Veel succes!quote:Op donderdag 14 maart 2019 06:55 schreef Anthraxx het volgende:
Het was enorm druk op de weg, maar we zijn inmiddels in het ziekenhuis.
Ze zijn het aan het halen. Vliezen zijn een uur geleden doorgeprikt en ze ligt nu net aan de weeen opwekkers. Kan snel gaanquote:Op donderdag 14 maart 2019 08:08 schreef AnneX het volgende:
Fijn Kwak dat je je even meldt en dat je ook al weer aan de wandel bent!
En Annies: gaat het vandaag gebeuren?
F5, F5quote:Op donderdag 14 maart 2019 08:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze zijn het aan het halen. Vliezen zijn een uur geleden doorgeprikt en ze ligt nu net aan de weeen opwekkers. Kan snel gaan.
Succesquote:Op donderdag 14 maart 2019 08:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze zijn het aan het halen. Vliezen zijn een uur geleden doorgeprikt en ze ligt nu net aan de weeen opwekkers. Kan snel gaan.
Nee zeggenquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:01 schreef Lot_1 het volgende:
Mjan, ik heb zelf aangegeven dat ik erg twijfelde of ik de opleiding nu wil doen. Leidinggevende gaf aan dat ze me wel erg geschikt vinden. Maar mijn collega is er nu dus net aan begonnen; en met hoe rommelig alles geregeld is ben ik momenteel niet erg jaloers op hem. Het zwanger zijn is sinds twee weken ook wat zwaarder dus dat bevestigt dat de keuze goed is geweest. Volgend jaar is er weer een opleidingsplek waarvoor ik dus veel kans maak. Ik hoop dat daarin komend jaar niets veranderd
Succesquote:Op donderdag 14 maart 2019 06:55 schreef Anthraxx het volgende:
Goed nieuws!quote:Op donderdag 14 maart 2019 07:54 schreef kwakz0r het volgende:
Succes Annies!
Hier alles ok. Was gisteren even nergens toe in staat qua beeldscherm
Uiteindelijk om 16.15 geopereerd, was 17.45 weer op zaal en toen waren ze vergeten J te bellendus die was er kwart voor acht na zalf maar te zijn gaan bellen. Gisteren erg veel pijn en moe van de narcose.
Maar verder niet misselijk of beroerd. Goed geslapen, stukjes over de gang gewandeld tegen dat vervelende gas in mn lijf van de kijkoperatie.
Controles zijn goed, als ik vandaag genoeg drink mag ik eind van de middag naar huis!
Is jouw agenda al leeg genoeg voor jouw baby?quote:
Yepquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:15 schreef Barreltje het volgende:
Is jouw agenda al leeg genoeg voor jouw baby?
quote:Op donderdag 14 maart 2019 07:54 schreef kwakz0r het volgende:
Succes Annies!
Uiteindelijk om 16.15 geopereerd, was 17.45 weer op zaal en toen waren ze vergeten J te bellendus die was er kwart voor acht na zalf maar te zijn gaan bellen. Gisteren erg veel pijn en moe van de narcose.
Maar verder niet misselijk of beroerd. Goed geslapen, stukjes over de gang gewandeld tegen dat vervelende gas in mn lijf van de kijkoperatie.
Controles zijn goed, als ik vandaag genoeg drink mag ik eind van de middag naar huis!
Go babyquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
YepIk heb er nu álle tijd voor! En ik begin er ook aan toe te raken
Succesquote:Op donderdag 14 maart 2019 06:55 schreef Anthraxx het volgende:
quote:Op donderdag 14 maart 2019 07:54 schreef kwakz0r het volgende:
Succes Annies!
Ah ja....dat herken ikquote:Op donderdag 14 maart 2019 08:00 schreef Lonaa het volgende:
[ [url=https://cdn2-www.cattime.com/assets/up(...)-MEME.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op donderdag 14 maart 2019 08:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Baby timequote:Op donderdag 14 maart 2019 08:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Hoe staat de Duitser hier eigenlijk in? Hoe gaat hij er mee om? Is het een mogelijkheid om kinderen een week bij ooms/tantes/grootouders/vrienden onder te brengen? Dit heb je zelf natuurlijk ook al duizend keer bedacht, dat snap ikquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:35 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb vannacht tegen m’n baby geschreeuwd dat hij nu GVD moet gaan slapen. En daar werd peuter wakker van.Het gaat hier niet zo denderend, het slaapgebrek breekt me nu echt op.
de duitser probeert waar mogelijk te helpen. Het probleem is dat O nogal verslaafd is aan mijn borst, zeker ‘s nachts. Daar gaan we dit weekende aan werken. Mentaal vind ik dat erg moeilijk, want ik zou hem graag dat willen bieden wat hij graag wil, maar het kan gewoon niet langer zo. Hij is niet de enige.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:39 schreef mjan het volgende:
[..]
Hoe staat de Duitser hier eigenlijk in? Hoe gaat hij er mee om? Is het een mogelijkheid om kinderen een week bij ooms/tantes/grootouders/vrienden onder te brengen? Dit heb je zelf natuurlijk ook al duizend keer bedacht, dat snap ik
Och Jagär wat een ellende. Is er niet een soort nacht nanny, die je voor een week of zo in kunt huren?quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:35 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb vannacht tegen m’n baby geschreeuwd dat hij nu GVD moet gaan slapen. En daar werd peuter wakker van.Het gaat hier niet zo denderend, het slaapgebrek breekt me nu echt op.
Nee, morgen 39 weken.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:35 schreef Jagärtrut het volgende:
En Leintjeuh, ben je de 40 weken al voorbij?
Herkenbaarquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:35 schreef Jagärtrut het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |