Wat een drol.quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had gisteren gedoe met de bus, wegens werkzaamheden een omleiding, en blijkbaar een tijdelijke halte op een andere plek, verder van de ingang van zkh vandaan.
Ik wist dat niet, maar had wel tegen de chauffeur, gezegd dat ik naar het zkh moest, waarschuwt die lul mij niet bij die bewuste halte, opeens rijden we weer van het ziekenhuis weg, dus ik spreek die vent aan zegt ie; ja, dan moet u blijven zitten straks komen we er weer langs.![]()
Door die verdomde dildo kwam ik dus 5 minuten te laat voor mijn afspraak.
Ik zat verdomme helemaal vooraan naast hem bij de deur.quote:
ja ik bedoel de andere bquote:Op woensdag 13 maart 2019 15:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Begin volgende week.[..]Baan ist Job.
Stopte de bus op de terugweg wel dichterbij?quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zat verdomme helemaal vooraan naast hem bij de deur.
Dan mag je hier ook niet reageren.quote:
Nee, bij de tijdelijke halte waar ik al eerder voorbij kwam en hij mij had kunnen waarschuwen, de halte was geen echte halte dus ik had het hele ding niet gezien.quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stopte de bus op de terugweg wel dichterbij?
quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan mag je hier ook niet reageren.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zat verdomme helemaal vooraan naast hem bij de deur.
Eerste keer dat ik zo'n chauffeur meemaakte, normaliter zijn ze altijd heel vriendelijk en attent.quote:
Nou afwachten dus maar weerquote:Op woensdag 13 maart 2019 15:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Begin volgende week.[..]Baan ist Job.
Mooi kut dan .. en toen mocht je nietquote:Op woensdag 13 maart 2019 15:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik zo'n chauffeur meemaakte, normaliter zijn ze altijd heel vriendelijk en attent.
Deze vertrok al te laat bij het busstation omdat ie te druk was met zijn krant, dat herhaalde hij tussendoor nog eens bij enkele haltes.
Ik dacht nog, durf niet te gaan rijden met die krant voor je neus.
Ontslaan die man!
Zal wel van boven de rivier komen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik zo'n chauffeur meemaakte, normaliter zijn ze altijd heel vriendelijk en attent.
Deze vertrok al te laat bij het busstation omdat ie te druk was met zijn krant, dat herhaalde hij tussendoor nog eens bij enkele haltes.
Ik dacht nog, durf niet te gaan rijden met die krant voor je neus.
Ontslaan die man!
Ik ben vandaag alweer 2x gebeld voor andere sollicitaties. Dus ik heb nog meer kansen.quote:
Goed bezig...quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben weer hard aan het werk met de voorbereidingen...
Ik ken de route, maar nu was er een omleiding omdat er in de omgeving een deel van een straat open ligt, wordt opnieuw geasfalteerd.quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi kut dan .. en toen mocht je niet
Zou best eens kunnen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zal wel van boven de rivier komen.
OK eens zal het wel weer lukkenquote:Op woensdag 13 maart 2019 15:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben vandaag alweer 2x gebeld voor andere sollicitaties. Dus ik heb nog meer kansen.
Mijn kant is gelukkig als eerste aan de beurt, ze zijn nu met de steigers bezig, ben ik er ook als eerste van af.quote:
Ach, ik ben op zulke momenten verre van vriendelijk maar ga geen rare dingen doen, ga er vanuit dat de man niet beter weet.quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hebt 'm toch wel even duidelijk gemaakt dat jij niet met je laat sollen?
Staat dat niet op internet? Toen ik vorige week met de tram een omleiding had stond dat gelijk op de GVB sitequote:Op woensdag 13 maart 2019 15:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ken de route, maar nu was er een omleiding omdat er in de omgeving een deel van een straat open ligt, wordt opnieuw geasfalteerd.
Ik weet toch niet welke alternatieve route hij dan gaat nemen.
Ik wil even op en neer naar zkh, ga geen wereldreis plannen, chauffeur hoort zijn taken gewoon naar behoren uit te voeren, punt.quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Staat dat niet op internet? Toen ik vorige week met de tram een omleiding had stond dat gelijk op de GVB site
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |