Ik zou gewoon skippenquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja motiveer me even voor morgen zeg.
Ja superruk altijd. Terwijl Utrecht zo leuk isquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:20 schreef liedetector het volgende:
[..]
hangt van tijdstip af..... opzich afstand is het ding niet nee
Bikkel!quote:Op woensdag 13 maart 2019 18:22 schreef Bluezz het volgende:
Jongens ik heb weer gewerkt na mijn lekkere lange vrije week. Charmant op 1 nike en 1 badslippertging prima, geneest gestaag voel ik
Oh haiiiiiquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:23 schreef liedetector het volgende:
[..]
owww kak iemand zei het fout he....stink er gewoon in ook nog!
Ik moet een carriereswitchende collega gaan voorstellen bij een berg leveranciers, een praatje maken met het StJansdal (voor mezelf) en met iemand van Registratie aan de Bron omdat ik daar een project mee ga doen, en ik moet de dames van het IKNL hebben om te kijken of er een kans is Oncolinq te integreren in een proef... Dus heb genoeg "doe-dingen".quote:Op woensdag 13 maart 2019 18:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zou gewoon skippen
De Epic stand was wel mooi trouwens, maar meh, saaie seminars, niks nieuws gehoord, en ik ben een nieuwkomer 😅
klootzakje.... en ben je vaker in de buurt ik heb altijd wel koffie thee of geblenderde sate ofzo!quote:
Ben je ook nog bij de buren van de spullenboel geweest?quote:
Ja daar is het wellicht wel handig voorquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik moet een carriereswitchende collega gaan voorstellen bij een berg leveranciers, een praatje maken met het StJansdal (voor mezelf) en met iemand van Registratie aan de Bron omdat ik daar een project mee ga doen, en ik moet de dames van het IKNL hebben om te kijken of er een kans is Oncolinq te integreren in een proef... Dus heb genoeg "doe-dingen".
quote:Op woensdag 13 maart 2019 18:24 schreef liedetector het volgende:
[..]
klootzakje.... en ben je vaker in de buurt ik heb altijd wel koffie thee of geblenderde sate ofzo!
Erg interessant, wearables als de iWatch gaan in de komende jaren erg veel betekenen.quote:
Wordt naar gekeken jaquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gaaf. Jammer dat t saai is.
HiX heeft een aantal upgrades gehad, top vind ik!
veenendaal sucks ja!quote:Op woensdag 13 maart 2019 18:26 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ik eet stiekem al vast voedsel. Gewoon kauwen als een malle
Nee voorlopig niet denk ik. Komende weken vooral Den Haag, Leiden en Amsterdam en nog een paar keer Veenendaal, die laatste
Ik mis HiX zoquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gaaf. Jammer dat t saai is.
HiX heeft een aantal upgrades gehad, top vind ik!
Eerst maar eens zorgen dat we niet failliet gaat komende jaren bij onsquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Erg interessant, wearables als de iWatch gaan in de komende jaren erg veel betekenen.
Ik kan die rit echt niet verantwoorden vrees ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |