Ja dat snap ik wel. Maar op een zakelijke telefoon zullen neem ik aan wel wat dingen geļnstalleerd zijn die minimaal de telefoon monitoren, vanaf afstand kunnen blokkeren en zorgen voor een wachtwoord bij het scherm ontgrendelen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zakelijke telefoon is Whatsapp echt niet ineens veilig door.
Help eens mee zoeken danquote:Op woensdag 13 maart 2019 10:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat het helemaal niet mocht
Maar goed, ik denk zo neutraal mogelijk plaatje iig
Jazekerquote:Op woensdag 13 maart 2019 11:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel. Maar op een zakelijke telefoon zullen neem ik aan wel wat dingen geļnstalleerd zijn die minimaal de telefoon monitoren, vanaf afstand kunnen blokkeren en zorgen voor een wachtwoord bij het scherm ontgrendelen.
ach zelfs heel PGP is stuk dus daar heeft een politie dan weer handen vol aan.....quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:13 schreef Lot_1 het volgende:
Overigens hoorde ik van een collega dat de politie het een stuk lastiger heeft nu er zoveel via whatsapp wordt gecommuniceerd. Er wordt weinig gebeld/gesmst, dus een telefoontap heeft een stuk minder zin.
Er wordt zelfs heel veel gecommuniceerd via de ingebouwde gamechat van consoles...daar kan de politie al he-le-maal niets mee.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:13 schreef Lot_1 het volgende:
Overigens hoorde ik van een collega dat de politie het een stuk lastiger heeft nu er zoveel via whatsapp wordt gecommuniceerd. Er wordt weinig gebeld/gesmst, dus een telefoontap heeft een stuk minder zin.
Moet je je voor de grap eens verdiepen in het dossier "Gespecificeerde toestemming" wat al in wet- en regelgeving vervat is...quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:16 schreef Lot_1 het volgende:
Overigens is het opvallend dat voor de meeste cliėnten privacy helemaal niet zo'n ding is.
Net zoals het veel cliėnten ook helemaal niets interesseert wat er in hun dossier staat.
Ik zou daar zelf veel kritischer op zijn
quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:35 schreef Lonaa het volgende:
Deze quote uit een nummer van de Eagles vind ik wel ok. En neutraal:
It may be raining, but there's a rainbow above you
Lijkt mij wel ja. Dat hele referendum waar de ellende mee begon is wat dat betreft echt de grootste politieke flater ooit.quote:Op woensdag 13 maart 2019 07:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
+1![]()
Zouden ze zichzelf ook een groot plezier mee doen
quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Lijkt mij wel ja. Dat hele referendum waar de ellende mee begon is wat dat betreft echt de grootste politieke flater ooit.
Kwam deze nog tegen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:06 schreef Lonaa het volgende:
Deze vind ik ook nog steeds wel grappig.
[ afbeelding ]
Ik zag vanmorgen een sloffend baasje met een sloffende hont. Beiden zeiknat.quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:11 schreef Lonaa het volgende:
2 keer even de deur uitgeweest (2 kringloopjes in de buut) 2 keer geen gesloopte spulllen. Wel een hijgende hond die het veeeeeeeeeeeeeel te lang vond duren.
beter dan die witte herder van mij altijd deed......gillen alsof ze mishandeld werd, gewoon omdat je zegt zit en blijf..... moet je mensen dan zien kijken joh! je schaamt je echt dood danquote:Op woensdag 13 maart 2019 12:11 schreef Lonaa het volgende:
2 keer even de deur uitgeweest (2 kringloopjes in de buut) 2 keer geen gesloopte spulllen. Wel een hijgende hond die het veeeeeeeeeeeeeel te lang vond duren.
Hij blaft gelukkig amper. Piepen ook maar weinig en beide heel zachtjes.quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:16 schreef liedetector het volgende:
[..]
beter dan die witte herder van mij altijd deed......gillen alsof ze mishandeld werd, gewoon omdat je zegt zit en blijf..... moet je mensen dan zien kijken joh! je schaamt je echt dood dan
en of het nou bij de stoeprand was, want auto (4 seconden) of gwwoon idd ergens voor een winkel .....dan ging het minuten door
Ik voelde me ook wel zo vanochtend ja.quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen een sloffend baasje met een sloffende hont. Beiden zeiknat.
Ik moest aan je denken
quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:06 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]
vreselijk kutweer en een accu calibreren is behoorlijke onzinquote:Op woensdag 13 maart 2019 12:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Telefoon weer weggebracht. DIng niet gebruiken en in 8 uur van 100 naar 47% is niet helemaal goed. Ze gaan de accu nu calibreren. Hopelijk is het straks wat beter weer als ik 'm op kan halen. Wat een gruwelijk pokkeweer.
Dat. Er mot gewoon een nieuwe in.quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:34 schreef liedetector het volgende:
[..]
vreselijk kutweer en een accu calibreren is behoorlijke onzin
Kalibreren is echt onzin.quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar de batterij is nog voor 95% ok
Telefoon is van november 2017 dus dat valt mee. Ik was er eerst mee bij Amac, nu bij een bedrijf dat door onze IT is aangeraden. Doet het niets, ga ik naar de KPN (daar heb ik 'm van)quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Accu calibreren? Wtf.
Kaatje, die telefoon is hartstikke nieuw toch? Zorg gewoon dat ze je een nieuwe meegeven.
En als de kat er uit gaat, staat hij er ook onmiddellijk weer te miauwen om er weer in te mogen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:06 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]
met batterijen van nu is het gewoon onzin! kijk eerder of er een app iets staat te drainen, niet het geval? nieuwe accu eisen, zeker niet gaan betalen voor dit soort nonsensequote:Op woensdag 13 maart 2019 12:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Telefoon is van november 2017 dus dat valt mee. Ik was er eerst mee bij Amac, nu bij een bedrijf dat door onze IT is aangeraden. Doet het niets, ga ik naar de KPN (daar heb ik 'm van)
Ze hopen dat het dan klaar is voor de nacht valt.quote:
Maar dat is toch juist reuze handig? Je belt 112 toch in nood situaties?! Dan wil je toch HULP daar waar je bent?quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:29 schreef fietsie het volgende:
Dit is trouwens ook weer zo'n gevalletje "Hoezo privacy?" :
https://www.security.nl/p(...)neller+gelokaliseerd
Met 112 bellen wordt straks je locatie gewoon zonder meer meegezonden, ook wanneer je dat op alle (standaard) methoden hebt uitgeschakeld. (Ja er zijn Android modificaties die het uitschakelbaar maken,. maar die zijn niet standaard op ieder toestel uitgerold)
Wie A zegt, hoeft geen B te zeggenquote:Op woensdag 13 maart 2019 10:44 schreef Lot_1 het volgende:
Al mijn cliėnten hebben zich afgemeldIk heb nu niets te doen tot half 1, daarna een vergadering en dan het koopcontract tekenen
![]()
Dus ben ik nu bezig met iets enorm relevants:
Ik gebruik whatsapp op mijn werktelefoon voor contact met collega's en mijn cliėnten. Ik heb daar geen foto want ik vind de meeste foto's stom en al snel té professioneel/zakelijk of té privé. Dus ik wil een ander soort plaatje. Sommige collega's hebben dan een plaatje van een of andere motivational quote. Dat zou ik wel wat vinden, maar ik vind de meeste quotes stom. Ik bedacht me net 'there's a crack in everything, that's how the light gets in' van leonard cohen. Maar wellicht is de term 'crack' er één om te vermijden bij een enkele laagopgeleide en daardoor slecht engels sprekende cliėnt
Ideeėn?
Dat leek FB te zijn. Maar de batterij gaat ook leeg als het ding op vliegtuigstand staat.quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:39 schreef liedetector het volgende:
[..]
met batterijen van nu is het gewoon onzin! kijk eerder of er een app iets staat te drainen, niet het geval? nieuwe accu eisen, zeker niet gaan betalen voor dit soort nonsense
En toch gebruik ik liever Signalquote:Op woensdag 13 maart 2019 11:13 schreef Lot_1 het volgende:
Bij NOS Teletekst stond dit bericht gisteravond op...pagina 112.quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:40 schreef Isabeau het volgende:
Je belt 112 toch in nood situaties?! Dan wil je toch HULP daar waar je bent?
Dit ja.quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dat is toch juist reuze handig? Je belt 112 toch in nood situaties?! Dan wil je toch HULP daar waar je bent?
quote:
Yesquote:Op woensdag 13 maart 2019 12:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En als de kat er uit gaat, staat hij er ook onmiddellijk weer te miauwen om er weer in te mogen.
Ik hoop te gaan verhuizen, ja! Hopelijk deze week meer duidelijkheid.quote:Op woensdag 13 maart 2019 10:13 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Ga je verhuizen/ben je net verhuisd? Hoe wat waar?
Is er nog meer fotomateriaal beschikbaar van dit monster?quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:11 schreef Lonaa het volgende:
tssk nog ff en ik kom je dan met hond elke dag tegen in het park....quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:53 schreef mjan het volgende:
[..]
Is er nog meer fotomateriaal beschikbaar van dit monster?
Zwitserse herder, toch?quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:55 schreef liedetector het volgende:
[..]
tssk nog ff en ik kom je dan met hond elke dag tegen in het park....
witje in een karretje en een dove blinde border kruizingquote:Op woensdag 13 maart 2019 12:57 schreef mjan het volgende:
[..]
Zwitserse herder, toch?Hond knuffelen
Jawel hoor. En anders kan ik het altijd maken.quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:53 schreef mjan het volgende:
[..]
Is er nog meer fotomateriaal beschikbaar van dit monster?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |