Was een bootstickje aan het maken, zodat ik weer Windows kan installeren op m'n pc.quote:
Daar kun je beter mee oppassen denk ikquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik let er meestal wel op dat ik het eerste stuk niet teveel wind tegen heb. Dan kan ik wat lekkerder warm rijden. Voor de rest houd ik er eigenlijk niet heel veel rekening mee.
Ik ga wel niet buiten rijden als het te erg waait, maar dat is meer angst voor vallen
Daar ben ik het wel mee eens ja.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Erg overrated. Herman brood is een beter kunstenaar
Weet niet wat hier staat, maar chill dat het werktquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:10 schreef I. het volgende:
[..]
Was een bootstickje aan het maken, zodat ik weer Windows kan installeren op m'n pc.![]()
Kreeg het alleen de hele tijd niet voor elkaar, en nu heb ik m'n SD-kaart uit m'n camera getrokken, en die gebruikt. Werkt dat wel
quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Weet niet wat hier staat, maar chill dat het werkt
Hebbbie die rambam aflevering gezien over herman brood kunstwerken faken.quote:
Jupquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hebbbie die rambam aflevering gezien over herman brood kunstwerken faken.
Sws is rambam super chill om lekker op youtube te kijken als je je verveelt.
Best prima om iets snel af te halenquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:14 schreef skysherrif het volgende:
wat ga ik zo voor eten in de stad halen.
een wok to gootje is nu de grootste kanshebber.
Dat heb ik begin februari toen het zo hard waaide nog bijna gehad, toen ben ik na 10 minuten maar naar huis gegaan en binnen op de rollers nog wat geredenquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar kun je beter mee oppassen denk ik
Ja toch, ook best goedkoop.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Best prima om iets snel af te halen
Wok to go is altijd chill.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:14 schreef skysherrif het volgende:
wat ga ik zo voor eten in de stad halen.
een wok to gootje is nu de grootste kanshebber.
waar is hier ook alweerquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:16 schreef I. het volgende:
[..]
Wok to go is altijd chill.
Baal er nog steeds van dat we dat hier niet hebben.
Hehehe heb je binnen tenminste een scherm waar je uitzicht mee kan faken?quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat heb ik begin februari toen het zo hard waaide nog bijna gehad, toen ben ik na 10 minuten maar naar huis gegaan en binnen op de rollers nog wat gereden
hnng nu wel zin in zo iets als avond etenquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja toch, ook best goedkoop.
Nu even kijken welke smaak.
oeiquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:16 schreef skysherrif het volgende:
Collega ondertussen zenuwinzinking hier.
Buitenlandquote:
Dan is wok to go niet handig meerquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:20 schreef I. het volgende:
[..]
Friesland.
Dichtstbijzijnde wok to go zal Groningen of Zwolle zijn.
Wel een scherm, maar geen zwift of zulks.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hehehe heb je binnen tenminste een scherm waar je uitzicht mee kan faken?
Nopequote:Op donderdag 14 maart 2019 17:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan is wok to go niet handig meer
Pics?quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:21 schreef I. het volgende:
Ik kan er ook nog niet echt aan wennen dat ik nu weer zonder baard door het leven ga.
hehehehehehequote:
Wat is een zwift?quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel een scherm, maar geen zwift of zulks.
picsquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:21 schreef I. het volgende:
Ik kan er ook nog niet echt aan wennen dat ik nu weer zonder baard door het leven ga.
jaloersquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:33 schreef Flippiee het volgende:
Nu wel even naar sportschool :s
@:driepink
Zwift is een programma waarmee je online met en tegen andere kunt racen. Kost minimaal ¤20,- per maand plus dan heb je ook nog een roller nodig die compatibel is met hun software.quote:
flippiedepippieeeeeeeeeeequote:Op donderdag 14 maart 2019 17:33 schreef Flippiee het volgende:
Moet Jij weten, ik heb bierquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:33 schreef Flippiee het volgende:
Iets te ver ging ditquote:Op donderdag 14 maart 2019 18:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zo.....Skedje is weer uitgeslapen
Ben dan ook gewoon lief tegen elkaar.....quote:
Ik gun je gewoon een goede nachtrustquote:Op donderdag 14 maart 2019 18:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, om nou meteen iemand dood te wensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |