quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:01 schreef kikoooooo het volgende:
om naar die kut Kamphues en die propellorpet te kijken
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja en Williams won in 2012 een race..
Jij die iemand anders beschuldigd van Cherry picking? Ok.quote:Lees anders dit gewoon even, in plaats van dat domme cherrypicking: https://www.speedcafe.com(...)-f1-engine-problems/
(en het feit dat Toro Rosso minder punten scoorde in 2018 dan McLaren in 2017...)
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:01 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Om 4:30 de wekker zetten om naar die kut Kamphues en die propellorpet te kijken
Omdat we het over 2017 hadden ja. Pffffffffquote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:18 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Je post een artikel uit 2017(!) notabene waarin Honda zegt dat ze kut motor hebben vanwege problemen met de Dyno ivm real world data.
dit is het live topic, anders gaat natte krant weer zeikenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Omdat we het over 2017 hadden ja. Pffffffff
En nu ja. Met je pffff...quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Omdat we het over 2017 hadden ja. Pffffffff
Er zijn geruchten dat Hamilton na dit seizoen zou stoppen , als ie WK wordt.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:09 schreef opreis het volgende:
[..]
Op basis waarvan? Nooit iets buitengewoons laten zien en die gaat dit jaar ook niets laten zien. Moet hopen dat ie nog een kans krijgt bij een middenmoter.
Bottas zn eerste resultaat dit seizoen is goed genoeg om hem in het merc stoeltje te houden.
Ik hoop dat zijn motor een aantal keer boem doet, of een band pfffff in de leiding.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:38 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Er zijn geruchten dat Hamilton na dit seizoen zou stoppen , als ie WK wordt.
Maar goed, dat zijn echt zware geruchten wabt het is ook redelijk bekend dat ie Schumacher wil evenaren (welke F1 coureur wil dat niet?) en dan moet ie nog 2 keer WK worden.
Vrij weinig, qua prestaties. De betrouwbaarheid is in 2018 ogenschijnlijk verbeterd, maar ook dat valt moeilijk te zeggen omdat vrijwel geen enkel onderdeel lang genoeg bleef meedraaien. Verreweg de meeste onderdelen gebruikt (en dus ook flink wat gridstraffen). In ieder geval minder grote ploffen. De kwalificatiesnelheid is wel verbeterd en dat valt ook wel terug te zien. Maar dat lijkt dan weer ten koste te zijn gegaan van de snelheid in de race. In 2018 viel TR vrijwel elke race terug vanaf hun startpositie. Zie Monza, waar Gasly als 9e kwalificeerde door een goed getimede slipstream, maar in de race door iedereen werd ingehaald (behalve Williamsquote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:36 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
2017 kut motor ja, maar nu? Volgens jou dus geen enkele verbetering sindsdien?
Divebomb van Vettel, da's het meest voordelig voor 't kampioenschap van Max.. al wil je natuurlijk ook weer niet zo winnen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop dat zijn motor een aantal keer boem doet, of een band pfffff in de leiding.
Vorig jaar werd de Toro Rosso door Honda gebruikt als veredelde testwagen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vrij weinig, qua prestaties. De betrouwbaarheid is in 2018 ogenschijnlijk verbeterd, maar ook dat valt moeilijk te zeggen omdat vrijwel geen enkel onderdeel lang genoeg bleef meedraaien. Verreweg de meeste onderdelen gebruikt (en dus ook flink wat gridstraffen). In ieder geval minder grote ploffen. De kwalificatiesnelheid is wel verbeterd en dat valt ook wel terug te zien. Maar dat lijkt dan weer ten koste te zijn gegaan van de snelheid in de race. In 2018 viel TR vrijwel elke race terug vanaf hun startpositie. Zie Monza, waar Gasly als 9e kwalificeerde door een goed getimede slipstream, maar in de race door iedereen werd ingehaald (behalve Williams).
En ja, TR haalde in 2018 flink minder punten dan McLaren in 2017. En het overgrote deel van die punten kwam ook alleen maar door die freak 4e plaats in Bahrein.
Geloof er geen reet vanquote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:38 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Er zijn geruchten dat Hamilton na dit seizoen zou stoppen , als ie WK wordt.
Maar goed, dat zijn echt zware geruchten wabt het is ook redelijk bekend dat ie Schumacher wil evenaren (welke F1 coureur wil dat niet?) en dan moet ie nog 2 keer WK worden.
Klopt dat ze veel onderdelen hebben gebruikt en ben het met je eens dat je daarom niet veel kunt zeggen over de betrouwbaarheid. Maar daar is natuurlijk bewust voor gekozen om zoveel mogelijk nieuwe onderdelen te testen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vrij weinig, qua prestaties. De betrouwbaarheid is in 2018 ogenschijnlijk verbeterd, maar ook dat valt moeilijk te zeggen omdat vrijwel geen enkel onderdeel lang genoeg bleef meedraaien. Verreweg de meeste onderdelen gebruikt (en dus ook flink wat gridstraffen). In ieder geval minder grote ploffen.
Deze quali geeft iig wel aan dat ze in dit eerste weekend met de Honda dezelfde startplek kunnen behalen als met de Renault vorig jaar en dan ga ik niet vitten over een tiende meer of minder.quote:De kwalificatiesnelheid is wel verbeterd en dat valt ook wel terug te zien. Maar dat lijkt dan weer ten koste te zijn gegaan van de snelheid in de race. In 2018 viel TR vrijwel elke race terug vanaf hun startpositie. Zie Monza, waar Gasly als 9e kwalificeerde door een goed getimede slipstream, maar in de race door iedereen werd ingehaald (behalve Williams).
En ja, TR haalde in 2018 flink minder punten dan McLaren in 2017. En het overgrote deel van die punten kwam ook alleen maar door die freak 4e plaats in Bahrein.
McLaren heeft nooit met de spec 4 gereden die de basis was van de motor van vorig jaar. Die was sterk verbeterd ten opzichte van de spec 3 (waar McLaren mee reed).quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:54 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Vorig jaar werd de Toro Rosso door Honda gebruikt als veredelde testwagen.
Op 't eind ging er elke race wel een geheel nieuwe motor in.
Overigens schijnt die motor ook niet heel anders te zijn dan de motor die McLaren had, dit is alleen een verder geëvolueerde versie.
Bij McLaren moest Honda ook maar zorgen dat die motor in de carosserie pastte, Red Bull heeft nu de wagen om de motor heen ontworpen waardoor ze nu een erg strak pakket hebben.
Dat zeg je dan wel, maar op welke punten dan? Kwalificatiesnelheid misschien? Nogmaals, McLaren haalde in 2017 veel meer punten dan Toro Rosso in 2018.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:07 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die was sterk verbeterd ten opzichte van de spec 3 (waar McLaren mee reed).
Alles behalve die Brit.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:50 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Divebomb van Vettel, da's het meest voordelig voor 't kampioenschap van Max.. al wil je natuurlijk ook weer niet zo winnen.
Gewoon om 6 uur opstaan *edit: niet subtiel uitlokken*quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:20 schreef THEFXR het volgende:
ik ga niet live kijken, lekker opnemen, stel dat Max er vanaf vliegt.
Je kan de race opnemen als je een beetje decodert heb, of in de ziggo app terugkijken.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:42 schreef LTVDK het volgende:
Hoe laat is eigenlijk de herhaling morgen op Ziggo, weinig zin om om 6 uur mijn bed uit te komen.
Er komt geen herhaling op het open kanaal. Six nations is bezig, dus geen ruimte op het open kanaal.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:42 schreef LTVDK het volgende:
Hoe laat is eigenlijk de herhaling morgen op Ziggo, weinig zin om om 6 uur mijn bed uit te komen.
Ik ga echt wel mijn wekker zetten, niks is minder dan een herhaling zien en mij kennende weet ik dan de uitslag al.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:36 schreef Elan het volgende:
Wie allemaal wekkertje dan?
Ik ga direct uit de kroeg kijken daarna slapen.
Of eerder waarschijnlijk in slaap vallen en dan in de middag de herhaling kijken
Hoe laat sta jij normaal gesproken dan op?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:09 schreef Drebbelman het volgende:
Ik blijf wakker, maarja, de race is voor mij begin van de avond
😉quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:56 schreef ChilllayD het volgende:😉
[..]
Hoe laat sta jij normaal gesproken dan op?
Oh wacht, je woont vast elders
Had overdag al paar uurtjes geslapen, word ik om 7 uur wakker, dus ren naar mijn TV en zeg tegen mijn vriend: NIET ZAPPEN. Dacht zet hem vanaf begin in herhaling, zegt ie: Je weet dat het nog avond is?quote:Op zondag 17 maart 2019 04:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik ben maar een nachtje doorgegaan, ik had de wekker anders echt niet gehoord
Hij is zo ongemakkelijk, ongekendquote:Op zondag 17 maart 2019 05:27 schreef heywoodu het volgende:
Gelukkig legt Van Gameren de 'grap' ook nog even uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |