SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:43 schreef chufi het volgende:
@:mario390
Arme CorneliaMoest brilletje opzetten, dacht even dat er cornholio stond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Hmm ja ogen .... maar nu staat er wel een andere Oostenrijkse op 1quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moest brilletje opzetten, dacht even dat er cornholio stond.
Heel mooi!quote:
Das voor volkoren roastquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat is het nut van 6 warmte standen op een broodrooster als het op stand 3 niet beter kan.
Eten mensen graag verbrand brood soms?
quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:43 schreef chufi het volgende:
@:mario390
Arme CorneliajaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
laatste keer geschuurd,nu alweer, maar ik heb erst vanaf nr 19 gekijkt, is zij schwer gevallen?
okequote:Op woensdag 13 maart 2019 12:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Hmm ja ogen .... maar nu staat er wel een andere Oostenrijkse op 1![]()
Eens kijken of ik nog bekenden in het publiek zie.. schoolvriendinnetje van vroeger woont er
Niet goed gezien.. Was een beetje buiten beeldquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja![]()
laatste keer geschuurd,nu alweer, maar ik heb erst vanaf nr 19 gekijkt, is zij schwer gevallen?
quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel mooi!
Alleen klopt de tt niet
Tenzij je op het verrassingspakket gaat zitten.
Knallen in Valencia in 5 minutenquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:53 schreef mario390 het volgende:
guten tag![]()
kip met ardappel en peen gegeten
Dat is een beste lunch Mario, ik had roggebrood met komijnenkaas.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:53 schreef mario390 het volgende:
guten tag![]()
kip met ardappel en peen gegeten
mijn god deze kutspelregel vannacht,bewohners moesten voten tussen hariany 27,5 % votes en tereza 6 % ,daar moet geen voting zijn wanneer de sowiezo zo weinig heeftquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Dank je Lucky.. Ik heb er ook lang aan gewerkt
Bel jij Sas maar dan .. ik heb er geen zin meer in.. vind het wel goed zoquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel mooi!
Alleen klopt de tt niet
Tenzij je op het verrassingspakket gaat zitten.
wat knallen ze daar? vieren?quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Knallen in Valencia in 5 minuten
http://tvfallas.com/live/(...)8F40B539B3B19C290244
wat is komijnen? je had erst ontbijtquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een beste lunch Mario, ik had roggebrood met komijnenkaas.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Dank je Lucky.. Ik heb er ook lang aan gewerkt
Als jij het goed vindt vind ik het ook goed.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Bel jij Sas maar dan .. ik heb er geen zin meer in.. vind het wel goed zo
Komijn is een specerij met een beetje nootachtige smaak. Kümmel.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is komijnen? je had erst ontbijt
oke,dacht ikquote:Op woensdag 13 maart 2019 14:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Feest omdat feest ... nog een kleine week
achzo kummel,ik hat kümmel, dat gooi ik altijd heruitquote:Op woensdag 13 maart 2019 14:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Komijn is een specerij met een beetje nootachtige smaak. Kümmel.
Komijnenkaas.
[ afbeelding ]
Gelijk zin inquote:Op woensdag 13 maart 2019 14:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Komijn is een specerij met een beetje nootachtige smaak. Kümmel.
Komijnenkaas.
[ afbeelding ]
Ik vind Kümmel juist wel lekker, deed het eerst ook weleens door de Tiroler Gröstl.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
achzo kummel,ik hat kümmel, dat gooi ik altijd heruit
Alles voor het spelquote:Op woensdag 13 maart 2019 14:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke,dacht ik
conny heeft en shoulderluxation,de hebben ze weer erin gedaan,en knie-innenband is niet okayzij heeft zoveel pech dat gevt het niet
Ja las zoiets zal straks wel een even kijken eerst even de city in zoquote:
Waarmee nutteloos posten mod zijn? werken? verkering?quote:
Jouquote:Op woensdag 13 maart 2019 14:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Waarmee nutteloos posten mod zijn? werken? verkering?
Over 3 uur.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan mag je weer naar huis van mij .. Goede reis
Nou ik ook ik wil zooi wegbrengen uit de schuur stel het maar even uit kolere wat een weer zegquote:
De zon breekt nu as we speak door.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik ook ik wil zooi wegbrengen uit de schuur stel het maar even uit kolere wat een weer zeg
Ik vind haar tot dusver wel leuk.quote:
Pitjeskaas.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pitjeskaas.![]()
Goedemiddag, ik moest eerst weer even opwarmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:19 schreef chufi het volgende:
Overstekend wildSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
Die gast lag er niet goed bij ... Ben benieuwd of we nog horen hoe het afgelopen is met die gastquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:19 schreef chufi het volgende:
Overstekend wildojeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,waarom lopt die daar?
GM,hoe ging je gesprek?quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pitjeskaas.![]()
Goedemiddag, ik moest eerst weer even opwarmen.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:23 schreef mario390 het volgende:
KANN DE ECHTE MAXIMA ÜBERHAUPT NEDERLANDS?
quote:Pinkpopprimeur: 'Hufterproof' 3D-geprinte gitaar...
Mt. Atlas, de band uit Heerlen die de jaarlijkse wedstrijd Nu of Nooit won, gaat op de 3D-geprinte spelen op Pinkpop.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
het gevt en kaas de zo stinkt, kenn je die?
Ja mijn nichtje kent haarquote:Op woensdag 13 maart 2019 14:23 schreef mario390 het volgende:
KANN DE ECHTE MAXIMA ÜBERHAUPT NEDERLANDS?
Wel goed hoewel ik het vermoeden heb dat ze twijfelen, iig nu weer even afwachten en dus duimen.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel goed hoewel ik het vermoeden heb dat ze twijfelen, iig nu weer even afwachten en dus duimen.
dat kann niet dat hij daar lopt bij en fietsjewettkampfquote:Op woensdag 13 maart 2019 14:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geen idee.. hij stak de weg over.. maar erg langzaam
Ik had op terugweg net de bus daar gemist, kon ik een half uur in de kou staa. Beetje onderkoeld thuis gekomen.quote:
In Italië kan dat wel en er stond zelfs politie bijquote:Op woensdag 13 maart 2019 14:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat kann niet dat hij daar lopt bij en fietsjewettkampf
Dat is zeker niet fijn.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had op terugweg net de bus daar gemist, kon ik een half uur in de kou staa. Beetje onderkoeld thuis gekomen.
Ik had thuis ook niet de kachel aan maar ik heb het overleeft.quote:
ja je mag niet de vinger an en dann je vrouw omarmenquote:Op woensdag 13 maart 2019 14:37 schreef chufi het volgende:
Sterk ruikende kaas kan best lekker smaken
Was het allemaal de moeite waard?quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had thuis ook niet de kachel aan maar ik heb het overleeft.
Ik stop nooit vingers in de kaasquote:Op woensdag 13 maart 2019 14:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja je mag niet de vinger an en dann je vrouw omarmen
Als ik er een baan aan overhoud dan wel.quote:
OK en wanneer hoor je dat?quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik er een baan aan overhoud dan wel.
ik gaa in lego topic ruzie maken,kreg ik ook en banquote:Op woensdag 13 maart 2019 14:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik er een baan aan overhoud dan wel.
Ik weet het niet precies.. boeit ook niet echt meerquote:Op woensdag 13 maart 2019 14:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
welke week opdracht hebben de van GH Duo?
quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies.. boeit ook niet echt meerhahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wel grappig
Ik had gisteren gedoe met de bus, wegens werkzaamheden een omleiding, en blijkbaar een tijdelijke halte op een andere plek, verder van de ingang van zkh vandaan.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had op terugweg net de bus daar gemist, kon ik een half uur in de kou staa. Beetje onderkoeld thuis gekomen.
Begin volgende week.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik gaa in lego topic ruzie maken,kreg ik ook en ban
Wat een drol.quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had gisteren gedoe met de bus, wegens werkzaamheden een omleiding, en blijkbaar een tijdelijke halte op een andere plek, verder van de ingang van zkh vandaan.
Ik wist dat niet, maar had wel tegen de chauffeur, gezegd dat ik naar het zkh moest, waarschuwt die lul mij niet bij die bewuste halte, opeens rijden we weer van het ziekenhuis weg, dus ik spreek die vent aan zegt ie; ja, dan moet u blijven zitten straks komen we er weer langs.![]()
Door die verdomde dildo kwam ik dus 5 minuten te laat voor mijn afspraak.
Ik zat verdomme helemaal vooraan naast hem bij de deur.quote:
ja ik bedoel de andere bquote:Op woensdag 13 maart 2019 15:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Begin volgende week.[..]Baan ist Job.
Stopte de bus op de terugweg wel dichterbij?quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zat verdomme helemaal vooraan naast hem bij de deur.
Dan mag je hier ook niet reageren.quote:
Nee, bij de tijdelijke halte waar ik al eerder voorbij kwam en hij mij had kunnen waarschuwen, de halte was geen echte halte dus ik had het hele ding niet gezien.quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stopte de bus op de terugweg wel dichterbij?
quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan mag je hier ook niet reageren.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zat verdomme helemaal vooraan naast hem bij de deur.
Eerste keer dat ik zo'n chauffeur meemaakte, normaliter zijn ze altijd heel vriendelijk en attent.quote:
Nou afwachten dus maar weerquote:Op woensdag 13 maart 2019 15:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Begin volgende week.[..]Baan ist Job.
Mooi kut dan .. en toen mocht je nietquote:Op woensdag 13 maart 2019 15:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik zo'n chauffeur meemaakte, normaliter zijn ze altijd heel vriendelijk en attent.
Deze vertrok al te laat bij het busstation omdat ie te druk was met zijn krant, dat herhaalde hij tussendoor nog eens bij enkele haltes.
Ik dacht nog, durf niet te gaan rijden met die krant voor je neus.
Ontslaan die man!
Zal wel van boven de rivier komen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik zo'n chauffeur meemaakte, normaliter zijn ze altijd heel vriendelijk en attent.
Deze vertrok al te laat bij het busstation omdat ie te druk was met zijn krant, dat herhaalde hij tussendoor nog eens bij enkele haltes.
Ik dacht nog, durf niet te gaan rijden met die krant voor je neus.
Ontslaan die man!
Ik ben vandaag alweer 2x gebeld voor andere sollicitaties. Dus ik heb nog meer kansen.quote:
Goed bezig...quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben weer hard aan het werk met de voorbereidingen...
Ik ken de route, maar nu was er een omleiding omdat er in de omgeving een deel van een straat open ligt, wordt opnieuw geasfalteerd.quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi kut dan .. en toen mocht je niet
Zou best eens kunnen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zal wel van boven de rivier komen.
OK eens zal het wel weer lukkenquote:Op woensdag 13 maart 2019 15:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben vandaag alweer 2x gebeld voor andere sollicitaties. Dus ik heb nog meer kansen.
Mijn kant is gelukkig als eerste aan de beurt, ze zijn nu met de steigers bezig, ben ik er ook als eerste van af.quote:
Ach, ik ben op zulke momenten verre van vriendelijk maar ga geen rare dingen doen, ga er vanuit dat de man niet beter weet.quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hebt 'm toch wel even duidelijk gemaakt dat jij niet met je laat sollen?
Staat dat niet op internet? Toen ik vorige week met de tram een omleiding had stond dat gelijk op de GVB sitequote:Op woensdag 13 maart 2019 15:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ken de route, maar nu was er een omleiding omdat er in de omgeving een deel van een straat open ligt, wordt opnieuw geasfalteerd.
Ik weet toch niet welke alternatieve route hij dan gaat nemen.
Ik wil even op en neer naar zkh, ga geen wereldreis plannen, chauffeur hoort zijn taken gewoon naar behoren uit te voeren, punt.quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Staat dat niet op internet? Toen ik vorige week met de tram een omleiding had stond dat gelijk op de GVB site
Hier zijn ze vrijwel altijd attent en geduldig.quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:27 schreef Superbadeendje het volgende:
Het zijn vaak die stadsbuschauffeurs. Ik zat daarbij eens in de bus terwijl er iemand de weg overstak. Niet slim natuurlijk maar de chauffeuse gaf toen even extra gas. Toen er iemand wat van zei antwoorden ze dat het niet haar fout was als die onder de bus was gekomen. Ik vroeg of ze wel helemaal normaal was in haar hoofd. Begon ze mij te bedreigen dat ze de ordedienst wel even zou oproepen. Het is dat ik bij mijn halte was want anders mocht ze.
Ja hoor.quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoi Saar. Alles goed met jou, Loes, Jaan, Mie, Eef, Wiebke, Olle en Doukje?
Volgende keer als die chauffeur aankomt rijden moet je hem gewoon negeren en de volgende bus pakken..quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier zijn ze vrijwel altijd attent en geduldig.
Deze gast was echt een uitzondering.
Ah, hier waait het ook hard.quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:33 schreef sararaats het volgende:
Vanmorgen zijn ze dakpannen komen leggen, ze waren gaan vliegen door de storm.
Ik werd ook al bijna vd stoep geblazen. Het was ook nog de eerste keer dat ik ver van huis ging zonder loopkruk.quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:33 schreef sararaats het volgende:
Vanmorgen zijn ze dakpannen komen leggen, ze waren gaan vliegen door de storm.
Heb je geen verzwaarde schoenen?quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik werd ook al bijna vd stoep geblazen. Het was ook nog de eerste keer dat ik ver van huis ging zonder loopkruk.
Alleen bij de fysio.quote:
Gewoon een setje voor thuis kopenquote:Op woensdag 13 maart 2019 16:01 schreef Superbadeendje het volgende:
Idd, lopen met die gewichten om mijn enkel. Spieropbouw is waar aan gewerkt moet worden.
Ik heb wel oefeningen die ik thuis moet doen.quote:
Doe ik ook, daar zorgt mijn killerparkiet wel voor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maandag 18 maart 2019Grof afval buiten zetten.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
spannendquote:Op woensdag 13 maart 2019 16:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh ik heb Glow in the dark ondergoed
Van OTA?quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:53 schreef Ghostbuster het volgende:
GBquote:Op woensdag 13 maart 2019 16:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja nu wil je het ook eh? doe maar niet het is kut kwaliteitquote:
Ik weet hetquote:
Glow in the dark is wel handig.quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja nu wil je het ook eh? doe maar niet het is kut kwaliteit
Ik had zo'n disco ding voor in bad. Best leuk totdat dat ding er mee kaptte. Zat ik in het donker met een nogal stoned hoofd https://www.bol.com/nl/p/(...)TEAQYAiABEgLNGvD_BwEquote:Op woensdag 13 maart 2019 17:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Glow in the dark is wel handig.
Dit heb je eerder verteld.Ik zie je al zitten.quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had zo'n disco ding voor in bad. Best leuk totdat dat ding er mee kaptte. Zat ik in het donker met een nogal stoned hoofd https://www.bol.com/nl/p/(...)TEAQYAiABEgLNGvD_BwE
Zitten was niet zo'n probleem eruit komen welquote:Op woensdag 13 maart 2019 17:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dit heb je eerder verteld.Ik zie je al zitten.
Had je ook geen aansteker bij je?quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Zitten was niet zo'n probleem eruit komen wel
Dat zeker maar zie die ook maar eens te vinden.quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Had je ook geen aansteker bij je?
Jij met je plee gedoequote:Op woensdag 13 maart 2019 17:29 schreef mario390 het volgende:
vraag:: wat doet en vrouw wanneer zij in WC 15 keer water doet en 1 minutt de spray sproet ,dat is me en Ratsel
Snuiven Mario,dat denk ik.quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:29 schreef mario390 het volgende:
vraag:: wat doet en vrouw wanneer zij in WC 15 keer water doet en 1 minutt de spray sproet ,dat is me en Ratsel en zij is en halfe uur binnen
Nee anders had het geen effectquote:Op woensdag 13 maart 2019 17:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Was je er op gaan zitten?
Das een Brasiliaans ritueel en verdrijft loszittend zaadquote:Op woensdag 13 maart 2019 17:29 schreef mario390 het volgende:
vraag:: wat doet en vrouw wanneer zij in WC 15 keer water doet en 1 minutt de spray sproet ,dat is me en Ratsel en zij is en halfe uur binnen
Maar wel gelijk donker.quote:
Nee ik heb er even van mogen genieten. Ik moet zeggen dat het best mooi was.quote:
Serieus,doet ze dat met suikerwater? Schijnt idd een ritueel te zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Das een Brasiliaans ritueel en verdrijft loszittend zaad
Oh !?? Ik lulde maar wat dacht ik zelfquote:Op woensdag 13 maart 2019 17:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Serieus,doet ze dat met suikerwater? Schijnt idd een ritueel te zijn.
whaaat??quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
dat doet maar nur en meid daarquote:Op woensdag 13 maart 2019 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel top,niet in bad maar heb hier een lamp die ook leuk is.quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik heb er even van mogen genieten. Ik moet zeggen dat het best mooi was.
Dat loszittend zaad klopt niet,maar suikerwater sprenkelen wel.quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh !?? Ik lulde maar wat dacht ik zelf
ik dacht misschien en Bidet om dat zij ook en minutt Spray sproetquote:Op woensdag 13 maart 2019 17:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat loszittend zaad klopt niet,maar suikerwater sprenkelen wel.
Ik vraag mij nu af hoe ze dat met vastzittend zaad doen?quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat loszittend zaad klopt niet,maar suikerwater sprenkelen wel.
wat is vastzittend zaad???quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vraag mij nu af hoe ze dat met vastzittend zaad doen?![]()
Niet antwoorden, ik zit te eten.
Dat komt eruit als een soort roos.quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is vastgekoekt rond de baarmoeder ingang.quote:
Dat komt er na 9 maanden pas eruit.quote:
Dat bikkelen zequote:Op woensdag 13 maart 2019 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
ja maar dat kunnen zij toch niet in Big Brother Huis doen,is dat en Ziekte? en Gebreken?quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat is vastgekoekt rond de baarmoeder ingang.
dat komische bij deze meid is,ze spoelt 15 keer de wc en sproet 15 keer ,dat doet daar niemand sonst en zij is altijd 30 minutt binnenquote:Op woensdag 13 maart 2019 17:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat is vastgekoekt rond de baarmoeder ingang.
Voodoo praktijken misschienquote:Op woensdag 13 maart 2019 17:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat komische bij deze meid is,ze spoelt 15 keer de wc en sproet 15 keer ,dat doet daar niemand sonst en zij is altijd 30 minutt binnen
Of ze stinkt enorm.quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:56 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
![]()
wel poept zij maar op zeer komische weise
Daar zijn toch geen beelden vanquote:Op woensdag 13 maart 2019 17:56 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
![]()
wel poept zij maar op zeer komische weise
Waar sluit je de boxen op aan dan?quote:Op woensdag 13 maart 2019 18:00 schreef Soury het volgende:
Zo eindelijk de mediabox aangesloten en mijn mediaplayer. Alleen de boxen nogDat is wel een dingetje ik denk dat ik ze niet alle vier ga gebruiken.
Op mijn mediaplayer. Ik heb vier boxen en een basbox.quote:
Ah ok mediaplayer... ik dacht de Ziggo boxquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Op mijn mediaplayer. Ik heb vier boxen en een basbox.
Nee deze zooiquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok mediaplayer... ik dacht de Ziggo box
Gewoon niet aansluiten.quote:
Ja joh dat is best cool qua geluid. Ik speel ook radio en cd er op af he? Het is de kabel zooi waar ik een hekel aan heb. Ik heb ook geen vensterbankenquote:
Zonde van het geluids effect ik plak de kabels wel netjes af ofzoquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ja dan kan ik me voorstellen dat je maar 2 boxen doet
Overdreven gedoequote:Op woensdag 13 maart 2019 18:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Stichting Korrelatie: 0900 1450
ja dann bayern vs liverpoolquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:24 schreef chufi het volgende:
Zo ff Ajax kijken .. inhaal wedstrijd tegen PEC
Ik heb niks met die surround systemen, ik prefereer stereo (of dubbel stereo) via een paar fatsoenlijke boxen, en dat vraagt nu eenmaal om een box van een beetje formaat en goede plaatsing doet de rest.quote:Op woensdag 13 maart 2019 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ja dan kan ik me voorstellen dat je maar 2 boxen doet
Ik wel het is best vet.quote:Op woensdag 13 maart 2019 18:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb niks met die surround systemen, ik prefereer stereo (of dubbel stereo) via een paar fatsoenlijke boxen, en dat vraagt nu eenmaal om een box van een beetje formaat en goede plaatsing doet de rest.
Niet echt dat poep gedoe is speciaal voor jouquote:
Dat zijn echte beelden uit de Romeinse tijd hoor.quote:
Ik gun iedereen zijn fetisj.quote:Op woensdag 13 maart 2019 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet echt dat poep gedoe is speciaal voor jou
nee vor de video kann ik niks hoor ,hoor,hoorquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet echt dat poep gedoe is speciaal voor jou
Ik ookquote:
Nee dat surround net in alle hoeken een box is ook niet mijn dingquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb niks met die surround systemen, ik prefereer stereo (of dubbel stereo) via een paar fatsoenlijke boxen, en dat vraagt nu eenmaal om een box van een beetje formaat en goede plaatsing doet de rest.
wat en fetish is dat wanneer ik grappige videos kijk?? jullie zijn niet normal wanneer je denkt dat dat en fetish isquote:
Je weet niet wat je mistquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat surround net in alle hoeken een box is ook niet mijn ding
Okquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb met 2 kleintje en een subwoofer doos ook 3D geluids effecten
Ik heb die set ook en ik geniet er nog steeds van.quote:
Bose?quote:Op woensdag 13 maart 2019 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb met 2 kleintje en een subwoofer doos ook 3D geluids effecten
Ja het geluid komt uit alle richtingen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb die set ook en ik geniet er nog steeds van.
Wat is daar leuk aan?quote:Op woensdag 13 maart 2019 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het geluid komt uit alle richtingen.
Uhhh...quote:
quote:
Heb jij een soundbar? Dat zou wel het snoerprobleem oplossenquote:
Onzin ik genoot echt van die surround. Als je een film kijkt en dan een vliegtuig van links naar rechts horen.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2019 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Onzin ik genoot echt van die surround. Als je een film kijkt en dan een vliegtuig van links naar rechts horen.
Nee ik heb een aparte homecinema versterker dinges 321quote:Op woensdag 13 maart 2019 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb jij een soundbar? Dat zou wel het snoerprobleem oplossen
Is dat gratisquote:
Ohhquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof dat het nog niet op de markt is.
Ze zijn er wel mee bezigquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof dat het nog niet op de markt is.
Met een passwordquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zal toch ook weleens tijd worden.
Het bestaat al miljoenen jaren. Dat heet bliksem.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Telefoon opladen is een beginnetjequote:Op woensdag 13 maart 2019 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien even poepenquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar het is wel en 2 uuren vorbericht van de fc bayern![]()
![]()
kut bayern
weet ik veelquote:
Das Bild kan ook nog.quote:
Welk bericht? Op Sky ?quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar de bericht sprekt de nederlandse eric meijer
Klopt, bij mij gaat ie van rechts naar links, je moet erbij zijn om het verschil te kunnen horen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Onzin ik genoot echt van die surround. Als je een film kijkt en dan een vliegtuig van links naar rechts horen.
Ik mag niet meer bij je over de vloerquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klopt, bij mij gaat ie van rechts naar links, je moet erbij zijn om het verschil te kunnen horen.
Binnenkort kun je gewoon door het raam binnenstappen bij Mo.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mag niet meer bij je over de vloer
Moet je wel om de katten denken.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Binnenkort kun je gewoon door het raam binnenstappen bij Mo.
Ja en ik woon onder de vlag van Schiphol... meestal komen ze van links naar rechts overquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dus jullie hebben een surround set om vliegtuigen van links tot rechts te horen?
Eet smakelijk.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:36 schreef FANN het volgende:
pasta pesto tagliatelle![]()
[ afbeelding ]
Volgens was het van de Lidl maar ik weet het niet zeker meer![]()
ik had het in de vriezer gestopt, dus dat kon dus
Die schieten van rechts naar links. Of van links naar rechts, dat hangt af van de plaatsing.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Moet je wel om de katten denken.
Had het idee dat die Griek alleen maar vers wilde, maar niet dus.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:36 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
oorlogsfilms zijn ook leukquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dus jullie hebben een surround set om vliegtuigen van links tot rechts te horen?
Ja dat is de testquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dat was mijn punt, dat hoor ik ook, en de akoestische weerkaatsing via de achterkant hoor ik ook, kwestie van je boxen goed plaatsen c.q. hangen t.o.v. de ruimte.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dat is een feit, zal wel koud worden...quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Binnenkort kun je gewoon door het raam binnenstappen bij Mo.
Dat is al een keer gegeten ?quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:36 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
Gaverdammequote:Op woensdag 13 maart 2019 19:36 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
Van voor naar achter.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die schieten van rechts naar links. Of van links naar rechts, dat hangt af van de plaatsing.
vers ontdooid dusquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Had het idee dat die Griek alleen maar vers wilde, maar niet dus.
Dat is toch cool dat geluidquote:
Hij wel eigenlijkquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Had het idee dat die Griek alleen maar vers wilde, maar niet dus.
Nāh, een kant en klaar pakket van een supermarkt noem ik niet 'vers'. Niet dat er iets mis mee is, maar je snapt wel wat ik bedoel.quote:
Jullie een niet tegelijk?quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij wel eigenlijkmaar dit eet ie ook ik weet niet wat hij gaat eten, vanmiddag zei hij
witte bonen salade, maar hij slaap nu, dus misschien heeft ie zich bedacht.....
Hoezo een kanaal?quote:
Oh toch.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij wel eigenlijkmaar dit eet ie ook ik weet niet wat hij gaat eten, vanmiddag zei hij
witte bonen salade, maar hij slaap nu, dus misschien heeft ie zich bedacht.....
Mijn Magnat Vector 3 hangen goed gericht, juiste onderlinge afstand, schuin aan het plafond, en produceren perfect geluid.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hoge tonen planten zich rechtlijnig voort.
Dat hoeft heul nietquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:42 schreef FANN het volgende:
[..]
mwa... meestal staat ie keihard....... té hard....
quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn Magnat Vector 3 hangen goed gericht, juiste onderlinge afstand, schuin aan het plafond, en produceren perfect geluid.
Correct, goed geluid hoef je niet hard te zetten.quote:
nee niet altijd? en we eten ook niet altijd hetzelfde... is dat raar?quote:
Ik zit klaar in mijn rave outfit.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zag ik ooit een foto van. Mooi degelijk spul.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zit klaar in mijn rave outfit.![]()
![]()
De t was er tussen vandaan gevallen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:43 schreef FANN het volgende:
[..]
nee niet altijd? en we eten ook niet altijd hetzelfde... is dat raar?![]()
Zo gaat het al een eeuw dus het zal wel goed zijn.......
Ik heb dat niet en ik ga ook niet met zo'n ding tv kijkenquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:44 schreef chufi het volgende:
Heeft zo'n surround set ook een surround koptelefoonaansluiting?
Soul en ik ook niet hoor.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:43 schreef FANN het volgende:
[..]
nee niet altijd? en we eten ook niet altijd hetzelfde... is dat raar?![]()
Zo gaat het al een eeuw dus het zal wel goed zijn.......
Pics!quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zit klaar in mijn rave outfit.![]()
![]()
nee niet soms...quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh toch.Eten jullie nooit samen hetzelfde?
Dan ken ik wel een paar goede films daarvoor.quote:
HA zie je mijn IQ doet het nog...quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De t was er tussen vandaan gevallen.
Maar je begreep me
Nou nee, snap het wel, al zou ik er zelf niet zo snel voor kiezen. Kook je wel lekker?quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:46 schreef FANN het volgende:
[..]
nee niet soms...
gewoon soms eten er samen en soms apart en soms eet hij iets wat ik niet lust en soms
eet ik iets wat hij niet lust...
Is dat zo gek?
Die zijn alleen voor muziek luisteren via laptoppie, TV, en surfen dus.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zag ik ooit een foto van. Mooi degelijk spul.
mwas soms is het best lekker zeg maarquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou nee, snap het wel, al zou ik er zelf niet zo snel voor kiezen. Kook je wel lekker?![]()
Zou Mario ook niet moeten doen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:48 schreef FANN het volgende:
[..]
anders zou ik zuurkool moeten eten, nou mooi niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |