Van deze regering zal je wel moeten, tenzij ziek en arbeidsongeschikt.quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:44 schreef liedetector het volgende:
ik ben ook op mn 18de gewoon begonnen met werken, of net 19 weet ik niet meer.... maar wat ik nu doe ga ik niet tot mn 67ste volhouden!
nee joh, gewoon lekker wat anders gaan doenquote:Op woensdag 13 maart 2019 16:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Van deze regering zal je wel moeten, tenzij ziek en arbeidsongeschikt.
Is ook mijn eigen oude stadsiequote:Op woensdag 13 maart 2019 16:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met jouw nieuwe huurwoning in B. haar oude stadsie.
Zou ik dan maar gauw gaan doen, want voor je het weet ben je alweer 'te oud' voor bepaalde functies.quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:49 schreef liedetector het volgende:
nee joh, gewoon lekker wat anders gaan doen
wat dat betreft ben ik een soort minilot en ligt mijn lat niet mega hoor, maar logische stap is toch om gewoon ff wat lichamelijk rustiger aan te gaan doen vanaf de zijlijn de aanwijzingen te geven ipv midden op de werkvloer bv
Of tenzij je het financieel voor elkaar krijgt iets anders te regelen; maar dat is voor velen niet weggelegd.quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Van deze regering zal je wel moeten, tenzij ziek en arbeidsongeschikt.
Mijn Senz was binnen 1 herfst al kapot. Wat een kutkwaliteit zeg!quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:06 schreef AnneX het volgende:
De laatste tweet![]()
Sowieso alle tweets hierboven![]()
Dus de stormbestendige Senz paraplu is stukgewaaid.![]()
Kwak...sterkte met wachten.
ben ik al, maar ergens ook niet bang voorquote:Op woensdag 13 maart 2019 16:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Zou ik dan maar gauw gaan doen, want voor je het weet ben je alweer 'te oud' voor bepaalde functies.
Dus je veroorzaakte een scheepsramp?quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:55 schreef FranticDJ het volgende:
Vandaag geoefend met in konvooi varen. Dan vaar je op zo’n 10-20 meter van elkaar vandaan. In mijn geval zag ik m’n voorligger niet, vanwege een beperkte zichtlijn. Ik was een grote container carrier en de voorligger een kleine coaster.
Nee hoorquote:Op woensdag 13 maart 2019 16:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus je veroorzaakte een scheepsramp?
Timing is everything.quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:07 schreef liedetector het volgende:
zo ze proberen nog even wat stemmen binnen te trekken?
https://www.nu.nl/politie(...)-voor-bedrijven.html
toch is een verlaging best makkelijk als je eerst verhoogd, t is een soort aanbieding nu van 899 voor maar 749 en de week ervoor was het ook maar 750 ofzo..... bleghquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja motiveer me even voor morgen zeg.quote:
Walraven for presidentquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:17 schreef Molo het volgende:
Ik ga wellicht vaker naar Utrecht toe, die P&R is wel erg relaxt![]()
Jammer dat het tussen Rotterdam en Utrecht altijd enorrrrrm kut druk is
hangt van tijdstip af..... opzich afstand is het ding niet neequote:Op woensdag 13 maart 2019 18:17 schreef Molo het volgende:
Ik ga wellicht vaker naar Utrecht toe, die P&R is wel erg relaxt![]()
Jammer dat het tussen Rotterdam en Utrecht altijd enorrrrrm kut druk is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |