Ook heerlijk ja. Gaat sinds gisteren weer normaalquote:
Kan dat niet gecombineerd? Al fietsend pianospelen?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:16 schreef Bluezz het volgende:
Succes kwaken Molo goed bezig
Ik heb een half uur flink doorgefietst op de hometrainert ihkv de beweging
En daarna nog ruim een uur pianoles gehad/gespeeld.
Theoretisch vast welquote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan dat niet gecombineerd? Al fietsend pianospelen?
Beetje, geloof ik.quote:
Anders is Alex er altijd nog?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Beetje, geloof ik.Binnenkort wel maar even nadenken over waar ze moeten staan want als ze allemaal blijven leven is iig de vensterbank te klein al.
IK HOU WEL VAN BONEN!! oopsquote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:06 schreef Molo het volgende:
AH had paneer trouwens, 3 pakjes meegenomen. Hoop dat het lekker is met gepureerde groenters en bonen in een soort Mexicaans stoofpotje![]()
Bonen jongens, bruine bonen, heeeeeeeeeeerlijk
Alle soorten bonen welquote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:02 schreef liedetector het volgende:
[..]
IK HOU WEL VAN BONEN!! oops
maar niet perse de bruine versie
Lekker zompigquote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:08 schreef liedetector het volgende:
[..]
bijna alle! maar bruine is minst favo ergens.... net te week ofzo
wit in de tomatensaus is mijn minst favorietequote:
Eens.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:08 schreef liedetector het volgende:
[..]
bijna alle! maar bruine is minst favo ergens.... net te week ofzo
de beste zijn de klassieke met spek en uitjesquote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wit in de tomatensaus is mijn minst favoriete
maar ik ben niet zo'n groot tomaten fan
Die Filipijnse mungo bonen soep vind ik nog wel aardig.
Heeft er iemand een goddelijk cock au vind recept?
Vind ik ook lekker, gaan vaak twee blikken van doorheen hier in het weekendquote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wit in de tomatensaus is mijn minst favoriete
maar ik ben niet zo'n groot tomaten fan
Die Filipijnse mungo bonen soep vind ik nog wel aardig.
Heeft er iemand een goddelijk cock au vind recept?
agreequote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Meestal hebik liever capucijners dan bonen.
santpoorters hebben het altijd over arebijenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:39 schreef Bluezz het volgende:
Mijn moeder had t altijd over kapsijners. En Mekronie.
Mijn oma had t altijd over freinzenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:40 schreef liedetector het volgende:
[..]
santpoorters hebben het altijd over arebijen
Je bedoelt grauwe aarwtenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:39 schreef Bluezz het volgende:
Mijn moeder had t altijd over kapsijners.
Succes met de operatie en een spoedig herstel gewenstquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Fijn om te lezen! Ben morgen aan de beurt en word wat nerveus nugoed om te horen hoe goed je herstel gaat.
Je mag weer niet-vloeibaar eten dus? Mijlpaal!
En hoi topic! Ik was totally missing in action wegens schoolmusicaldrukte enzo. Voorstellingen zijn geweest en klaar met werken, klaar voor sugery morgen!
Je hebt het er maar druk meequote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hier druk met allerlei randzaken als WIDM, De Mol op Vier, F1, Britse politiek, Amerikaanse politiek, Nederlandse inzending ESF, moeder bezoeken die vandaag naar Lanzarote vertrok, werkdrukte etc etc
Kornet biefquote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:39 schreef Bluezz het volgende:
Mijn moeder had t altijd over kapsijners. En Mekronie.
Nou he? Doe ik zelf natuurlijkquote:
Dat zegt mijn moeder ookquote:
quote:
Denk dat de popcorn niet nodig is.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:08 schreef borisz het volgende:
Order! Order!
DIvision! Clear the Lobby!
*popcorn pakt*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |