abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 maart 2019 @ 20:33:33 #226
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_185593991
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 20:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]

Weet ik niet zo zeer, als ze een nieuw referendum uitschrijven met opkomstverplichting in plaats van vrijblijvend zie ik echt nog wel gebeuren dat er een (fors) meerendeel tegen een Brexit is. Ik heb de afgelopen tijd geen enkele brit gesproken die pro Brexit was.
Gisteren nog een call met twee collega’s in de UK, die kwam de frustratie uit de oren over het hele brexit gebeuren.
Ik zei, if you dont mention the war, i wont mention brexit.
Daar konden ze wel mee lachen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 13 maart 2019 @ 20:33:59 #227
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_185594004
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 20:29 schreef FranticDJ het volgende:

Weet ik niet zo zeer, als ze een nieuw referendum uitschrijven met opkomstverplichting in plaats van vrijblijvend zie ik echt nog wel gebeuren dat er een (fors) meerendeel tegen een Brexit is. Ik heb de afgelopen tijd geen enkele brit gesproken die pro Brexit was.
Opkomstverplichting is zo 1966.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_185594030
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 20:33 schreef golfer het volgende:
[..]

Opkomstverplichting is zo 1966.
Enige manier om echt te weten wat het volk wilt.

gesproken door de man die nog nooit is wezen stemmen :7
  woensdag 13 maart 2019 @ 20:37:22 #229
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_185594093
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 20:34 schreef FranticDJ het volgende:
Enige manier om echt te weten wat het volk wilt.

gesproken door de man die nog nooit is wezen stemmen :7
Afgeschaft in de meeste democratische landen omdat men door de stemplicht niet vrijwillig een keuze ging maken en zich verplicht voelde om op een bepaalde partij/mening te stemmen.
Gaf juist geen objectief beeld.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_185594254
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 20:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]

Ik heb té vaak een fysio gehad die er compleet naast zat, zou je niet toch ff langs een h.a. of een foto laten maken :?
Deze man kent mijn lijf beter dan de h.a. Meestal helpen zijn adviezen, en zo niet moet ik door naar de h.a.
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 13 maart 2019 @ 20:44:49 #231
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_185594314
Je kan altijd blanco stemmen :7
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_185595242
Dank voor de leuke reacties allemaal! Moet nog wel het nodige aan gebeuren: alles verven en een vloer leggen zijn de grootste zaken. Verder een gasfornuis regelen en nadenken over hoe om te gaan met schuine wanden... drie van de vier wanden zijn schuin :+

Over motoren en auto: ik denk dat de auto bij mijn vriend komt te staan, 50km verderop. Ik neem één motor mee, de andere kan eventueel verkocht worden, ofwel ook bij vriend ofwel toch ook meenemen.
Naast dat het heel leuk is dat ik weer in de stad kom wonen, is het ook wel een beetje moeilijk. Vriend is echt nèt bij mij in de buurt komen wonen (eigenlijk zijn we nog bezig met klussen in zijn woning) en dan ga ik er weer vandoor :{ Het was dus even samen puzzelen of en hoe we daarmee om wilden gaan. Maar goed uitgekomen samen dus O+

quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:22 schreef Bluezz het volgende:
Jongens ik heb weer gewerkt na mijn lekkere lange vrije week. Charmant op 1 nike en 1 badslippert _O- ging prima, geneest gestaag voel ik O+
Wat fijn dat het beter gaat! Ik moest de afgelopen dagen echt een extra keer slikken met die beeldende beschrijvingen van de staat van je teen en wat er allemaal (al dan niet met enig geweld) uit kwam zetten :D
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_185595293
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 21:19 schreef mjan het volgende:
Over motoren en auto: ik denk dat de auto bij mijn vriend komt te staan, 50km verderop.
ahhh joh is een half uurtje in een ideal world!
pi_185595312
Waarschijnlijk een hele blonde vraag, maar een garagebox huren, is dat geen idee? Of zijn die er niet?
pi_185595322
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 21:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Waarschijnlijk een hele blonde vraag, maar een garagebox huren, is dat geen idee? Of zijn die er niet?
vast wel, maar niet goedkoop! ik zou kijken voor een vergunning voor de auto, motor kan altijd wel
pi_185595359
quote:
Dank voor de leuke reacties allemaal! Moet nog wel het nodige aan gebeuren: alles verven en een vloer leggen zijn de grootste zaken. Verder een gasfornuis regelen en nadenken over hoe om te gaan met schuine wanden... drie van de vier wanden zijn schuin :+

Over motoren en auto: ik denk dat de auto bij mijn vriend komt te staan, 50km verderop. Ik neem één motor mee, de andere kan eventueel verkocht worden, ofwel ook bij vriend ofwel toch ook meenemen.
Naast dat het heel leuk is dat ik weer in de stad kom wonen, is het ook wel een beetje moeilijk. Vriend is echt nèt bij mij in de buurt komen wonen (eigenlijk zijn we nog bezig met klussen in zijn woning) en dan ga ik er weer vandoor :{ Het was dus even samen puzzelen of en hoe we daarmee om wilden gaan. Maar goed uitgekomen samen dus O+[..]

Wat fijn dat het beter gaat! Ik moest de afgelopen dagen echt een extra keer slikken met die beeldende beschrijvingen van de staat van je teen en wat er allemaal (al dan niet met enig geweld) uit kwam zetten :D
:o
Is hij voor jou verhuisd? :o
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_185595406
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 21:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja vlakbij maar mét stevige prijskaart.
pi_185595687
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 21:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]

:o
Is hij voor jou verhuisd? :o
Mwaoh. Beetje samenloop van omstandigheden, maar dit kwam zo wel heel goed uit. Hij wist wel dat ik gek werd van de reistijd en liever dichterbij een intercity-station zou wonen, maar dat het zo snel zou zijn en echt in de stad (ik was bijvoorbeeld ook rond Driebergen-Zeist aan het zoeken), kwam toch wel erg onverwacht en is wel een beetje zuur.

Kaatje en Lie: Vergunning voor auto kan wel, maar dan is het eigenlijk alsnog handiger als hij de auto heeft, want het OV is niet zo best waar hij woont (volgens mij 1x per uur een bus op een kwartier loopafstand).
pi_185596575
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 20:43 schreef Kaatje1 het volgende:

Deze man kent mijn lijf beter dan de h.a. Meestal helpen zijn adviezen, en zo niet moet ik door naar de h.a.
Ok :) Ik heb inmiddels niet veel vertrouwen meer in fysiotherapeuten :@
pi_185596614
quote:

_O-
Enig geweld ja, maar zoals het nu voelt geen zinloos geweld *O*
pi_185596625
mjan, Pinterest heeft veel creatieve en efficiënte schuine-wand-ideeen. Onze toekomstige slaapkamer heeft ook drie schuine wanden, vandaar dat ik dat weet ;)

Fijn dat je er uit bent gekomen met je vriend ^O^
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_185596633
*klopt op hout*

Heb somehow mogelijk m’n telefoon gefixt..
  woensdag 13 maart 2019 @ 22:07:50 #243
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_185596749
Zo, net even op een stuk braakliggend grond wilde bloemen en bonte bloemenweide ingezaaid
Met beetje geluk gaat dat bloeien van april tot sept-okt
Vorig jaar bloeide het in november nog
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_185597170
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 21:33 schreef mjan het volgende:
[..]

Kaatje en Lie: Vergunning voor auto kan wel, maar dan is het eigenlijk alsnog handiger als hij de auto heeft, want het OV is niet zo best waar hij woont (volgens mij 1x per uur een bus op een kwartier loopafstand).
Ja, dan is de auto daar een stuk handiger. En jij hebt de motor
pi_185597228
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 22:03 schreef Lot_1 het volgende:
mjan, Pinterest heeft veel creatieve en efficiënte schuine-wand-ideeen. Onze toekomstige slaapkamer heeft ook drie schuine wanden, vandaar dat ik dat weet ;)

Ik vind het ook wel leuk, een ietwat onmogelijke ruimte op een goede manier indelen. Ik houd sowieso wel van inrichting :)

Is het allemaal gelukt met jullie koopcontract? (Dat was toch vandaag??) Heb je het nog gevierd?
pi_185597235
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 22:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]

Mijn huisarts zou me doorsturen naar fysio :D Voor een heleboel dingen heb ik een hele goede en zeer alerte huisarts, maar bij problemen aan mijn bewegende delen zoek ik hulp bij de 2 fysio's die mijn lijf heel er goed kennen en weten waar het stuk is.
pi_185597502
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 22:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]

Meer vertrouwen in mijn fysio=manueel therapeut dan in de ha voor wat betreft mijn lijf.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_185598105
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 22:26 schreef mjan het volgende:
[..]

Ik vind het ook wel leuk, een ietwat onmogelijke ruimte op een goede manier indelen. Ik houd sowieso wel van inrichting :)

Is het allemaal gelukt met jullie koopcontract? (Dat was toch vandaag??) Heb je het nog gevierd?
Erg sfeervol, schuine wanden O+. Heb je wel ergens een dakkapel?

goed onthouden :Y
Allemaal gelukt ja, en nee :o ik heb er geen seconde aan gedacht om het te vieren :D
Misschien omdat het voelt alsof we eerst nog alles definitief rond moeten krijgen qua financiering. Komt vast goed, maar toch.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_185598435
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 22:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]

Mijn huisarts zou me doorsturen naar fysio :D Voor een heleboel dingen heb ik een hele goede en zeer alerte huisarts, maar bij problemen aan mijn bewegende delen zoek ik hulp bij de 2 fysio's die mijn lijf heel er goed kennen en weten waar het stuk is.
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 22:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]

Meer vertrouwen in mijn fysio=manueel therapeut dan in de ha voor wat betreft mijn lijf.
Ik heb w.s. dan net de verkeerden getroffen }:|
pi_185598942
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 22:57 schreef Lot_1 het volgende:
[..]

Erg sfeervol, schuine wanden O+. Heb je wel ergens een dakkapel?

goed onthouden :Y
Allemaal gelukt ja, en nee :o ik heb er geen seconde aan gedacht om het te vieren :D
Misschien omdat het voelt alsof we eerst nog alles definitief rond moeten krijgen qua financiering. Komt vast goed, maar toch.
Vier dakkapellen! ^O^ Misschien post ik nog wel eens een foto als het af is, indien ik tevreden ben over het eindresultaat.

Lastig is dat, van al die kleinere stappen. Steeds ga je wel vooruit, maar voelt het tegelijkertijd een beetje onder voorbehoud.
Is er trouwens al een knoop doorgehakt over je vervolgopleiding? Ik lees niet meer zo goed bij, dus misschien heb je dit al drie keer verteld. Drukke periode in je leven zo, zelfs zonder opleiding.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')