Waarom niet?quote:
slaap ze jongemanquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:43 schreef Sked het volgende:
Ik ga nog even tukken voor het eten.
Dag vrienden en Driepink.
Kweetniequote:Op donderdag 14 maart 2019 16:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom niet?[..]
slaap ze jongeman
Trustenquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:43 schreef Sked het volgende:
Blijf maar lekker lang slapen, tot morgenochtend ofzoquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:43 schreef Sked het volgende:
oh. Ik had het echt leuk gevonden, maar ik zag je niet zitten (in het stadion). En ik had zelfs mijn bril opgedaan voor het geval dat.quote:
Pffrt, ik even denken dat ik me voor niks had uitgesloofd voor z'n UI.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:44 schreef Flippiee het volgende:
Mijn goudvis is ook net overleden (rip Goudenvis)
Ja eens. Gelukkig wisten we ook pas 4 maanden voor die wedstrijd dat ik hem ging bezoeken.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh. Ik had het echt leuk gevonden, maar ik zag je niet zitten (in het stadion). En ik had zelfs mijn bril opgedaan voor het geval dat.
Volgende keer moeten we dit beter bespreken
Ik wist het al voor ik hier kwam. Zag zijn naam gister al met een streep in de KLB SCquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:43 schreef I. het volgende:
[..]
Ik dacht dat het nog niet gepost was, dus ik poste het nog een keer. Zie maar voor de helft hè.
@Driepinkquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:47 schreef Flippiee het volgende:
Zal ik nu naar de sportschool gaan en stoppen met zogenaamd werken?
Prima plan toch.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:47 schreef Flippiee het volgende:
Zal ik nu naar de sportschool gaan en stoppen met zogenaamd werken?
Huh. Maar namen zijn in de SC niet doorstreept.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik wist het al voor ik hier kwam. Zag zijn naam gister al met een streep in de KLB SC
quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:47 schreef I. het volgende:
[..]
Pffrt, ik even denken dat ik me voor niks had uitgesloofd voor z'n UI.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja eens. Gelukkig wisten we ook pas 4 maanden voor die wedstrijd dat ik hem ging bezoeken.
Alsof driepink dit soort hinten snaptquote:
Dat is ook weer zo ;7quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:47 schreef I. het volgende:
[..]
Prima plan toch.Kan je meer genieten van je avond.
ZO DAN, WE KUNNEN HET OOK LEZEN ZONDER CAPSLOCK HOOR @I.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:48 schreef I. het volgende:
EN DAN KUNNEN WE MISSCHIEN EINDELIJK SHELLSHOCKEN VANAVOND @:FLIPPIEE
Okok, klein beetje mijn fout danquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]sorry.[..]
ik wist niet eens of je me zou willen meeten
[..]
Alsof driepink dit soort hinten snapt[..]
Dat is ook weer zo ;7
Kappen Flipper, rare dolfijnquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]sorry.[..]
ik wist niet eens of je me zou willen meeten
[..]
Alsof driepink dit soort hinten snapt[..]
Dat is ook weer zo ;7
Echt hè, nare man die @I.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
ZO DAN, WE KUNNEN HET OOK LEZEN ZONDER CAPSLOCK HOOR @:I.
Dat was ik sowieso al van planquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:48 schreef I. het volgende:
EN DAN KUNNEN WE MISSCHIEN EINDELIJK SHELLSHOCKEN VANAVOND @:FLIPPIEE
En beetje meer mijn fout.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Okok, klein beetje mijn fout dan
Ah wordt het te persoonlijk?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |