Nee het wordt schijtirritant.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:50 schreef Flippiee het volgende:
da[..]
Dat was ik sowieso al van plan[..]
En beetje meer mijn fout.[..]
Ah wordt het te persoonlijk?
MAar als je Haags al weken hoort he en je bent dus al weken niet gegaan, wie houd je nu dan eigenlijk voor de gek?quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee het wordt schijtirritant.
Ik hoor haags al weken over die kut sportschool.
IK ZEG OOK NOOIT DAT IK WEL GAquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
MAar als je Haags al weken hoort he en je bent dus al weken niet gegaan, wie houd je nu dan eigenlijk voor de gek?
Ja die zijn dus allemaal al bezet hè.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
Maakt ie weer een kloontje aan, denkt ie slim te zijn, is de naam van het kloontje J.
Omdat het kan?quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:52 schreef I. het volgende:
[..]
Ja die zijn dus allemaal al bezet hè.
Waarom denk je dat ik nu op een kloontje uit 2012 post.
Mijn idee.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zet dan je abonnement lekker op stop
Net zoals ik niets voor jou mag beslissen, stel ik het op prijs als je dit andersom ook niet doetquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zet dan je abonnement lekker op stop
Omdat dit toen het enige letter+punt account was dat nog niet geregistreerd was, en ik hem toen zsm had geregistreerd.quote:
Het is een idee, geen verplichting.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
Net zoals ik niets voor jou mag beslissen, stel ik het op prijs als je dit andersom ook niet doet
wel gezellig met moems ookquote:
Weet je dat ooit wel?quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:53 schreef I. het volgende:
[..]
Sharing is caring.
Ofzo
Weet ik veel wat ik nu zeg.
Jij bent dan ook een verstandig manquote:
Dankje.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wel gezellig met moems ook[..]
Weet je dat ooit wel?[..]
Jij bent dan ook een verstandig man
Iddquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wel gezellig met moems ook[..]
Weet je dat ooit wel?
Omdat je zo lekker blijft happenquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom iedereen zich hier zo intens mee bemoeit.
Ik denk dat het allemaal wel meevalt, maar je hapt zo lekker.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom iedereen zich hier zo intens mee bemoeit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |