😂quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:56 schreef Flippiee het volgende:
Ik moet overigens vaker rond deze tijd gaan sporten. Allemaal mannen
Zat er wat lekkers leuks bij?quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:56 schreef Flippiee het volgende:
Weet ik ook meteen op wat voor tijden ik niet moet sporten.quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:56 schreef Flippiee het volgende:
Dan mis je Flippieee welquote:Op donderdag 14 maart 2019 18:58 schreef I. het volgende:
[..]
Weet ik ook meteen op wat voor tijden ik niet moet sporten.
Echt hoorquote:
Vooral lekkers. Leuk weet ik nietquote:Op donderdag 14 maart 2019 18:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zat er wat lekkers leuks bij?
Jawel joh. Juist leuk. Kun je beetje tips krijgen als je in een leuke sportschool zitquote:Op donderdag 14 maart 2019 18:58 schreef I. het volgende:
[..]
Weet ik ook meteen op wat voor tijden ik niet moet sporten.
Waarom toch weer terug naar je oude UI?quote:
Wat voor belofte?quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:05 schreef vuurvliegie het volgende:
[..]
Ze had een belofte gemaakt en die komt ze nu naFlippiee
Haags staat bekend als vaste DM lezerquote:
Dan zit ik niet in een leuke sportschool, want adviezen geven / coachen zonder aangesloten personal trainer te zijn mag niet bij mijn sportschool.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawel joh. Juist leuk. Kun je beetje tips krijgen als je in een leuke sportschool zit
Ahhh vandaar. Op zich ook niet heel gek, maar tochquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:08 schreef I. het volgende:
[..]
Dan zit ik niet in een leuke sportschool, want adviezen geven / coachen zonder aangesloten personal trainer te zijn mag niet bij mijn sportschool.
Och meid wat is het leven toch zwaarquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:09 schreef Flippiee het volgende:
Ik moet nog 6 minuten op de loopband lopen
rip.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:09 schreef Flippiee het volgende:
Ik moet nog 6 minuten op de loopband lopen
Iedereen is dat wel een beetje ondertussen maar jaquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou wordt ik ook nieuwsgierig
Tja.......quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:11 schreef vuurvliegie het volgende:
[..]
Iedereen is dat wel een beetje ondertussen maar ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |