SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:43 schreef chufi het volgende:
@:mario390
Arme CorneliaMoest brilletje opzetten, dacht even dat er cornholio stond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Hmm ja ogen .... maar nu staat er wel een andere Oostenrijkse op 1quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moest brilletje opzetten, dacht even dat er cornholio stond.
Heel mooi!quote:
Das voor volkoren roastquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat is het nut van 6 warmte standen op een broodrooster als het op stand 3 niet beter kan.
Eten mensen graag verbrand brood soms?
quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:43 schreef chufi het volgende:
@:mario390
Arme CorneliajaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
laatste keer geschuurd,nu alweer, maar ik heb erst vanaf nr 19 gekijkt, is zij schwer gevallen?
okequote:Op woensdag 13 maart 2019 12:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Hmm ja ogen .... maar nu staat er wel een andere Oostenrijkse op 1![]()
Eens kijken of ik nog bekenden in het publiek zie.. schoolvriendinnetje van vroeger woont er
Niet goed gezien.. Was een beetje buiten beeldquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja![]()
laatste keer geschuurd,nu alweer, maar ik heb erst vanaf nr 19 gekijkt, is zij schwer gevallen?
quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel mooi!
Alleen klopt de tt niet
Tenzij je op het verrassingspakket gaat zitten.
Knallen in Valencia in 5 minutenquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:53 schreef mario390 het volgende:
guten tag![]()
kip met ardappel en peen gegeten
Dat is een beste lunch Mario, ik had roggebrood met komijnenkaas.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:53 schreef mario390 het volgende:
guten tag![]()
kip met ardappel en peen gegeten
mijn god deze kutspelregel vannacht,bewohners moesten voten tussen hariany 27,5 % votes en tereza 6 % ,daar moet geen voting zijn wanneer de sowiezo zo weinig heeftquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Dank je Lucky.. Ik heb er ook lang aan gewerkt
Bel jij Sas maar dan .. ik heb er geen zin meer in.. vind het wel goed zoquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel mooi!
Alleen klopt de tt niet
Tenzij je op het verrassingspakket gaat zitten.
wat knallen ze daar? vieren?quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Knallen in Valencia in 5 minuten
http://tvfallas.com/live/(...)8F40B539B3B19C290244
wat is komijnen? je had erst ontbijtquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een beste lunch Mario, ik had roggebrood met komijnenkaas.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Dank je Lucky.. Ik heb er ook lang aan gewerkt
Als jij het goed vindt vind ik het ook goed.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Bel jij Sas maar dan .. ik heb er geen zin meer in.. vind het wel goed zo
Komijn is een specerij met een beetje nootachtige smaak. Kümmel.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is komijnen? je had erst ontbijt
oke,dacht ikquote:Op woensdag 13 maart 2019 14:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Feest omdat feest ... nog een kleine week
achzo kummel,ik hat kümmel, dat gooi ik altijd heruitquote:Op woensdag 13 maart 2019 14:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Komijn is een specerij met een beetje nootachtige smaak. Kümmel.
Komijnenkaas.
[ afbeelding ]
Gelijk zin inquote:Op woensdag 13 maart 2019 14:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Komijn is een specerij met een beetje nootachtige smaak. Kümmel.
Komijnenkaas.
[ afbeelding ]
Ik vind Kümmel juist wel lekker, deed het eerst ook weleens door de Tiroler Gröstl.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
achzo kummel,ik hat kümmel, dat gooi ik altijd heruit
Alles voor het spelquote:Op woensdag 13 maart 2019 14:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke,dacht ik
conny heeft en shoulderluxation,de hebben ze weer erin gedaan,en knie-innenband is niet okayzij heeft zoveel pech dat gevt het niet
Ja las zoiets zal straks wel een even kijken eerst even de city in zoquote:
Waarmee nutteloos posten mod zijn? werken? verkering?quote:
Jouquote:Op woensdag 13 maart 2019 14:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Waarmee nutteloos posten mod zijn? werken? verkering?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |