken. Ideaalquote:Op zondag 17 maart 2019 05:55 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nee joh, dit is perfect, lekker nog de hele dag de tijd om andere dingen te doen
Klopt in het cafe gebruiken ze asseto met zandvoort, nu willen ze het circuit showen en doen dat in F1quote:
Er valt ook steeds minder te klagen over ziggo, ik ben wel blij dat ik het zo bij mijn inet abbo "krijg"quote:Op zondag 17 maart 2019 06:00 schreef BroesWillems het volgende:
Jongens en meisjes, je kunt nu gewoon een F1TV Pro abonnement nemen en bent niet meer gebonden aan Ziggo.
Ziggo is nu een keuze, dus niet meer over klagen.
Dank u.
Nathalie pinkham bedoel je denk ik. Die doet (bijna) alleen de Europese racesquote:Op zondag 17 maart 2019 05:58 schreef THEFXR het volgende:
die blonde van sky is lelijk, waar is die van vorige jaar?
Ja dat is ook een manier van het op het laatste moment binnenvallenquote:
ja Pinkham is leukquote:Op zondag 17 maart 2019 06:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nathalie pinkham bedoel je denk ik. Die doet (bijna) alleen de Europese races
Lockheed C-5 Galaxyquote:
#metooquote:Op zondag 17 maart 2019 06:01 schreef pmponer het volgende:
[..]
Er valt ook steeds minder te klagen over ziggo, ik ben wel blij dat ik het zo bij mijn inet abbo "krijg"
In F1 cafe hadden ze het over assetto corsa., daarom kon Doornbos daar ook een simulatie op Zandvoort doen.quote:
Ja, maar dat kost meer, en dan moet ik uitzoeken hoe ik dat op de TV krijg ipv gaar op een computerscherm en is dat ook met Olav en Jack?quote:Op zondag 17 maart 2019 06:00 schreef BroesWillems het volgende:
Jongens en meisjes, je kunt nu gewoon een F1TV Pro abonnement nemen en bent niet meer gebonden aan Ziggo.
Ziggo is nu een keuze, dus niet meer over klagen.
Dank u.
vervoeren ze daar de F1 auto's mee?quote:Op zondag 17 maart 2019 06:02 schreef CrashO het volgende:
[..]
Lockheed C-5 Galaxy
Die zou Nederland ook moeten kopen
Was toch al een keus. Gratis op Duitse tv.quote:Op zondag 17 maart 2019 06:00 schreef BroesWillems het volgende:
Jongens en meisjes, je kunt nu gewoon een F1TV Pro abonnement nemen en bent niet meer gebonden aan Ziggo.
Ziggo is nu een keuze, dus niet meer over klagen.
Dank u.
Ben toch op tijd, niet zo moeilijk doen sochtends hoorquote:Op zondag 17 maart 2019 06:02 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja dat is ook een manier van het op het laatste moment binnenvallen
en dan wel straf uitdelenquote:Op zondag 17 maart 2019 06:03 schreef Fylax het volgende:
haha de duw van max tegen ocon zit in de intro
Nou inderdaad, lang geleden dat ik heel het weekend zo vroeg opgestaan ben,..quote:
Instelbaar commentaar van verschillende zendersquote:
Ah oke, nice.quote:Op zondag 17 maart 2019 06:02 schreef SiGNe het volgende:
[..]
In F1 cafe hadden ze het over assetto corsa., daarom kon Doornbos daar ook een simulatie op Zandvoort doen.
In f1 cafe gaat elke race een bekende (nederlandse) coureur een ronde rijden op zandvoort om te kijken wiie er het snelst is.
Ik Kimi, Kvyat en de Toro Rosso'squote:
Kost minder dan een Ziggo abonnement. Commentaar kan wel met Olav, maar ook sky. En met een kabel of smart tv browser op je tv.quote:Op zondag 17 maart 2019 06:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, maar dat kost meer, en dan moet ik uitzoeken hoe ik dat op de TV krijg ipv gaar op een computerscherm en is dat ook met Olav en Jack?
Met Grosjean, Magnussen en Perez in z'n omgeving is ie die vleugel inderdaad zo kwijt.quote:
Maar Ziggo heb ik uiteraard niet alleen voor F1quote:Op zondag 17 maart 2019 06:06 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Kost minder dan een Ziggo abonnement. Commentaar kan wel met Olav, maar ook sky. En met een kabel of smart tv browser op je tv.
Ouch.. begint alweer lekkerquote:Op zondag 17 maart 2019 06:06 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Volgens Mol is Melbourne de hoofdstad van Australië.
Ja, wat een debielquote:Op zondag 17 maart 2019 06:06 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Volgens Mol is Melbourne de hoofdstad van Australië.
ach hij moet het allemaal alleen doen he, dan zie je niet alle detailsquote:
Uitvallenquote:
Een hoofdstad is niet echt een detailquote:Op zondag 17 maart 2019 06:08 schreef pmponer het volgende:
[..]
ach hij moet het allemaal alleen doen he, dan zie je niet alle details
Haha Olav.quote:Op zondag 17 maart 2019 06:06 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Volgens Mol is Melbourne de hoofdstad van Australië.
Top 10quote:
Ja want iedereen weet dat het Sydney isquote:Op zondag 17 maart 2019 06:06 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Volgens Mol is Melbourne de hoofdstad van Australië.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |