Dan is het een combi van verschillende zwaartes?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:38 schreef Kreator het volgende:
Pittige dagen op de training. We gaan nu zo pas eten.
Morgen van half negen tot half acht weer. donderdag ook. Vrijdag tot 1600. Wat een aids.
Inhoudelijk is het zwaar kut. Misschien dat het versieren van de trainster wel gaat helpen.
Gadverdammequote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dit.
Zeker omdat ik het in pannenkoeken heb gezien.
Nou ja, weet ook niet hoe ze het goed zou kunnen doen. Zware kutbaan heeft ze, knap dat ze überhaupt overeind blijftquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Denk dat de popcorn niet nodig is.
Nederlaag nummer zoveel voor May verwacht.
Weet niet meer, vast verdrongenquote:
Lijkt wel een soort van de kleine beer zichtbaar in die ranzige plak gebakken kornet biefquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor de rest om mee te genieten van een culinair Filipijns hoogstandje
Zo. Dat klinkt ruk. Heel veel sterkte gewenst. You can do it.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:38 schreef Kreator het volgende:
Morgen van half negen tot half acht weer. donderdag ook. Vrijdag tot 1600. Wat een aids.
Inhoudelijk is het zwaar kut. Misschien dat het versieren van de trainster wel gaat helpen.
Die trailer is zo lang dat ik de film niet meer hoef te zien.quote:
Zou me niks verbazen als dat ook de hele film isquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die trailer is zo lang dat ik de film niet meer hoef te zien.
Zwaar kut en wat een aids is het enige dat je hierover te zeggen had? Alle dames maar slijmen bij je afgelopen weekend en dit is alles we er voor krijgenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:38 schreef Kreator het volgende:
Dat is had ik ook ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als dat ook de hele film iskan er niks van vinden op IMDB
Als dat slijmen was, dan moet ik even wat zelfreflectie doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zwaar kut en wat een aids is het enige dat je hierover te zeggen had? Alle dames maar slijmen bij je afgelopen weekend en dit is alles we er voor krijgen
Jeez...wat een dagen, dan zit je hoofd toch zovol dat je niets meer opneemt?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:38 schreef Kreator het volgende:
Theetje drinken? Fapje doenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:21 schreef liedetector het volgende:
zo visite weer op de fiets gestapt iets later dan geplannend.... maar dapper en fijn! eindelijk mn nest in en ergesn over slaap heen
lastig!!
Nope, vind het geen inspirerend thema en vind het nergens op slaanquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:00 schreef Lot_1 het volgende:
Toevallig net een pakje kornet bief in huis, vandaag nog op brood gegeten. Het is jaren geleden dat ik het op had.
Trouwens, doet hier nog iemand mee aan de week zonder vlees? Ik vind het wel een leuk idee maar ben er weer te laat achter dat het nu is. Dus misschien later nog.
Kwakz0r, succes morgen! Hopelijk gaat het je net zo goed af als Molo.
net heerlijk kippendij gegeten met een vriendinnetje wat eerder vega eet dan vlees...voor zichzelf koopt ze dat eigenlijk nooit... ze heeft heerlijk gegeten!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Nope, vind het geen inspirerend thema en vind het nergens op slaan![]()
Minder vlees eten, prima, maar themaweek, neh
Dit jaquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Minder vlees eten, prima, maar themaweek, neh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |