Doe ik ook nietquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Om goed te leven hoef je echt niet per se al je geld op te maken.
Ok, nou, bedoelde ik welquote:
psies... huis afbetaald en wat reserve op de rekening....geen gekke dingen doen, maar tijdje ook minimaal geen inkomen gehad allebei (bedrijven failliet etc)quote:
mietjequote:Op woensdag 13 maart 2019 19:53 schreef Molo het volgende:
Ben verder compleet naar de tering, dus zo heerlijk mijn bed in
Huis is hier over twintig jaar afbetaald. Ook primaquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:53 schreef liedetector het volgende:
[..]
psies... huis afbetaald en wat reserve op de rekening....geen gekke dingen doen, maar tijdje ook minimaal geen inkomen gehad allebei (bedrijven failliet etc)
en bv maandje india zijn geen inkomsten in nl.... maar leven moet hoor! ik dan ook paar weken niet werken en op papier sta ik voor minder dan praktijk bla bla bla
denk ook dat ik snel weer een week uk ga doen ook nog
gewoon weer lekker bij een vriendinnetje logeren in west midlands, altijd genoeg te doen daarquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:05 schreef laziness het volgende:
Anthraxx succes morgen!
Kaatje wat rot van je heup zeg
Lie waar in de UK wil je heen?
Ik lees niet alles terug mensen, sorry!
Wij sparen veel, lossen extra af en buiten de buffer om geven we het gespaarde vooral weer uit aan reizen. Niks leuker dan dat
Dit.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:20 schreef Bluezz het volgende:
Annies, heel erg veel succes morgen![]()
En Kwak, hoe gaat het met je?
Niet doorzetten van een Brexit.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Britse parlement is ook tegen een no-deal.
Waar is een meerderheid voor vraag je je af
Wat ze niet in stemming durven brengenquote:
Ik heb té vaak een fysio gehad die er compleet naast zat, zou je niet toch ff langs een h.a. of een foto laten makenquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Fysio was ook weer zwaar en waarschijnlijk geen ontsteking in mijn heup maar een beknelde zenuw. Kan er ook nog wel bij.
Oud worden is prima maar het lijf mag zich wel wat meer aanpassen aan mijn geest.
Degene die dat oppert wordt vast premierquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat ze niet in stemming durven brengen
Snap ook lib dem niet, altijd een marginale partij, als die bij de laatste verkiezingen een anti brexit campagne hadden gevoerd waren ze zeer groot geworden.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Degene die dat oppert wordt vast premier
Daar is ook 50% van de bevolking tegen. Onmogelijke impasse daar aan de overkant van de plas.quote:
Weet ik niet zo zeer, als ze een nieuw referendum uitschrijven met opkomstverplichting in plaats van vrijblijvend zie ik echt nog wel gebeuren dat er een (fors) meerendeel tegen een Brexit is. Ik heb de afgelopen tijd geen enkele brit gesproken die pro Brexit was.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar is ook 50% van de bevolking tegen. Onmogelijke impasse daar aan de overkant van de plas.
Gisteren nog een call met twee collega’s in de UK, die kwam de frustratie uit de oren over het hele brexit gebeuren.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Weet ik niet zo zeer, als ze een nieuw referendum uitschrijven met opkomstverplichting in plaats van vrijblijvend zie ik echt nog wel gebeuren dat er een (fors) meerendeel tegen een Brexit is. Ik heb de afgelopen tijd geen enkele brit gesproken die pro Brexit was.
Opkomstverplichting is zo 1966.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:29 schreef FranticDJ het volgende:
Weet ik niet zo zeer, als ze een nieuw referendum uitschrijven met opkomstverplichting in plaats van vrijblijvend zie ik echt nog wel gebeuren dat er een (fors) meerendeel tegen een Brexit is. Ik heb de afgelopen tijd geen enkele brit gesproken die pro Brexit was.
Enige manier om echt te weten wat het volk wilt.quote:
Afgeschaft in de meeste democratische landen omdat men door de stemplicht niet vrijwillig een keuze ging maken en zich verplicht voelde om op een bepaalde partij/mening te stemmen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:34 schreef FranticDJ het volgende:
Enige manier om echt te weten wat het volk wilt.
gesproken door de man die nog nooit is wezen stemmen
Deze man kent mijn lijf beter dan de h.a. Meestal helpen zijn adviezen, en zo niet moet ik door naar de h.a.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb té vaak een fysio gehad die er compleet naast zat, zou je niet toch ff langs een h.a. of een foto laten maken
Wat fijn dat het beter gaat! Ik moest de afgelopen dagen echt een extra keer slikken met die beeldende beschrijvingen van de staat van je teen en wat er allemaal (al dan niet met enig geweld) uit kwam zettenquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:22 schreef Bluezz het volgende:
Jongens ik heb weer gewerkt na mijn lekkere lange vrije week. Charmant op 1 nike en 1 badslippertging prima, geneest gestaag voel ik
ahhh joh is een half uurtje in een ideal world!quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:19 schreef mjan het volgende:
Over motoren en auto: ik denk dat de auto bij mijn vriend komt te staan, 50km verderop.
vast wel, maar niet goedkoop! ik zou kijken voor een vergunning voor de auto, motor kan altijd welquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Waarschijnlijk een hele blonde vraag, maar een garagebox huren, is dat geen idee? Of zijn die er niet?
quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:19 schreef mjan het volgende:
Dank voor de leuke reacties allemaal! Moet nog wel het nodige aan gebeuren: alles verven en een vloer leggen zijn de grootste zaken. Verder een gasfornuis regelen en nadenken over hoe om te gaan met schuine wanden... drie van de vier wanden zijn schuin
Over motoren en auto: ik denk dat de auto bij mijn vriend komt te staan, 50km verderop. Ik neem één motor mee, de andere kan eventueel verkocht worden, ofwel ook bij vriend ofwel toch ook meenemen.
Naast dat het heel leuk is dat ik weer in de stad kom wonen, is het ook wel een beetje moeilijk. Vriend is echt nčt bij mij in de buurt komen wonen (eigenlijk zijn we nog bezig met klussen in zijn woning) en dan ga ik er weer vandoorHet was dus even samen puzzelen of en hoe we daarmee om wilden gaan. Maar goed uitgekomen samen dus
[..]
Wat fijn dat het beter gaat! Ik moest de afgelopen dagen echt een extra keer slikken met die beeldende beschrijvingen van de staat van je teen en wat er allemaal (al dan niet met enig geweld) uit kwam zetten
Ja vlakbij maar mét stevige prijskaart.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Waarschijnlijk een hele blonde vraag, maar een garagebox huren, is dat geen idee? Of zijn die er niet?
Mwaoh. Beetje samenloop van omstandigheden, maar dit kwam zo wel heel goed uit. Hij wist wel dat ik gek werd van de reistijd en liever dichterbij een intercity-station zou wonen, maar dat het zo snel zou zijn en echt in de stad (ik was bijvoorbeeld ook rond Driebergen-Zeist aan het zoeken), kwam toch wel erg onverwacht en is wel een beetje zuur.quote:
Okquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Deze man kent mijn lijf beter dan de h.a. Meestal helpen zijn adviezen, en zo niet moet ik door naar de h.a.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:19 schreef mjan het volgende:
Wat fijn dat het beter gaat! Ik moest de afgelopen dagen echt een extra keer slikken met die beeldende beschrijvingen van de staat van je teen en wat er allemaal (al dan niet met enig geweld) uit kwam zetten
Ja, dan is de auto daar een stuk handiger. En jij hebt de motorquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:33 schreef mjan het volgende:
[..]
Kaatje en Lie: Vergunning voor auto kan wel, maar dan is het eigenlijk alsnog handiger als hij de auto heeft, want het OV is niet zo best waar hij woont (volgens mij 1x per uur een bus op een kwartier loopafstand).
Ik vind het ook wel leuk, een ietwat onmogelijke ruimte op een goede manier indelen. Ik houd sowieso wel van inrichtingquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:03 schreef Lot_1 het volgende:
mjan, Pinterest heeft veel creatieve en efficiënte schuine-wand-ideeen. Onze toekomstige slaapkamer heeft ook drie schuine wanden, vandaar dat ik dat weet
Mijn huisarts zou me doorsturen naar fysioquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
OkIk heb inmiddels niet veel vertrouwen meer in fysiotherapeuten
Meer vertrouwen in mijn fysio=manueel therapeut dan in de ha voor wat betreft mijn lijf.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
OkIk heb inmiddels niet veel vertrouwen meer in fysiotherapeuten
Erg sfeervol, schuine wandenquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:26 schreef mjan het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk, een ietwat onmogelijke ruimte op een goede manier indelen. Ik houd sowieso wel van inrichting
Is het allemaal gelukt met jullie koopcontract? (Dat was toch vandaag??) Heb je het nog gevierd?
quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mijn huisarts zou me doorsturen naar fysioVoor een heleboel dingen heb ik een hele goede en zeer alerte huisarts, maar bij problemen aan mijn bewegende delen zoek ik hulp bij de 2 fysio's die mijn lijf heel er goed kennen en weten waar het stuk is.
Ik heb w.s. dan net de verkeerden getroffenquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Meer vertrouwen in mijn fysio=manueel therapeut dan in de ha voor wat betreft mijn lijf.
Vier dakkapellen!quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:57 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Erg sfeervol, schuine wanden. Heb je wel ergens een dakkapel?
goed onthouden![]()
Allemaal gelukt ja, en neeik heb er geen seconde aan gedacht om het te vieren
Misschien omdat het voelt alsof we eerst nog alles definitief rond moeten krijgen qua financiering. Komt vast goed, maar toch.
Veel succes!quote:Op donderdag 14 maart 2019 06:55 schreef Anthraxx het volgende:
Het was enorm druk op de weg, maar we zijn inmiddels in het ziekenhuis.
Ze zijn het aan het halen. Vliezen zijn een uur geleden doorgeprikt en ze ligt nu net aan de weeen opwekkers. Kan snel gaanquote:Op donderdag 14 maart 2019 08:08 schreef AnneX het volgende:
Fijn Kwak dat je je even meldt en dat je ook al weer aan de wandel bent!
En Annies: gaat het vandaag gebeuren?
F5, F5quote:Op donderdag 14 maart 2019 08:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze zijn het aan het halen. Vliezen zijn een uur geleden doorgeprikt en ze ligt nu net aan de weeen opwekkers. Kan snel gaan.
Succesquote:Op donderdag 14 maart 2019 08:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze zijn het aan het halen. Vliezen zijn een uur geleden doorgeprikt en ze ligt nu net aan de weeen opwekkers. Kan snel gaan.
Nee zeggenquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:01 schreef Lot_1 het volgende:
Mjan, ik heb zelf aangegeven dat ik erg twijfelde of ik de opleiding nu wil doen. Leidinggevende gaf aan dat ze me wel erg geschikt vinden. Maar mijn collega is er nu dus net aan begonnen; en met hoe rommelig alles geregeld is ben ik momenteel niet erg jaloers op hem. Het zwanger zijn is sinds twee weken ook wat zwaarder dus dat bevestigt dat de keuze goed is geweest. Volgend jaar is er weer een opleidingsplek waarvoor ik dus veel kans maak. Ik hoop dat daarin komend jaar niets veranderd
Succesquote:Op donderdag 14 maart 2019 06:55 schreef Anthraxx het volgende:
Goed nieuws!quote:Op donderdag 14 maart 2019 07:54 schreef kwakz0r het volgende:
Succes Annies!
Hier alles ok. Was gisteren even nergens toe in staat qua beeldscherm
Uiteindelijk om 16.15 geopereerd, was 17.45 weer op zaal en toen waren ze vergeten J te bellendus die was er kwart voor acht na zalf maar te zijn gaan bellen. Gisteren erg veel pijn en moe van de narcose.
Maar verder niet misselijk of beroerd. Goed geslapen, stukjes over de gang gewandeld tegen dat vervelende gas in mn lijf van de kijkoperatie.
Controles zijn goed, als ik vandaag genoeg drink mag ik eind van de middag naar huis!
Is jouw agenda al leeg genoeg voor jouw baby?quote:
Yepquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:15 schreef Barreltje het volgende:
Is jouw agenda al leeg genoeg voor jouw baby?
quote:Op donderdag 14 maart 2019 07:54 schreef kwakz0r het volgende:
Succes Annies!
Uiteindelijk om 16.15 geopereerd, was 17.45 weer op zaal en toen waren ze vergeten J te bellendus die was er kwart voor acht na zalf maar te zijn gaan bellen. Gisteren erg veel pijn en moe van de narcose.
Maar verder niet misselijk of beroerd. Goed geslapen, stukjes over de gang gewandeld tegen dat vervelende gas in mn lijf van de kijkoperatie.
Controles zijn goed, als ik vandaag genoeg drink mag ik eind van de middag naar huis!
Go babyquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
YepIk heb er nu álle tijd voor! En ik begin er ook aan toe te raken
Succesquote:Op donderdag 14 maart 2019 06:55 schreef Anthraxx het volgende:
quote:Op donderdag 14 maart 2019 07:54 schreef kwakz0r het volgende:
Succes Annies!
Ah ja....dat herken ikquote:Op donderdag 14 maart 2019 08:00 schreef Lonaa het volgende:
[ [url=https://cdn2-www.cattime.com/assets/up(...)-MEME.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op donderdag 14 maart 2019 08:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Baby timequote:Op donderdag 14 maart 2019 08:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Hoe staat de Duitser hier eigenlijk in? Hoe gaat hij er mee om? Is het een mogelijkheid om kinderen een week bij ooms/tantes/grootouders/vrienden onder te brengen? Dit heb je zelf natuurlijk ook al duizend keer bedacht, dat snap ikquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:35 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb vannacht tegen m’n baby geschreeuwd dat hij nu GVD moet gaan slapen. En daar werd peuter wakker van.Het gaat hier niet zo denderend, het slaapgebrek breekt me nu echt op.
de duitser probeert waar mogelijk te helpen. Het probleem is dat O nogal verslaafd is aan mijn borst, zeker ‘s nachts. Daar gaan we dit weekende aan werken. Mentaal vind ik dat erg moeilijk, want ik zou hem graag dat willen bieden wat hij graag wil, maar het kan gewoon niet langer zo. Hij is niet de enige.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:39 schreef mjan het volgende:
[..]
Hoe staat de Duitser hier eigenlijk in? Hoe gaat hij er mee om? Is het een mogelijkheid om kinderen een week bij ooms/tantes/grootouders/vrienden onder te brengen? Dit heb je zelf natuurlijk ook al duizend keer bedacht, dat snap ik
Och Jagär wat een ellende. Is er niet een soort nacht nanny, die je voor een week of zo in kunt huren?quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:35 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb vannacht tegen m’n baby geschreeuwd dat hij nu GVD moet gaan slapen. En daar werd peuter wakker van.Het gaat hier niet zo denderend, het slaapgebrek breekt me nu echt op.
Nee, morgen 39 weken.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:35 schreef Jagärtrut het volgende:
En Leintjeuh, ben je de 40 weken al voorbij?
Herkenbaarquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:35 schreef Jagärtrut het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |