Dat is dus niet waar. Een tiende verder naar achteren, mét party mode terwijl dat vorig jaar niet beschikbaar was.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:00 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat zie ik dus niet. Ze zitten op hetzelfde niveau in vergelijking met Ferrari en Mercedes t.o.v. vorig jaar.
Renault was een zwakke maar onbetrouwbare motor.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga jij nou ook al beginnen?
Renault had in 2016 en 2017 objectief gezien een gigantisch baggerproduct. Resultaat: RB was nergens op de rechte stukken, maar wonnen terug in bochten.
Ik denk dat er niemand was die de Honda op niveau Ferrari of zelfs Mercedes had verwacht. Al denk ik dat die Mercedes bij lange na niet meer zo veel krachtiger is. Helpt niet mee dat Australië en Barcelona niet echt powerbanen zijn.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Renault was een zwakke maar onbetrouwbare motor.
ik denk dat Honda veel meer betrouwbaarheid levert, alleen zitten de mercs in een aparte wereld.
Misschien is de Mercedes motor wel een tiende sneller geworden, misschien is het chassis van RB wel slechter geworden. Misschien heeft max een foutje gemaakt in z'n ronde. Allemaal speculatie. Maar je kunt niet ontkennen dat de Honda motor serieuze stappen heeft gemaakt. Als je met een totaal andere motor leverancier in de eerste quali op dezelfde plek eindigt is in mijn ogen een goed teken.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar. Een tiende verder naar achteren, mét party mode terwijl dat vorig jaar niet beschikbaar was.
Zegt weinig, maar het is niet 'hetzelfde niveau'.
Op je muil!quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:15 schreef vosss het volgende:
Gezellig zo
Ps: het is grosjean zijn schuld!
Zal allemaal best, maar feit is dat ze qua technisch gedeelte minder lijken tov voorgaande jaren.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:20 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Misschien is de Mercedes motor wel een tiende sneller geworden, misschien is het chassis van RB wel slechter geworden. Misschien heeft max een foutje gemaakt in z'n ronde. Allemaal speculatie. Maar je kunt niet ontkennen dat de Honda motor serieuze stappen heeft gemaakt. Als je met een totaal andere motor leverancier in de eerste quali op dezelfde plek eindigt is in mijn ogen een goed teken.
Boks ouwe schuinsmarcheerder 👊quote:
Ten opzichte van wat? 2015? Dat klopt. Maar dat mocht ook wel.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:20 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Maar je kunt niet ontkennen dat de Honda motor serieuze stappen heeft gemaakt.
Dat moeten we nog maar zien natuurlijk. Er is nog geen race verreden.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Renault was een zwakke maar onbetrouwbare motor.
ik denk dat Honda veel meer betrouwbaarheid levert, alleen zitten de mercs in een aparte wereld.
2016, 17 en 18. Maar dat weet jij ook wel.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ten opzichte van wat? 2015? Dat klopt. Maar dat mocht ook wel.
Nou nee, dat weet ik niet. En jij ook niet. Sowieso moeten we nog zien wat het dit jaar brengt maar 2018 was nou niet echt hoopvol. Er zijn geen aanwijzingen dat men in 2018 grote stappen heeft gezet. En in 2017 ging men zelfs achteruit.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:29 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
2016, 17 en 18. Maar dat weet jij ook wel.
Voorbarig zijn in het F1-topicquote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:33 schreef XL het volgende:
Wat een topanalisten in dit topic
Verheug me al op de eerste geplofte motor, onverwachte inhaalactie of ander incident dat gebruikt gaat worden om de hele toekomst van de sport te bepalen.
Gp2 engine in 2017 naar vierde in quali.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou nee, dat weet ik niet. En jij ook niet. Sowieso moeten we nog zien wat het dit jaar brengt maar 2018 was nou niet echt hoopvol. Er zijn geen aanwijzingen dat men in 2018 grote stappen heeft gezet. En in 2017 ging men zelfs achteruit.
Ja en Williams won in 2012 een race.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:52 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Gp2 engine in 2017 naar vierde in quali.
Om 4:30 de wekker zetten om naar die kut Kamphues en die propellorpet te kijkenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:53 schreef CrashO het volgende:
[..]![]()
![]()
Het plan is ook de pre-show meenemen, dus de wekker staat op 4:30.
Maar ik ken mezelf, dus de reserve wekker staat op 6:00 en de reserve reserve wekker op 6:05
Er zijn natuurlijk honderden factoren waarom je wel of geen wereldkampioen wordt.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:50 schreef pmponer het volgende:
Ik zie Lec of Ocon op deze manier nog eerder WK worden dan Max
Ocon heeft iid de tijd om de komende jaren in andere klasse WK te wordenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:50 schreef pmponer het volgende:
Ik zie Lec of Ocon op deze manier nog eerder WK worden dan Max
Die zie ik volgend jaar wel in een Mercedes zitten anders.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:03 schreef opreis het volgende:
[..]
Ocon heeft iid de tijd om de komende jaren in andere klasse WK te worden
Zeker ik ook, hoe meer gevechten op de baan hoe beterquote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:01 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Maar ik geniet ook wel van Max z'n rijkunsten als hij vanaf P4 of P5 om het podium vecht. Misschien nog wel meer dan wanneer hij altijd vanaf pole vertrekt en verder alleen maar in z'n spiegels hoeft te kijken.
Op basis waarvan? Nooit iets buitengewoons laten zien en die gaat dit jaar ook niets laten zien. Moet hopen dat ie nog een kans krijgt bij een middenmoter.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:05 schreef pmponer het volgende:
[..]
Die zie ik volgend jaar wel in een Mercedes zitten anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |