Ja nu wil je het ook eh? doe maar niet het is kut kwaliteitquote:
Ik weet hetquote:
Glow in the dark is wel handig.quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja nu wil je het ook eh? doe maar niet het is kut kwaliteit
Ik had zo'n disco ding voor in bad. Best leuk totdat dat ding er mee kaptte. Zat ik in het donker met een nogal stoned hoofd https://www.bol.com/nl/p/(...)TEAQYAiABEgLNGvD_BwEquote:Op woensdag 13 maart 2019 17:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Glow in the dark is wel handig.
Dit heb je eerder verteld.Ik zie je al zitten.quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had zo'n disco ding voor in bad. Best leuk totdat dat ding er mee kaptte. Zat ik in het donker met een nogal stoned hoofd https://www.bol.com/nl/p/(...)TEAQYAiABEgLNGvD_BwE
Zitten was niet zo'n probleem eruit komen welquote:Op woensdag 13 maart 2019 17:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dit heb je eerder verteld.Ik zie je al zitten.
Had je ook geen aansteker bij je?quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Zitten was niet zo'n probleem eruit komen wel
Dat zeker maar zie die ook maar eens te vinden.quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Had je ook geen aansteker bij je?
Jij met je plee gedoequote:Op woensdag 13 maart 2019 17:29 schreef mario390 het volgende:
vraag:: wat doet en vrouw wanneer zij in WC 15 keer water doet en 1 minutt de spray sproet ,dat is me en Ratsel
Snuiven Mario,dat denk ik.quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:29 schreef mario390 het volgende:
vraag:: wat doet en vrouw wanneer zij in WC 15 keer water doet en 1 minutt de spray sproet ,dat is me en Ratsel en zij is en halfe uur binnen
Nee anders had het geen effectquote:Op woensdag 13 maart 2019 17:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Was je er op gaan zitten?
Das een Brasiliaans ritueel en verdrijft loszittend zaadquote:Op woensdag 13 maart 2019 17:29 schreef mario390 het volgende:
vraag:: wat doet en vrouw wanneer zij in WC 15 keer water doet en 1 minutt de spray sproet ,dat is me en Ratsel en zij is en halfe uur binnen
Maar wel gelijk donker.quote:
Nee ik heb er even van mogen genieten. Ik moet zeggen dat het best mooi was.quote:
Serieus,doet ze dat met suikerwater? Schijnt idd een ritueel te zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Das een Brasiliaans ritueel en verdrijft loszittend zaad
Oh !?? Ik lulde maar wat dacht ik zelfquote:Op woensdag 13 maart 2019 17:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Serieus,doet ze dat met suikerwater? Schijnt idd een ritueel te zijn.
whaaat??quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
dat doet maar nur en meid daarquote:Op woensdag 13 maart 2019 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel top,niet in bad maar heb hier een lamp die ook leuk is.quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik heb er even van mogen genieten. Ik moet zeggen dat het best mooi was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |