Ja dat snap ik wel. Maar op een zakelijke telefoon zullen neem ik aan wel wat dingen geļnstalleerd zijn die minimaal de telefoon monitoren, vanaf afstand kunnen blokkeren en zorgen voor een wachtwoord bij het scherm ontgrendelen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zakelijke telefoon is Whatsapp echt niet ineens veilig door.
Help eens mee zoeken danquote:Op woensdag 13 maart 2019 10:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat het helemaal niet mocht
Maar goed, ik denk zo neutraal mogelijk plaatje iig
Jazekerquote:Op woensdag 13 maart 2019 11:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel. Maar op een zakelijke telefoon zullen neem ik aan wel wat dingen geļnstalleerd zijn die minimaal de telefoon monitoren, vanaf afstand kunnen blokkeren en zorgen voor een wachtwoord bij het scherm ontgrendelen.
ach zelfs heel PGP is stuk dus daar heeft een politie dan weer handen vol aan.....quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:13 schreef Lot_1 het volgende:
Overigens hoorde ik van een collega dat de politie het een stuk lastiger heeft nu er zoveel via whatsapp wordt gecommuniceerd. Er wordt weinig gebeld/gesmst, dus een telefoontap heeft een stuk minder zin.
Er wordt zelfs heel veel gecommuniceerd via de ingebouwde gamechat van consoles...daar kan de politie al he-le-maal niets mee.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:13 schreef Lot_1 het volgende:
Overigens hoorde ik van een collega dat de politie het een stuk lastiger heeft nu er zoveel via whatsapp wordt gecommuniceerd. Er wordt weinig gebeld/gesmst, dus een telefoontap heeft een stuk minder zin.
Moet je je voor de grap eens verdiepen in het dossier "Gespecificeerde toestemming" wat al in wet- en regelgeving vervat is...quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:16 schreef Lot_1 het volgende:
Overigens is het opvallend dat voor de meeste cliėnten privacy helemaal niet zo'n ding is.
Net zoals het veel cliėnten ook helemaal niets interesseert wat er in hun dossier staat.
Ik zou daar zelf veel kritischer op zijn
quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:35 schreef Lonaa het volgende:
Deze quote uit een nummer van de Eagles vind ik wel ok. En neutraal:
It may be raining, but there's a rainbow above you
Lijkt mij wel ja. Dat hele referendum waar de ellende mee begon is wat dat betreft echt de grootste politieke flater ooit.quote:Op woensdag 13 maart 2019 07:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
+1![]()
Zouden ze zichzelf ook een groot plezier mee doen
quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Lijkt mij wel ja. Dat hele referendum waar de ellende mee begon is wat dat betreft echt de grootste politieke flater ooit.
Kwam deze nog tegen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:06 schreef Lonaa het volgende:
Deze vind ik ook nog steeds wel grappig.
[ afbeelding ]
Ik zag vanmorgen een sloffend baasje met een sloffende hont. Beiden zeiknat.quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:11 schreef Lonaa het volgende:
2 keer even de deur uitgeweest (2 kringloopjes in de buut) 2 keer geen gesloopte spulllen. Wel een hijgende hond die het veeeeeeeeeeeeeel te lang vond duren.
beter dan die witte herder van mij altijd deed......gillen alsof ze mishandeld werd, gewoon omdat je zegt zit en blijf..... moet je mensen dan zien kijken joh! je schaamt je echt dood danquote:Op woensdag 13 maart 2019 12:11 schreef Lonaa het volgende:
2 keer even de deur uitgeweest (2 kringloopjes in de buut) 2 keer geen gesloopte spulllen. Wel een hijgende hond die het veeeeeeeeeeeeeel te lang vond duren.
Hij blaft gelukkig amper. Piepen ook maar weinig en beide heel zachtjes.quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:16 schreef liedetector het volgende:
[..]
beter dan die witte herder van mij altijd deed......gillen alsof ze mishandeld werd, gewoon omdat je zegt zit en blijf..... moet je mensen dan zien kijken joh! je schaamt je echt dood dan
en of het nou bij de stoeprand was, want auto (4 seconden) of gwwoon idd ergens voor een winkel .....dan ging het minuten door
Ik voelde me ook wel zo vanochtend ja.quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen een sloffend baasje met een sloffende hont. Beiden zeiknat.
Ik moest aan je denken
quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:06 schreef Lonaa het volgende:
Deze vind ik ook nog steeds wel grappig.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |