Ik vind het fijn voor Yolanthe, eindelijk weg van die idiote tiran. Zij is best wel een lief mens.quote:
hoezo tiran?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:11 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Ik vind het fijn voor Yolanthe, eindelijk weg van die idiote tiran. Zij is best wel een lief mens.
Je kent haar?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:11 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Ik vind het fijn voor Yolanthe, eindelijk weg van die idiote tiran. Zij is best wel een lief mens.
Dat gevoel hadden @GGMM en ik dus ook al tijden!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh een eigen topic voor deze potentiële gate.
Heb de indruk dat ze al maanden uit elkaar zijn, eerst de breuk hebben verwerkt en nu met een statement komen. Maar goed zat het sowieso allang niet meer...
Het is bevestigd toch ?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben hier ook kapot van Sofia.
Ik ga dit topic dan ook goed in de gaten houden!
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben hier ook kapot van Sofia.
Ik ga dit topic dan ook goed in de gaten houden!
Ach, in het andere topic refereerde iemand er nog eerder aan, zag ik. We zijn gewoon alletwee niet zo origineel.quote:
Om hier nou serieus een mening over te hebben..quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:11 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Toevallig heb ik dat toen met @Caland besproken en wij vonden dat ook al apart ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:16 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Het is bevestigd toch ?
Er gingen al lange tijd geruchten. En laatst las ik op zijn insta onder een foto ; leef ! Dat vond ik al vreemd.
Dictators zijn opvallend vaak klein.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:11 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat Wesley hierdoor minder kleren gaat kopen hoor.quote:
Zou het dan toch fake news zijn?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:26 schreef superniger het volgende:
Het staat gewoon op nos.nl
https://nos.nl/artikel/22(...)e-gaan-scheiden.html
Hij deed dat al jaren, dus kan me niet voorstellen dat dat nu de reden zou zijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:34 schreef Jordy-B het volgende:
Wie heeft er naast de pot gepist, want ik kan me niet voorstellen dat Yolanthe iemand aan de haak geslagen heeft die nog rijker is.
Ja, nou ja... Vroeger was het een leuke meid met alleen af-en-toe een beetje veel tandvlees, maar ze is een beetje teveel toegetakeld door de plastisch chirurg.quote:
Misschien heeft ie tips hoe Wesley wél nog wat kan overhouden.quote:
Joh, haar breuk met Jan Smit haalde het journaal en kreeg een reactie van de premierquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:26 schreef superniger het volgende:
Er zijn mensen die Yolanthe en Wesley intensief volgen op de sociale media's..quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:43 schreef Guanabana het volgende:
Waarom is dit niet onverwacht?Blijkbaar volg ik de roddel en achterklap niet voldoende?
Die gastendoekjes krijgt hij echt niet meer terug.quote:
De zus van yolanthe ( Rebecca ) heeft een relatie met Marcel boekhoorn ( nieuwe eigenaar van Hema) en is miljardair. Ik zie Marcel yolanthe nog wel daten. En anders heeft hij Misschien een rijke vriend voor haar ? En buiten dat gaat wesley haar veel moeten betalen neem ik aan.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:34 schreef Jordy-B het volgende:
Wie heeft er naast de pot gepist, want ik kan me niet voorstellen dat Yolanthe iemand aan de haak geslagen heeft die nog rijker is.
Yolanthe heeft geen rijke vent nodig. Haar vader was multi-miljonair en dat is Yo zelf inmiddels ook.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:46 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
De zus van yolanthe ( Rebecca ) heeft een relatie met Marcel boekhoorn ( nieuwe eigenaar van Hema) en is miljardair. Ik zie Marcel yolanthe nog wel daten. En anders heeft hij Misschien een rijke vriend voor haar ? En buiten dat gaat wesley haar veel moeten betalen neem ik aan.
Van dat geld was toch bijna niks meer over ? Ze heeft een villa gekregen en heeft dat met het geld van wesley verbouwd. En ze moesten het geld onder veel kinderen verdelenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Yolanthe heeft geen rijke vent nodig. Haar vader was multi-miljonair en dat is Yo zelf inmiddels ook.
Ze bezit nog genoeg. Vergeet ook even niet dat restaurantquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:49 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Van dat geld was toch bijna niks meer over ? Ze heeft een villa gekregen en heeft dat met het geld van wesley verbouwd. En ze moesten het geld onder veel kinderen verdelen
Dat is toch van wesley ?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze bezit nog genoeg. Vergeet ook even niet dat restaurant
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:52 schreef Sofia2019 het volgende:
Ze heeft een kind van wesley, gezicht verbouwd en nu scheiden. Ik wil het niet denken maar .......hij is niet nodig meer?
Dat restaurant loopt voor geen meter.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze bezit nog genoeg. Vergeet ook even niet dat restaurant
Ik vraag mij vooral af wie gaat Wes nu naar de kinderopvang brengen?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, mijn grote vriend Poepz0r in het topic.
Hoe verwerk jij dit nieuws, ouwe dibbes?
Overdreven dat het bij journaal te horen is.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:26 schreef superniger het volgende:
Als haar kind 4 is moet die naar schoolquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:05 schreef Kippenboutje35 het volgende:
Ze gaat in ieder geval denk ik niet permanent in NL wonen. Alhoewel ze al weken in Amsterdam vertoeft met d'r zusje Xelly
Volgend mij is die nog geen 4?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:06 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Als haar kind 4 is moet die naar school
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:03 schreef Sofia2019 het volgende:
Hoeveel geld zou ze krijgen ? Ze zijn in gemeenschap van goederen getrouwd. En waar gaat ze wonen ? Waar gaat xes naar school? Vragen vragen ....
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:10 schreef Zipportal het volgende:
@:Caland
@:Wereldgozer
@:JR-style-93
@:Handleiding
@:PowerLoungen
@:Vaasje
@:Mark Rutte
Ik proef wat jaloezie hier.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:22 schreef Mariocash het volgende:
Eerst Baas B (die rapper/droeftoeter die met Lange Frans “muziek” maakte).![]()
[ afbeelding ]
Daarna viel haar oog op Jantje Smit.
[ afbeelding ]
Toen dat ook niet genoeg was, koos ze maar voor tuinkabouter Wesley Sneijder.
[ afbeelding ]
Ik snap haar wel. Die gozert verdiende bij Internazionale 7.5 miljoen netto per jaar (exclusief sponsordeals)
Bron: https://www.google.nl/amp(...)eijder-bij-inter.amp
En later bij Galatasaray zo’n 5 miljoen netto per jaar.
Bron: https://www.vi.nl/nieuws/(...)oen-euro-in-istanbul
Zéér benieuwd waar Yolanthe “Starfucker” Cabau-Sneijder nu mee op de proppen komt! Dat moet wel een miljardair zijn!
hahaha kan alsnog wel de reden zijn. Dat ze er gewoon zat van was dat ie prostituees liep te bestellen. Geintje hoor ditquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:39 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Hij deed dat al jaren, dus kan me niet voorstellen dat dat nu de reden zou zijn.
wat een haat naar Yo.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:22 schreef Mariocash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik snap haar wel. Die gozert verdiende bij Internazionale 7.5 miljoen netto per jaar (exclusief sponsordeals)
Zéér benieuwd waar Yolanthe “Starfucker” Cabau-Sneijder nu mee op de proppen komt! Dat moet wel een miljardair zijn!
Ze zijn al in geen tijden meer samen gespot, e.e.a. voelt minder klef, ze heeft haar naam veranderd op instagram en toen ze vorig jaar bekend maakte op een telefoontje voor adoptie te wachten dat nog wel twee jaar kon duren, dacht ik: dat is een smoes om het gebrek aan gezinsuitbreiding uit te leggen. Maar dat laatste was puur speculatiequote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:43 schreef Guanabana het volgende:
Waarom is dit niet onverwacht?Blijkbaar volg ik de roddel en achterklap niet voldoende?
Moeten zij wetenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:10 schreef Zipportal het volgende:
@:Caland
@:Wereldgozer
@:JR-style-93
@:Handleiding
@:PowerLoungen
@:Vaasje
@:Mark Rutte
Olie miljardair?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:22 schreef Mariocash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk nou uit!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:51 schreef Jeanne_Darc het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)lanthe-gaan-scheiden
in gemeenschap van goederen getrouwd!![]()
Haha, 37 miljoen op de bank is ook jaloersmakend hoor.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:53 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Kijk nou uit!
Als je dit soort posts plaatst, dan denken ze dat je jaloers bent.
True story!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:57 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
Haha, 37 miljoen op de bank is ook jaloersmakend hoor.
Ja maar ja, wie het kleine niet eert...quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:00 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Yolanthe hoeft niks hogerop te zoeken. Ze is al binnen met wat ze zelf doet. Presenteren, acteren, eigen kledinglijn, restaurant. En laten we de miljoen volgers op Instagram niet vergeten. Mocht de nood hoog zijn naar geld doet ze toch gewoon sponsor dingen op Insta voor vies veel geld per post.
Welke roddels zoal?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:53 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Er gaan sowieso wel meer roddels over die relatie binnen de mediawereld. Allang. Ik durf wel te stellen dat die Wesley geen cookie is iig. Dominant. En ook niet al te slim.
Zo ist ookquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja maar ja, wie het kleine niet eert...
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik vraag mij vooral af wie gaat Wes nu naar de kinderopvang brengen?
twitter:LavieJanRoos twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 17:44:51Alle grapjes zijn natuurlijk leuk, maar het blijft verschrikkelijk om een gezin uit elkaar te zien vallen. Ik bedoel wie geef Wesley nu de fles? reageer retweet
ALLES ALLES ALLES!quote:
Het ziet er vooral erg fake uit.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:07 schreef Meke het volgende:
Blijkbaar twee weken geleden opgenomen, ziet er wel uit alsof er een scheiding op komst is, ja
Ik ben, denk ik, dn enige die het jammer vindt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het ziet er vooral erg fake uit.
Vandaag geplaatst op youtube, ook wel apart.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:07 schreef Meke het volgende:
Blijkbaar twee weken geleden opgenomen, ziet er wel uit alsof er een scheiding op komst is, ja
Ik had nooit zo veel met die twee. Jammer voor de kinderen, dat wel ja. Yo en Wes gaan weer hun eigen weg, komen weer iemand tegen en leven weer hun eigen leven. Kinderen moeten zich maar aan zien te passen aan een scheiding.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:28 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik ben, denk ik, dn enige die het jammer vindt.
Maar om wat jij nu zegt, hoop ik altijd dat er eindelijk een huwelijk is dat stand houdt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik had nooit zo veel met die twee. Jammer voor de kinderen, dat wel ja. Yo en Wes gaan weer hun eigen weg, komen weer iemand tegen en leven weer hun eigen leven. Kinderen moeten zich maar aan zien te passen aan een scheiding.
Toen ik lang lang geleden eens op haar instagram keek op zoek naar een bepaalde Ibiza natuurfoto viel het me al op dat Wesley nergens te zien was.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:06 schreef Kippenboutje35 het volgende:
Wat ik dan afvraag, wist echt niemand dit? Of deed iedereen eromheen alsof..
Haha respectloos ook echtquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:40 schreef tstile het volgende:
[..]
Toen ik lang lang geleden eens op haar instagram keek op zoek naar een bepaalde Ibiza natuurfoto viel het me al op dat Wesley nergens te zien was.
Als je als vrouw voor wie insta zo belangrijk is nergens je vent laat zien dan is dat dermate respectloos dat het wel duidelijk was dat het foute boel was.
Als een vrouw geen respect meer heeft / kan opbrengen voor haar vent dan is het over.
Aangezien mevrouw beter is in PR zal ze wel met een aandoenlijk verhaal komen.
Jan Roos grappig vindenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]twitter:LavieJanRoos twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 17:44:51Alle grapjes zijn natuurlijk leuk, maar het blijft verschrikkelijk om een gezin uit elkaar te zien vallen. Ik bedoel wie geef Wesley nu de fles? reageer retweet
Het enige juiste woord ervoor. Het huwelijk gaat boven een carriere. Ze toont haar leven en haar zoontje op insta, maar Wes is zo goed als onzichtbaar.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:35 schreef vencodark het volgende:
Denk dat Yolanthe de stekker eruit getrokken heeft.
Iedereen weet dat het zo is natuurlijk.quote:
dat Wes niet de slimste is, daar hoef je niet voor in dat wereldje te zitten.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:53 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Er gaan sowieso wel meer roddels over die relatie binnen de mediawereld. Allang. Ik durf wel te stellen dat die Wesley geen cookie is iig. Dominant. En ook niet al te slim.
Ja want iedereen kent het stel zo goed.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Iedereen weet dat het zo is natuurlijk.
Die 5 cm worst van jou?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:52 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Ja want iedereen kent het stel zo goed.
Anyway het zal me eigenlijk worst wezen.
Is Xelly anders zo interessant voor de pers dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kan haar zus lekker in alle rust met haar baby bezig zijn straks. Het geboortenieuws is natuurlijk niks vergeleken met dit.
Xellyquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is Xelly anders zo interessant voor de pers dan?
Ik zie haar af en toe in het showbizzgedeelte van Ad.nlquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is Xelly anders zo interessant voor de pers dan?
Haha echt he, alsof het vette insiderinfo is.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:50 schreef Handleiding het volgende:
[..]
dat Wes niet de slimste is, daar hoef je niet voor in dat wereldje te zitten.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ja en om er nu Michael Jackson van maken, is ook not done.
Oh maar dat bedoel ik ook niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:50 schreef Handleiding het volgende:
[..]
dat Wes niet de slimste is, daar hoef je niet voor in dat wereldje te zitten.
Is zeker jammer. Want ze leken mij erg gelukkig. Zonde.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind het wel jammer,. Bij dat gezanik met Jan vond ik dat Yolanthe de eer aan zichzelf hield terwijl half Nederland over d'r heen viel. Dacht dat het met Wesley wel goed zat; ze leken een leuk stel.
Mwah, nee, dat er allang roddels rondgaan binnen de ‘showbizz kringen’ en roddelredacties over dat koppel is gewoon een feit. Denk dat die roddels uiteindelijk ook deels op waarheid gebaseerd zijn. Gok dat dat straks allemaal wel in de media tevoorschijn gaat komen, nu ze gaan scheiden.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:04 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Haha echt he, alsof het vette insiderinfo is.
Of eentje die Sylvie al ooit gehad heeft.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:32 schreef MakkieR het volgende:
Kan Yolanthe nog een stapje hogerop? Jan Smit, Wesley Sneijder, Lionel Messi?
Of gewoon helemaal niemand niksquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:38 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Of eentje die Sylvie al ooit gehad heeft.
Geld zat, stuk voor stuk.
Haha maar die heeft toch dr eigen miljoenen wel opgebouwdquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
Als ze de helft krijgt van Wes zijn vermogen is ze al lang en breed binnen. Denk niet dat Raf toenertijd met de scheiding zoveel vermogen had.
Is ook. Ik snap ook niet dat ze aan de lopende band rijke mannen verslindt. Geld heeft ze genoeg lijkt me.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:41 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Haha maar die heeft toch dr eigen miljoenen wel opgebouwd.
Ja snap ook wel dat je dan niet zit te wachten op ‘normale’ kerels, hoewel ze dr nu wel eentje heeft.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Is ook. Ik snap ook niet dat ze aan de lopende band rijke mannen verslindt. Geld heeft ze genoeg lijkt me.
Ze krijgt de helft van zijn geld. ‘Ik dank God voor Wesley’ lijkt me nog steeds prima verwoordquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:28 schreef kleinvogelijn het volgende:
Dat promofilmpje is echt plaatsvervangende schaamte...de gemaaktheid druipt ervan af. Daar zit je dan met je ‘ik dank God voor wesley’ tattoo.
Een blinde zag dit al aankomen vanaf dag 1 in de parkeergarage he. Ze hebben het nog best lang kunnen rekken, de pekinees en het paard.
Ze kan er gewoon "Ik dank God voor Wesley's geld" van laten maken.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze krijgt de helft van zijn geld. ‘Ik dank God voor Wesley’ lijkt me nog steeds prima verwoord
Ik vond juist dat ze hem naar beneden haalde. Alsof hij niet goed genoeg was.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:29 schreef Za het volgende:
Ik vind haar leuk en gun haar een leukere kerel.
Een paar jaar terug zei ze dat het niet kon uitblijven dat Wesley ooit voor een jongere vrouw zou gaan, alsof ze hem onwaardig was.
Blijkbaar heeft ze niet zoveel zelfvertrouwen, ik hoop dat ze niet (wederom) een hoop shit over zich heen gaat krijgen online.
Beste scenario is dat zij een ander heeft.
Nee dan kan het natuurlijk niet aan Wesley liggenquote:Op woensdag 6 maart 2019 03:36 schreef Atak het volgende:
Probleem ligt niet bij Wesley. Die gast heeft zelfs een tattoo van haar.
Zei ze dat serieus? Dat hij niet de knapste was? Wat een sneu figuur zeg.quote:Op woensdag 6 maart 2019 07:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond juist dat ze hem naar beneden haalde. Alsof hij niet goed genoeg was.
Altijd dat “hij is misschien niet de knapste, maar...”![]()
Hoe zeg je dat over je eigen partnerEn vooral waarom?
Niet te tellen hoe vaak dat in interviews voorbij kwam.quote:Op woensdag 6 maart 2019 07:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zei ze dat serieus? Dat hij niet de knapste was? Wat een sneu figuur zeg.
Mogen we daar een linkje/quoteje van?quote:Op woensdag 6 maart 2019 07:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet te tellen hoe vaak dat in interviews voorbij kwam.
Mevrouw die zelf alles verbouwd heeft, ook nog.
https://www.nu.nl/achterk(...)-moet-verwennen.htmlquote:Op woensdag 6 maart 2019 08:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mogen we daar een linkje/quoteje van?
Idd, dat zei ze heel vaak!quote:Op woensdag 6 maart 2019 07:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Terwijl het bij haar heel duidelijk is: haarlijn die ineens helemaal recht was, gummy smile weg, lippen opgevuld....quote:Op woensdag 6 maart 2019 08:09 schreef ChilllayD het volgende:
[..]
Idd, dat zei ze heel vaak!
En zelf altijd blijven ontkennen volgens mij wat ze allemaal wel niet heeft laten verbouwen en iets met een haarlijn
Omdat ze vooral heel hard wil ontkennen dat het haar om het geld gaat en ze een golddigger is. Een beetje zoals toen Sylvie dacht dat Rafaël boekhouder was en heus niet een voetballende miljonairquote:Op woensdag 6 maart 2019 07:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond juist dat ze hem naar beneden haalde. Alsof hij niet goed genoeg was.
Altijd dat “hij is misschien niet de knapste, maar...”![]()
Hoe zeg je dat over je eigen partnerEn vooral waarom?
Dat kwam door de hormonen die ze moest slikken om zwanger te worden. Poef ineens een heel ander gezicht. En een andere haarlijnquote:Op woensdag 6 maart 2019 08:09 schreef ChilllayD het volgende:
[..]
Idd, dat zei ze heel vaak!
En zelf altijd blijven ontkennen volgens mij wat ze allemaal wel niet heeft laten verbouwen en iets met een haarlijn
Dit iddquote:Op woensdag 6 maart 2019 09:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Omdat ze vooral heel hard wil ontkennen dat het haar om het geld gaat en ze een golddigger is. Een beetje zoals toen Sylvie dacht dat Rafaël boekhouder was en heus niet een voetballende miljonair
Dan kan ze toch beter zeggen dat ze hem wel heel knap vindt?quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Omdat ze vooral heel hard wil ontkennen dat het haar om het geld gaat en ze een golddigger is. Een beetje zoals toen Sylvie dacht dat Rafaël boekhouder was en heus niet een voetballende miljonair[..]
Dat kwam door de hormonen die ze moest slikken om zwanger te worden. Poef ineens een heel ander gezicht. En een andere haarlijn
Maar dat gelooft toch geen hond?quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:34 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Dan kan ze toch beter zeggen dat ze hem wel heel knap vindt?
Dat mag ze denken, maar zo openbaar zeggen... nee. Vind dat niet goed te praten eigenlijk.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:15 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Als het haar echt om het geld te doen was, is dat gedeelte iig geslaagd. Topper!
Overigens vind ik hem geen hondslelijke kop hebben, maar niet de knapste nee.. had ze dus wel een punt.
Hoeft ook niet goedgepraat te worden, dus dat scheelt. Ook wil ik weleens zien dat ze het heeft gezegd overigens, maar zie t nergens staan.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat mag ze denken, maar zo openbaar zeggen... nee. Vind dat niet goed te praten eigenlijk.
Welke roddels dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:31 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Mwah, nee, dat er allang roddels rondgaan binnen de ‘showbizz kringen’ en roddelredacties over dat koppel is gewoon een feit. Denk dat die roddels uiteindelijk ook deels op waarheid gebaseerd zijn. Gok dat dat straks allemaal wel in de media tevoorschijn gaat komen, nu ze gaan scheiden.
Dan gaat het argument ‘geld’ niet meer zo op, denk ik. Dré boert goed maar haalt het niet bij Wesley.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zie Yo in de toekomst wel met Dré Hazes. Geen idee waarom
Nou ja, geen mooiboy komt op hetzelfde neer toch?quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:35 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet goedgepraat te worden, dus dat scheelt. Ook wil ik weleens zien dat ze het heeft gezegd overigens, maar zie t nergens staan.
Daar lijkt het op.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:53 schreef superniger het volgende:
Wes is vreemdgegaan.
https://www.ad.nl/show/we(...)t-yolanthe~a47085ab/
Ja hoe zou hij dat bedoelen? Zou Yolanthe het zelf aangekondigd hebben en zou hij er nog voor willen vechten?quote:
Dan geef je denk ik niet de ruimte voor dit soort speculaties, of wel?quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:00 schreef amaranta het volgende:
Of hij heeft het op een andere manier verknald?
Al jaren? Ik geloof niet dat Yolanthe dat jaren pikt.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:09 schreef letmehearyouscream het volgende:
Hij ging echt al jaren vreemd en ik denk dat ze dat ook wel wist. Maar goed, misschien was de emmer nu echt vol.
Meermaals haar verjaardag vergeten. Hun trouwdag vergeten. Niet komen opdagen bij familie diners. Geen bloemen gekocht.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:01 schreef GGMM het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Wesley dit precies verknald heeft. Meerdere keren?? Wat betekent dat?
@:caland @:jancees
in de auto meezingen met Jan Smit CD's.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Meermaals haar verjaardag vergeten. Hun trouwdag vergeten. Niet komen opdagen bij familie diners. Geen bloemen gekocht.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:20 schreef Aurelius het volgende:
[..]
in de auto meezingen met Jan Smit CD's.
Openbare boetedoening via social media.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:00 schreef Clavis het volgende:
[..]
Ja hoe zou hij dat bedoelen? Zou Yolanthe het zelf aangekondigd hebben en zou hij er nog voor willen vechten?
[..]
[..]
Toch wel. Het is rondom Wesley in ieder geval bekend dat hij het nooit zo nauw heeft genomen met trouw, in zijn vorige huwelijk ook niet.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Al jaren? Ik geloof niet dat Yolanthe dat jaren pikt.
Die tattoo lijkt meer op MJ dan op Yoquote:Op woensdag 6 maart 2019 03:36 schreef Atak het volgende:
Probleem ligt niet bij Wesley. Die gast heeft zelfs een tattoo van haar.
Dat kan tegenwoordig al helemaal niet meer. Arme Wez.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Die tattoo lijkt meer op MJ dan op Yo
Dan doe je wat?quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:01 schreef Andromache het volgende:
Wat een mongool. Dan heb je een van de gewildste vrouwen van Nederland, die ook nog eens super omgaat met je eerste zoon (ook volgens moeder), en dan doe je dit. Achterlijk.
Goh!quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:53 schreef superniger het volgende:
Wes is vreemdgegaan.
Dit is overduidelijk GMM.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:01 schreef GGMM het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Wesley dit precies verknald heeft. Meerdere keren?? Wat betekent dat?
Klinkt toch als iets ernstigers als ik Wesley zo hoor..quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:12 schreef Za het volgende:
[..]
Dit is overduidelijk GMM.
Wesley is meerdere keren vreemd gegaan.
Hij bevond zich in die positie, Yolanthe voelde zich niet goed genoeg (het is onvermijdelijk dat Wesley ooit zal kiezen voor een jongere vrouw etc).
Ook Jan Smit bedroog haar.
Bizar, ik denk dat ze deze mannen op handen droeg, en het zijn nog kneuzen ook.
Beetje dom, als je in gemeenschap van goederen getrouwd bent...quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:53 schreef superniger het volgende:
Wes is vreemdgegaan.
Nou ja, haar eigen vader heeft wat dat betreft in ieder geval een slecht voorbeeld gegeven. Vaak kies je een man die iets bekends heeft van je vader. Ik hoop dit niet hoor.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klinkt toch als iets ernstigers als ik Wesley zo hoor..
Hij zou haar toch niet geslagen hebben ofzo??
@:caland
Sowieso vreselijk, dat golddigger-geblaat. Natuurlijk, ze houdt van luxe en een bepaalde levensstijl en zou misschien niet snel met een dakbedekker gaan daten. Maar om dan nou zo zwart-wit te stellen dat ze doorgaat naar een nog rijkere man...zo simplistisch. Het zijn ook maar mensen, met gevoel en moeilijke dingen in hun leven.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Goh!
En de meerderheid hier maar blaten over Yolanthe. Hoe ze over hem praatte, hoe ze een golddigger is, hoe ze alleen op de foto staat in Ibiza.
Sukkels.![]()
Misschien kan ze nu een leuke man aan de hak slaan. Van Jan Smit naar die kleine. Er zijn echt veel leukere mannen op de wereld.
Zo'n creep zal hij inderdaad hopelijk niet zijn, want die misbruikte zijn eigen dochter...quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:23 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nou ja, haar eigen vader heeft wat dat betreft in ieder geval een slecht voorbeeld gegeven. Vaak kies je een man die iets bekends heeft van je vader. Ik hoop dit niet hoor.
Eens.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:24 schreef letmehearyouscream het volgende:
Sowieso vreselijk, dat golddigger-geblaat.
Bedroog Jan haar ook? Met Liza dan?quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:12 schreef Za het volgende:
[..]
Dit is overduidelijk GMM.
Wesley is meerdere keren vreemd gegaan.
Hij bevond zich in die positie, Yolanthe voelde zich niet goed genoeg (het is onvermijdelijk dat Wesley ooit zal kiezen voor een jongere vrouw etc).
Ook Jan Smit bedroog haar.
Bizar, ik denk dat ze deze mannen op handen droeg, en het zijn nog kneuzen ook.
Dat is helaas de keerzijde van het internet. Iedereen kan maar blèren wat diegene blieft en dat kan allemaal maar. Ik heb niks met Yo, maar sowieso iemand zo naar beneden halen (op het internet) is stijlloos. Zie het ook weleens in het Barbietopic....quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:49 schreef Za het volgende:
[..]
Eens.
Yolanthe wordt altijd heel erg afgezeken hier, er zijn hele threads vol met commentaar op haar, allerlei gezeur over uiterlijkheden (en toen was ze nog puur natuur) Haar tanden waren niet goed, haar haarlijn niet, van alles.
En toen ze daar wat aan deed werd het commentaar alleen maar erger.
Deze threads kun je hier nog gewoon vinden.
Geen idee wat zij heeft gedaan dat mensen zo op haar reageren, ze komt altijd heel prettig over.
Haha zo werkt dat niet, in goede tijden jezelf te koop zetten op de media, in slechte tijden ook.quote:
Nu vind ik Barbie echt zo'n ander verhaal. Een mokkel die gaat zitten plassen tussen de auto's, op een parkeerplaats met een kleenex haar poes afveegt om die vervolgens op de balie te leggen bij de winkel waar je binnenstapt, daar mag je iets van vinden hoor.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat is helaas de keerzijde van het internet. Iedereen kan maar blèren wat diegene blieft en dat kan allemaal maar. Ik heb niks met Yo, maar sowieso iemand zo naar beneden halen (op het internet) is stijlloos. Zie het ook weleens in het Barbietopic....
Hij wil misschien aan de buitenwereld laten weten dat de schuld bij hem ligt. Gezien alle shit die nu over zijn ex wordt uitgestort (zie ook in dit topic), is dat nog wel 'netjes' van hem.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:45 schreef Za het volgende:
Wesley vraagt om respect voor hun privacy.
Maar hij wil toch wel even laten weten het verknald te hebben, meerdere keren.
Tuurlijk. Maar haar uiterlijk heeft daar niets mee van doen. Daar doelde ik op, dat eeuwige gezeik gekleineer wat betreft haar uiterlijk.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Nu vind ik Barbie echt zo'n ander verhaal. Een mokkel die gaat zitten plassen tussen de auto's, op een parkeerplaats met een kleenex haar poes afveegt om die vervolgens op de balie te leggen bij de winkel waar je binnenstapt, daar mag je iets van vinden hoor.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:22 schreef Miggy het volgende:
Dit gaat dus ook niet meer gebeuren
[ afbeelding ]
Of hij is van het sneue type dat zijn hele leven al beweerde het zelf te hebben uitgemaakt wanneer hij aan de kant werd gezet.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:12 schreef Franny_G het volgende:
Hij wil misschien aan de buitenwereld laten weten dat de schuld bij hem ligt. Gezien alle shit die nu over zijn ex wordt uitgestort (zie ook in dit topic), is dat nog wel 'netjes' van hem.
Ik denk dat dit misschien precies was waar die Xenia op uit was; een bericht dat ze uit elkaar gaan, maar niet per se scheiden. En hij dan het boetekleed aantrekken omdat zij al zo lang shit over zich heen kreeg dat ze maar de hort op was...quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:24 schreef Za het volgende:
[..]
Of hij is van het sneue type dat zijn hele leven al beweerde het zelf te hebben uitgemaakt wanneer hij aan de kant werd gezet.
Ook nu is hij aan de kant gezet, en houd voor zijn gevoel "de eer aan zichzelf" ten overstaan van heel Nederland en Turkije door te claimen dat hij degene is die het verpest heeft.
Sommige mensen kunnen het niet verdragen dat iemand hen niet meer wil.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:33 schreef Franny_G het volgende:
Dat vind ik een bijzondere hersenkronkel: de eer aan jezelf houden door te zeggen dat je het verpest hebt.
Dat Yo dat gedrag nog een beetje probeert goed te praten... Is wel psycho dit.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:14 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Maar los van dat gelul wat ie nu post, of het nou vreemdgaan is of wat dan ook, die gast is toch sowieso niet helemaal lekker. Was eens zo’n fragment waarin hij haar tientallen keren had gebeld en gesmst.. om niks... Dat soort dingen zijn al niet gezond vind ik.
Ze zag die foto en zij heeft hem verlatenquote:Op woensdag 6 maart 2019 14:22 schreef Miggy het volgende:
[ afbeelding ]
Dat laatste geloof ik niet, vriend. Het houdt je blijkbaar érg bezig.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:52 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Ja want iedereen kent het stel zo goed.
Anyway het zal me eigenlijk worst wezen.
Wat een walgelijk figuur.quote:Op woensdag 6 maart 2019 07:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Ze praat het toch niet goed? Wesley is gewoon gewend dat ze áltijdquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat Yo dat gedrag nog een beetje probeert goed te praten... Is wel psycho dit.
Hoe lang duurde jouw wolk ongeveer?quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
Xess is toch al bijna 4? Heb je dan nog een roze wolk? Bij was hij toen al lang en breed vertrokken namelijk
God nee. Nobody cares.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:37 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Hoe lang duurde jouw wolk ongeveer?
Oei! Ik voel hier wat spanning tussen jou en Sunshine.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:38 schreef Noek het volgende:
[..]
God nee. Nobody cares.
Al duurde die maar 4 seconden.
Maar de rest van mijn post begrijp je wel?quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
Xess is toch al bijna 4? Heb je dan nog een roze wolk? Bij was hij toen al lang en breed vertrokken namelijk
quote:Ze praat het toch niet goed? Wesley is gewoon gewend dat ze áltijd
klaar staat voor als ze iets moet oplossen (ik geloof dat het bij
dit geval een alarm probleem was) Zij zat in het vliegtuig maar meneer
heeft daar geen begrip voor, ze had er maar iemand anders ''moeten zetten''.
Dat mens is nog niet eens thuis![]()
Zwaar verwend mannetje duszou ik ook zwaar irritant vinden.
Dan ligt dat geheel aan jouquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:44 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Oei! Ik voel hier wat spanning tussen jou en Sunshine.
Dat je buiten de pot gepiest hebt.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:01 schreef GGMM het volgende:
Ik voel een enorme irritatie wanneer jij post. Telt dat ook als goed?quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:44 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Oei! Ik voel hier wat spanning tussen jou en Sunshine.
Nou ja misschien wel, alleen dan niet met elkaar. (hahaquote:Op woensdag 6 maart 2019 14:22 schreef Miggy het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt vast wel eens een plant in leven gehouden. Hoe lang duurt die euforie?quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:44 schreef FANN het volgende:
[..]
da's wel érg kort Noekmaar wat weet ik ervan ?
![]()
Niks....
Hahaha, lekker bezig wijffie.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik voel een enorme irritatie wanneer jij post. Telt dat ook als goed?
Deels. Goedpraten misschien niet, maar ze legt de schuld ook bij haar zelf, hoe ze reageerde op hem. Ik vind het vrij normaal dat je het niet leuk vindt dat je onterecht als niet normaal behandeld wordt en dus daarnaar handelt.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar de rest van mijn post begrijp je wel?[..]
Niet lang!quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Je hebt vast wel eens een plant in leven gehouden. Hoe lang duurt die euforie?
Niet lang hoor.
T laat in elk geval wel zien dat ie een misselijk, verwend tirannetje is dat niet eens in staat is om dingen op te lossen zelfstandig. Yolanthe had met hem al een klein, drammerig,verwend kind.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Deels. Goedpraten misschien niet, maar ze legt de schuld ook bij haar zelf, hoe ze reageerde op hem. Ik vind het vrij normaal dat je het niet leuk vindt dat je onterecht als niet normaal behandeld wordt en dus daarnaar handelt.
Het is een beetje sneu altijd dat beroemdheden in betere tijden de media zelf opzoeken en ze de aandacht omarmen. Maar als het ff minder gaat dan moeten we hun 'privacy' respecteren. Johan Derksen gaat hier iets over zeggen vrijdagquote:Op woensdag 6 maart 2019 13:45 schreef Za het volgende:
Wesley vraagt om respect voor hun privacy.
Maar hij wil toch wel even laten weten het verknald te hebben, meerdere keren.
En straks zit hij ergens te huilebalken over zijn wangedrag.
Uiteindelijk komt zijn gebabbel ergens op gang, en dit speelt al heel lang, dus dat vragen om respect is alleen maar interessant doenerij.
Hij zegt ook geen 1 keer sorry, zou ik boos om worden.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze praat het toch niet goed? Wesley is gewoon gewend dat ze áltijd
klaar staat voor als ze iets moet oplossen (ik geloof dat het bij
dit geval een alarm probleem was) Zij zat in het vliegtuig maar meneer
heeft daar geen begrip voor, ze had er maar iemand anders ''moeten zetten''.
Dat mens is nog niet eens thuis![]()
Zwaar verwend mannetje duszou ik ook zwaar irritant vinden.
Anyways....... Toch wel klote, net een klein kind... Poef weg roze wolk.....
Daarom..........quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:09 schreef ato het volgende:
[..]
Hij zegt ook geen 1 keer sorry, zou ik boos om worden.
Yo is heel ouderwets toch? Daarom paste ze goed bij de Volendammer omdat ze het huishouden echt vrouwenwerk vondquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:07 schreef totebel het volgende:
[..]
T laat in elk geval wel zien dat ie een misselijk, verwend tirannetje is dat niet eens in staat is om dingen op te lossen zelfstandig. Yolanthe had met hem al een klein, drammerig,verwend kind.
Ik snapte de combi sowieso al nooit op zich.
Misschien moet Yolanthe eens leren zich minder onderdanig op te stellen en dat een huwelijk idealiter gelijkwaardig is.
Xess is inderdaad bijna 4😘quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:44 schreef FANN het volgende:
da's wel érg kort Noekmaar wat weet ik ervan ?
![]()
Niks....
Max is gewoon van gemiddelde lengte.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wel handig. Kan ze de stoelverhoger in de auto gewoon laten zitten.
Alsof ze het huishouden zelf doet.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:32 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Yo is heel ouderwets toch? Daarom paste ze goed bij de Volendammer omdat ze het huishouden echt vrouwenwerk vond
Inderdaad. Yo heeft destijds besloten om haar instagram alleen voor zichzelf te gebruiken omdat het continue vervuild werd door fans van Wes die maar bleven doorgaan over Galatasaray. Wes staat erom bekend dat ie regelmatig hoertjes met een hockeymeisjeslook laat invliegen zodra Yo van huis is. Hij mocht zijn handen dichtknijpen met Yolanthe imo, die echt haar eigen geld wel binnenharkt.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Goh!
En de meerderheid hier maar blaten over Yolanthe. Hoe ze over hem praatte, hoe ze een golddigger is, hoe ze alleen op de foto staat in Ibiza.
Sukkels.![]()
Misschien kan ze nu een leuke man aan de hak slaan. Van Jan Smit naar die kleine. Er zijn echt veel leukere mannen op de wereld.
Wat originéél.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:36 schreef letmehearyouscream het volgende:
Maar goed, blijft zonde voor het kleine mannetje. En voor hun zoontje ook
Bedankt voor je aardige comment. Het was eigenlijk bedoeld als reactie op de comment over Johan Derksen, omdat ik verwacht dat hij dat gaat zeggen, maar het quoten ging niet goed.quote:
Ah je kent ze persoonlijk?quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Inderdaad. Yo heeft destijds besloten om haar instagram alleen voor zichzelf te gebruiken omdat het continue vervuild werd door fans van Wes die maar bleven doorgaan over Galatasaray. Wes staat erom bekend dat ie regelmatig hoertjes met een hockeymeisjeslook laat invliegen zodra Yo van huis is. Hij mocht zijn handen dichtknijpen met Yolanthe imo, die echt haar eigen geld wel binnenharkt.
jazeker, we worden al jaren doodgegooid met privé foto’s.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:30 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ah je kent ze persoonlijk?
Haha, heerlijk hoe mensen denken te weten hoe een relatie zit op basis van (social) media. Dat verbaast me bij Andre Hazes jr. ook altijd zo, al die comments dat hij zo in zijn handjes mag knijpen zijn met zijn vrouw.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
jazeker, we worden al jaren doodgegooid met privé foto’s.
Dat herinner ik me ook wel idd, maar er is een verschil tussen ouderwets en geen zelfrespect hebben. Als je kijkt naar Mariska Bauer, die is ook erg traditioneel, maar ik betwijfel of zij zich zo als deurmat laat behandelen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:32 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Yo is heel ouderwets toch? Daarom paste ze goed bij de Volendammer omdat ze het huishouden echt vrouwenwerk vond
Alsof hij dat tijdens zijn huwelijk niet deed/kon doen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:50 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat lullen jullie joh?
Jullie weten niet hoe de wereld in elkaar steekt
met de nadruk op het woord steekt
als je dat ding al zeven jaar in hetzelfde moet steken gaat dat uiteindelijk vervelen
weslsy wilde gewoon wat variatie en dat ding gewoon ergens in steken
wat lullen joh
Bevriend met een goede vriend van..quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:30 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ah je kent ze persoonlijk?
En jij, heb jij er al haar op?quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:50 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat lullen jullie joh?
als je dat ding al zeven jaar in hetzelfde moet steken gaat dat uiteindelijk vervelen
wat lullen joh
Ik werk in de media, dus ik spreek nog wel eens een BN'er.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:31 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Jij hebt toch vaker inside info?
Niet dus. Ik ken zn broer en weet ook wel wat dingen, maar dan nog kun je niet weten hoe een relatie zit en of de ene boft met de andere.quote:
De vraag die mij boeit, waarom pikte ze dit allemaal in hemelsnaam. Ze had en heeft die kerel helemaal niet nodig..quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Inderdaad. Yo heeft destijds besloten om haar instagram alleen voor zichzelf te gebruiken omdat het continue vervuild werd door fans van Wes die maar bleven doorgaan over Galatasaray. Wes staat erom bekend dat ie regelmatig hoertjes met een hockeymeisjeslook laat invliegen zodra Yo van huis is. Hij mocht zijn handen dichtknijpen met Yolanthe imo, die echt haar eigen geld wel binnenharkt.
Klinkt best leukquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik werk in de media, dus ik spreek nog wel eens een BN'er.
Liefde. Ofzo. Maar je ziet wel vaker dat mensen met een ‘ideaalbeeld’, of een vervelende jeugd, blijven hangen in van die fucked up relaties waarin ze worden geslagen en/of de partner vreemdgaat.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
De vraag die mij boeit, waarom pikte ze dit allemaal in hemelsnaam. Ze had en heeft die kerel helemaal niet nodig..
quote:MENU
’Hij wilde het liever klein houden’
Manager Wesley Sneijder reageert op breuk
Wesley Sneijder wilde het nieuws over de breuk met Yolanthe liever klein houden
Wesley Sneijder wilde het nieuws over de breuk met Yolanthe liever klein houdenⒸ HOLLANDSE HOOGTE
Wesley Sneijder voelde zich vandaag wel genoodzaakt te reageren op de breuk. Dat zegt de manager van Wesley Sneijder aan RTL Boulevard.
Guido Aalbers laat weten dat zij het niet eens waren met het persbericht dat gisteren namens het management van Yolanthe werd uitgestuurd en vervolgens een ware storm veroorzaakte in medialand. Wesley had het graag kleiner gehouden, maar nadat de voetballer verbaasd alle negatieve reacties op Yolanthe had meegekregen, voelde hij zich toch geroepen om zijn verantwoordelijkheid te nemen met zijn post op Instagram, die overigens eveneens weer vragen opriep.
„Ik heb het verknald. Meerdere keren. Mijn gezin verdient rust. Ik vraag nogmaals om respect voor onze privacy. We zijn nog niet gescheiden”, schreef hij op het sociale platform. Waarbij overigens, in tegenstelling tot zijn eerdere posts, de mogelijkheid om te reageren, werd uitgesloten. Wel was er maandagavond een opvallende reactie onder de volgers die de voetballer vroeg of hij dacht dat ’het gras groener was bij de buren’. Met zijn post lijkt Wesley ook te suggereren dat hij een scheve schaats heeft gereden, maar of dat ook daadwerkelijk zo is, laat hij in het midden.
De manager is niet bereid om die reactie verder te verduidelijken of om in te gaan op geruchten over derden in het spel.
Ik vind dit zo laf, niks verantwoordelijkheid nemen. Hij ontneemt haar bij deze voor altijd de kans te zeggen dat ze niet meer van hem hield, ze uit elkaar gegroeid waren of wat dan ook.quote:voelde hij zich toch geroepen om zijn verantwoordelijkheid te nemen met zijn post op Instagram, die overigens eveneens weer vragen opriep.
„Ik heb het verknald. Meerdere keren"
Met je eens hoor. Maar los van zijn intenties vind ik het wel goed als iemand voor haar opkomt, al is hij niet de juiste persoon. Niet normaal wat zij voor shit over zich heen krijgt.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:16 schreef Za het volgende:
[..]
Ik vind dit zo laf, niks verantwoordelijkheid nemen. Hij ontneemt haar bij deze voor altijd de kans te zeggen dat ze niet meer van hem hield, ze uit elkaar gegroeid waren of wat dan ook.
Wesley is bang om als afgedankt bekend te staan, liever zet hij Yolanthe als bedrogen te boek en krijgt er nog applaus voor ook.
Een goed verstaander weet beter.
Dat, maar ben het met je eens dat hij zeker niet de juiste persoon is. Feitelijk vind ik dat hij haar met die opmerking alleen maar monddood probeert te maken.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:20 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Met je eens hoor. Maar los van zijn intenties vind ik het wel goed als iemand voor haar opkomt, al is hij niet de juiste persoon. Niet normaal wat zij voor shit over zich heen krijgt.
Nou, zo werkt het niet denk ik. Als zij haar verhaal wil doen, staat de hele wereld te springen om dat te horen en dan kan zij nog steeds als 'winnaar' uit deze strijd komen, degene waar de sympathie naar uitgaat. Lijkt me trouwens een heel realistische optie want zij kan dat vele malen beter dan hij.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:16 schreef Za het volgende:
[..]
Ik vind dit zo laf, niks verantwoordelijkheid nemen. Hij ontneemt haar bij deze voor altijd de kans te zeggen dat ze niet meer van hem hield, ze uit elkaar gegroeid waren of wat dan ook.
Wesley is bang om als afgedankt bekend te staan, liever zet hij Yolanthe als bedrogen te boek en krijgt er nog applaus voor ook.
Een goed verstaander weet beter.
Ja, dat is echt heel sneu.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:20 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Met je eens hoor. Maar los van zijn intenties vind ik het wel goed als iemand voor haar opkomt, al is hij niet de juiste persoon. Niet normaal wat zij voor shit over zich heen krijgt.
Aaaaah, kind met tshirtje kwam wel opvallend vaak in beeldquote:Op woensdag 6 maart 2019 20:33 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat filmpje wat eerder is gepost (zou het reclame zijn voor de kinder kledinglijn die Yolanthe gaat lanceren?)
Geen idee. Geen last van.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Ben ik trouwens de enige de vind dat Yolante een stem heeft die pijn doet aan je oren?
quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Max is gewoon van gemiddelde lengte.
TMI mensen, TMI.quote:
Als je een probleem hebt, pm me dan even.quote:
Achja, maar ze zal wel iets anders aan haar hoofd hebben nu kan ik me zo voorstellen. Lijkt erop trouwens dat Sneijder inderdaad denkt dat het nog goed kan komen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:33 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Nou, zo werkt het niet denk ik. Als zij haar verhaal wil doen, staat de hele wereld te springen om dat te horen en dan kan zij nog steeds als 'winnaar' uit deze strijd komen, degene waar de sympathie naar uitgaat. Lijkt me trouwens een heel realistische optie want zij kan dat vele malen beter dan hij.
Laat me met rust, ik was hier weg.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:56 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Dat laatste geloof ik niet, vriend. Het houdt je blijkbaar érg bezig.
Ik denk dat dat hanige karakter een van de redenen dat hij zo ver is gekomen als voetballer en het is ook waar veel vrouwen op vallen denk ik.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:30 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat het een lulletje is dat zn gebrek aan lengte en hersens compenseert met hanig dominant gedrag en het kleineren van zn partner.
Zeg het ze!quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:50 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat lullen jullie joh?
wat lullen joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |