Hoeveel mensen in dit topic weten denk je wat een pid regeling is?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:11 schreef FranticDJ het volgende:
Maar die PID regelingen behoren (gelukkig) niet tot deze cursus.
Niet veel. Ik weet het omdat het onderdeel was van mijn studiequote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Hoeveel mensen in dit topic weten denk je wat een pid regeling is?
Ik in ieder geval niet (en denk ook niet dat ik het in mijn werk of in mijn privé leven nodig heb, dus zoek ik het ook niet op)quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Niet daarom doe ik ook geen moeite om t uit te leggen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Iddquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:43 schreef Barreltje het volgende:
process en instrumentatie diagrammen??
maar nee hoor.. PID is hier iig wel bekend .. LAPLACE
geen toko oid i nde buurt dan?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:07 schreef Molo het volgende:
PID doet me aan ontstekingen van het kleine bekken denken
Tevens zo op zoek naar paneer. Zin in kaas, structuur en eiwitten en zulks
Schijnt gewoon bij de grotere AH's te koop te zijn, ben benieuwd!
Zit nu bij de kapper in de verf. Geen kapper top loopafstand iig en ben vandaag alles lopend aan het doen (10.000 stappen yoooooooo)quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:10 schreef liedetector het volgende:
[..]
geen toko oid i nde buurt dan?
*let er nooit op dus geen idee
(zo onverwachte eter en ik was om ff voor 3 wakker door piepende hond..... argh! niet echt zin dus.... Wel al wat geprept net snel nu huis maar beetje toonbaar maken (lees stofzuiger en dweil erdoor, eind van de ochtend werk overleg en als ze even alleen zijn kunnen ze er best een zooitje van maken)
agh ook wel gezellig.... ze heeft toegezegd vanuit werk meteen lang te rijden en niet te blijven plakken! *kortom met auto en dus 1 bier, dat moet helpen!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Zit nu bij de kapper in de verf. Geen kapper top loopafstand iig en ben vandaag alles lopend aan het doen (10.000 stappen yoooooooo)
En rustig aan jij joh, zeker na zo'n nacht
Ze is je leidinggevende ofzo?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:17 schreef liedetector het volgende:
[..]
agh ook wel gezellig.... ze heeft toegezegd vanuit werk meteen lang te rijden en niet te blijven plakken! *kortom met auto en dus 1 bier, dat moet helpen!
hahahah nee hoor een vriendin uit de buurt die ik te weinig zie... vaak de deal dat ze uit dr werk komt eten omdat ze altijd file moet rijden etc en dan is het lekker handig en kunnen we ff bijkletsenquote:
pics or it didn't happen!!! *ziet molo nu als een soort unicorn door het leven gaan YOLOquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:18 schreef Molo het volgende:
Ah de verfdame komt er weer aan![]()
Op naar stap zwei van het proces
Blond, niks bijzondersquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:19 schreef liedetector het volgende:
[..]
pics or it didn't happen!!! *ziet molo nu als een soort unicorn door het leven gaan YOLO
Toevallig wel jaquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:45 schreef Bramito het volgende:
[..]
Had jij niet een maagverkleining laatst? Alles goed gegaan?
Mooi! Als ik naar de mensen om me heen kijk, krijg je een nieuw leven.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Toevallig wel ja
Kleine twee weken terug. Ingreep is prima gegaan. Gaat hartstikke prima inmiddels met mij ook![]()
Nog kleine pijntjes en iets sneller moe, maar mag geen naam hebben
ze is ondertussen 120 kilo kwijt, maar komt deels doordat ze nu bij de kapper is geloof ikquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:50 schreef Bramito het volgende:
[..]
Mooi! Als ik naar de mensen om me heen kijk, krijg je een nieuw leven.
Heerlijk is datquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Lekker, zo een paar dagen vrij van kantoor. Heel veel opgeruimd. Nu is er een monteur bezig een nieuwe keukenkraan te plaatsen. De andere daar had ik al de 4e versie van, en steeds gingen ze enorm lekken na 2 jaar. Nu maar iets minder mooi maar wel handiger en naar de goede kant open draaiend.
Morgen even een nieuwe batterij laten plaatsen in de telefoon want de reset werkte maar 3 dagen.
Als de monteur weg is, de belastingen invullen.
Efficiëntiequote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vaste vrije dag bij baas1 hier.
Dus ik had daar vanmorgen een afspraak die niet anders gepland kon worden.
En vanavond een ingelast spoedoverleg.
Maar omdat ik vrij had, had ik mijn al tweemaal uitgestelde tandartsafspraak vanmiddag gepland![]()
Twee maal 40 km op en neer rijden dus voor een afspraak van 20 minuten![]()
Nu gauw wat eten in de vers gepoetste mik gooien voor ik weer terug ga naar kantoor.
pffff...ook zonde van je tijd!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vaste vrije dag bij baas1 hier.
Dus ik had daar vanmorgen een afspraak die niet anders gepland kon worden.
En vanavond een ingelast spoedoverleg.
Maar omdat ik vrij had, had ik mijn al tweemaal uitgestelde tandartsafspraak vanmiddag gepland![]()
Twee maal 40 km op en neer rijden dus voor een afspraak van 20 minuten![]()
Nu gauw wat eten in de vers gepoetste mik gooien voor ik weer terug ga naar kantoor.
Reistijd is in dit geval werktijd. Niet mijn planning dat men mij op mijn vrije dag twee keer nodig heeft.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
pffff...ook zonde van je tijd!
In de vorige baan moest ik iedere andere maandag naar Amsterdam voor een vergadering. Omdat ik me anders misschien buitengesloten zou voelen (niet dus). Dit was voordat je in de trein kon werken (laptop had ik niet eens). Dus heerlijk, 1,5 uur heen en 1,5 uur terug, boek erbij. Genieten.
Fijn om te lezen! Ben morgen aan de beurt en word wat nerveus nuquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Toevallig wel ja
Kleine twee weken terug. Ingreep is prima gegaan. Gaat hartstikke prima inmiddels met mij ook![]()
Nog kleine pijntjes en iets sneller moe, maar mag geen naam hebben
fingers crossed! spannend hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:35 schreef kwakz0r het volgende:
En hoi topic! Ik was totally missing in action wegens schoolmusicaldrukte enzo. Voorstellingen zijn geweest en klaar met werken, klaar voor sugery morgen!
Succes Kwak!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Fijn om te lezen! Ben morgen aan de beurt en word wat nerveus nugoed om te horen hoe goed je herstel gaat.
Je mag weer niet-vloeibaar eten dus? Mijlpaal!
En hoi topic! Ik was totally missing in action wegens schoolmusicaldrukte enzo. Voorstellingen zijn geweest en klaar met werken, klaar voor sugery morgen!
Dat hoop ik ook ja. Nou ja, hoop vooral ouder dan 50 te worden en gewoon gezonder te worden, meer conditie en minder die continue drang naar etenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:50 schreef Bramito het volgende:
[..]
Mooi! Als ik naar de mensen om me heen kijk, krijg je een nieuw leven.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:55 schreef liedetector het volgende:
[..]
ze is ondertussen 120 kilo kwijt, maar komt deels doordat ze nu bij de kapper is geloof ik
Ik hoop dat je herstel net zo gaat als bij mij. En dan zonder het kotsgedeelte in het begin natuurlijkquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Fijn om te lezen! Ben morgen aan de beurt en word wat nerveus nugoed om te horen hoe goed je herstel gaat.
Je mag weer niet-vloeibaar eten dus? Mijlpaal!
Negatief getal!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dacht dat je al vacuum getrokken was ondertussen
@:kwakz0r succes!
Alleen bruinebonensoep in het zkh is lekkerquote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:06 schreef Molo het volgende:
AH had paneer trouwens, 3 pakjes meegenomen. Hoop dat het lekker is met gepureerde groenters en bonen in een soort Mexicaans stoofpotje![]()
Bonen jongens, bruine bonen, heeeeeeeeeeerlijk
Ja zuster.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:23 schreef AnneX het volgende:
Nog vraagje uit vorig topic: Wow AX hoe is hij daar opgekomen dan![]()
En kunnen wij meekijken ergens? Linkje?
———-
Bedoel je de ooievaars? Die komen al jaren daar.
Er zit ook een camera ín het nest.
Blijkbaar heeft X ook een camera op de verrekijker, komt wel eens een foto ergens tzt.
Kan nu ook zien hoe laat het is op de torenklok, hemelsbreed 3 km.(?) verderop.
Affijn, volgt er nog een wondcontrole door arts?
Bijtijds handelen, hé.
Poepenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:06 schreef Molo het volgende:
AH had paneer trouwens, 3 pakjes meegenomen. Hoop dat het lekker is met gepureerde groenters en bonen in een soort Mexicaans stoofpotje![]()
Bonen jongens, bruine bonen, heeeeeeeeeeerlijk
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja zuster.
Oh ik snap het nu! De verrekijkert staat GERICHT op het nest. Ik snapte er al niks van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |