dat lijkt me sowieso logischquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:44 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
Hier is het bij de Turk-om-de-hoek soms zelfs goedkoper dan de super.
turk op de marktquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er wonen hier amper Turken. En het enige Turkse winkeltje verkoopt geen lamsvlees, want dat liep niet (heb het gevraagd)>
komquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er wonen hier amper Turken. En het enige Turkse winkeltje verkoopt geen lamsvlees, want dat liep niet (heb het gevraagd)>
Nee, er is ook geen Turk op het marktje.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:46 schreef FranticDJ het volgende:
turk op de marktals ie er staat...
en de schaapsherder verkoopt ook lam
edit: daar haal ik 't dus... plm 4u met de auto voor jou
Wij hebben hele wijkenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah balen..quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, er is ook geen Turk op het marktje.
laat ik ook altijd doen..aanwjzen wat je wil en waar je bij staatquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:49 schreef Barreltje het volgende:
Wij hebben hele wijken
Nee hoor.. maar oog genoeg om meerdere Turkse slagers te hebben achterin de supermarkt.. en als je dan meer gehakt wil dan hij heeft, dan draait ie verse voor je..
Die weer wel, want grote Molukse gemeenschap.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:50 schreef FranticDJ het volgende:
Ah balen..
Naja zo hebben wij ook geen toko's enzo..
Als er een boer is die niet op z'n beestjes past, en de beestjes ook geen handelswaarde meer hebben, dan zorgt de noodslager er voor, indien mogelijk, dat de dieren nog voor consumptie gebruikt worden, ipv de vernietiging in gaan.quote:
ahhh zo..... kortom dan zit je echt in het buitengebiedquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als er een boer is die niet op z'n beestjes past, en de beestjes ook geen handelswaarde meer hebben, dan zorgt de noodslager er voor, indien mogelijk, dat de dieren nog voor consumptie gebruikt worden, ipv de vernietiging in gaan.
Hoeft niet perse te zijn dat een boer slecht voor zijn vee zorgt. Kan ook gebeuren nadat een beest een ongeluk heeft gehad. Bijvoorbeeld rug gebroken ofzo. Beest is dat verder gezond, geen medicijnen gehad, dus vlees is geschikt voor consumptie.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als er een boer is die niet op z'n beestjes past, en de beestjes ook geen handelswaarde meer hebben, dan zorgt de noodslager er voor, indien mogelijk, dat de dieren nog voor consumptie gebruikt worden, ipv de vernietiging in gaan.
Zitten er hier 2: een levert alleen aan de vleeshandel, de andere heeft ook een winkel voor particulieren. Maar da's eigenlijk meer een showroom vol met vriezers, en op de ramen van die showroom schrijft ie de kiloprijzen zodat je in het voorbijrijden kunt lezen of het interessant is om te stoppen.
Hier is het meestal toch (helaas) een complete ruiming, de laatste keren dat ik bij 'm ben geweest voor vlees.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hoeft niet perse te zijn dat een boer slecht voor zijn vee zorgt. Kan ook gebeuren nadat een beest een ongeluk heeft gehad. Bijvoorbeeld rug gebroken ofzo. Beest is dat verder gezond, geen medicijnen gehad, dus vlees is geschikt voor consumptie.
Om het geld hoef je geen noodslacht te doen, maar het is beter dan dokken aan de rendac
Kwak! Morgen toch? Heel veel succesquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:16 schreef kwakz0r het volgende:
Is dat dan zoiets als “de witte slager”?
Is dat niet een keten van slagerijen rond Leiden?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:16 schreef kwakz0r het volgende:
Is dat dan zoiets als “de witte slager”?
Ik las ook ergens (hier?) deze week dat de UK grootverbruiker is op het gebied van wcpapierquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:17 schreef AnneX het volgende:
Uit het lokale digitale sufferdje:
DUURZAME TIP VAN DE WEEK
Met gemiddeld meer dan 8 velletjes per toiletbezoek spoelen we in Nederland per dag 22.000 km aan wc-papier door het toilet. Dan is best veel. Niemand telt het aantal velletjes dat hij of zij gebruikt. Je trekt gewoon aan de rol. Maar als de rol minder soepel afrolt, gebruik je al gauw 1 of 2 vellen minder. Sla daarom overal waar je komt de wc-rol plat. Minderen gaat zo ongemerkt!
*goedbedoeld. Plat dus22 kilometer...
Geen idee! Zo noemen wij de goedkope slager in Waddinxveen altijd. En idd zat ook in Leiden maar dat zijn niet dezelfde.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is dat niet een keten van slagerijen rond Leiden?
Ik ken het uit de Den Haag en Voorburg, nooit binnen geweest trouwensquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Geen idee! Zo noemen wij de goedkope slager in Waddinxveen altijd. En idd zat ook in Leiden maar dat zijn niet dezelfde.
Waarom importeren?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las ook ergens (hier?) deze week dat de UK grootverbruiker is op het gebied van wcpapierEn dat ze alles importeren. En Brexit.
Ze hebben zelf niet het juiste hout. Dus ze importeren het als pulp of als papier.quote:
Weirdquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ze hebben zelf niet het juiste hout.
Zie Edit. Maar ja. Pulp van een tropisch hardhout leent zich beter om vochtige asswipes van te maken dan bv waaibomenhout.quote:
En dat wordt gebruikt voor de Zwitsal billendoekjes? Fascinerend welquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zie Edit. Maar ja. Pulp van een tropisch hardhout leent zich beter om vochtige asswipes van te maken dan bv waaibomenhout.
een samenstelling van Eucalyptus houtquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:25 schreef Molo het volgende:
[..]
En dat wordt gebruikt voor de Zwitsal billendoekjes? Fascinerend wel
geen insider tip, maar Westraven is goedkoop, je krijgt het OV kaartje er bij en je staat binnen 10 minuten bij de jaarbeurs dus prima.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:24 schreef Molo het volgende:
Utrechters??
Waar raden jullie aan te parkeren als ik (morgen, lekker tijdig gevraagd, jeweetz) in de Jaarbeurs moet zijn?
P+R Westraven zegt het internet. Is er nog een insider tip toevallig?![]()
OV is drama vanuit dit durp dus dat vind ik niet zo'n optie geloof ik
Arme koala'squote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een samenstelling van Eucalyptus hout
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Eucalyptus#Pulpwood
Zat nog even naar OV te kijken maar ruim 2 uur enkele reis, in gunstigste gevalquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
geen insider tip, maar Westraven is goedkoop, je krijgt het OV kaartje er bij en je staat binnen 10 minuten bij de jaarbeurs dus prima.
Goeie tipquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:17 schreef AnneX het volgende:
Uit het lokale digitale sufferdje:
DUURZAME TIP VAN DE WEEK
Met gemiddeld meer dan 8 velletjes per toiletbezoek spoelen we in Nederland per dag 22.000 km aan wc-papier door het toilet. Dan is best veel. Niemand telt het aantal velletjes dat hij of zij gebruikt. Je trekt gewoon aan de rol. Maar als de rol minder soepel afrolt, gebruik je al gauw 1 of 2 vellen minder. Sla daarom overal waar je komt de wc-rol plat. Minderen gaat zo ongemerkt!
*goedbedoeld. Plat dus22 kilometer...
Darthvader figurine ombouwen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Note to self: eindelijk eens een wc-rolhouder kopen.
Inderdaad, wat TAV zegt.👍quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Zat nog even naar OV te kijken maar ruim 2 uur enkele reis, in gunstigste geval
Auto en Walraven it is
Nee dat klopt. Allemaal weggevlucht omdat jullie dat bamboe jatten!!!!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Plantages allesen in Brazilië waar wij t weghalen heb je geen koala’s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Westraven is geweldig en ideaal vind ikquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:24 schreef Molo het volgende:
Utrechters??
Waar raden jullie aan te parkeren als ik (morgen, lekker tijdig gevraagd, jeweetz) in de Jaarbeurs moet zijn?
P+R Westraven zegt het internet. Is er nog een insider tip toevallig?![]()
OV is drama vanuit dit durp dus dat vind ik niet zo'n optie geloof ik
Om te poepen?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Net geteld: vier velletjes dubbellagig wc-papier. Dat doe ik goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |