quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:07 schreef Nattekat het volgende:
Waarom gaat het hier in godsnaam over een miljoen jaar geleden
Ben benieuwd of hij nu al smoesjes aan het verzinnen is. Heeft echt 0 zelfreflectie volgens mij.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In één ronde vast wel, de ander heeft ie zelf verneukt.
Heb het gezocht, niet gevonden.quote:
Held.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:20 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik heb f1tv, zal even terugkijken op de lance cam
Onverbeterlijk die gastquote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:34 schreef CrashO het volgende:
Dit is de enigste "block" die ik kan vinden bij Stroll. Gros die even opzij moest, maar imo geen bewuste block, gewoon iemand die aan zijn inlap bezig is. Dit was de laatste hotlap van Stroll.
[ afbeelding ]
*edit*
Nu hoor ik Lance niet lang erna ook zeiken over de radio
"I got some traffic in turn 9, He didn't move out of the way, he didn't get out of the way. He didn't even try to get out of the way."
Kan niet zien of hij eerder aan de kant kon, maar je hebt er wel last van.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:34 schreef CrashO het volgende:
Dit is de enigste "block" die ik kan vinden bij Stroll. Gros die even opzij moest, maar imo geen bewuste block, gewoon iemand die aan zijn inlap bezig is. Dit was de laatste hotlap van Stroll.
[ afbeelding ]
*edit*
Nu hoor ik Lance niet lang erna ook zeiken over de radio
"I got some traffic in turn 9, He didn't move out of the way, he didn't get out of the way. He didn't even try to get out of the way."
maar hij zal er wel last van hebben gehadquote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:42 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Onverbeterlijk die gastdie Haas gaat toch gewoon keurig aan de kant bij de eerste mogelijkheid?
Mawh hij zit er vrij ver voor. Maar goed het is maar 0.1 t.o.v. Perez dus het zou net dat kleine verschil kunnen zijn geweest.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar hij zal er wel last van hebben gehad
En Senna had de grootste moeite om in de races in de buurt van Schumacher te blijven. Hill werd (als nummer 3) al op een ronde gezet.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:03 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Senna pakte 3 pole positions achterelkaar en ging toen dood...
De 2e helft van het seizoen maakt Schumacher het zichzelf lastig door zwarte vlaggen te behalen, en 2 races niet mee te mogen doen.
P.s. overigens waren de aanpassingproblemen met de active suspension in 1993 toen ze met Prost de titel wonnen.
Mwa, Lance kwam vrij snel aanzetten. Dit is vanaf bocht 8 tot aan bocht 9 waar hij er voorbij ging. Daar zat er nog aardig wat afstand tussen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:46 schreef Fer het volgende:
[..]
Kan niet zien of hij eerder aan de kant kon, maar je hebt er wel last van.
copy pastetwitter:LewisHamilton twitterde op zaterdag 16-03-2019 om 12:54:16What a feeling. To be here in Melbourne with such an amazing crowd and to get the first pole of the year is a true blessing. This is the power of teamwork. I’m so appreciative of everyone in our team for putting all those hours in! Let’s get it! 💪🏾#Pole @MercedesAMGF1 https://t.co/i32oUK4cih reageer retweet
waar lees/zie je dat?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:05 schreef Nattekat het volgende:
Red Bull was sneller op de rechte stukken dan Ferrari, Ferrari pakte het terug in de snelle bochten. Omgekeerde wereld...
weinig vleugel=zwakke motorquote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:05 schreef Nattekat het volgende:
Red Bull was sneller op de rechte stukken dan Ferrari, Ferrari pakte het terug in de snelle bochten. Omgekeerde wereld...
Daarom ging het de voorgaande jaren ook zo. Owacht...quote:
of de Honda is niet zo sterk als verwacht maar wel betrouwbaar?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom ging het de voorgaande jaren ook zo. Owacht...
Het enige wat ik er uit opmaak is dat RB de aero niet in orde heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |