Toevallig heb ik dat toen met @Caland besproken en wij vonden dat ook al apart ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:16 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Het is bevestigd toch ?
Er gingen al lange tijd geruchten. En laatst las ik op zijn insta onder een foto ; leef ! Dat vond ik al vreemd.
Dictators zijn opvallend vaak klein.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:11 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Ik vind het fijn voor Yolanthe, eindelijk weg van die idiote tiran. Zij is best wel een lief mens.
Nou ik denk niet dat Wesley hierdoor minder kleren gaat kopen hoor.quote:
Zou het dan toch fake news zijn?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:26 schreef superniger het volgende:
Het staat gewoon op nos.nl
https://nos.nl/artikel/22(...)e-gaan-scheiden.html
Hij deed dat al jaren, dus kan me niet voorstellen dat dat nu de reden zou zijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:34 schreef Jordy-B het volgende:
Wie heeft er naast de pot gepist, want ik kan me niet voorstellen dat Yolanthe iemand aan de haak geslagen heeft die nog rijker is.
Ja, nou ja... Vroeger was het een leuke meid met alleen af-en-toe een beetje veel tandvlees, maar ze is een beetje teveel toegetakeld door de plastisch chirurg.quote:
Misschien heeft ie tips hoe Wesley wél nog wat kan overhouden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |