Vorig seizoen begonnen ze met een achterstand omdat ze op het rechte stuk aan alle kanten voorbij werden gereden, dat ze alsnog mee konden doen uiteindelijk was dat hun aero gewoon suprieur was. Nu zijn ze dat voordeel kwijt.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 16:31 schreef Joene het volgende:
[..]
net als vaak, beginnen met achterstand , newey doet changes en 2e seizoens helft beginnen ze mee te doen
Zeker. Moet ook zorgen voor bier en nootjes natuurlijkquote:Op zaterdag 16 maart 2019 16:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah je hebt corvee dit weekend, succes baas
En dat weet je natuurlijk omdat je zo geweldig veel verstand van F1-techniek hebt.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 16:27 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan alvast verklappen dat die motor hier niet de beperkende factor is.
Red Bull strateeg: laten we met dusdanig weinig aero gaan rijden dat die baggermotor die we hebben goed lijkt, ook al verliezen we als gevolg heel veel tijd in de bochten.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En dat weet je natuurlijk omdat je zo geweldig veel verstand van F1-techniek hebt.
Vtec.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En dat weet je natuurlijk omdat je zo geweldig veel verstand van F1-techniek hebt.
Of het is gewoon niet zo simpel en er zijn veel meer variabelen dan alleen dat. Bovendien kun je dit net zo makkelijk omdraaien:quote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Red Bull strateeg: laten we met dusdanig weinig aero gaan rijden dat die baggermotor die we hebben goed lijkt, ook al verliezen we als gevolg heel veel tijd in de bochten.
Zie je het al voor je?
Natuurkunde 101: meer luchtweerstand is lagere topsnelheid en v.v. Dat is het wel zo'n beetje.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:12 schreef Fir3fly het volgende:
Of het is gewoon niet zo simpel en er zijn veel meer variabelen dan alleen dat.
Nog meer aero, uhuh... vandaar dat ze zo veel tijd verliezen in de bochten.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Of het is gewoon niet zo simpel en er zijn veel meer variabelen dan alleen dat. Bovendien kun je dit net zo makkelijk omdraaien:
'De Honda geeft zo veel power, we kunnen net zo goed met nog meer aero gaan rijden omdat we toch niet veel verliezen op het rechte stuk'.
Met andere woorden, je opmerking slaat nergens op.
Feit: Red Bull heeft al het hele weekend moeite om de juiste balans te vindenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:21 schreef Fir3fly het volgende:
We horen het hier mensen, Nattekat weet het beter dan de mensen van Red Bull. Gewoon wat meer vleugel gebruiken, zo simpel is het!
En Red Bull gaat in één winter ineens van de beste aero naar de slechtste ja?
Het is niet zo moeilijk om het beter te weten dan jij.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:21 schreef Fir3fly het volgende:
We horen het hier mensen, Nattekat weet het beter
Maar ze hebben die geweldig krachtige Honda toch? Of niet dan?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:23 schreef Nattekat het volgende:
De fucking reden dat ze niet met meer aero gaan rijden is omdat ze er geen voordeel meer uit kunnen halen.
Ik heb werkelijk geen idee waar die Honda staat, het interesseert me ook geen ene moer waar die Honda staat. Wat me wel interesseert is dat iemand de betweter aan het uithangen is en claimt dat alle problemen van Red Bull te danken zijn aan die Honda.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar ze hebben die geweldig krachtige Honda toch? Of niet dan?
Als je alleen maar wilt horen dat Honda ruk is wil je dat uiteraard niet horen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:23 schreef Nattekat het volgende:
De fucking reden dat ze niet met meer aero gaan rijden is omdat ze er geen voordeel meer uit kunnen halen.
Tja... die voorvleugel. Het werd vorig jaar eigenlijk al een beetje voorspeld dat ze fors gingen inleveren op dat gebied.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als je alleen maar wilt horen dat Honda ruk is wil je dat uiteraard niet horen.
Kan me overigens niet voorstellen dat het aero pakket van RBR ineens structureel slechter is dan die van Ferrari en Mercedes, maar dat ze dit weekend nog zoekende zijn op dit gebied is wel duidelijk.
Oh nu heb je ineens geen idee, maar net was het nog dit:quote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee waar die Honda staat, het interesseert me ook geen ene moer waar die Honda staat. Wat me wel interesseert is dat iemand de betweter aan het uithangen is en claimt dat alle problemen van Red Bull te danken zijn aan die Honda.
Over betweter gesprokenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 16:27 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan alvast verklappen dat die motor hier niet de beperkende factor is.
Dan blijven de illuminati als enige mogelijkheid over.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:29 schreef Goudenvis het volgende:
Conclusie: jullie weten het allebei niet
Als je op Red Bull doelt dan ja.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan blijven de illuminati als enige mogelijkheid over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |