echt genantquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:24 schreef I. het volgende:
[..]
Gelukkig merk je het zelf op.
Dan fuckt niemand met me nee. Ik moet het wel echt van m'n knappe koppie hebben.[..]
liever niet :squote:Zal jou eens pesten. :s
Snap ik, soms is het allemaal eventjes te veel.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja daarom was hij juist toe aan vakantie
Kom je maar op 1 manier achter.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoop dat het in dit geval net genoeg is
Oprechte interessequote:
Hj is op vakantiequote:Op donderdag 14 maart 2019 16:25 schreef I. het volgende:
Oh, serieus? HPLC heeft weer een ban?
Ben een beetje traag van begrip vandaag.
Ga je serieus vroeg op staan voor iets als F1?quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
Geen zin om door de regen te gaan, geen excuus, gewoon een reden om niet te gaan
En dat is?quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:27 schreef Flippiee het volgende:
Zeer goede TT[..]
echt genant
je hersenen tellen niet mee tijdens de seks[..]
liever niet :s[..]
Snap ik, soms is het allemaal eventjes te veel.[..]
Kom je maar op 1 manier achter.[..]
Oprechte interesse[..]
Hj is op vakantie
JAquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je serieus vroeg op staan voor iets als F1?
Jaquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je serieus vroeg op staan voor iets als F1?
Ik heb er heel veel zin in.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar heb ik helemaal geen zin in.
Ik ga m'n best ervoor doenquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Naar Ajax - Juve gaan en niet juichen voor Juve
oh in dat geval,quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dit vertrouw ik ook voor geen meter, jij hebt nooit interesse in mij..
koop wel wat mannetjes bij FIFA omquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ga m'n best ervoor doen![]()
Dan haal ik het juichen wel in later
Voor wat, om me te beschermen?quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh in dat geval,[..]
koop wel wat mannetjes bij FIFA om
Ja, dat heet dus een excuus.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
Geen zin om door de regen te gaan, geen excuus, gewoon een reden om niet te gaan
Ja, dat zou wel erg fijn zijn. Kans is op zich niet zo heel grootquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
neeee om ajax - juve te krijgen
anders heeft dit allemaal geen nut
Aanstellerij noemen we dit.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja ik kom niet op het woord.
Geen excuus, maar meer een regel?
Dat is het straks ook, want er is geen airco op de sportschool, dus het was daar vorig jaar gewoon 30graden binnenquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]als regen al een excuus is, dan is warm weer dat straks ook
Je telt zelf niet mee tijdens de seksquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:27 schreef Flippiee het volgende:
echt genant
je hersenen tellen niet mee tijdens de seks
Te laat. :squote:liever niet :s
In dat geval,quote:Hj is op vakantie
Dit is geen regel.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja ik kom niet op het woord.
Geen excuus, maar meer een regel?
Voor jou is het geen regelquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:35 schreef I. het volgende:
[..]
Dit is geen regel.
Een regel zou zijn: Weer of geen weer, minstens 2x per week naar de sportschool.
Ik verzin wel watquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel erg fijn zijn. Kans is op zich niet zo heel groot
Maar denk dat je dan wel een flinke zak centen nodig hebt
Laat dit maar in KLB of doe dit uberhaupt niet meer.quote:
godverquote:
oh :squote:[..]
Te laat. :s
leuk, waar was je heen? Nederland? Heb je daarvoor in Friesland een visum nodig?quote:[..]
In dat geval,
Ik was laatst ook twee maanden op vakantie.
Preciesquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]als regen al een excuus is, dan is warm weer dat straks ook
Je bent zelf een playerquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:35 schreef naatje_1 het volgende:
ik zit er steeds meer over te denken om de player aan te schaffen
Heldin ben je ook hequote:Op donderdag 14 maart 2019 16:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik verzin wel wat[..]
Laat dit maar in KLB of doe dit uberhaupt niet meer.[..]
godver[..]
oh :s[..]
leuk, waar was je heen? Nederland? Heb je daarvoor in Friesland een visum nodig?
Mensen die de Player niet hebbenquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:35 schreef naatje_1 het volgende:
ik zit er steeds meer over te denken om de player aan te schaffen
Jij komt er wel.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
Voor jou is het geen regel
voor mij wel
Altijd wel een redenquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:36 schreef I. het volgende:
[..]
PreciesOf een te droge lucht, te hoge luchtvochtigheid, teveel ongemaaid gras onderweg.
Dan moet je thuis kijkenquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Heldin ben je ook he
Wat als het niet lukt?
Nee joh, je bent gewoon populairquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Al werd ik net aangesproken door een dame en nu voel ik mij ook zo.
Sorry, ik versta je niet, wat is dit voor taal? Amsterdams?quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
leuk, waar was je heen? Nederland? Heb je daarvoor in Friesland een visum nodig?
Baal je nu niet dat je mij hebt laten lopen in Alkmaarquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Altijd wel een reden[..]
Dan moet je thuis kijken[..]
Nee joh, je bent gewoon populair
Dan zou ik toch wel teleurgesteld in je zijnquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Altijd wel een reden[..]
Dan moet je thuis kijken[..]
Nee joh, je bent gewoon populair
En als ik iets 0x zie? Bijvoorbeeld 'dt'?quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:39 schreef Driepink het volgende:
[..]
Sowieso, maar je weet wel dat alles maar 1x gedaan word, ook al zie je het 2x he?
Ja hier hadden we Hans voor he..quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:40 schreef I. het volgende:
[..]
En als ik iets 0x zie? Bijvoorbeeld 'dt'?
Alleen provincialen snappen dit weer niet.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:39 schreef I. het volgende:
[..]
Sorry, ik versta je niet, wat is dit voor taal? Amsterdams?
quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja hier hadden we Hans voor he..
Dan telt het gewoon 1x.
quote:
Tellen doe ik niet meer.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja hier hadden we Hans voor he..
Dan telt het gewoon 1x.
Ik ben eigenlijk jaloers en ik baal nog meer dan ik al deedquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Baal je nu niet dat je mij hebt laten lopen in Alkmaar
En anders maar voor de wedstrijd in de rij staan bij de kaartenverkoop voor de deur voor kaarten die teruggevallen zijnquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan zou ik toch wel teleurgesteld in je zijn
Maar als het zover komt ga ik het zelf ook maar proberen denk ik. Gelukkig heb ik ook nog wel familieleden met fankaarten als het goed is.
Klopt, ik zei net al dat ik niks van dit weer snap.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alleen provincialen snappen dit weer niet.
Zover zou ik denk ik toch niet willen gaan, is wel erg wanhopig. Mijn volledige vertrouwen ligt nu in jouw handen dat je de loting en de kaarten wel even fixt!quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk jaloers en ik baal nog meer dan ik al deed[..]
En anders maar voor de wedstrijd in de rij staan bij de kaartenverkoop voor de deur voor kaarten die teruggevallen zijn
Ik dacht dat het nog niet gepost was, dus ik poste het nog een keer. Zie maar voor de helft hè.quote:
Geloof ik nietquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk jaloers en ik baal nog meer dan ik al deed[..]
En anders maar voor de wedstrijd in de rij staan bij de kaartenverkoop voor de deur voor kaarten die teruggevallen zijn
Slaap lekker Skedjequote:Op donderdag 14 maart 2019 16:43 schreef Sked het volgende:
Ik ga nog even tukken voor het eten.
Dag vrienden en Driepink.
Rukzequote:Op donderdag 14 maart 2019 16:43 schreef Sked het volgende:
quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:42 schreef I. het volgende:
[..]
Klopt, ik zei net al dat ik niks van dit weer snap.
Ik geloof dat ik op dit moment ontvoerd word. Er is ook ruis op de lijn want ik ga een tunnel onderdoor. En ik geloof dat ik ziek word.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Zover zou ik denk ik toch niet willen gaan, is wel erg wanhopig. Mijn volledige vertrouwen ligt nu in jouw handen dat je de loting en de kaarten wel even fixt!
Waarom niet?quote:
slaap ze jongemanquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:43 schreef Sked het volgende:
Kweetniequote:Op donderdag 14 maart 2019 16:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom niet?[..]
slaap ze jongeman
Trustenquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:43 schreef Sked het volgende:
Blijf maar lekker lang slapen, tot morgenochtend ofzoquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:43 schreef Sked het volgende:
oh. Ik had het echt leuk gevonden, maar ik zag je niet zitten (in het stadion). En ik had zelfs mijn bril opgedaan voor het geval dat.quote:
Pffrt, ik even denken dat ik me voor niks had uitgesloofd voor z'n UI.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:44 schreef Flippiee het volgende:
Mijn goudvis is ook net overleden (rip Goudenvis)
Ja eens. Gelukkig wisten we ook pas 4 maanden voor die wedstrijd dat ik hem ging bezoeken.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh. Ik had het echt leuk gevonden, maar ik zag je niet zitten (in het stadion). En ik had zelfs mijn bril opgedaan voor het geval dat.
Volgende keer moeten we dit beter bespreken
Ik wist het al voor ik hier kwam. Zag zijn naam gister al met een streep in de KLB SCquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:43 schreef I. het volgende:
[..]
Ik dacht dat het nog niet gepost was, dus ik poste het nog een keer. Zie maar voor de helft hè.
@Driepinkquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:47 schreef Flippiee het volgende:
Zal ik nu naar de sportschool gaan en stoppen met zogenaamd werken?
Prima plan toch.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:47 schreef Flippiee het volgende:
Zal ik nu naar de sportschool gaan en stoppen met zogenaamd werken?
Huh. Maar namen zijn in de SC niet doorstreept.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik wist het al voor ik hier kwam. Zag zijn naam gister al met een streep in de KLB SC
quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:47 schreef I. het volgende:
[..]
Pffrt, ik even denken dat ik me voor niks had uitgesloofd voor z'n UI.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja eens. Gelukkig wisten we ook pas 4 maanden voor die wedstrijd dat ik hem ging bezoeken.
Alsof driepink dit soort hinten snaptquote:
Dat is ook weer zo ;7quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:47 schreef I. het volgende:
[..]
Prima plan toch.Kan je meer genieten van je avond.
ZO DAN, WE KUNNEN HET OOK LEZEN ZONDER CAPSLOCK HOOR @I.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:48 schreef I. het volgende:
EN DAN KUNNEN WE MISSCHIEN EINDELIJK SHELLSHOCKEN VANAVOND @:FLIPPIEE
Okok, klein beetje mijn fout danquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]sorry.[..]
ik wist niet eens of je me zou willen meeten
[..]
Alsof driepink dit soort hinten snapt[..]
Dat is ook weer zo ;7
Kappen Flipper, rare dolfijnquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]sorry.[..]
ik wist niet eens of je me zou willen meeten
[..]
Alsof driepink dit soort hinten snapt[..]
Dat is ook weer zo ;7
Echt hè, nare man die @I.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
ZO DAN, WE KUNNEN HET OOK LEZEN ZONDER CAPSLOCK HOOR @:I.
Dat was ik sowieso al van planquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:48 schreef I. het volgende:
EN DAN KUNNEN WE MISSCHIEN EINDELIJK SHELLSHOCKEN VANAVOND @:FLIPPIEE
En beetje meer mijn fout.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Okok, klein beetje mijn fout dan
Ah wordt het te persoonlijk?quote:
Nee het wordt schijtirritant.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:50 schreef Flippiee het volgende:
da[..]
Dat was ik sowieso al van plan[..]
En beetje meer mijn fout.[..]
Ah wordt het te persoonlijk?
MAar als je Haags al weken hoort he en je bent dus al weken niet gegaan, wie houd je nu dan eigenlijk voor de gek?quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee het wordt schijtirritant.
Ik hoor haags al weken over die kut sportschool.
IK ZEG OOK NOOIT DAT IK WEL GAquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
MAar als je Haags al weken hoort he en je bent dus al weken niet gegaan, wie houd je nu dan eigenlijk voor de gek?
Ja die zijn dus allemaal al bezet hè.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
Maakt ie weer een kloontje aan, denkt ie slim te zijn, is de naam van het kloontje J.
Omdat het kan?quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:52 schreef I. het volgende:
[..]
Ja die zijn dus allemaal al bezet hè.
Waarom denk je dat ik nu op een kloontje uit 2012 post.
Mijn idee.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zet dan je abonnement lekker op stop
Net zoals ik niets voor jou mag beslissen, stel ik het op prijs als je dit andersom ook niet doetquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zet dan je abonnement lekker op stop
Omdat dit toen het enige letter+punt account was dat nog niet geregistreerd was, en ik hem toen zsm had geregistreerd.quote:
Het is een idee, geen verplichting.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
Net zoals ik niets voor jou mag beslissen, stel ik het op prijs als je dit andersom ook niet doet
wel gezellig met moems ookquote:
Weet je dat ooit wel?quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:53 schreef I. het volgende:
[..]
Sharing is caring.
Ofzo
Weet ik veel wat ik nu zeg.
Jij bent dan ook een verstandig manquote:
Dankje.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wel gezellig met moems ook[..]
Weet je dat ooit wel?[..]
Jij bent dan ook een verstandig man
Iddquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wel gezellig met moems ook[..]
Weet je dat ooit wel?
Omdat je zo lekker blijft happenquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom iedereen zich hier zo intens mee bemoeit.
Ik denk dat het allemaal wel meevalt, maar je hapt zo lekker.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom iedereen zich hier zo intens mee bemoeit.
uh, okequote:Op donderdag 14 maart 2019 16:56 schreef Driepink het volgende:
Dan moeten jullie ook niet gek op staan te kijken als ik een keer uit mn vel vlieg he
Maak je niet dik makker.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:56 schreef Driepink het volgende:
Dan moeten jullie ook niet gek op staan te kijken als ik een keer uit mn vel vlieg he
Ach het is een idee. Je gooit nu geld weg wat je anders aan nog meer drugs/bier kan besteden.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
Net zoals ik niets voor jou mag beslissen, stel ik het op prijs als je dit andersom ook niet doet
graag gedaanquote:
Weet ikquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maak je niet dik makker.
Ik kan niets anders danquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach het is een idee. Je gooit nu geld weg wat je anders aan nog meer drugs/bier kan besteden.
Zoek het uitquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maak je niet dik makker.
Dat valt wel mee, maar de terugweg was nog best zwaarquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je benen nu dus uitgeput na het fietsen?
Kan ik me wat bij voorstellen. Houd je daar nog rekening mee tijdens een rit?quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, maar de terugweg was nog best zwaar
Ik let er meestal wel op dat ik het eerste stuk niet teveel wind tegen heb. Dan kan ik wat lekkerder warm rijden. Voor de rest houd ik er eigenlijk niet heel veel rekening mee.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kan ik me wat bij voorstellen. Houd je daar nog rekening mee tijdens een rit?
Als in heen voor en terug tegen?
Wel drooggehouden?
Was een bootstickje aan het maken, zodat ik weer Windows kan installeren op m'n pc.quote:
Daar kun je beter mee oppassen denk ikquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik let er meestal wel op dat ik het eerste stuk niet teveel wind tegen heb. Dan kan ik wat lekkerder warm rijden. Voor de rest houd ik er eigenlijk niet heel veel rekening mee.
Ik ga wel niet buiten rijden als het te erg waait, maar dat is meer angst voor vallen
Daar ben ik het wel mee eens ja.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Erg overrated. Herman brood is een beter kunstenaar
Weet niet wat hier staat, maar chill dat het werktquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:10 schreef I. het volgende:
[..]
Was een bootstickje aan het maken, zodat ik weer Windows kan installeren op m'n pc.![]()
Kreeg het alleen de hele tijd niet voor elkaar, en nu heb ik m'n SD-kaart uit m'n camera getrokken, en die gebruikt. Werkt dat wel
quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Weet niet wat hier staat, maar chill dat het werkt
Hebbbie die rambam aflevering gezien over herman brood kunstwerken faken.quote:
Jupquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hebbbie die rambam aflevering gezien over herman brood kunstwerken faken.
Sws is rambam super chill om lekker op youtube te kijken als je je verveelt.
Best prima om iets snel af te halenquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:14 schreef skysherrif het volgende:
wat ga ik zo voor eten in de stad halen.
een wok to gootje is nu de grootste kanshebber.
Dat heb ik begin februari toen het zo hard waaide nog bijna gehad, toen ben ik na 10 minuten maar naar huis gegaan en binnen op de rollers nog wat geredenquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar kun je beter mee oppassen denk ik
Ja toch, ook best goedkoop.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Best prima om iets snel af te halen
Wok to go is altijd chill.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:14 schreef skysherrif het volgende:
wat ga ik zo voor eten in de stad halen.
een wok to gootje is nu de grootste kanshebber.
waar is hier ook alweerquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:16 schreef I. het volgende:
[..]
Wok to go is altijd chill.
Baal er nog steeds van dat we dat hier niet hebben.
Hehehe heb je binnen tenminste een scherm waar je uitzicht mee kan faken?quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat heb ik begin februari toen het zo hard waaide nog bijna gehad, toen ben ik na 10 minuten maar naar huis gegaan en binnen op de rollers nog wat gereden
hnng nu wel zin in zo iets als avond etenquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja toch, ook best goedkoop.
Nu even kijken welke smaak.
oeiquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:16 schreef skysherrif het volgende:
Collega ondertussen zenuwinzinking hier.
Buitenlandquote:
Dan is wok to go niet handig meerquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:20 schreef I. het volgende:
[..]
Friesland.
Dichtstbijzijnde wok to go zal Groningen of Zwolle zijn.
Wel een scherm, maar geen zwift of zulks.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hehehe heb je binnen tenminste een scherm waar je uitzicht mee kan faken?
Nopequote:Op donderdag 14 maart 2019 17:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan is wok to go niet handig meer
Pics?quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:21 schreef I. het volgende:
Ik kan er ook nog niet echt aan wennen dat ik nu weer zonder baard door het leven ga.
hehehehehehequote:
Wat is een zwift?quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel een scherm, maar geen zwift of zulks.
picsquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:21 schreef I. het volgende:
Ik kan er ook nog niet echt aan wennen dat ik nu weer zonder baard door het leven ga.
jaloersquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:33 schreef Flippiee het volgende:
Nu wel even naar sportschool :s
@:driepink
Zwift is een programma waarmee je online met en tegen andere kunt racen. Kost minimaal ¤20,- per maand plus dan heb je ook nog een roller nodig die compatibel is met hun software.quote:
flippiedepippieeeeeeeeeeequote:Op donderdag 14 maart 2019 17:33 schreef Flippiee het volgende:
Moet Jij weten, ik heb bierquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:33 schreef Flippiee het volgende:
Iets te ver ging ditquote:Op donderdag 14 maart 2019 18:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zo.....Skedje is weer uitgeslapen
Ben dan ook gewoon lief tegen elkaar.....quote:
Ik gun je gewoon een goede nachtrustquote:Op donderdag 14 maart 2019 18:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, om nou meteen iemand dood te wensen
Sow!quote:
Ik bedoelde het niet zo agressiefquote:
Sked is gewoon irritantquote:Op donderdag 14 maart 2019 18:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet zo agressief![]()
Maar hij wel.quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet zo agressief![]()
Volgens mij moet je even tot rust komen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
Gek he gladiool.. Ben je nou echt zo achterlijk of doe je alsof?
Je lokt het eerst uit en dan dit? O erg volwassen ben jequote:Op donderdag 14 maart 2019 18:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Volgens mij moet je even tot rust komen.
En dan nog is SC niet de juiste plek om het uit te spreken of om allerlei verwensingen te doenquote:Op donderdag 14 maart 2019 18:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je lokt het eerst uit en dan dit? O erg volwassen ben je
Echt hequote:Op donderdag 14 maart 2019 18:30 schreef I. het volgende:
Laat Flips verdomme eens even rustig sporten joh.
Neh, geen zin in.quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Bikkel
Vanavond kijken of raya bevrijd gaat gooien
Niks mis meequote:Op donderdag 14 maart 2019 18:45 schreef I. het volgende:
[..]
Tomatensoep.
Wederom met een heerlijk stokbroodje kruidenboter.
Jaquote:Op donderdag 14 maart 2019 18:48 schreef I. het volgende:
[..]
Echt zo verslavend lekker.[..]
Ah, donderdag pizzadag hè.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:48 schreef I. het volgende:
[..]
Echt zo verslavend lekker.[..]
Ah, donderdag pizzadag hè.
Nou, echt viesmad komt hij ook niet over.quote:
Wordt voor mij wss. morgen weer pizzadag.quote:
Eerder vanmiddag welquote:Op donderdag 14 maart 2019 18:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, echt viesmad komt hij ook niet over.
Ja, zover ga ik niet terug lezenquote:
Ligt eraan wat voor pizza je hebt, maar dat zou je ook onder snack voer kunnen scharenquote:Op donderdag 14 maart 2019 18:49 schreef I. het volgende:
[..]
Wordt voor mij wss. morgen weer pizzadag.
Tenzij ik een gekke bui heb, en zin in snackvoer heb ofzo.
Is het ook wel ja.quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor pizza je hebt, maar dat zou je ook onder snack voer kunnen scharen
Verstandig kerel.quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, zover ga ik niet terug lezen[..]
Ligt eraan wat voor pizza je hebt, maar dat zou je ook onder snack voer kunnen scharen
Ik vind een Franse bulldog leukerquote:Op donderdag 14 maart 2019 18:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo'n engelse bulldog lijkt me wel leuk
maar die zijn zo kleinquote:Op donderdag 14 maart 2019 18:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind een Franse bulldog leuker
😂quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:56 schreef Flippiee het volgende:
Ik moet overigens vaker rond deze tijd gaan sporten. Allemaal mannen
Zat er wat lekkers leuks bij?quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:56 schreef Flippiee het volgende:
Weet ik ook meteen op wat voor tijden ik niet moet sporten.quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:56 schreef Flippiee het volgende:
Dan mis je Flippieee welquote:Op donderdag 14 maart 2019 18:58 schreef I. het volgende:
[..]
Weet ik ook meteen op wat voor tijden ik niet moet sporten.
Echt hoorquote:
Vooral lekkers. Leuk weet ik nietquote:Op donderdag 14 maart 2019 18:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zat er wat lekkers leuks bij?
Jawel joh. Juist leuk. Kun je beetje tips krijgen als je in een leuke sportschool zitquote:Op donderdag 14 maart 2019 18:58 schreef I. het volgende:
[..]
Weet ik ook meteen op wat voor tijden ik niet moet sporten.
Waarom toch weer terug naar je oude UI?quote:
Wat voor belofte?quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:05 schreef vuurvliegie het volgende:
[..]
Ze had een belofte gemaakt en die komt ze nu naFlippiee
Haags staat bekend als vaste DM lezerquote:
Dan zit ik niet in een leuke sportschool, want adviezen geven / coachen zonder aangesloten personal trainer te zijn mag niet bij mijn sportschool.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawel joh. Juist leuk. Kun je beetje tips krijgen als je in een leuke sportschool zit
Ahhh vandaar. Op zich ook niet heel gek, maar tochquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:08 schreef I. het volgende:
[..]
Dan zit ik niet in een leuke sportschool, want adviezen geven / coachen zonder aangesloten personal trainer te zijn mag niet bij mijn sportschool.
Och meid wat is het leven toch zwaarquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:09 schreef Flippiee het volgende:
Ik moet nog 6 minuten op de loopband lopen
rip.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:09 schreef Flippiee het volgende:
Ik moet nog 6 minuten op de loopband lopen
Iedereen is dat wel een beetje ondertussen maar jaquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou wordt ik ook nieuwsgierig
Tja.......quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:11 schreef vuurvliegie het volgende:
[..]
Iedereen is dat wel een beetje ondertussen maar ja
True true. Opzich ook wel chill aan de ene kant. Iedereen bemoeit zich gewoon met z'n eigen ding.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ahhh vandaar. Op zich ook niet heel gek, maar toch
Stel je niet zo aanquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:11 schreef Flippiee het volgende:
[..][..]
Weet niet of mijn arm nog eitjes kan schieten vanavond.
Heb je je zo zitten uitsloven voor die mannen?quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet niet of mijn arm nog eitjes kan schieten vanavond.
Dit kan heel fout opgevat wordenquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:12 schreef I. het volgende:
[..]
Heb je je zo zitten uitsloven voor die mannen?
Kan, maar Flipsel weet wel beter.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:14 schreef vuurvliegie het volgende:
[..]
Dit kan heel fout opgevat worden
Lol, natuurlijk.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:12 schreef I. het volgende:
[..]
Heb je je zo zitten uitsloven voor die mannen?
Daar kon ik een paar weken geleden niets van en heb ook niet meer geoefend, dus maar beter van niet.quote:
Jammerquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar kon ik een paar weken geleden niets van en heb ook niet meer geoefend, dus maar beter van niet.
Had het kunnen weten.quote:
ETTOOOOOOOOOOOOquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
FLIPPIEDEPIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |