Hoeveel mensen in dit topic weten denk je wat een pid regeling is?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:11 schreef FranticDJ het volgende:
Maar die PID regelingen behoren (gelukkig) niet tot deze cursus.
Niet veel. Ik weet het omdat het onderdeel was van mijn studiequote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Hoeveel mensen in dit topic weten denk je wat een pid regeling is?
Ik in ieder geval niet (en denk ook niet dat ik het in mijn werk of in mijn privé leven nodig heb, dus zoek ik het ook niet op)quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Niet daarom doe ik ook geen moeite om t uit te leggen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Iddquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:43 schreef Barreltje het volgende:
process en instrumentatie diagrammen??
maar nee hoor.. PID is hier iig wel bekend .. LAPLACE
geen toko oid i nde buurt dan?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:07 schreef Molo het volgende:
PID doet me aan ontstekingen van het kleine bekken denken
Tevens zo op zoek naar paneer. Zin in kaas, structuur en eiwitten en zulks
Schijnt gewoon bij de grotere AH's te koop te zijn, ben benieuwd!
Zit nu bij de kapper in de verf. Geen kapper top loopafstand iig en ben vandaag alles lopend aan het doen (10.000 stappen yoooooooo)quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:10 schreef liedetector het volgende:
[..]
geen toko oid i nde buurt dan?
*let er nooit op dus geen idee
(zo onverwachte eter en ik was om ff voor 3 wakker door piepende hond..... argh! niet echt zin dus.... Wel al wat geprept net snel nu huis maar beetje toonbaar maken (lees stofzuiger en dweil erdoor, eind van de ochtend werk overleg en als ze even alleen zijn kunnen ze er best een zooitje van maken)
agh ook wel gezellig.... ze heeft toegezegd vanuit werk meteen lang te rijden en niet te blijven plakken! *kortom met auto en dus 1 bier, dat moet helpen!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Zit nu bij de kapper in de verf. Geen kapper top loopafstand iig en ben vandaag alles lopend aan het doen (10.000 stappen yoooooooo)
En rustig aan jij joh, zeker na zo'n nacht
Ze is je leidinggevende ofzo?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:17 schreef liedetector het volgende:
[..]
agh ook wel gezellig.... ze heeft toegezegd vanuit werk meteen lang te rijden en niet te blijven plakken! *kortom met auto en dus 1 bier, dat moet helpen!
hahahah nee hoor een vriendin uit de buurt die ik te weinig zie... vaak de deal dat ze uit dr werk komt eten omdat ze altijd file moet rijden etc en dan is het lekker handig en kunnen we ff bijkletsenquote:
pics or it didn't happen!!! *ziet molo nu als een soort unicorn door het leven gaan YOLOquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:18 schreef Molo het volgende:
Ah de verfdame komt er weer aan![]()
Op naar stap zwei van het proces
Blond, niks bijzondersquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:19 schreef liedetector het volgende:
[..]
pics or it didn't happen!!! *ziet molo nu als een soort unicorn door het leven gaan YOLO
Toevallig wel jaquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:45 schreef Bramito het volgende:
[..]
Had jij niet een maagverkleining laatst? Alles goed gegaan?
Mooi! Als ik naar de mensen om me heen kijk, krijg je een nieuw leven.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Toevallig wel ja
Kleine twee weken terug. Ingreep is prima gegaan. Gaat hartstikke prima inmiddels met mij ook![]()
Nog kleine pijntjes en iets sneller moe, maar mag geen naam hebben
ze is ondertussen 120 kilo kwijt, maar komt deels doordat ze nu bij de kapper is geloof ikquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:50 schreef Bramito het volgende:
[..]
Mooi! Als ik naar de mensen om me heen kijk, krijg je een nieuw leven.
Heerlijk is datquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Lekker, zo een paar dagen vrij van kantoor. Heel veel opgeruimd. Nu is er een monteur bezig een nieuwe keukenkraan te plaatsen. De andere daar had ik al de 4e versie van, en steeds gingen ze enorm lekken na 2 jaar. Nu maar iets minder mooi maar wel handiger en naar de goede kant open draaiend.
Morgen even een nieuwe batterij laten plaatsen in de telefoon want de reset werkte maar 3 dagen.
Als de monteur weg is, de belastingen invullen.
Efficiëntiequote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vaste vrije dag bij baas1 hier.
Dus ik had daar vanmorgen een afspraak die niet anders gepland kon worden.
En vanavond een ingelast spoedoverleg.
Maar omdat ik vrij had, had ik mijn al tweemaal uitgestelde tandartsafspraak vanmiddag gepland![]()
Twee maal 40 km op en neer rijden dus voor een afspraak van 20 minuten![]()
Nu gauw wat eten in de vers gepoetste mik gooien voor ik weer terug ga naar kantoor.
pffff...ook zonde van je tijd!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vaste vrije dag bij baas1 hier.
Dus ik had daar vanmorgen een afspraak die niet anders gepland kon worden.
En vanavond een ingelast spoedoverleg.
Maar omdat ik vrij had, had ik mijn al tweemaal uitgestelde tandartsafspraak vanmiddag gepland![]()
Twee maal 40 km op en neer rijden dus voor een afspraak van 20 minuten![]()
Nu gauw wat eten in de vers gepoetste mik gooien voor ik weer terug ga naar kantoor.
Reistijd is in dit geval werktijd. Niet mijn planning dat men mij op mijn vrije dag twee keer nodig heeft.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
pffff...ook zonde van je tijd!
In de vorige baan moest ik iedere andere maandag naar Amsterdam voor een vergadering. Omdat ik me anders misschien buitengesloten zou voelen (niet dus). Dit was voordat je in de trein kon werken (laptop had ik niet eens). Dus heerlijk, 1,5 uur heen en 1,5 uur terug, boek erbij. Genieten.
Fijn om te lezen! Ben morgen aan de beurt en word wat nerveus nuquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Toevallig wel ja
Kleine twee weken terug. Ingreep is prima gegaan. Gaat hartstikke prima inmiddels met mij ook![]()
Nog kleine pijntjes en iets sneller moe, maar mag geen naam hebben
fingers crossed! spannend hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:35 schreef kwakz0r het volgende:
En hoi topic! Ik was totally missing in action wegens schoolmusicaldrukte enzo. Voorstellingen zijn geweest en klaar met werken, klaar voor sugery morgen!
Succes Kwak!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Fijn om te lezen! Ben morgen aan de beurt en word wat nerveus nugoed om te horen hoe goed je herstel gaat.
Je mag weer niet-vloeibaar eten dus? Mijlpaal!
En hoi topic! Ik was totally missing in action wegens schoolmusicaldrukte enzo. Voorstellingen zijn geweest en klaar met werken, klaar voor sugery morgen!
Dat hoop ik ook ja. Nou ja, hoop vooral ouder dan 50 te worden en gewoon gezonder te worden, meer conditie en minder die continue drang naar etenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:50 schreef Bramito het volgende:
[..]
Mooi! Als ik naar de mensen om me heen kijk, krijg je een nieuw leven.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:55 schreef liedetector het volgende:
[..]
ze is ondertussen 120 kilo kwijt, maar komt deels doordat ze nu bij de kapper is geloof ik
Ik hoop dat je herstel net zo gaat als bij mij. En dan zonder het kotsgedeelte in het begin natuurlijkquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Fijn om te lezen! Ben morgen aan de beurt en word wat nerveus nugoed om te horen hoe goed je herstel gaat.
Negatief getal!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dacht dat je al vacuum getrokken was ondertussen
@:kwakz0r succes!
Alleen bruinebonensoep in het zkh is lekkerquote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:06 schreef Molo het volgende:
AH had paneer trouwens, 3 pakjes meegenomen. Hoop dat het lekker is met gepureerde groenters en bonen in een soort Mexicaans stoofpotje![]()
Bonen jongens, bruine bonen, heeeeeeeeeeerlijk
Ja zuster.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:23 schreef AnneX het volgende:
Nog vraagje uit vorig topic: Wow AX hoe is hij daar opgekomen dan![]()
En kunnen wij meekijken ergens? Linkje?
———-
Bedoel je de ooievaars? Die komen al jaren daar.
Er zit ook een camera ín het nest.
Blijkbaar heeft X ook een camera op de verrekijker, komt wel eens een foto ergens tzt.
Kan nu ook zien hoe laat het is op de torenklok, hemelsbreed 3 km.(?) verderop.
Affijn, volgt er nog een wondcontrole door arts?
Bijtijds handelen, hé.
Poepenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:06 schreef Molo het volgende:
AH had paneer trouwens, 3 pakjes meegenomen. Hoop dat het lekker is met gepureerde groenters en bonen in een soort Mexicaans stoofpotje![]()
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja zuster.
Oh ik snap het nu! De verrekijkert staat GERICHT op het nest. Ik snapte er al niks van
Ook heerlijk ja. Gaat sinds gisteren weer normaalquote:
Kan dat niet gecombineerd? Al fietsend pianospelen?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:16 schreef Bluezz het volgende:
Succes kwaken Molo goed bezig
Ik heb een half uur flink doorgefietst op de hometrainert ihkv de beweging
En daarna nog ruim een uur pianoles gehad/gespeeld.
Theoretisch vast welquote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan dat niet gecombineerd? Al fietsend pianospelen?
Beetje, geloof ik.quote:
Anders is Alex er altijd nog?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Beetje, geloof ik.Binnenkort wel maar even nadenken over waar ze moeten staan want als ze allemaal blijven leven is iig de vensterbank te klein al.
IK HOU WEL VAN BONEN!! oopsquote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:06 schreef Molo het volgende:
Alle soorten bonen welquote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:02 schreef liedetector het volgende:
[..]
IK HOU WEL VAN BONEN!! oops
maar niet perse de bruine versie
Lekker zompigquote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:08 schreef liedetector het volgende:
[..]
bijna alle! maar bruine is minst favo ergens.... net te week ofzo
wit in de tomatensaus is mijn minst favorietequote:
Eens.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:08 schreef liedetector het volgende:
[..]
bijna alle! maar bruine is minst favo ergens.... net te week ofzo
de beste zijn de klassieke met spek en uitjesquote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wit in de tomatensaus is mijn minst favoriete
maar ik ben niet zo'n groot tomaten fan
Die Filipijnse mungo bonen soep vind ik nog wel aardig.
Heeft er iemand een goddelijk cock au vind recept?
Vind ik ook lekker, gaan vaak twee blikken van doorheen hier in het weekendquote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wit in de tomatensaus is mijn minst favoriete
maar ik ben niet zo'n groot tomaten fan
Die Filipijnse mungo bonen soep vind ik nog wel aardig.
Heeft er iemand een goddelijk cock au vind recept?
agreequote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Meestal hebik liever capucijners dan bonen.
santpoorters hebben het altijd over arebijenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:39 schreef Bluezz het volgende:
Mijn moeder had t altijd over kapsijners. En Mekronie.
Mijn oma had t altijd over freinzenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:40 schreef liedetector het volgende:
[..]
santpoorters hebben het altijd over arebijen
Je bedoelt grauwe aarwtenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:39 schreef Bluezz het volgende:
Mijn moeder had t altijd over kapsijners.
Succes met de operatie en een spoedig herstel gewenstquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk meequote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hier druk met allerlei randzaken als WIDM, De Mol op Vier, F1, Britse politiek, Amerikaanse politiek, Nederlandse inzending ESF, moeder bezoeken die vandaag naar Lanzarote vertrok, werkdrukte etc etc
Kornet biefquote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:39 schreef Bluezz het volgende:
Mijn moeder had t altijd over kapsijners. En Mekronie.
Nou he? Doe ik zelf natuurlijkquote:
Dat zegt mijn moeder ookquote:
quote:
Denk dat de popcorn niet nodig is.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:08 schreef borisz het volgende:
Order! Order!
DIvision! Clear the Lobby!
*popcorn pakt*
Dan is het een combi van verschillende zwaartes?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:38 schreef Kreator het volgende:
Pittige dagen op de training. We gaan nu zo pas eten.
Morgen van half negen tot half acht weer. donderdag ook. Vrijdag tot 1600. Wat een aids.
Inhoudelijk is het zwaar kut. Misschien dat het versieren van de trainster wel gaat helpen.
Gadverdammequote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dit.
Zeker omdat ik het in pannenkoeken heb gezien.
Nou ja, weet ook niet hoe ze het goed zou kunnen doen. Zware kutbaan heeft ze, knap dat ze überhaupt overeind blijftquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Denk dat de popcorn niet nodig is.
Nederlaag nummer zoveel voor May verwacht.
Weet niet meer, vast verdrongenquote:
Lijkt wel een soort van de kleine beer zichtbaar in die ranzige plak gebakken kornet biefquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor de rest om mee te genieten van een culinair Filipijns hoogstandje
Zo. Dat klinkt ruk. Heel veel sterkte gewenst. You can do it.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:38 schreef Kreator het volgende:
Morgen van half negen tot half acht weer. donderdag ook. Vrijdag tot 1600. Wat een aids.
Inhoudelijk is het zwaar kut. Misschien dat het versieren van de trainster wel gaat helpen.
Die trailer is zo lang dat ik de film niet meer hoef te zien.quote:
Zou me niks verbazen als dat ook de hele film isquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die trailer is zo lang dat ik de film niet meer hoef te zien.
Zwaar kut en wat een aids is het enige dat je hierover te zeggen had? Alle dames maar slijmen bij je afgelopen weekend en dit is alles we er voor krijgenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:38 schreef Kreator het volgende:
Dat is had ik ook ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als dat ook de hele film iskan er niks van vinden op IMDB
Als dat slijmen was, dan moet ik even wat zelfreflectie doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zwaar kut en wat een aids is het enige dat je hierover te zeggen had? Alle dames maar slijmen bij je afgelopen weekend en dit is alles we er voor krijgen
Jeez...wat een dagen, dan zit je hoofd toch zovol dat je niets meer opneemt?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:38 schreef Kreator het volgende:
Theetje drinken? Fapje doenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:21 schreef liedetector het volgende:
zo visite weer op de fiets gestapt iets later dan geplannend.... maar dapper en fijn! eindelijk mn nest in en ergesn over slaap heen
lastig!!
Nope, vind het geen inspirerend thema en vind het nergens op slaanquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:00 schreef Lot_1 het volgende:
Toevallig net een pakje kornet bief in huis, vandaag nog op brood gegeten. Het is jaren geleden dat ik het op had.
Trouwens, doet hier nog iemand mee aan de week zonder vlees? Ik vind het wel een leuk idee maar ben er weer te laat achter dat het nu is. Dus misschien later nog.
Kwakz0r, succes morgen! Hopelijk gaat het je net zo goed af als Molo.
net heerlijk kippendij gegeten met een vriendinnetje wat eerder vega eet dan vlees...voor zichzelf koopt ze dat eigenlijk nooit... ze heeft heerlijk gegeten!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Nope, vind het geen inspirerend thema en vind het nergens op slaan![]()
Minder vlees eten, prima, maar themaweek, neh
Dit jaquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Minder vlees eten, prima, maar themaweek, neh
Gezondheidsoverwegingen of andere redenen?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dit ja
E. wil veel vlees uit haar 'dieet' weglaten.. Ze doet maar lekkerhaha Ik ga er niet minder om eten.. Kan prima Vega eten hoor, maar ik ga niet 'bewust' minderen.
Lekker is dat ja. Bizar dat we dat 'vroeger' amper aten en gewoon niet kendenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:28 schreef liedetector het volgende:
[..]
net heerlijk kippendij gegeten met een vriendinnetje wat eerder vega eet dan vlees...voor zichzelf koopt ze dat eigenlijk nooit... ze heeft heerlijk gegeten!
principieel, niet zozeer gezondheidquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Gezondheidsoverwegingen of andere redenen?
zag hier i de supermarkt eindelijk weer eens kippengehakt.... nu nog de lams gehakt terug en kalf mis ik ergens ook...maar snap ik welquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker is dat ja. Bizar dat we dat 'vroeger' amper aten en gewoon niet kenden![]()
Nu nog geitenvlees in de supermarkten
Het gaat over teams, teambuilding, reviews, persoonlijke groei, etc etc.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jeez...wat een dagen, dan zit je hoofd toch zovol dat je niets meer opneemt?
Is het wel interessant/leerzaam?
Eten, borrel en trainstersucces
Maar wel ok als jij vlees blijft eten dus?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
principieel, niet zozeer gezondheid
1,87 was je toch? ik voorzie een 1,90quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het gaat over teams, teambuilding, reviews, persoonlijke groei, etc etc.
Dus nee. Ik ben uitgegroeid. Maar het ergste is wel dat je met collega's zit....en er zijn er altijd een stuk of wat die alleen maar.over werk kunnen praten..
Oh en autisten..
Kalfsgehakt zou ik niet missen. Wat is de toegevoegde waarde boven rundergehakt?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:33 schreef liedetector het volgende:
[..]
zag hier i de supermarkt eindelijk weer eens kippengehakt.... nu nog de lams gehakt terug en kalf mis ik ergens ook...maar snap ik wel
Ja hoor.. ik ben het niet altijd eens met haar ideeën en zij niet met de mijne, maar dat leidt niet tot botsingen.. Leef en laat leven enzulksquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar wel ok als jij vlees blijft eten dus?
Het mogen aanzien van het geschokte gezicht van een ex-vriendin dat ik naast lammetjes ook zielige kalfjes opeetquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:35 schreef Molo het volgende:
Kalfsgehakt zou ik niet missen. Wat is de toegevoegde waarde boven rundergehakt?
Nice!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja hoor.. ik ben het niet altijd eens met haar ideeën en zij niet met de mijne, maar dat leidt niet tot botsingen.. Leef en laat leven enzulks
gewoon uberhaupt het feit dat je geen kalf meer ziet en nergens... en tevens ik mis het niet en snap het prima..... is meer dat ik ook al tijden geen kip gehakt in de supert zag.... bij de turk prima te kirjgen! en nu nog een hoop lam hier in de super, in UK is het the choice bijnaquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Kalfsgehakt zou ik niet missen. Wat is de toegevoegde waarde boven rundergehakt?
Hele goeie reden natuurlijkquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het mogen aanzien van het geschokte gezicht van een ex-vriendin dat ik naast lammetjes ook zielige kalfjes opeet
hahahahahaquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het mogen aanzien van het geschokte gezicht van een ex-vriendin dat ik naast lammetjes ook zielige kalfjes opeet
Babymoordernaarquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het verwerkt zo lastig vind ikquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:37 schreef liedetector het volgende:
[..]
gewoon uberhaupt het feit dat je geen kalf meer ziet en ergens... en tevens ik mis het niet en snap het prima..... is meer dat ik ook al tijden geen kip gehakt in de supert zag.... bij de turk prima te kirjgen! en nu nog een hoop lam hier in de super, in UK is het the choice bijna
zolang niet helemaal doodgebloed valt het best mee.... maar smaak technisch ook niet mijn favo hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Het verwerkt zo lastig vind ik![]()
Plakspul
Jross moest er echt aan wennen dat je hier niet zomaar even lamsvlees kan halen en dat het vervolgens ook echt best duur is.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:37 schreef liedetector het volgende:
gewoon uberhaupt het feit dat je geen kalf meer ziet en nergens... en tevens ik mis het niet en snap het prima..... is meer dat ik ook al tijden geen kip gehakt in de supert zag.... bij de turk prima te kirjgen! en nu nog een hoop lam hier in de super, in UK is het the choice bijna
dat idd!!! niet te vergelijken!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jross moest er echt aan wennen dat je hier niet zomaar even lamsvlees kan halen en dat het vervolgens ook echt best duur is.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jross moest er echt aan wennen dat je hier niet zomaar even lamsvlees kan halen en dat het vervolgens ook echt best duur is.
Och erm en dan moet je nu nog 3 dagen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het gaat over teams, teambuilding, reviews, persoonlijke groei, etc etc.
Dus nee. Ik ben uitgegroeid. Maar het ergste is wel dat je met collega's zit....en er zijn er altijd een stuk of wat die alleen maar.over werk kunnen praten..
Oh en autisten..
Er wonen hier amper Turken. En het enige Turkse winkeltje verkoopt geen lamsvlees, want dat liep niet (heb het gevraagd)>quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:44 schreef Barreltje het volgende:
![]()
Hier is het bij de Turk-om-de-hoek soms zelfs goedkoper dan de super.
dat lijkt me sowieso logischquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:44 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
Hier is het bij de Turk-om-de-hoek soms zelfs goedkoper dan de super.
turk op de marktquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er wonen hier amper Turken. En het enige Turkse winkeltje verkoopt geen lamsvlees, want dat liep niet (heb het gevraagd)>
komquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er wonen hier amper Turken. En het enige Turkse winkeltje verkoopt geen lamsvlees, want dat liep niet (heb het gevraagd)>
Nee, er is ook geen Turk op het marktje.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:46 schreef FranticDJ het volgende:
turk op de marktals ie er staat...
en de schaapsherder verkoopt ook lam
edit: daar haal ik 't dus... plm 4u met de auto voor jou
Wij hebben hele wijkenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah balen..quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, er is ook geen Turk op het marktje.
laat ik ook altijd doen..aanwjzen wat je wil en waar je bij staatquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:49 schreef Barreltje het volgende:
Wij hebben hele wijken
Nee hoor.. maar oog genoeg om meerdere Turkse slagers te hebben achterin de supermarkt.. en als je dan meer gehakt wil dan hij heeft, dan draait ie verse voor je..
Die weer wel, want grote Molukse gemeenschap.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:50 schreef FranticDJ het volgende:
Ah balen..
Naja zo hebben wij ook geen toko's enzo..
Als er een boer is die niet op z'n beestjes past, en de beestjes ook geen handelswaarde meer hebben, dan zorgt de noodslager er voor, indien mogelijk, dat de dieren nog voor consumptie gebruikt worden, ipv de vernietiging in gaan.quote:
ahhh zo..... kortom dan zit je echt in het buitengebiedquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als er een boer is die niet op z'n beestjes past, en de beestjes ook geen handelswaarde meer hebben, dan zorgt de noodslager er voor, indien mogelijk, dat de dieren nog voor consumptie gebruikt worden, ipv de vernietiging in gaan.
Hoeft niet perse te zijn dat een boer slecht voor zijn vee zorgt. Kan ook gebeuren nadat een beest een ongeluk heeft gehad. Bijvoorbeeld rug gebroken ofzo. Beest is dat verder gezond, geen medicijnen gehad, dus vlees is geschikt voor consumptie.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als er een boer is die niet op z'n beestjes past, en de beestjes ook geen handelswaarde meer hebben, dan zorgt de noodslager er voor, indien mogelijk, dat de dieren nog voor consumptie gebruikt worden, ipv de vernietiging in gaan.
Zitten er hier 2: een levert alleen aan de vleeshandel, de andere heeft ook een winkel voor particulieren. Maar da's eigenlijk meer een showroom vol met vriezers, en op de ramen van die showroom schrijft ie de kiloprijzen zodat je in het voorbijrijden kunt lezen of het interessant is om te stoppen.
Hier is het meestal toch (helaas) een complete ruiming, de laatste keren dat ik bij 'm ben geweest voor vlees.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hoeft niet perse te zijn dat een boer slecht voor zijn vee zorgt. Kan ook gebeuren nadat een beest een ongeluk heeft gehad. Bijvoorbeeld rug gebroken ofzo. Beest is dat verder gezond, geen medicijnen gehad, dus vlees is geschikt voor consumptie.
Om het geld hoef je geen noodslacht te doen, maar het is beter dan dokken aan de rendac
Kwak! Morgen toch? Heel veel succesquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:16 schreef kwakz0r het volgende:
Is dat dan zoiets als “de witte slager”?
Is dat niet een keten van slagerijen rond Leiden?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:16 schreef kwakz0r het volgende:
Is dat dan zoiets als “de witte slager”?
Ik las ook ergens (hier?) deze week dat de UK grootverbruiker is op het gebied van wcpapierquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:17 schreef AnneX het volgende:
Uit het lokale digitale sufferdje:
DUURZAME TIP VAN DE WEEK
Met gemiddeld meer dan 8 velletjes per toiletbezoek spoelen we in Nederland per dag 22.000 km aan wc-papier door het toilet. Dan is best veel. Niemand telt het aantal velletjes dat hij of zij gebruikt. Je trekt gewoon aan de rol. Maar als de rol minder soepel afrolt, gebruik je al gauw 1 of 2 vellen minder. Sla daarom overal waar je komt de wc-rol plat. Minderen gaat zo ongemerkt!
*goedbedoeld. Plat dus22 kilometer...
Geen idee! Zo noemen wij de goedkope slager in Waddinxveen altijd. En idd zat ook in Leiden maar dat zijn niet dezelfde.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is dat niet een keten van slagerijen rond Leiden?
Ik ken het uit de Den Haag en Voorburg, nooit binnen geweest trouwensquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Geen idee! Zo noemen wij de goedkope slager in Waddinxveen altijd. En idd zat ook in Leiden maar dat zijn niet dezelfde.
Waarom importeren?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las ook ergens (hier?) deze week dat de UK grootverbruiker is op het gebied van wcpapierEn dat ze alles importeren. En Brexit.
Ze hebben zelf niet het juiste hout. Dus ze importeren het als pulp of als papier.quote:
Weirdquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ze hebben zelf niet het juiste hout.
Zie Edit. Maar ja. Pulp van een tropisch hardhout leent zich beter om vochtige asswipes van te maken dan bv waaibomenhout.quote:
En dat wordt gebruikt voor de Zwitsal billendoekjes? Fascinerend welquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zie Edit. Maar ja. Pulp van een tropisch hardhout leent zich beter om vochtige asswipes van te maken dan bv waaibomenhout.
een samenstelling van Eucalyptus houtquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:25 schreef Molo het volgende:
[..]
En dat wordt gebruikt voor de Zwitsal billendoekjes? Fascinerend wel
geen insider tip, maar Westraven is goedkoop, je krijgt het OV kaartje er bij en je staat binnen 10 minuten bij de jaarbeurs dus prima.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:24 schreef Molo het volgende:
Utrechters??
Waar raden jullie aan te parkeren als ik (morgen, lekker tijdig gevraagd, jeweetz) in de Jaarbeurs moet zijn?
P+R Westraven zegt het internet. Is er nog een insider tip toevallig?![]()
OV is drama vanuit dit durp dus dat vind ik niet zo'n optie geloof ik
Arme koala'squote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een samenstelling van Eucalyptus hout
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Eucalyptus#Pulpwood
Zat nog even naar OV te kijken maar ruim 2 uur enkele reis, in gunstigste gevalquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
geen insider tip, maar Westraven is goedkoop, je krijgt het OV kaartje er bij en je staat binnen 10 minuten bij de jaarbeurs dus prima.
Goeie tipquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:17 schreef AnneX het volgende:
Uit het lokale digitale sufferdje:
DUURZAME TIP VAN DE WEEK
Met gemiddeld meer dan 8 velletjes per toiletbezoek spoelen we in Nederland per dag 22.000 km aan wc-papier door het toilet. Dan is best veel. Niemand telt het aantal velletjes dat hij of zij gebruikt. Je trekt gewoon aan de rol. Maar als de rol minder soepel afrolt, gebruik je al gauw 1 of 2 vellen minder. Sla daarom overal waar je komt de wc-rol plat. Minderen gaat zo ongemerkt!
*goedbedoeld. Plat dus22 kilometer...
Darthvader figurine ombouwen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Note to self: eindelijk eens een wc-rolhouder kopen.
Inderdaad, wat TAV zegt.👍quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Zat nog even naar OV te kijken maar ruim 2 uur enkele reis, in gunstigste geval
Auto en Walraven it is
Nee dat klopt. Allemaal weggevlucht omdat jullie dat bamboe jatten!!!!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Plantages allesen in Brazilië waar wij t weghalen heb je geen koala’s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Westraven is geweldig en ideaal vind ikquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:24 schreef Molo het volgende:
Utrechters??
Waar raden jullie aan te parkeren als ik (morgen, lekker tijdig gevraagd, jeweetz) in de Jaarbeurs moet zijn?
P+R Westraven zegt het internet. Is er nog een insider tip toevallig?![]()
OV is drama vanuit dit durp dus dat vind ik niet zo'n optie geloof ik
Om te poepen?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Net geteld: vier velletjes dubbellagig wc-papier. Dat doe ik goed.
Dus de Tabloids hebben een Brexit issuequote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:19 schreef FranticDJ het volgende:
Wij brengen veel (kranten)papier naar de UK
De tabloids zullen daar altijd wel goed draaien..quote:Op woensdag 13 maart 2019 06:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dus de Tabloids hebben een Brexit issue
Dat!quote:
+1quote:Op woensdag 13 maart 2019 07:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
De tabloids zullen daar altijd wel goed draaien..
Mijn inzet is nog steeds dat heel die brexit geannuleerd wordt.
Denk dat ze daar te trots voor zijn. Ik denk dat ze voor uitstel gaan morgenquote:Op woensdag 13 maart 2019 07:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
+1![]()
Zouden ze zichzelf ook een groot plezier mee doen
Het volk ja.quote:Op woensdag 13 maart 2019 07:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
+1![]()
En van uitstel komt afstelquote:Op woensdag 13 maart 2019 08:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Denk dat ze daar te trots voor zijn. Ik denk dat ze voor uitstel gaan morgen
Ik heb mijn twijfelsquote:
Zo klonk ze gisteren wel.quote:Op woensdag 13 maart 2019 08:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb mijn twijfelsIk vraag me wel of hoe May dit volhoudt. Die moet toch ook een keer denken "Up yours" en er de brui aan geven?
Ik geloof het wel. Maar te koppig.quote:Op woensdag 13 maart 2019 08:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is in de EU blijven dan nog een optie?
Wil je mij er meteen weer uit hebben?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:46 schreef liedetector het volgende:
[..]
kom
hier in de buurt wonen ...mjan weet nog een huis!!!
heb je het gehuurd al dan?quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:03 schreef mjan het volgende:
[..]
Wil je mij er meteen weer uit hebben?
Succes vandaag, kwak!
dat heerlijk geslapen wel, dat uitgerust wakker...nah niet echtquote:Op woensdag 13 maart 2019 09:15 schreef Barreltje het volgende:
success vandaag Kwak!![]()
vannacht HEER-LIJK geslapen
volkomen uitgerust wakker geworden..
Verhuurder moet nog akkoord geven op mijn inkomen.quote:
geeft ie je meer inkomen als het niet genoeg is?quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:23 schreef mjan het volgende:
[..]
Verhuurder moet nog akkoord geven op mijn inkomen.
Duimen zijn aan het werk voor je.quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:23 schreef mjan het volgende:
[..]
maar eigenlijk ben je overstag dus!? wat gaaf!quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:23 schreef mjan het volgende:
[..]
Ja, om 6:30 in het ziekenhuis zijn. En dan zien we het wel.quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:01 schreef Jagärtrut het volgende:
succes vandaag, Kwak!
Morgen is voor jullie de grote dag niet, Antrhaxx?
Spannend zeg! Doen jullie vandaag wat bijzonders?quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, om 6:30 in het ziekenhuis zijn. En dan zien we het wel.
wow zo vroeg al! *duimen doetquote:Op woensdag 13 maart 2019 09:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
heb je daar over 2 uur ( als ie de rest van je huis gesloopt heeft) geen spijt van?quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:53 schreef Lonaa het volgende:
Godsamme zeg. Ik be helemaal geen mietje wat betreft het weer, maar Alex kan die 2 uur lopen op zn buik schrijven hoor.
Misschien.quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:57 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heb je daar over 2 uur ( als ie de rest van je huis gesloopt heeft) geen spijt van?
Werkenquote:Op woensdag 13 maart 2019 09:52 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Spannend zeg! Doen jullie vandaag wat bijzonders?
ik denk voorlopig even nietquote:Op woensdag 13 maart 2019 10:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Werkenen verder niets. Uit eten heeft ze de puf niet meer voor.
Ga je verhuizen/ben je net verhuisd? Hoe wat waar?quote:
D-day is aanstaande! Spannend man!quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wauw, wat vroeg! En wat spannend.quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Whatsapp met je cliënten???quote:Op woensdag 13 maart 2019 10:44 schreef Lot_1 het volgende:
Al mijn cliënten hebben zich afgemeldIk heb nu niets te doen tot half 1, daarna een vergadering en dan het koopcontract tekenen
![]()
Dus ben ik nu bezig met iets enorm relevants:
Ik gebruik whatsapp op mijn werktelefoon voor contact met collega's en mijn cliënten. Ik heb daar geen foto want ik vind de meeste foto's stom en al snel té professioneel/zakelijk of té privé. Dus ik wil een ander soort plaatje. Sommige collega's hebben dan een plaatje van een of andere motivational quote. Dat zou ik wel wat vinden, maar ik vind de meeste quotes stom. Ik bedacht me net 'there's a crack in everything, that's how the light gets in' van leonard cohen. Maar wellicht is de term 'crack' er één om te vermijden bij een enkele laagopgeleide en daardoor slecht engels sprekende cliënt
Ideeën?
Jup, met name over afspraken.quote:Op woensdag 13 maart 2019 10:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Werktelefoon? Afspraken omzetten? Zoiets...
Mensen met telefoon angst...to name a few.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat het helemaal niet mochtquote:Op woensdag 13 maart 2019 10:54 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Jup, met name over afspraken.
Er wordt wat verschillend over gedacht, dat weet ik. Bij ons is het vrij gebruikelijk, laagdrempelig contact is ook waar we om bekend staan
Ik weet dat de mij bekende cliënten van de GGZ het enorm waarderen dat ze via Whatsapp kunnen communiceren met een therapeut. Welke regels stelt je werkgever hiervoor op qua beveiliging van je telefoon ivm mogelijke datalekken?quote:Op woensdag 13 maart 2019 10:54 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Jup, met name over afspraken.
Er wordt wat verschillend over gedacht, dat weet ik. Bij ons is het vrij gebruikelijk, laagdrempelig contact is ook waar we om bekend staan
Zakelijke telefoon is Whatsapp echt niet ineens veilig door.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik weet dat de mij bekende cliënten van de GGZ het enorm waarderen dat ze via Whatsapp kunnen communiceren met een therapeut. Welke regels stelt je werkgever hiervoor op qua beveiliging van je telefoon ivm mogelijke datalekken?
Edit: nevermind, ik dacht dat het via de privételefoon ging.
Er wordt met cliënten besproken dat whatsapp geen veilige manier is om te communiceren, evenals e-mail. Meeste cliënten kiezen er desondanks voor om wel gebruik van whatsapp en evt e-mail te maken.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik weet dat de mij bekende cliënten van de GGZ het enorm waarderen dat ze via Whatsapp kunnen communiceren met een therapeut. Welke regels stelt je werkgever hiervoor op qua beveiliging van je telefoon ivm mogelijke datalekken?
Ja dat snap ik wel. Maar op een zakelijke telefoon zullen neem ik aan wel wat dingen geīnstalleerd zijn die minimaal de telefoon monitoren, vanaf afstand kunnen blokkeren en zorgen voor een wachtwoord bij het scherm ontgrendelen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zakelijke telefoon is Whatsapp echt niet ineens veilig door.
Help eens mee zoeken danquote:Op woensdag 13 maart 2019 10:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat het helemaal niet mocht
Maar goed, ik denk zo neutraal mogelijk plaatje iig
Jazekerquote:Op woensdag 13 maart 2019 11:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel. Maar op een zakelijke telefoon zullen neem ik aan wel wat dingen geīnstalleerd zijn die minimaal de telefoon monitoren, vanaf afstand kunnen blokkeren en zorgen voor een wachtwoord bij het scherm ontgrendelen.
ach zelfs heel PGP is stuk dus daar heeft een politie dan weer handen vol aan.....quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:13 schreef Lot_1 het volgende:
Overigens hoorde ik van een collega dat de politie het een stuk lastiger heeft nu er zoveel via whatsapp wordt gecommuniceerd. Er wordt weinig gebeld/gesmst, dus een telefoontap heeft een stuk minder zin.
Er wordt zelfs heel veel gecommuniceerd via de ingebouwde gamechat van consoles...daar kan de politie al he-le-maal niets mee.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:13 schreef Lot_1 het volgende:
Overigens hoorde ik van een collega dat de politie het een stuk lastiger heeft nu er zoveel via whatsapp wordt gecommuniceerd. Er wordt weinig gebeld/gesmst, dus een telefoontap heeft een stuk minder zin.
Moet je je voor de grap eens verdiepen in het dossier "Gespecificeerde toestemming" wat al in wet- en regelgeving vervat is...quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:16 schreef Lot_1 het volgende:
Overigens is het opvallend dat voor de meeste cliënten privacy helemaal niet zo'n ding is.
Net zoals het veel cliënten ook helemaal niets interesseert wat er in hun dossier staat.
Ik zou daar zelf veel kritischer op zijn
quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:35 schreef Lonaa het volgende:
Deze quote uit een nummer van de Eagles vind ik wel ok. En neutraal:
It may be raining, but there's a rainbow above you
Lijkt mij wel ja. Dat hele referendum waar de ellende mee begon is wat dat betreft echt de grootste politieke flater ooit.quote:Op woensdag 13 maart 2019 07:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
+1![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Lijkt mij wel ja. Dat hele referendum waar de ellende mee begon is wat dat betreft echt de grootste politieke flater ooit.
Kwam deze nog tegen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:06 schreef Lonaa het volgende:
Deze vind ik ook nog steeds wel grappig.
[ afbeelding ]
Ik zag vanmorgen een sloffend baasje met een sloffende hont. Beiden zeiknat.quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:11 schreef Lonaa het volgende:
2 keer even de deur uitgeweest (2 kringloopjes in de buut) 2 keer geen gesloopte spulllen. Wel een hijgende hond die het veeeeeeeeeeeeeel te lang vond duren.
beter dan die witte herder van mij altijd deed......gillen alsof ze mishandeld werd, gewoon omdat je zegt zit en blijf..... moet je mensen dan zien kijken joh! je schaamt je echt dood danquote:Op woensdag 13 maart 2019 12:11 schreef Lonaa het volgende:
2 keer even de deur uitgeweest (2 kringloopjes in de buut) 2 keer geen gesloopte spulllen. Wel een hijgende hond die het veeeeeeeeeeeeeel te lang vond duren.
Hij blaft gelukkig amper. Piepen ook maar weinig en beide heel zachtjes.quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:16 schreef liedetector het volgende:
[..]
beter dan die witte herder van mij altijd deed......gillen alsof ze mishandeld werd, gewoon omdat je zegt zit en blijf..... moet je mensen dan zien kijken joh! je schaamt je echt dood dan
en of het nou bij de stoeprand was, want auto (4 seconden) of gwwoon idd ergens voor een winkel .....dan ging het minuten door
Ik voelde me ook wel zo vanochtend ja.quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen een sloffend baasje met een sloffende hont. Beiden zeiknat.
Ik moest aan je denken
quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:06 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]
vreselijk kutweer en een accu calibreren is behoorlijke onzinquote:Op woensdag 13 maart 2019 12:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Telefoon weer weggebracht. DIng niet gebruiken en in 8 uur van 100 naar 47% is niet helemaal goed. Ze gaan de accu nu calibreren. Hopelijk is het straks wat beter weer als ik 'm op kan halen. Wat een gruwelijk pokkeweer.
Dat. Er mot gewoon een nieuwe in.quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:34 schreef liedetector het volgende:
[..]
vreselijk kutweer en een accu calibreren is behoorlijke onzin
Kalibreren is echt onzin.quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar de batterij is nog voor 95% ok
Telefoon is van november 2017 dus dat valt mee. Ik was er eerst mee bij Amac, nu bij een bedrijf dat door onze IT is aangeraden. Doet het niets, ga ik naar de KPN (daar heb ik 'm van)quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Accu calibreren? Wtf.
Kaatje, die telefoon is hartstikke nieuw toch? Zorg gewoon dat ze je een nieuwe meegeven.
En als de kat er uit gaat, staat hij er ook onmiddellijk weer te miauwen om er weer in te mogen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:06 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]
met batterijen van nu is het gewoon onzin! kijk eerder of er een app iets staat te drainen, niet het geval? nieuwe accu eisen, zeker niet gaan betalen voor dit soort nonsensequote:Op woensdag 13 maart 2019 12:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Telefoon is van november 2017 dus dat valt mee. Ik was er eerst mee bij Amac, nu bij een bedrijf dat door onze IT is aangeraden. Doet het niets, ga ik naar de KPN (daar heb ik 'm van)
Ze hopen dat het dan klaar is voor de nacht valt.quote:
Maar dat is toch juist reuze handig? Je belt 112 toch in nood situaties?! Dan wil je toch HULP daar waar je bent?quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:29 schreef fietsie het volgende:
Dit is trouwens ook weer zo'n gevalletje "Hoezo privacy?" :
https://www.security.nl/p(...)neller+gelokaliseerd
Met 112 bellen wordt straks je locatie gewoon zonder meer meegezonden, ook wanneer je dat op alle (standaard) methoden hebt uitgeschakeld. (Ja er zijn Android modificaties die het uitschakelbaar maken,. maar die zijn niet standaard op ieder toestel uitgerold)
Wie A zegt, hoeft geen B te zeggenquote:Op woensdag 13 maart 2019 10:44 schreef Lot_1 het volgende:
Al mijn cliënten hebben zich afgemeldIk heb nu niets te doen tot half 1, daarna een vergadering en dan het koopcontract tekenen
![]()
Dus ben ik nu bezig met iets enorm relevants:
Ik gebruik whatsapp op mijn werktelefoon voor contact met collega's en mijn cliënten. Ik heb daar geen foto want ik vind de meeste foto's stom en al snel té professioneel/zakelijk of té privé. Dus ik wil een ander soort plaatje. Sommige collega's hebben dan een plaatje van een of andere motivational quote. Dat zou ik wel wat vinden, maar ik vind de meeste quotes stom. Ik bedacht me net 'there's a crack in everything, that's how the light gets in' van leonard cohen. Maar wellicht is de term 'crack' er één om te vermijden bij een enkele laagopgeleide en daardoor slecht engels sprekende cliënt
Ideeën?
Dat leek FB te zijn. Maar de batterij gaat ook leeg als het ding op vliegtuigstand staat.quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:39 schreef liedetector het volgende:
[..]
met batterijen van nu is het gewoon onzin! kijk eerder of er een app iets staat te drainen, niet het geval? nieuwe accu eisen, zeker niet gaan betalen voor dit soort nonsense
En toch gebruik ik liever Signalquote:Op woensdag 13 maart 2019 11:13 schreef Lot_1 het volgende:
Bij NOS Teletekst stond dit bericht gisteravond op...pagina 112.quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:40 schreef Isabeau het volgende:
Je belt 112 toch in nood situaties?! Dan wil je toch HULP daar waar je bent?
Dit ja.quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dat is toch juist reuze handig? Je belt 112 toch in nood situaties?! Dan wil je toch HULP daar waar je bent?
quote:
Yesquote:Op woensdag 13 maart 2019 12:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En als de kat er uit gaat, staat hij er ook onmiddellijk weer te miauwen om er weer in te mogen.
Ik hoop te gaan verhuizen, ja! Hopelijk deze week meer duidelijkheid.quote:Op woensdag 13 maart 2019 10:13 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Ga je verhuizen/ben je net verhuisd? Hoe wat waar?
Is er nog meer fotomateriaal beschikbaar van dit monster?quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:11 schreef Lonaa het volgende:
tssk nog ff en ik kom je dan met hond elke dag tegen in het park....quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:53 schreef mjan het volgende:
[..]
Is er nog meer fotomateriaal beschikbaar van dit monster?
Zwitserse herder, toch?quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:55 schreef liedetector het volgende:
[..]
tssk nog ff en ik kom je dan met hond elke dag tegen in het park....
witje in een karretje en een dove blinde border kruizingquote:Op woensdag 13 maart 2019 12:57 schreef mjan het volgende:
[..]
Zwitserse herder, toch?Hond knuffelen
Jawel hoor. En anders kan ik het altijd maken.quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:53 schreef mjan het volgende:
[..]
Is er nog meer fotomateriaal beschikbaar van dit monster?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |