Dat loszittend zaad klopt niet,maar suikerwater sprenkelen wel.quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh !?? Ik lulde maar wat dacht ik zelf
ik dacht misschien en Bidet om dat zij ook en minutt Spray sproetquote:Op woensdag 13 maart 2019 17:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat loszittend zaad klopt niet,maar suikerwater sprenkelen wel.
Ik vraag mij nu af hoe ze dat met vastzittend zaad doen?quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat loszittend zaad klopt niet,maar suikerwater sprenkelen wel.
wat is vastzittend zaad???quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vraag mij nu af hoe ze dat met vastzittend zaad doen?![]()
Niet antwoorden, ik zit te eten.
Dat komt eruit als een soort roos.quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is vastgekoekt rond de baarmoeder ingang.quote:
Dat komt er na 9 maanden pas eruit.quote:
Dat bikkelen zequote:Op woensdag 13 maart 2019 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
ja maar dat kunnen zij toch niet in Big Brother Huis doen,is dat en Ziekte? en Gebreken?quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat is vastgekoekt rond de baarmoeder ingang.
dat komische bij deze meid is,ze spoelt 15 keer de wc en sproet 15 keer ,dat doet daar niemand sonst en zij is altijd 30 minutt binnenquote:Op woensdag 13 maart 2019 17:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat is vastgekoekt rond de baarmoeder ingang.
Voodoo praktijken misschienquote:Op woensdag 13 maart 2019 17:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat komische bij deze meid is,ze spoelt 15 keer de wc en sproet 15 keer ,dat doet daar niemand sonst en zij is altijd 30 minutt binnen
Of ze stinkt enorm.quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:56 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
![]()
wel poept zij maar op zeer komische weise
Daar zijn toch geen beelden vanquote:Op woensdag 13 maart 2019 17:56 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
![]()
wel poept zij maar op zeer komische weise
Waar sluit je de boxen op aan dan?quote:Op woensdag 13 maart 2019 18:00 schreef Soury het volgende:
Zo eindelijk de mediabox aangesloten en mijn mediaplayer. Alleen de boxen nogDat is wel een dingetje ik denk dat ik ze niet alle vier ga gebruiken.
Op mijn mediaplayer. Ik heb vier boxen en een basbox.quote:
Ah ok mediaplayer... ik dacht de Ziggo boxquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Op mijn mediaplayer. Ik heb vier boxen en een basbox.
Nee deze zooiquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok mediaplayer... ik dacht de Ziggo box
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |