oh in dat geval,quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dit vertrouw ik ook voor geen meter, jij hebt nooit interesse in mij..
koop wel wat mannetjes bij FIFA omquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ga m'n best ervoor doen![]()
Dan haal ik het juichen wel in later
Voor wat, om me te beschermen?quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh in dat geval,[..]
koop wel wat mannetjes bij FIFA om
Ja, dat heet dus een excuus.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
Geen zin om door de regen te gaan, geen excuus, gewoon een reden om niet te gaan
Ja, dat zou wel erg fijn zijn. Kans is op zich niet zo heel grootquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
neeee om ajax - juve te krijgen
anders heeft dit allemaal geen nut
Aanstellerij noemen we dit.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja ik kom niet op het woord.
Geen excuus, maar meer een regel?
Dat is het straks ook, want er is geen airco op de sportschool, dus het was daar vorig jaar gewoon 30graden binnenquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]als regen al een excuus is, dan is warm weer dat straks ook
Je telt zelf niet mee tijdens de seksquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:27 schreef Flippiee het volgende:
echt genant
je hersenen tellen niet mee tijdens de seks
Te laat. :squote:liever niet :s
In dat geval,quote:Hj is op vakantie
Dit is geen regel.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja ik kom niet op het woord.
Geen excuus, maar meer een regel?
Voor jou is het geen regelquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:35 schreef I. het volgende:
[..]
Dit is geen regel.
Een regel zou zijn: Weer of geen weer, minstens 2x per week naar de sportschool.
Ik verzin wel watquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel erg fijn zijn. Kans is op zich niet zo heel groot
Maar denk dat je dan wel een flinke zak centen nodig hebt
Laat dit maar in KLB of doe dit uberhaupt niet meer.quote:
godverquote:
oh :squote:[..]
Te laat. :s
leuk, waar was je heen? Nederland? Heb je daarvoor in Friesland een visum nodig?quote:[..]
In dat geval,
Ik was laatst ook twee maanden op vakantie.
Preciesquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]als regen al een excuus is, dan is warm weer dat straks ook
Je bent zelf een playerquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:35 schreef naatje_1 het volgende:
ik zit er steeds meer over te denken om de player aan te schaffen
Heldin ben je ook hequote:Op donderdag 14 maart 2019 16:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik verzin wel wat[..]
Laat dit maar in KLB of doe dit uberhaupt niet meer.[..]
godver[..]
oh :s[..]
leuk, waar was je heen? Nederland? Heb je daarvoor in Friesland een visum nodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |