Hier zijn ze vrijwel altijd attent en geduldig.quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:27 schreef Superbadeendje het volgende:
Het zijn vaak die stadsbuschauffeurs. Ik zat daarbij eens in de bus terwijl er iemand de weg overstak. Niet slim natuurlijk maar de chauffeuse gaf toen even extra gas. Toen er iemand wat van zei antwoorden ze dat het niet haar fout was als die onder de bus was gekomen. Ik vroeg of ze wel helemaal normaal was in haar hoofd. Begon ze mij te bedreigen dat ze de ordedienst wel even zou oproepen. Het is dat ik bij mijn halte was want anders mocht ze.
Ja hoor.quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoi Saar. Alles goed met jou, Loes, Jaan, Mie, Eef, Wiebke, Olle en Doukje?
Volgende keer als die chauffeur aankomt rijden moet je hem gewoon negeren en de volgende bus pakken..quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier zijn ze vrijwel altijd attent en geduldig.
Deze gast was echt een uitzondering.
Ah, hier waait het ook hard.quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:33 schreef sararaats het volgende:
Vanmorgen zijn ze dakpannen komen leggen, ze waren gaan vliegen door de storm.
Ik werd ook al bijna vd stoep geblazen. Het was ook nog de eerste keer dat ik ver van huis ging zonder loopkruk.quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:33 schreef sararaats het volgende:
Vanmorgen zijn ze dakpannen komen leggen, ze waren gaan vliegen door de storm.
Heb je geen verzwaarde schoenen?quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik werd ook al bijna vd stoep geblazen. Het was ook nog de eerste keer dat ik ver van huis ging zonder loopkruk.
Alleen bij de fysio.quote:
Gewoon een setje voor thuis kopenquote:Op woensdag 13 maart 2019 16:01 schreef Superbadeendje het volgende:
Idd, lopen met die gewichten om mijn enkel. Spieropbouw is waar aan gewerkt moet worden.
Ik heb wel oefeningen die ik thuis moet doen.quote:
Doe ik ook, daar zorgt mijn killerparkiet wel voor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maandag 18 maart 2019Grof afval buiten zetten.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
spannendquote:Op woensdag 13 maart 2019 16:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh ik heb Glow in the dark ondergoed
Van OTA?quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:53 schreef Ghostbuster het volgende:
GBquote:Op woensdag 13 maart 2019 16:53 schreef Ghostbuster het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |