quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:16 schreef kwakz0r het volgende:
Ik moet nog wachten tot half drie... alle tijd om nerveus te worden...
Oh, da's minder. Sterktequote:Op woensdag 13 maart 2019 13:16 schreef kwakz0r het volgende:
Ik moet nog wachten tot half drie... alle tijd om nerveus te worden...
Ben het best wel eens met je, maar waarom die enorme wind, die is nergens voor nodig. En liever dat het gewoon de hele nacht regent en overdag droog is.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Liever nu meer regen dan in de zomer een nog lager grondwater peil
Die wind is een resultaat van de drukverschillen in de atmosfeer en brengt de regen van de atlantische oceaan naar ons. Verder worden lieve koekjes niet gebakken.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ben het best wel eens met je, maar waarom die enorme wind, die is nergens voor nodig. En liever dat het gewoon de hele nacht regent en overdag droog is.
Dat weet ik, maar ik mag toch wel dromen? Net nat geworden, en vandaag heb ik dat nog een paar keer in het vooruitzicht.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die wind is een resultaat van de drukverschillen in de atmosfeer en brengt de regen van de atlantische oceaan naar ons. Verder worden lieve koekjes niet gebakken.
Mijn persoonlijke mening: prima.quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dat is toch juist reuze handig? Je belt 112 toch in nood situaties?! Dan wil je toch HULP daar waar je bent?
grappig dat jij dat zo ervaart omdat je zelf zei dat je het hebt uitgezet.....quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke mening: prima.
Maar de aluhoedjes community is over z'n toeren:
- Als je als getuige 112 belt ben je nu makkelijker te dwingen te getuigen
- "Natuurlijk werkt deze software altijd voor de politie, bij ieder gesprek, niet alleen 112" enz.
Mijns inziens zou ie bij 113 bv ook gewoon mogen werken.
https://www.security.nl/p(...)neller+gelokaliseerd en dan naar "Reacties" en je kunt je gaan vermaken met een keer aan aluhoedjesgedachtengoed.
Ik heb het idee dat je niet helemaal goed leest de laatste tijd.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:35 schreef liedetector het volgende:
[..]
grappig dat jij dat zo ervaart omdat je zelf zei dat je het hebt uitgezet.....
vast half oog, ik meende te lezen dat jij (wat niet iedereen kan zoiets zei je) het hebt uitgeschakeld, maar ik ben het met je eens hoorquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je niet helemaal goed leest de laatste tijd.
Ik heb sowieso geen Android telefoon, en vind ook dat het helemaal nooit uitgezet zou moeten kunnen worden, ook niet met rooted telefoons. Je geeft door 112 te bellen imho impliciet toestemming aan iedere mogelijke overheidsinstantie om wat dan ook te doen om jou of degene namens wie je belt te helpen.
Wel heb ik bedenkingen over het recht van politie en justitie om een getuige als zodanig later in een procedure op te voeren tegen diens wil, maar dat is denk ik een andere discussie.
Nee er zijn Android ontwikkelaars (en rootkit makers) die het uitschakelbaar hebben gemaakt.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:41 schreef liedetector het volgende:
[..]
vast half oog, ik meende te lezen dat jij (wat niet iedereen kan zoiets zei je) het hebt uitgeschakeld, maar ik ben het met je eens hoor
Bedankt voor de link, maar ik krijg altijd ongeneeslijke oogaids bij dat soort reacties. Voor mijn eigen gezondheid lees ik het ook niet.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:25 schreef fietsie het volgende:
Mijn persoonlijke mening: prima.
Maar de aluhoedjes community is over z'n toeren:
- Als je als getuige 112 belt ben je nu makkelijker te dwingen te getuigen
- "Natuurlijk werkt deze software altijd voor de politie, bij ieder gesprek, niet alleen 112" enz.
Mijns inziens zou ie bij 113 bv ook gewoon mogen werken.
https://www.security.nl/p(...)neller+gelokaliseerd en dan naar "Reacties" en je kunt je gaan vermaken met een keer aan aluhoedjesgedachtengoed.
*ben er ook maar niet aan begonnen!quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bedankt voor de link, maar ik krijg altijd ongeneeslijke oogaids bij dat soort reacties. Voor mijn eigen gezondheid lees ik het ook niet.
Ik regen liever een paar keer nat dan dat ik al die bomen zie doodgaan door tekort aan water.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik mag toch wel dromen? Net nat geworden, en vandaag heb ik dat nog een paar keer in het vooruitzicht.
Ik mag de komende tijd de hartkloppingen dus onder controle gaan houden tijdens sessies over gespecificeerde toestemming...quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bedankt voor de link, maar ik krijg altijd ongeneeslijke oogaids bij dat soort reacties. Voor mijn eigen gezondheid lees ik het ook niet.
twitter:annaholligan twitterde op woensdag 13-03-2019 om 13:24:35Dutch have created PowerPoint with five easy steps for businesses. And there’s a handbook https://t.co/anQ2btzdKS Complete with English translation. Is there an equivalent in the UK? #Brexit https://t.co/QhijMjQKDK reageer retweet
twitter:annaholligan twitterde op woensdag 13-03-2019 om 13:28:11500 extra customs staff recruited in NL. Food safety body faced shortage of vets. Went recruiting in Eastern & Southern Europe - these foreign vets completed 18 week full time Dutch language course. Seriously. This is putting UK to shame (some might say) #Brexit reageer retweet
twitter:annaholligan twitterde op woensdag 13-03-2019 om 12:22:02From 29th of March every truck/container going to/from the UK v the Netherlands will need to be registered on “Portbase” - “only then will you be granted access to the terminal”. Everyone knows this, right? #Brexit reageer retweet
twitter:annaholligan twitterde op woensdag 13-03-2019 om 13:13:24“Prepare, prepare, prepare, check, check, check... Also opportunity here, stable government, the door is wide open.” Foreign trade minister @:SigridKaag slips in sales pitch #Brexit reageer retweet
twitter:annaholligan twitterde op woensdag 13-03-2019 om 13:35:26Has anyone considered just shipping the Dutch over to run #Brexit? https://t.co/VsZg4kMCNi reageer retweet
Brood?quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik moet van alles over beleggen uitzoeken en ik snap er geen zak van
waarom?quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik moet van alles over beleggen uitzoeken en ik snap er geen zak van
lolquote:Op woensdag 13 maart 2019 14:06 schreef AnneX het volgende:
Dus de stormbestendige Senz paraplu is stukgewaaid.
Helaas niet. We moeten iets met ons pensioen doen.quote:
Hebben jullie geen klant - in de branche - die het kan uitleggen?quote:
Ik gebruik er Brand New Day voor..quote:
We hebben juist geen zin in een tussenpersoon eigenlijk. Wat jij noemt is wat we nu ook doen bij Robeco. Maar al die bedrijven zijn zo extreem vaag over hun kosten, dat maakt het lastig.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hebben jullie geen klant - in de branche - die het kan uitleggen?
Ooit was er een goeie duidelijke column n Adriaan Hiele in nrc.
Samenvatting: iedere maand een vast bedrag in eén/ twee wereldwijde fonds, waarin allerlei branches zijn vertegenwoordigd.
Bijv. https://www.nrc.nl/nieuws(...)dte-11054743-a231308
1. Beleg via een fonds met een grote spreiding, laat je advieseren door je bank of boekhouder om uit bruto inkomsten te beleggen. In theorie zou je dan nu uit een hogere belastingschaal geld investeren (en van je inkomsten aftrekken) om het straks in een lagere schaal als inkomsten te hebben. Hier zit echter een maximum aan als percentage van je inkomen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Helaas niet. We moeten iets met ons pensioen doen.
Opties:
Zelf beleggen in box 1 of 3
Laten beleggen in box 1 of 3
Banksparen
Banksparen heeft debiel lage rentes. Zelf beleggen snap ik niet. Dan moet ik het dus laten beleggen. Maar J heeft weer een andere mening dus ik heb info over alle opties nodig zodat hij ook een voor hem juiste beslissing kan nemen.
Daar neig ik ook naar. Of Bright eventueel. Ik vind het juist wel prettig als dat geld pas beschikbaar komt bij mijn pensioen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik gebruik er Brand New Day voor..
Ik ben er redelijk tevreden over..
Maar dat is dus inderdaad een fonds..
Goud kopen, of zilver, of lithium, in volumesquote:Op woensdag 13 maart 2019 14:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Helaas niet. We moeten iets met ons pensioen doen.
Opties:
Zelf beleggen in box 1 of 3
Laten beleggen in box 1 of 3
Banksparen
Banksparen heeft debiel lage rentes. Zelf beleggen snap ik niet. Dan moet ik het dus laten beleggen. Maar J heeft weer een andere mening dus ik heb info over alle opties nodig zodat hij ook een voor hem juiste beslissing kan nemen.
Laat anderen maar betalen voor jouw inkomen bedoel jequote:
Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Er zijn zat mensen die al hun inkomsten opmaken en daar maakt het echt niet uit van wie ze dat inkomen ontvangen hoor.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Laat anderen maar betalen voor jouw inkomen bedoel je
Amen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Er zijn zat mensen die al hun inkomsten opmaken en daar maakt het echt niet uit van wie ze dat inkomen ontvangen hoor.
Het is behoorlijk lullig hoe je golfer keer op keer op zijn arbeidsongeschiktheid aanvalt Piet.
Plus dat ik bijna 40 jaar zelf hard gewerkt heb om alle premies en verzekeringen daarvoor te betalen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Er zijn zat mensen die al hun inkomsten opmaken en daar maakt het echt niet uit van wie ze dat inkomen ontvangen hoor.
Het is behoorlijk lullig hoe je golfer keer op keer op zijn arbeidsongeschiktheid aanvalt Piet.
Kom je bij me in therapie?quote:
waar moeten we een stoornis in hebben omdat te mogen??quote:
*deed een grinnik en kan prima veinzenquote:Op woensdag 13 maart 2019 15:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
waar moeten we een stoornis in hebben omdat te mogen??
Wij moesten hier op kantoor ook al lachenquote:Op woensdag 13 maart 2019 14:06 schreef AnneX het volgende:
De laatste tweet![]()
Sowieso alle tweets hierboven![]()
Dat wil ik juist nietquote:Op woensdag 13 maart 2019 14:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Daar neig ik ook naar. Of Bright eventueel. Ik vind het juist wel prettig als dat geld pas beschikbaar komt bij mijn pensioen.
Ik las Piets opmerking als na je pensioen volledig op anderen omdat je nooit iets opzij gezet had. Los van waar je huidige geld vandaan komt.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je hebt toch geen stoornis nodig om in therapie te mogen joh.quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
waar moeten we een stoornis in hebben omdat te mogen??
hebben wellicht ook nietquote:Op woensdag 13 maart 2019 15:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je bent toch geen stoornis nodig om in therapie te mogen joh.
Ik lees dat nergens in zijn post. Nog afgezien dat ik nog niet met pensioen ben en tijdens mijn werk en ook nu nog pensioen heb opgebouwd/opbouw.quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:35 schreef Vanyel het volgende:
Ik las Piets opmerking als na je pensioen volledig op anderen omdat je nooit iets opzij gezet had.
Voorzieningen waar jongere generaties werknemers alleen maar van kunnen dromen, helemaal zelfstandigen. Maar geniet ervan, je vroeger met pensioen gaan dan jongere generaties die er zelf voor moeten zorgen, sparen en investeren.quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik lees dat nergens in zijn post. Nog afgezien dat ik nog niet met pensioen ben en tijdens mijn werk en ook nu nog pensioen heb opgebouwd/opbouw.
Ik ga niet vroeger met pensioen. En heb overal zelf voor betaald.quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Voorzieningen waar jongere generaties werknemers alleen maar van kunnen dromen, helemaal zelfstandigen. Maar geniet ervan, je vroeger met pensioen gaan dan jongere generaties die er zelf voor moeten zorgen, sparen en investeren.
mijn meisje hier is ZZPer en heeft in dr gouden jaren in het theater etterlijke duizenden euros 9en guldens) in een pensioen gestopt.... is nagenoeg niets meer van over....... en nee is nofg niet aan dr pensioen toe, maar daar spaar je dan dus 40 jaar voor en je eindigt met niksquote:Op woensdag 13 maart 2019 15:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga niet vroeger met pensioen. En heb overal zelf voor betaald.
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Voorzieningen waar jongere generaties werknemers alleen maar van kunnen dromen, helemaal zelfstandigen. Maar geniet ervan, je vroeger met pensioen gaan dan jongere generaties die er zelf voor moeten zorgen, sparen en investeren.
Baseerd jouw pensioen op beschikbare premie?quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga niet vroeger met pensioen. En heb overal zelf voor betaald.
En de spot drijven met anderen die moeten sparen en beleggen om wat voor hun oude dag te hebben?quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Net als mensen, die in Duitsland zijn gaan wonen om welke ( financiële) reden dan ook en ook van Nederlandse roots kunnen genieten.
Zo is er altijd wat. En niks voor eeuwig vastgelegd.
Men kan never nooit achter iemands voordeur en/ of in portemonnee kijken.![]()
Jij spaart niet voor je pensioen?quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Baseerd jouw pensioen op beschikbare premie?
Hij is niet met pensioen Piet. Niet met pensioen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee?quote:[b]Op woensdag 13 maart 2019 15:55 schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile
lezen is soms best lastig, beste besluit hier ooit was dat er geen hypotheek op huis rust..... heb je ieg minder inkomen per maand nodig wat een stukje vrijheid geeftquote:Op woensdag 13 maart 2019 15:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hij is niet met pensioen Piet. Niet met pensioen.
Jouw pensioen straks, is dat op basis van beschikbare premie of op bv eind loon, middenloon, etcquote:
OMG Ludolf heeft me bezeten!quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:41 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hebben wellicht ook niet
ik heb overigens een hardnekkige Hoofdletter stoornis..helpt dat al wat?
Beschikbare premies van allerlei pensioenfondsen waar ik in de loop der jaren aan betaald heb en nog betaal.quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Jouw pensioen straks, is dat op basis van beschikbare premie of op bv eind loon, middenloon, etc
Volgens mij schreef je ook nergens concreet dat je het over je eigen situatie had.quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik lees dat nergens in zijn post. Nog afgezien dat ik nog niet met pensioen ben en tijdens mijn werk en ook nu nog pensioen heb opgebouwd/opbouw.
Dat staat er los van, het gaat erom dat oudere generaties veel betere pensioenregelingen hebben dan de jongerequote:
dat geldt ook niet voor iedereen uit de "oudere" generatiequote:Op woensdag 13 maart 2019 15:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat staat er los van, het gaat erom dat oudere generaties veel betere pensioenregelingen hebben dan de jongere
Ja en nu is het weer beter dan dat het vroeger was. Ik kan er niets aan doen, jij niet en Golfer ook niet. Het enige wat wij zouden kunnen doen, is ons pensioen, wanneer we dat krijgen, delen met iemand die geen of weinig pensioen heeftquote:Op woensdag 13 maart 2019 15:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat staat er los van, het gaat erom dat oudere generaties veel betere pensioenregelingen hebben dan de jongere
Nee, maar Piet vond het wel nodig om een persoonlijke opmerking er over naar mij te maken, met z'n "laat anderen maar betalen voor jouw inkomen".quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:59 schreef Vanyel het volgende:
Volgens mij schreef je ook nergens concreet dat je het over je eigen situatie had.
Dat deed hij niet. Hij had het over geen geld hebben om van te sparen. Waar ik overigens niet in geloof. Niet sparen is een keuze voor de overgrote meerderheid, geen overmacht.quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En de spot drijven met anderen die moeten sparen en beleggen om wat voor hun oude dag te hebben?
Ga je ze dat individueel kwalijk nemen?quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Iemand die in 1955 is geboren gaat dik 2 jaar eerder met pensioen dan iemand die in 1975 is geborenquote:Op woensdag 13 maart 2019 16:01 schreef liedetector het volgende:
[..]
dat geldt ook niet voor iedereen uit de "oudere" generatie
En dus absoluut niet voor de eerste keer. Er zijn tientallen keren aan vooraf gegaan en het is wel mooi geweest zo.quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, maar Piet vond het wel nodig om een persoonlijke opmerking er over naar mij te maken, met z'n "laat anderen maar betalen voor jouw inkomen".
hangt ook van de vacht af...sally meer windhond dus andere ondervacht..... die border van mij blijft langer nat dan de zwitser en als mijn oude lab eenmaal echt nat was duurde het helemaal lang..... maar ook langer voordat doorweekt ...gek spul dat haarquote:Op woensdag 13 maart 2019 16:04 schreef Lonaa het volgende:
Maar grote hond slaat veel regenwater op in zn vacht. Godsamme wat blijft ie lang heel erg nat.
Nee, ik geef een sneer naar een ouwe lul die de spot drijft met iemand die zelf moet investeren en sparen voor het pensioen, waarschijnlijk uit netto loonquote:Op woensdag 13 maart 2019 16:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat deed hij niet. Hij had het over geen geld hebben om van te sparen. Waar ik overigens niet in geloof. Niet sparen is een keuze voor de overgrote meerderheid, geen overmacht.[..]
Ga je ze dat individueel kwalijk nemen?
Krijg je het druk.
Dat kwam blijkbaar voort uit hoe hij jouw post interpreteerde.quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, maar Piet vond het wel nodig om een persoonlijke opmerking er over naar mij te maken, met z'n "laat anderen maar betalen voor jouw inkomen".
moet je bij de politiek zijnquote:Op woensdag 13 maart 2019 16:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Iemand die in 1955 is geboren gaat dik 2 jaar eerder met pensioen dan iemand die in 1975 is geboren
Je gaat ff voorbij aan golfers sarcastische opmerking over sparen en investerenquote:Op woensdag 13 maart 2019 16:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
En dus absoluut niet voor de eerste keer. Er zijn tientallen keren aan vooraf gegaan en het is wel mooi geweest zo.
dikke handdoek op de bank om hem heen geen optie? (lang leve leren bank, zelfs onder strandzand vond ik het eigenlijk nooit echt een probleem) of wel op de bank of nooit, zoietsquote:Op woensdag 13 maart 2019 16:05 schreef Lonaa het volgende:
Nu is ie geirriteerd omdat ie niet op de bank mag maar op zn kussen moet.
ahh wel een sneer dus, maar zo las ik het niet ookquote:Op woensdag 13 maart 2019 16:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, ik geef een sneer naar een ouwe lul die de spot drijft met iemand die zelf moet investeren en sparen voor het pensioen, waarschijnlijk uit netto loon
Ik krijg t ook niet droog als ik m afdroog. Net na 2 handdoeken droog schrobben alsnog uitschudden in de woonkamer, overal druppels.quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:05 schreef liedetector het volgende:
[..]
hangt ook van de vacht af...sally meer windhond dus andere ondervacht..... die border van mij blijft langer nat dan de zwitser en als mijn oude lab eenmaal echt nat was duurde het helemaal lang..... maar ook langer voordat doorweekt ...gek spul dat haar
Vooral doorgaan met niet lezenquote:Op woensdag 13 maart 2019 16:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, ik geef een sneer naar een ouwe lul die de spot drijft met iemand die zelf moet investeren en sparen voor het pensioen, waarschijnlijk uit netto loon
Ik heb geen loonquote:Op woensdag 13 maart 2019 16:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hij heeft een heel dik mooi nieuw kussen dat naast de bank ligt. Hij moet niet zo zeuren.quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:07 schreef liedetector het volgende:
[..]
dikke handdoek op de bank om hem heen geen optie? (lang leve leren bank, zelfs onder strandzand vond ik het eigenlijk nooit echt een probleem) of wel op de bank of nooit, zoiets
hmm die ken ik ja...... vooral op de deur van de gang naar de huiskamer...altijd zwart en modderigquote:Op woensdag 13 maart 2019 16:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik krijg t ook niet droog als ik m afdroog. Net na 2 handdoeken droog schrobben alsnog uitschudden in de woonkamer, overal druppels.
Hij dreef geen spot ermee, hij maakte de opmerking dat hij dat niet kan. Waar er meer van zijn, en niet alleen hier.quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik heb hem niet voor niks al maanden op ignore, maar als iemand (LS in dit geval) hem dat quote zie ik toch nog zijn opmerking in die quote en dit keer laat ik het er niet bij zitten om te zwijgen op zijn persoonlijke aanvallen en opmerkingen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:06 schreef Vanyel het volgende:
Dat kwam blijkbaar voort uit hoe hij jouw post interpreteerde.
Wat jullie het allebei makkelijker zouden hebben als je niet altijd direct een lullige interpretatie van de ander zou kiezen.
Het halletje hier heeft maar 1m2 laminaat met 1 grote droogloopmat en 4 deuren. Alles zit daar onder, de hele tijd.quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:08 schreef liedetector het volgende:
[..]
hmm die ken ik ja...... vooral op de deur van de gang naar de huiskamer...altijd zwart en modderig
Ik zie daar met de beste wil van de wereld geen sarcasme in. Jullie interpreteren elkaars post zeer regelmatig compleet overtrokken. Er is niets aan de hand. Als dat er wel is, kan je bij mij terecht. Daar ben ik voor.quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je gaat ff voorbij aan golfers sarcastische opmerking over sparen en investeren
dat ja! rete irritant...maar goed dat pik je dan gewoon (en beter @meuren op eigen plek)quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het halletje hier heeft maar 1m2 laminaat met 1 grote droogloopmat en 4 deuren. Alles zit daar onder, de hele tijd.
Nieuwe policy?quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb geen loon![]()
En ik weet niet of je de nieuwe policy hebt gelezen maar dat stelselmatige gesneer is dus niet ok. Ook niet hier in de slowchat. Jullie laten elkaar maar gewoon eens met rust na al die jaren.
Sally had amper natte-hond-geur. Maar deze...quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:10 schreef liedetector het volgende:
[..]
dat ja! rete irritant...maar goed dat pik je dan gewoon (en beter @:meuren op eigen plek)
Wat een trieste oogjes heeft ie.quote:
hmmmz minderquote:Op woensdag 13 maart 2019 16:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Sally had amper natte-hond-geur. Maar deze...
Zeker. Sally kreeg vers, Alex krijgt brokken.quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:12 schreef liedetector het volgende:
[..]
hmmmz minder
(ander voer toevallig ook)
kan er mee te maken hebben ook..... en m vooral niet gaan douchenquote:Op woensdag 13 maart 2019 16:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zeker. Sally kreeg vers, Alex krijgt brokken.
Tnxquote:Op woensdag 13 maart 2019 16:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
[..]
MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019)
Tering is uitgebannen denken zequote:Op woensdag 13 maart 2019 16:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Tnx
Wel gek dat je wel met aids mag schelden en niet met kanker. Wat maakt kanker toch zo bijzonder?
griepcholeramalaria?quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Tering is uitgebannen denken ze
Hagenezen echter kennen het nog wel in den vocabulaire
Vliegende vinkentering staat voorop natuurlijkquote:
Misschien vindt hont droogföhnen wel lekker?quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:04 schreef Lonaa het volgende:
Maar grote hond slaat veel regenwater op in zn vacht. Godsamme wat blijft ie lang heel erg nat.
weet je wel zeker dat je hele huis zo ruikt hahahahaquote:Op woensdag 13 maart 2019 16:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Misschien vindt hont droogföhnen wel lekker?
Tot zover het meedenken, als niet- hondebezitter.quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:26 schreef liedetector het volgende:
[..]
weet je wel zeker dat je hele huis zo ruikt hahahaha
Ik las dat eerder als zelfspot.quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik vind dat ook gewoon terecht. Onze levensverwachting is een hoger geworden en het aantal mensen dat eerst nog een een paar jaar rustig gaat studeren ook. Maar prima om voor zware beroepen de pensioenleeftijd niet te verhogen.quote:
dat! het is mi gewoon een beetje absurd dat voor elk beroep zelfde leeftijdsgrens geldt.... kan nietquote:Op woensdag 13 maart 2019 16:36 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vind dat ook gewoon terecht. Onze levensverwachting is een hoger geworden en het aantal mensen dat eerst nog een een paar jaar rustig gaat studeren ook. Maar prima om voor zware beroepen de pensioenleeftijd niet te verhogen.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:38 schreef liedetector het volgende:
[..]
dat! het is mi gewoon een beetje absurd dat voor elk beroep zelfde leeftijdsgrens geldt.... kan niet
Gefeliciteerd met jouw nieuwe huurwoning in B. haar oude stadsie.quote:
ik ben ook op mn 18de gewoon begonnen met werken, of net 19 weet ik niet meer.... maar wat ik nu doe ga ik niet tot mn 67ste volhouden!quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Vroeger was het gebruikelijk om op je 18e te gaan werken en kon je 40 jaar later met pensioen. Dat is al lang niet meer.
Tegenwoordig wordt er meer en langer gestudeerd en gaat men veel later werken en pensioen opbouwen.
Daarbij vind ik ook dat bepaalde fysiek zware beroepsgroepen eerder met pensioen zouden moeten kunnen gaan.
Van deze regering zal je wel moeten, tenzij ziek en arbeidsongeschikt.quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:44 schreef liedetector het volgende:
ik ben ook op mn 18de gewoon begonnen met werken, of net 19 weet ik niet meer.... maar wat ik nu doe ga ik niet tot mn 67ste volhouden!
nee joh, gewoon lekker wat anders gaan doenquote:Op woensdag 13 maart 2019 16:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Van deze regering zal je wel moeten, tenzij ziek en arbeidsongeschikt.
Is ook mijn eigen oude stadsiequote:Op woensdag 13 maart 2019 16:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met jouw nieuwe huurwoning in B. haar oude stadsie.
Zou ik dan maar gauw gaan doen, want voor je het weet ben je alweer 'te oud' voor bepaalde functies.quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:49 schreef liedetector het volgende:
nee joh, gewoon lekker wat anders gaan doen
wat dat betreft ben ik een soort minilot en ligt mijn lat niet mega hoor, maar logische stap is toch om gewoon ff wat lichamelijk rustiger aan te gaan doen vanaf de zijlijn de aanwijzingen te geven ipv midden op de werkvloer bv
Of tenzij je het financieel voor elkaar krijgt iets anders te regelen; maar dat is voor velen niet weggelegd.quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Van deze regering zal je wel moeten, tenzij ziek en arbeidsongeschikt.
Mijn Senz was binnen 1 herfst al kapot. Wat een kutkwaliteit zeg!quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:06 schreef AnneX het volgende:
De laatste tweet![]()
Sowieso alle tweets hierboven![]()
Dus de stormbestendige Senz paraplu is stukgewaaid.![]()
Kwak...sterkte met wachten.
ben ik al, maar ergens ook niet bang voorquote:Op woensdag 13 maart 2019 16:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Zou ik dan maar gauw gaan doen, want voor je het weet ben je alweer 'te oud' voor bepaalde functies.
Dus je veroorzaakte een scheepsramp?quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:55 schreef FranticDJ het volgende:
Vandaag geoefend met in konvooi varen. Dan vaar je op zo’n 10-20 meter van elkaar vandaan. In mijn geval zag ik m’n voorligger niet, vanwege een beperkte zichtlijn. Ik was een grote container carrier en de voorligger een kleine coaster.
Nee hoorquote:Op woensdag 13 maart 2019 16:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus je veroorzaakte een scheepsramp?
Timing is everything.quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:07 schreef liedetector het volgende:
zo ze proberen nog even wat stemmen binnen te trekken?
https://www.nu.nl/politie(...)-voor-bedrijven.html
toch is een verlaging best makkelijk als je eerst verhoogd, t is een soort aanbieding nu van 899 voor maar 749 en de week ervoor was het ook maar 750 ofzo..... bleghquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja motiveer me even voor morgen zeg.quote:
Walraven for presidentquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:17 schreef Molo het volgende:
Ik ga wellicht vaker naar Utrecht toe, die P&R is wel erg relaxt![]()
Jammer dat het tussen Rotterdam en Utrecht altijd enorrrrrm kut druk is
hangt van tijdstip af..... opzich afstand is het ding niet neequote:Op woensdag 13 maart 2019 18:17 schreef Molo het volgende:
Ik ga wellicht vaker naar Utrecht toe, die P&R is wel erg relaxt![]()
Jammer dat het tussen Rotterdam en Utrecht altijd enorrrrrm kut druk is
Ik zou gewoon skippenquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja motiveer me even voor morgen zeg.
Ja superruk altijd. Terwijl Utrecht zo leuk isquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:20 schreef liedetector het volgende:
[..]
hangt van tijdstip af..... opzich afstand is het ding niet nee
Bikkel!quote:Op woensdag 13 maart 2019 18:22 schreef Bluezz het volgende:
Jongens ik heb weer gewerkt na mijn lekkere lange vrije week. Charmant op 1 nike en 1 badslippertging prima, geneest gestaag voel ik
Oh haiiiiiquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:23 schreef liedetector het volgende:
[..]
owww kak iemand zei het fout he....stink er gewoon in ook nog!
Ik moet een carriereswitchende collega gaan voorstellen bij een berg leveranciers, een praatje maken met het StJansdal (voor mezelf) en met iemand van Registratie aan de Bron omdat ik daar een project mee ga doen, en ik moet de dames van het IKNL hebben om te kijken of er een kans is Oncolinq te integreren in een proef... Dus heb genoeg "doe-dingen".quote:Op woensdag 13 maart 2019 18:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zou gewoon skippen
De Epic stand was wel mooi trouwens, maar meh, saaie seminars, niks nieuws gehoord, en ik ben een nieuwkomer 😅
klootzakje.... en ben je vaker in de buurt ik heb altijd wel koffie thee of geblenderde sate ofzo!quote:
Ben je ook nog bij de buren van de spullenboel geweest?quote:
Ja daar is het wellicht wel handig voorquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik moet een carriereswitchende collega gaan voorstellen bij een berg leveranciers, een praatje maken met het StJansdal (voor mezelf) en met iemand van Registratie aan de Bron omdat ik daar een project mee ga doen, en ik moet de dames van het IKNL hebben om te kijken of er een kans is Oncolinq te integreren in een proef... Dus heb genoeg "doe-dingen".
quote:Op woensdag 13 maart 2019 18:24 schreef liedetector het volgende:
[..]
klootzakje.... en ben je vaker in de buurt ik heb altijd wel koffie thee of geblenderde sate ofzo!
Erg interessant, wearables als de iWatch gaan in de komende jaren erg veel betekenen.quote:
Wordt naar gekeken jaquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gaaf. Jammer dat t saai is.
HiX heeft een aantal upgrades gehad, top vind ik!
veenendaal sucks ja!quote:Op woensdag 13 maart 2019 18:26 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ik eet stiekem al vast voedsel. Gewoon kauwen als een malle
Nee voorlopig niet denk ik. Komende weken vooral Den Haag, Leiden en Amsterdam en nog een paar keer Veenendaal, die laatste
Ik mis HiX zoquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gaaf. Jammer dat t saai is.
HiX heeft een aantal upgrades gehad, top vind ik!
Eerst maar eens zorgen dat we niet failliet gaat komende jaren bij onsquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Erg interessant, wearables als de iWatch gaan in de komende jaren erg veel betekenen.
Ik kan die rit echt niet verantwoorden vrees ikquote:
Nemen de boel overal over dus wie weetquote:
Data van wearables overnemen in medische dossiers is (helaas) nog een doolhof waar moeilijk door de komen is.quote:Op woensdag 13 maart 2019 18:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Erg interessant, wearables als de iWatch gaan in de komende jaren erg veel betekenen.
Kan nu al bv mijn hartritme variabiliteit en slaap cyclus monitoren,
om de hoek!!! *doet vanaf nu een spot de mjan en spot de piet pogingquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:38 schreef Lot_1 het volgende:
mjan! Gefeliciteerd met je huisals je daadwerkelijk bij lie in de buurt gaat wonen, woon je in een leuke wijk
Is gewoon standaardfunctionaliteit bij Epic, is zo'n externe partij niet voor nodigquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:50 schreef Bluezz het volgende:
BeterDichtbij werkt bij ons overigens niet echt optimaal.
('app'en met je specialist/verpleegkundige). Alleen bij de diabetesvpk's is het een uitkomst en werkt het prima.
Gaan Club en ik samen jou stalkenquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je mag altijd ff langskomen om er bij mij van te genieten hoor
Is nu ook geintegreerd in HiXquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is gewoon standaardfunctionaliteit bij Epic, is zo'n externe partij niet voor nodig
Zo lijkt het. Is gewoon een webpagina van Beterdichtbij waar je naar staart.quote:
vast de reden waarom het niet tof werkt ookquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zo lijkt het. Is gewoon een webpagina van Beterdichtbij waar je naar staart.
Idemquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:53 schreef FranticDJ het volgende:
Ik spaar ook geen bal \o/
op het moment
quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Alles wat ik aan boord opbouw is aan t eind van mm verlof op
Ben ik zeker wetenquote:
life to the max.... morgen kan het over zijn.... (mijn ouders altijd gespaard.... hebben ze toch echt net hun pensioen gehaald...) nou ja na zo'n voorbeeld ben ik wel makkelijker geworden, zal je zien dat ik 90 wordt ofzo... (dacht altijd dat ik de 42 niet zou halen, dat is me dus ruimschoots geluktquote:
fijn dat je niks hoefde te betalen (zou ook gek zijn) en klote van je heup zeg! klinkt als niet tof!!!quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Fijn Bluezz dat het beter lijkt te gaan! Nu moet het doorzetten.
Net maar weer een monteur besteld, nu voor de wasmachine. Daar moet ik een paar honderd keer op het startknopje drukken. Ding doet het verder nog prima dus vervangen is nergens voor nodig (hoop ik).
Telefoon is ook weer terug, benieuwd of het nu goed gaat (hoefde niets te betalen).
Fysio was ook weer zwaar en waarschijnlijk geen ontsteking in mijn heup maar een beknelde zenuw. Kan er ook nog wel bij.
Oud worden is prima maar het lijf mag zich wel wat meer aanpassen aan mijn geest.
Hoe zou het nu met Krea zijn? Hij is nu over de helft van "Hellweek"
En wanneer komt Z terug van vakantie? Die is nu toch al een tijdje weg toch?
quote:
Preciesquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:35 schreef liedetector het volgende:
[..]
life to the max.... morgen kan het over zijn.... (mijn ouders altijd gespaard.... hebben ze toch echt net hun pensioen gehaald...) nou ja na zo'n voorbeeld ben ik wel makkelijker geworden, zal je zien dat ik 90 wordt ofzo... (dacht altijd dat ik de 42 niet zou halen, dat is me dus ruimschoots gelukt
Doe ik ook nietquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Om goed te leven hoef je echt niet per se al je geld op te maken.
Ok, nou, bedoelde ik welquote:
psies... huis afbetaald en wat reserve op de rekening....geen gekke dingen doen, maar tijdje ook minimaal geen inkomen gehad allebei (bedrijven failliet etc)quote:
mietjequote:Op woensdag 13 maart 2019 19:53 schreef Molo het volgende:
Ben verder compleet naar de tering, dus zo heerlijk mijn bed in
Huis is hier over twintig jaar afbetaald. Ook primaquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:53 schreef liedetector het volgende:
[..]
psies... huis afbetaald en wat reserve op de rekening....geen gekke dingen doen, maar tijdje ook minimaal geen inkomen gehad allebei (bedrijven failliet etc)
en bv maandje india zijn geen inkomsten in nl.... maar leven moet hoor! ik dan ook paar weken niet werken en op papier sta ik voor minder dan praktijk bla bla bla
denk ook dat ik snel weer een week uk ga doen ook nog
gewoon weer lekker bij een vriendinnetje logeren in west midlands, altijd genoeg te doen daarquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:05 schreef laziness het volgende:
Anthraxx succes morgen!
Kaatje wat rot van je heup zeg
Lie waar in de UK wil je heen?
Ik lees niet alles terug mensen, sorry!
Wij sparen veel, lossen extra af en buiten de buffer om geven we het gespaarde vooral weer uit aan reizen. Niks leuker dan dat
Dit.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:20 schreef Bluezz het volgende:
Annies, heel erg veel succes morgen![]()
En Kwak, hoe gaat het met je?
Niet doorzetten van een Brexit.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Britse parlement is ook tegen een no-deal.
Waar is een meerderheid voor vraag je je af
Wat ze niet in stemming durven brengenquote:
Ik heb té vaak een fysio gehad die er compleet naast zat, zou je niet toch ff langs een h.a. of een foto laten makenquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Fysio was ook weer zwaar en waarschijnlijk geen ontsteking in mijn heup maar een beknelde zenuw. Kan er ook nog wel bij.
Oud worden is prima maar het lijf mag zich wel wat meer aanpassen aan mijn geest.
Degene die dat oppert wordt vast premierquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat ze niet in stemming durven brengen
Snap ook lib dem niet, altijd een marginale partij, als die bij de laatste verkiezingen een anti brexit campagne hadden gevoerd waren ze zeer groot geworden.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Degene die dat oppert wordt vast premier
Daar is ook 50% van de bevolking tegen. Onmogelijke impasse daar aan de overkant van de plas.quote:
Weet ik niet zo zeer, als ze een nieuw referendum uitschrijven met opkomstverplichting in plaats van vrijblijvend zie ik echt nog wel gebeuren dat er een (fors) meerendeel tegen een Brexit is. Ik heb de afgelopen tijd geen enkele brit gesproken die pro Brexit was.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar is ook 50% van de bevolking tegen. Onmogelijke impasse daar aan de overkant van de plas.
Gisteren nog een call met twee collega’s in de UK, die kwam de frustratie uit de oren over het hele brexit gebeuren.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Weet ik niet zo zeer, als ze een nieuw referendum uitschrijven met opkomstverplichting in plaats van vrijblijvend zie ik echt nog wel gebeuren dat er een (fors) meerendeel tegen een Brexit is. Ik heb de afgelopen tijd geen enkele brit gesproken die pro Brexit was.
Opkomstverplichting is zo 1966.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:29 schreef FranticDJ het volgende:
Weet ik niet zo zeer, als ze een nieuw referendum uitschrijven met opkomstverplichting in plaats van vrijblijvend zie ik echt nog wel gebeuren dat er een (fors) meerendeel tegen een Brexit is. Ik heb de afgelopen tijd geen enkele brit gesproken die pro Brexit was.
Enige manier om echt te weten wat het volk wilt.quote:
Afgeschaft in de meeste democratische landen omdat men door de stemplicht niet vrijwillig een keuze ging maken en zich verplicht voelde om op een bepaalde partij/mening te stemmen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:34 schreef FranticDJ het volgende:
Enige manier om echt te weten wat het volk wilt.
gesproken door de man die nog nooit is wezen stemmen
Deze man kent mijn lijf beter dan de h.a. Meestal helpen zijn adviezen, en zo niet moet ik door naar de h.a.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb té vaak een fysio gehad die er compleet naast zat, zou je niet toch ff langs een h.a. of een foto laten maken
Wat fijn dat het beter gaat! Ik moest de afgelopen dagen echt een extra keer slikken met die beeldende beschrijvingen van de staat van je teen en wat er allemaal (al dan niet met enig geweld) uit kwam zettenquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:22 schreef Bluezz het volgende:
Jongens ik heb weer gewerkt na mijn lekkere lange vrije week. Charmant op 1 nike en 1 badslippertging prima, geneest gestaag voel ik
ahhh joh is een half uurtje in een ideal world!quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:19 schreef mjan het volgende:
Over motoren en auto: ik denk dat de auto bij mijn vriend komt te staan, 50km verderop.
vast wel, maar niet goedkoop! ik zou kijken voor een vergunning voor de auto, motor kan altijd welquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Waarschijnlijk een hele blonde vraag, maar een garagebox huren, is dat geen idee? Of zijn die er niet?
quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:19 schreef mjan het volgende:
Dank voor de leuke reacties allemaal! Moet nog wel het nodige aan gebeuren: alles verven en een vloer leggen zijn de grootste zaken. Verder een gasfornuis regelen en nadenken over hoe om te gaan met schuine wanden... drie van de vier wanden zijn schuin
Over motoren en auto: ik denk dat de auto bij mijn vriend komt te staan, 50km verderop. Ik neem één motor mee, de andere kan eventueel verkocht worden, ofwel ook bij vriend ofwel toch ook meenemen.
Naast dat het heel leuk is dat ik weer in de stad kom wonen, is het ook wel een beetje moeilijk. Vriend is echt nčt bij mij in de buurt komen wonen (eigenlijk zijn we nog bezig met klussen in zijn woning) en dan ga ik er weer vandoorHet was dus even samen puzzelen of en hoe we daarmee om wilden gaan. Maar goed uitgekomen samen dus
[..]
Wat fijn dat het beter gaat! Ik moest de afgelopen dagen echt een extra keer slikken met die beeldende beschrijvingen van de staat van je teen en wat er allemaal (al dan niet met enig geweld) uit kwam zetten
Ja vlakbij maar mét stevige prijskaart.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Waarschijnlijk een hele blonde vraag, maar een garagebox huren, is dat geen idee? Of zijn die er niet?
Mwaoh. Beetje samenloop van omstandigheden, maar dit kwam zo wel heel goed uit. Hij wist wel dat ik gek werd van de reistijd en liever dichterbij een intercity-station zou wonen, maar dat het zo snel zou zijn en echt in de stad (ik was bijvoorbeeld ook rond Driebergen-Zeist aan het zoeken), kwam toch wel erg onverwacht en is wel een beetje zuur.quote:
Okquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Deze man kent mijn lijf beter dan de h.a. Meestal helpen zijn adviezen, en zo niet moet ik door naar de h.a.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:19 schreef mjan het volgende:
Wat fijn dat het beter gaat! Ik moest de afgelopen dagen echt een extra keer slikken met die beeldende beschrijvingen van de staat van je teen en wat er allemaal (al dan niet met enig geweld) uit kwam zetten
Ja, dan is de auto daar een stuk handiger. En jij hebt de motorquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:33 schreef mjan het volgende:
[..]
Kaatje en Lie: Vergunning voor auto kan wel, maar dan is het eigenlijk alsnog handiger als hij de auto heeft, want het OV is niet zo best waar hij woont (volgens mij 1x per uur een bus op een kwartier loopafstand).
Ik vind het ook wel leuk, een ietwat onmogelijke ruimte op een goede manier indelen. Ik houd sowieso wel van inrichtingquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:03 schreef Lot_1 het volgende:
mjan, Pinterest heeft veel creatieve en efficiënte schuine-wand-ideeen. Onze toekomstige slaapkamer heeft ook drie schuine wanden, vandaar dat ik dat weet
Mijn huisarts zou me doorsturen naar fysioquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
OkIk heb inmiddels niet veel vertrouwen meer in fysiotherapeuten
Meer vertrouwen in mijn fysio=manueel therapeut dan in de ha voor wat betreft mijn lijf.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
OkIk heb inmiddels niet veel vertrouwen meer in fysiotherapeuten
Erg sfeervol, schuine wandenquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:26 schreef mjan het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk, een ietwat onmogelijke ruimte op een goede manier indelen. Ik houd sowieso wel van inrichting
Is het allemaal gelukt met jullie koopcontract? (Dat was toch vandaag??) Heb je het nog gevierd?
quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mijn huisarts zou me doorsturen naar fysioVoor een heleboel dingen heb ik een hele goede en zeer alerte huisarts, maar bij problemen aan mijn bewegende delen zoek ik hulp bij de 2 fysio's die mijn lijf heel er goed kennen en weten waar het stuk is.
Ik heb w.s. dan net de verkeerden getroffenquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Meer vertrouwen in mijn fysio=manueel therapeut dan in de ha voor wat betreft mijn lijf.
Vier dakkapellen!quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:57 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Erg sfeervol, schuine wanden. Heb je wel ergens een dakkapel?
goed onthouden![]()
Allemaal gelukt ja, en neeik heb er geen seconde aan gedacht om het te vieren
Misschien omdat het voelt alsof we eerst nog alles definitief rond moeten krijgen qua financiering. Komt vast goed, maar toch.
Veel succes!quote:Op donderdag 14 maart 2019 06:55 schreef Anthraxx het volgende:
Het was enorm druk op de weg, maar we zijn inmiddels in het ziekenhuis.
Ze zijn het aan het halen. Vliezen zijn een uur geleden doorgeprikt en ze ligt nu net aan de weeen opwekkers. Kan snel gaanquote:Op donderdag 14 maart 2019 08:08 schreef AnneX het volgende:
Fijn Kwak dat je je even meldt en dat je ook al weer aan de wandel bent!
En Annies: gaat het vandaag gebeuren?
F5, F5quote:Op donderdag 14 maart 2019 08:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze zijn het aan het halen. Vliezen zijn een uur geleden doorgeprikt en ze ligt nu net aan de weeen opwekkers. Kan snel gaan.
Succesquote:Op donderdag 14 maart 2019 08:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze zijn het aan het halen. Vliezen zijn een uur geleden doorgeprikt en ze ligt nu net aan de weeen opwekkers. Kan snel gaan.
Nee zeggenquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:01 schreef Lot_1 het volgende:
Mjan, ik heb zelf aangegeven dat ik erg twijfelde of ik de opleiding nu wil doen. Leidinggevende gaf aan dat ze me wel erg geschikt vinden. Maar mijn collega is er nu dus net aan begonnen; en met hoe rommelig alles geregeld is ben ik momenteel niet erg jaloers op hem. Het zwanger zijn is sinds twee weken ook wat zwaarder dus dat bevestigt dat de keuze goed is geweest. Volgend jaar is er weer een opleidingsplek waarvoor ik dus veel kans maak. Ik hoop dat daarin komend jaar niets veranderd
Succesquote:Op donderdag 14 maart 2019 06:55 schreef Anthraxx het volgende:
Goed nieuws!quote:Op donderdag 14 maart 2019 07:54 schreef kwakz0r het volgende:
Succes Annies!
Hier alles ok. Was gisteren even nergens toe in staat qua beeldscherm
Uiteindelijk om 16.15 geopereerd, was 17.45 weer op zaal en toen waren ze vergeten J te bellendus die was er kwart voor acht na zalf maar te zijn gaan bellen. Gisteren erg veel pijn en moe van de narcose.
Maar verder niet misselijk of beroerd. Goed geslapen, stukjes over de gang gewandeld tegen dat vervelende gas in mn lijf van de kijkoperatie.
Controles zijn goed, als ik vandaag genoeg drink mag ik eind van de middag naar huis!
Is jouw agenda al leeg genoeg voor jouw baby?quote:
Yepquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:15 schreef Barreltje het volgende:
Is jouw agenda al leeg genoeg voor jouw baby?
quote:Op donderdag 14 maart 2019 07:54 schreef kwakz0r het volgende:
Succes Annies!
Uiteindelijk om 16.15 geopereerd, was 17.45 weer op zaal en toen waren ze vergeten J te bellendus die was er kwart voor acht na zalf maar te zijn gaan bellen. Gisteren erg veel pijn en moe van de narcose.
Maar verder niet misselijk of beroerd. Goed geslapen, stukjes over de gang gewandeld tegen dat vervelende gas in mn lijf van de kijkoperatie.
Controles zijn goed, als ik vandaag genoeg drink mag ik eind van de middag naar huis!
Go babyquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
YepIk heb er nu álle tijd voor! En ik begin er ook aan toe te raken
Succesquote:Op donderdag 14 maart 2019 06:55 schreef Anthraxx het volgende:
quote:Op donderdag 14 maart 2019 07:54 schreef kwakz0r het volgende:
Succes Annies!
Ah ja....dat herken ikquote:Op donderdag 14 maart 2019 08:00 schreef Lonaa het volgende:
[ [url=https://cdn2-www.cattime.com/assets/up(...)-MEME.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op donderdag 14 maart 2019 08:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Baby timequote:Op donderdag 14 maart 2019 08:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Hoe staat de Duitser hier eigenlijk in? Hoe gaat hij er mee om? Is het een mogelijkheid om kinderen een week bij ooms/tantes/grootouders/vrienden onder te brengen? Dit heb je zelf natuurlijk ook al duizend keer bedacht, dat snap ikquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:35 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb vannacht tegen m’n baby geschreeuwd dat hij nu GVD moet gaan slapen. En daar werd peuter wakker van.Het gaat hier niet zo denderend, het slaapgebrek breekt me nu echt op.
de duitser probeert waar mogelijk te helpen. Het probleem is dat O nogal verslaafd is aan mijn borst, zeker ‘s nachts. Daar gaan we dit weekende aan werken. Mentaal vind ik dat erg moeilijk, want ik zou hem graag dat willen bieden wat hij graag wil, maar het kan gewoon niet langer zo. Hij is niet de enige.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:39 schreef mjan het volgende:
[..]
Hoe staat de Duitser hier eigenlijk in? Hoe gaat hij er mee om? Is het een mogelijkheid om kinderen een week bij ooms/tantes/grootouders/vrienden onder te brengen? Dit heb je zelf natuurlijk ook al duizend keer bedacht, dat snap ik
Och Jagär wat een ellende. Is er niet een soort nacht nanny, die je voor een week of zo in kunt huren?quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:35 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb vannacht tegen m’n baby geschreeuwd dat hij nu GVD moet gaan slapen. En daar werd peuter wakker van.Het gaat hier niet zo denderend, het slaapgebrek breekt me nu echt op.
Nee, morgen 39 weken.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:35 schreef Jagärtrut het volgende:
En Leintjeuh, ben je de 40 weken al voorbij?
Herkenbaarquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:35 schreef Jagärtrut het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |