+1quote:Op woensdag 13 maart 2019 07:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
De tabloids zullen daar altijd wel goed draaien..
Mijn inzet is nog steeds dat heel die brexit geannuleerd wordt.
Denk dat ze daar te trots voor zijn. Ik denk dat ze voor uitstel gaan morgenquote:Op woensdag 13 maart 2019 07:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
+1![]()
Zouden ze zichzelf ook een groot plezier mee doen
Het volk ja.quote:Op woensdag 13 maart 2019 07:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
+1![]()
Zouden ze zichzelf ook een groot plezier mee doen
En van uitstel komt afstelquote:Op woensdag 13 maart 2019 08:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Denk dat ze daar te trots voor zijn. Ik denk dat ze voor uitstel gaan morgen
Ik heb mijn twijfelsquote:
Zo klonk ze gisteren wel.quote:Op woensdag 13 maart 2019 08:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb mijn twijfelsIk vraag me wel of hoe May dit volhoudt. Die moet toch ook een keer denken "Up yours" en er de brui aan geven?
Ik geloof het wel. Maar te koppig.quote:Op woensdag 13 maart 2019 08:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is in de EU blijven dan nog een optie?
Wil je mij er meteen weer uit hebben?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:46 schreef liedetector het volgende:
[..]
kom
hier in de buurt wonen ...mjan weet nog een huis!!!
heb je het gehuurd al dan?quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:03 schreef mjan het volgende:
[..]
Wil je mij er meteen weer uit hebben?
Succes vandaag, kwak!
dat heerlijk geslapen wel, dat uitgerust wakker...nah niet echtquote:Op woensdag 13 maart 2019 09:15 schreef Barreltje het volgende:
success vandaag Kwak!![]()
vannacht HEER-LIJK geslapen
volkomen uitgerust wakker geworden..
Verhuurder moet nog akkoord geven op mijn inkomen.quote:
geeft ie je meer inkomen als het niet genoeg is?quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:23 schreef mjan het volgende:
[..]
Verhuurder moet nog akkoord geven op mijn inkomen.
Duimen zijn aan het werk voor je.quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:23 schreef mjan het volgende:
[..]
maar eigenlijk ben je overstag dus!? wat gaaf!quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:23 schreef mjan het volgende:
[..]
Ja, om 6:30 in het ziekenhuis zijn. En dan zien we het wel.quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:01 schreef Jagärtrut het volgende:
succes vandaag, Kwak!
Morgen is voor jullie de grote dag niet, Antrhaxx?
Spannend zeg! Doen jullie vandaag wat bijzonders?quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, om 6:30 in het ziekenhuis zijn. En dan zien we het wel.
wow zo vroeg al! *duimen doetquote:Op woensdag 13 maart 2019 09:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
heb je daar over 2 uur ( als ie de rest van je huis gesloopt heeft) geen spijt van?quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:53 schreef Lonaa het volgende:
Godsamme zeg. Ik be helemaal geen mietje wat betreft het weer, maar Alex kan die 2 uur lopen op zn buik schrijven hoor.
Misschien.quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:57 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heb je daar over 2 uur ( als ie de rest van je huis gesloopt heeft) geen spijt van?
Werkenquote:Op woensdag 13 maart 2019 09:52 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Spannend zeg! Doen jullie vandaag wat bijzonders?
ik denk voorlopig even nietquote:Op woensdag 13 maart 2019 10:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Werkenen verder niets. Uit eten heeft ze de puf niet meer voor.
Ga je verhuizen/ben je net verhuisd? Hoe wat waar?quote:
D-day is aanstaande! Spannend man!quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wauw, wat vroeg! En wat spannend.quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Whatsapp met je cliënten???quote:Op woensdag 13 maart 2019 10:44 schreef Lot_1 het volgende:
Al mijn cliënten hebben zich afgemeldIk heb nu niets te doen tot half 1, daarna een vergadering en dan het koopcontract tekenen
![]()
Dus ben ik nu bezig met iets enorm relevants:
Ik gebruik whatsapp op mijn werktelefoon voor contact met collega's en mijn cliënten. Ik heb daar geen foto want ik vind de meeste foto's stom en al snel té professioneel/zakelijk of té privé. Dus ik wil een ander soort plaatje. Sommige collega's hebben dan een plaatje van een of andere motivational quote. Dat zou ik wel wat vinden, maar ik vind de meeste quotes stom. Ik bedacht me net 'there's a crack in everything, that's how the light gets in' van leonard cohen. Maar wellicht is de term 'crack' er één om te vermijden bij een enkele laagopgeleide en daardoor slecht engels sprekende cliënt
Ideeën?
Jup, met name over afspraken.quote:Op woensdag 13 maart 2019 10:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Werktelefoon? Afspraken omzetten? Zoiets...
Mensen met telefoon angst...to name a few.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat het helemaal niet mochtquote:Op woensdag 13 maart 2019 10:54 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Jup, met name over afspraken.
Er wordt wat verschillend over gedacht, dat weet ik. Bij ons is het vrij gebruikelijk, laagdrempelig contact is ook waar we om bekend staan
Ik weet dat de mij bekende cliënten van de GGZ het enorm waarderen dat ze via Whatsapp kunnen communiceren met een therapeut. Welke regels stelt je werkgever hiervoor op qua beveiliging van je telefoon ivm mogelijke datalekken?quote:Op woensdag 13 maart 2019 10:54 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Jup, met name over afspraken.
Er wordt wat verschillend over gedacht, dat weet ik. Bij ons is het vrij gebruikelijk, laagdrempelig contact is ook waar we om bekend staan
Zakelijke telefoon is Whatsapp echt niet ineens veilig door.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik weet dat de mij bekende cliënten van de GGZ het enorm waarderen dat ze via Whatsapp kunnen communiceren met een therapeut. Welke regels stelt je werkgever hiervoor op qua beveiliging van je telefoon ivm mogelijke datalekken?
Edit: nevermind, ik dacht dat het via de privételefoon ging.
Er wordt met cliënten besproken dat whatsapp geen veilige manier is om te communiceren, evenals e-mail. Meeste cliënten kiezen er desondanks voor om wel gebruik van whatsapp en evt e-mail te maken.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik weet dat de mij bekende cliënten van de GGZ het enorm waarderen dat ze via Whatsapp kunnen communiceren met een therapeut. Welke regels stelt je werkgever hiervoor op qua beveiliging van je telefoon ivm mogelijke datalekken?
Ja dat snap ik wel. Maar op een zakelijke telefoon zullen neem ik aan wel wat dingen geīnstalleerd zijn die minimaal de telefoon monitoren, vanaf afstand kunnen blokkeren en zorgen voor een wachtwoord bij het scherm ontgrendelen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zakelijke telefoon is Whatsapp echt niet ineens veilig door.
Help eens mee zoeken danquote:Op woensdag 13 maart 2019 10:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat het helemaal niet mocht
Maar goed, ik denk zo neutraal mogelijk plaatje iig
Jazekerquote:Op woensdag 13 maart 2019 11:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel. Maar op een zakelijke telefoon zullen neem ik aan wel wat dingen geīnstalleerd zijn die minimaal de telefoon monitoren, vanaf afstand kunnen blokkeren en zorgen voor een wachtwoord bij het scherm ontgrendelen.
ach zelfs heel PGP is stuk dus daar heeft een politie dan weer handen vol aan.....quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:13 schreef Lot_1 het volgende:
Overigens hoorde ik van een collega dat de politie het een stuk lastiger heeft nu er zoveel via whatsapp wordt gecommuniceerd. Er wordt weinig gebeld/gesmst, dus een telefoontap heeft een stuk minder zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |