Over 3 uur.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan mag je weer naar huis van mij .. Goede reis
Nou ik ook ik wil zooi wegbrengen uit de schuur stel het maar even uit kolere wat een weer zegquote:
De zon breekt nu as we speak door.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik ook ik wil zooi wegbrengen uit de schuur stel het maar even uit kolere wat een weer zeg
Ik vind haar tot dusver wel leuk.quote:
Pitjeskaas.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pitjeskaas.![]()
Goedemiddag, ik moest eerst weer even opwarmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:19 schreef chufi het volgende:
Overstekend wildSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
Die gast lag er niet goed bij ... Ben benieuwd of we nog horen hoe het afgelopen is met die gastquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:19 schreef chufi het volgende:
Overstekend wildojeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,waarom lopt die daar?
GM,hoe ging je gesprek?quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pitjeskaas.![]()
Goedemiddag, ik moest eerst weer even opwarmen.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:23 schreef mario390 het volgende:
KANN DE ECHTE MAXIMA ÜBERHAUPT NEDERLANDS?
quote:Pinkpopprimeur: 'Hufterproof' 3D-geprinte gitaar...
Mt. Atlas, de band uit Heerlen die de jaarlijkse wedstrijd Nu of Nooit won, gaat op de 3D-geprinte spelen op Pinkpop.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
het gevt en kaas de zo stinkt, kenn je die?
Ja mijn nichtje kent haarquote:Op woensdag 13 maart 2019 14:23 schreef mario390 het volgende:
KANN DE ECHTE MAXIMA ÜBERHAUPT NEDERLANDS?
Wel goed hoewel ik het vermoeden heb dat ze twijfelen, iig nu weer even afwachten en dus duimen.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel goed hoewel ik het vermoeden heb dat ze twijfelen, iig nu weer even afwachten en dus duimen.
dat kann niet dat hij daar lopt bij en fietsjewettkampfquote:Op woensdag 13 maart 2019 14:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geen idee.. hij stak de weg over.. maar erg langzaam
Ik had op terugweg net de bus daar gemist, kon ik een half uur in de kou staa. Beetje onderkoeld thuis gekomen.quote:
In Italië kan dat wel en er stond zelfs politie bijquote:Op woensdag 13 maart 2019 14:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat kann niet dat hij daar lopt bij en fietsjewettkampf
Dat is zeker niet fijn.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had op terugweg net de bus daar gemist, kon ik een half uur in de kou staa. Beetje onderkoeld thuis gekomen.
Ik had thuis ook niet de kachel aan maar ik heb het overleeft.quote:
ja je mag niet de vinger an en dann je vrouw omarmenquote:Op woensdag 13 maart 2019 14:37 schreef chufi het volgende:
Sterk ruikende kaas kan best lekker smaken
Was het allemaal de moeite waard?quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had thuis ook niet de kachel aan maar ik heb het overleeft.
Ik stop nooit vingers in de kaasquote:Op woensdag 13 maart 2019 14:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja je mag niet de vinger an en dann je vrouw omarmen
Als ik er een baan aan overhoud dan wel.quote:
OK en wanneer hoor je dat?quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik er een baan aan overhoud dan wel.
ik gaa in lego topic ruzie maken,kreg ik ook en banquote:Op woensdag 13 maart 2019 14:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik er een baan aan overhoud dan wel.
Ik weet het niet precies.. boeit ook niet echt meerquote:Op woensdag 13 maart 2019 14:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
welke week opdracht hebben de van GH Duo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies.. boeit ook niet echt meerhahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wel grappig
Ik had gisteren gedoe met de bus, wegens werkzaamheden een omleiding, en blijkbaar een tijdelijke halte op een andere plek, verder van de ingang van zkh vandaan.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had op terugweg net de bus daar gemist, kon ik een half uur in de kou staa. Beetje onderkoeld thuis gekomen.
Begin volgende week.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik gaa in lego topic ruzie maken,kreg ik ook en ban
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |