Dus de Tabloids hebben een Brexit issuequote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:19 schreef FranticDJ het volgende:
Wij brengen veel (kranten)papier naar de UK
De tabloids zullen daar altijd wel goed draaien..quote:Op woensdag 13 maart 2019 06:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dus de Tabloids hebben een Brexit issue
Dat!quote:
+1quote:Op woensdag 13 maart 2019 07:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
De tabloids zullen daar altijd wel goed draaien..
Mijn inzet is nog steeds dat heel die brexit geannuleerd wordt.
Denk dat ze daar te trots voor zijn. Ik denk dat ze voor uitstel gaan morgenquote:Op woensdag 13 maart 2019 07:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
+1![]()
Zouden ze zichzelf ook een groot plezier mee doen
Het volk ja.quote:Op woensdag 13 maart 2019 07:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
+1![]()
Zouden ze zichzelf ook een groot plezier mee doen
En van uitstel komt afstelquote:Op woensdag 13 maart 2019 08:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Denk dat ze daar te trots voor zijn. Ik denk dat ze voor uitstel gaan morgen
Ik heb mijn twijfelsquote:
Zo klonk ze gisteren wel.quote:Op woensdag 13 maart 2019 08:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb mijn twijfelsIk vraag me wel of hoe May dit volhoudt. Die moet toch ook een keer denken "Up yours" en er de brui aan geven?
Ik geloof het wel. Maar te koppig.quote:Op woensdag 13 maart 2019 08:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is in de EU blijven dan nog een optie?
Wil je mij er meteen weer uit hebben?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:46 schreef liedetector het volgende:
[..]
kom
hier in de buurt wonen ...mjan weet nog een huis!!!
heb je het gehuurd al dan?quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:03 schreef mjan het volgende:
[..]
Wil je mij er meteen weer uit hebben?
Succes vandaag, kwak!
dat heerlijk geslapen wel, dat uitgerust wakker...nah niet echtquote:Op woensdag 13 maart 2019 09:15 schreef Barreltje het volgende:
success vandaag Kwak!![]()
vannacht HEER-LIJK geslapen
volkomen uitgerust wakker geworden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |