Ja joh dat is best cool qua geluid. Ik speel ook radio en cd er op af he? Het is de kabel zooi waar ik een hekel aan heb. Ik heb ook geen vensterbankenquote:
Zonde van het geluids effect ik plak de kabels wel netjes af ofzoquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ja dan kan ik me voorstellen dat je maar 2 boxen doet
Overdreven gedoequote:Op woensdag 13 maart 2019 18:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Stichting Korrelatie: 0900 1450
ja dann bayern vs liverpoolquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:24 schreef chufi het volgende:
Zo ff Ajax kijken .. inhaal wedstrijd tegen PEC
Ik heb niks met die surround systemen, ik prefereer stereo (of dubbel stereo) via een paar fatsoenlijke boxen, en dat vraagt nu eenmaal om een box van een beetje formaat en goede plaatsing doet de rest.quote:Op woensdag 13 maart 2019 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ja dan kan ik me voorstellen dat je maar 2 boxen doet
Ik wel het is best vet.quote:Op woensdag 13 maart 2019 18:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb niks met die surround systemen, ik prefereer stereo (of dubbel stereo) via een paar fatsoenlijke boxen, en dat vraagt nu eenmaal om een box van een beetje formaat en goede plaatsing doet de rest.
Niet echt dat poep gedoe is speciaal voor jouquote:
Dat zijn echte beelden uit de Romeinse tijd hoor.quote:
Ik gun iedereen zijn fetisj.quote:Op woensdag 13 maart 2019 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet echt dat poep gedoe is speciaal voor jou
nee vor de video kann ik niks hoor ,hoor,hoorquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet echt dat poep gedoe is speciaal voor jou
Ik ookquote:
Nee dat surround net in alle hoeken een box is ook niet mijn dingquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb niks met die surround systemen, ik prefereer stereo (of dubbel stereo) via een paar fatsoenlijke boxen, en dat vraagt nu eenmaal om een box van een beetje formaat en goede plaatsing doet de rest.
wat en fetish is dat wanneer ik grappige videos kijk?? jullie zijn niet normal wanneer je denkt dat dat en fetish isquote:
Je weet niet wat je mistquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat surround net in alle hoeken een box is ook niet mijn ding
Okquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb met 2 kleintje en een subwoofer doos ook 3D geluids effecten
Ik heb die set ook en ik geniet er nog steeds van.quote:
Bose?quote:Op woensdag 13 maart 2019 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb met 2 kleintje en een subwoofer doos ook 3D geluids effecten
Ja het geluid komt uit alle richtingen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb die set ook en ik geniet er nog steeds van.
Wat is daar leuk aan?quote:Op woensdag 13 maart 2019 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het geluid komt uit alle richtingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |