uh, okequote:Op donderdag 14 maart 2019 16:56 schreef Driepink het volgende:
Dan moeten jullie ook niet gek op staan te kijken als ik een keer uit mn vel vlieg he
Maak je niet dik makker.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:56 schreef Driepink het volgende:
Dan moeten jullie ook niet gek op staan te kijken als ik een keer uit mn vel vlieg he
Ach het is een idee. Je gooit nu geld weg wat je anders aan nog meer drugs/bier kan besteden.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
Net zoals ik niets voor jou mag beslissen, stel ik het op prijs als je dit andersom ook niet doet
graag gedaanquote:
Weet ikquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maak je niet dik makker.
Ik kan niets anders danquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach het is een idee. Je gooit nu geld weg wat je anders aan nog meer drugs/bier kan besteden.
Zoek het uitquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maak je niet dik makker.
Dat valt wel mee, maar de terugweg was nog best zwaarquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je benen nu dus uitgeput na het fietsen?
Kan ik me wat bij voorstellen. Houd je daar nog rekening mee tijdens een rit?quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, maar de terugweg was nog best zwaar
Ik let er meestal wel op dat ik het eerste stuk niet teveel wind tegen heb. Dan kan ik wat lekkerder warm rijden. Voor de rest houd ik er eigenlijk niet heel veel rekening mee.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kan ik me wat bij voorstellen. Houd je daar nog rekening mee tijdens een rit?
Als in heen voor en terug tegen?
Wel drooggehouden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |