Doe ik ook nietquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Om goed te leven hoef je echt niet per se al je geld op te maken.
Ok, nou, bedoelde ik welquote:
psies... huis afbetaald en wat reserve op de rekening....geen gekke dingen doen, maar tijdje ook minimaal geen inkomen gehad allebei (bedrijven failliet etc)quote:
mietjequote:Op woensdag 13 maart 2019 19:53 schreef Molo het volgende:
Ben verder compleet naar de tering, dus zo heerlijk mijn bed in
Huis is hier over twintig jaar afbetaald. Ook primaquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:53 schreef liedetector het volgende:
[..]
psies... huis afbetaald en wat reserve op de rekening....geen gekke dingen doen, maar tijdje ook minimaal geen inkomen gehad allebei (bedrijven failliet etc)
en bv maandje india zijn geen inkomsten in nl.... maar leven moet hoor! ik dan ook paar weken niet werken en op papier sta ik voor minder dan praktijk bla bla bla
denk ook dat ik snel weer een week uk ga doen ook nog
gewoon weer lekker bij een vriendinnetje logeren in west midlands, altijd genoeg te doen daarquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:05 schreef laziness het volgende:
Anthraxx succes morgen!
Kaatje wat rot van je heup zeg
Lie waar in de UK wil je heen?
Ik lees niet alles terug mensen, sorry!
Wij sparen veel, lossen extra af en buiten de buffer om geven we het gespaarde vooral weer uit aan reizen. Niks leuker dan dat
Dit.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:20 schreef Bluezz het volgende:
Annies, heel erg veel succes morgen![]()
En Kwak, hoe gaat het met je?
Niet doorzetten van een Brexit.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Britse parlement is ook tegen een no-deal.
Waar is een meerderheid voor vraag je je af
Wat ze niet in stemming durven brengenquote:
Ik heb té vaak een fysio gehad die er compleet naast zat, zou je niet toch ff langs een h.a. of een foto laten makenquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Fysio was ook weer zwaar en waarschijnlijk geen ontsteking in mijn heup maar een beknelde zenuw. Kan er ook nog wel bij.
Oud worden is prima maar het lijf mag zich wel wat meer aanpassen aan mijn geest.
Degene die dat oppert wordt vast premierquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat ze niet in stemming durven brengen
Snap ook lib dem niet, altijd een marginale partij, als die bij de laatste verkiezingen een anti brexit campagne hadden gevoerd waren ze zeer groot geworden.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Degene die dat oppert wordt vast premier
Daar is ook 50% van de bevolking tegen. Onmogelijke impasse daar aan de overkant van de plas.quote:
Weet ik niet zo zeer, als ze een nieuw referendum uitschrijven met opkomstverplichting in plaats van vrijblijvend zie ik echt nog wel gebeuren dat er een (fors) meerendeel tegen een Brexit is. Ik heb de afgelopen tijd geen enkele brit gesproken die pro Brexit was.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar is ook 50% van de bevolking tegen. Onmogelijke impasse daar aan de overkant van de plas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |