Sally had amper natte-hond-geur. Maar deze...quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:10 schreef liedetector het volgende:
[..]
dat ja! rete irritant...maar goed dat pik je dan gewoon (en beter @:meuren op eigen plek)
Wat een trieste oogjes heeft ie.quote:
hmmmz minderquote:Op woensdag 13 maart 2019 16:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Sally had amper natte-hond-geur. Maar deze...
Zeker. Sally kreeg vers, Alex krijgt brokken.quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:12 schreef liedetector het volgende:
[..]
hmmmz minder
(ander voer toevallig ook)
kan er mee te maken hebben ook..... en m vooral niet gaan douchenquote:Op woensdag 13 maart 2019 16:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zeker. Sally kreeg vers, Alex krijgt brokken.
Tnxquote:Op woensdag 13 maart 2019 16:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
[..]
MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019)
Tering is uitgebannen denken zequote:Op woensdag 13 maart 2019 16:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Tnx
Wel gek dat je wel met aids mag schelden en niet met kanker. Wat maakt kanker toch zo bijzonder?
griepcholeramalaria?quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Tering is uitgebannen denken ze
Hagenezen echter kennen het nog wel in den vocabulaire
Vliegende vinkentering staat voorop natuurlijkquote:
Misschien vindt hont droogföhnen wel lekker?quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:04 schreef Lonaa het volgende:
Maar grote hond slaat veel regenwater op in zn vacht. Godsamme wat blijft ie lang heel erg nat.
weet je wel zeker dat je hele huis zo ruikt hahahahaquote:Op woensdag 13 maart 2019 16:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Misschien vindt hont droogföhnen wel lekker?
Tot zover het meedenken, als niet- hondebezitter.quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:26 schreef liedetector het volgende:
[..]
weet je wel zeker dat je hele huis zo ruikt hahahaha
Ik las dat eerder als zelfspot.quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, ik geef een sneer naar een ouwe lul die de spot drijft met iemand die zelf moet investeren en sparen voor het pensioen, waarschijnlijk uit netto loon
Ik vind dat ook gewoon terecht. Onze levensverwachting is een hoger geworden en het aantal mensen dat eerst nog een een paar jaar rustig gaat studeren ook. Maar prima om voor zware beroepen de pensioenleeftijd niet te verhogen.quote:
dat! het is mi gewoon een beetje absurd dat voor elk beroep zelfde leeftijdsgrens geldt.... kan nietquote:Op woensdag 13 maart 2019 16:36 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vind dat ook gewoon terecht. Onze levensverwachting is een hoger geworden en het aantal mensen dat eerst nog een een paar jaar rustig gaat studeren ook. Maar prima om voor zware beroepen de pensioenleeftijd niet te verhogen.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:38 schreef liedetector het volgende:
[..]
dat! het is mi gewoon een beetje absurd dat voor elk beroep zelfde leeftijdsgrens geldt.... kan niet
Gefeliciteerd met jouw nieuwe huurwoning in B. haar oude stadsie.quote:
ik ben ook op mn 18de gewoon begonnen met werken, of net 19 weet ik niet meer.... maar wat ik nu doe ga ik niet tot mn 67ste volhouden!quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Vroeger was het gebruikelijk om op je 18e te gaan werken en kon je 40 jaar later met pensioen. Dat is al lang niet meer.
Tegenwoordig wordt er meer en langer gestudeerd en gaat men veel later werken en pensioen opbouwen.
Daarbij vind ik ook dat bepaalde fysiek zware beroepsgroepen eerder met pensioen zouden moeten kunnen gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |