Nee joh, dit is perfect, lekker nog de hele dag de tijd om andere dingen te doenquote:Op zondag 17 maart 2019 05:55 schreef maan_man het volgende:
Wij moeten de Fom er toch van weten te overtuigen dat dit een avondrace wordt.
Ja staat een mooie set!quote:Op zondag 17 maart 2019 05:56 schreef Sjemmert het volgende:
Hebben ze nou die sim rig geupdate bij ziggo, motion alles.
Software ook, draait nu op assetto corsa.quote:Op zondag 17 maart 2019 05:56 schreef Sjemmert het volgende:
Hebben ze nou die sim rig geupdate bij ziggo, motion alles.
Doornbos deed net f1 2018 ?quote:Op zondag 17 maart 2019 05:58 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Software ook, draait nu op assetto corsa.
Dit ja, en geen andere sport tegelijkertijd dus straks ook relaxed andere dingen kijken. Ideaalquote:Op zondag 17 maart 2019 05:55 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nee joh, dit is perfect, lekker nog de hele dag de tijd om andere dingen te doen
Klopt in het cafe gebruiken ze asseto met zandvoort, nu willen ze het circuit showen en doen dat in F1quote:
Er valt ook steeds minder te klagen over ziggo, ik ben wel blij dat ik het zo bij mijn inet abbo "krijg"quote:Op zondag 17 maart 2019 06:00 schreef BroesWillems het volgende:
Jongens en meisjes, je kunt nu gewoon een F1TV Pro abonnement nemen en bent niet meer gebonden aan Ziggo.
Ziggo is nu een keuze, dus niet meer over klagen.
Dank u.
Nathalie pinkham bedoel je denk ik. Die doet (bijna) alleen de Europese racesquote:Op zondag 17 maart 2019 05:58 schreef THEFXR het volgende:
die blonde van sky is lelijk, waar is die van vorige jaar?
Ja dat is ook een manier van het op het laatste moment binnenvallenquote:
ja Pinkham is leukquote:Op zondag 17 maart 2019 06:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nathalie pinkham bedoel je denk ik. Die doet (bijna) alleen de Europese races
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |