Ik vind het fijn voor Yolanthe, eindelijk weg van die idiote tiran. Zij is best wel een lief mens.quote:
hoezo tiran?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:11 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Ik vind het fijn voor Yolanthe, eindelijk weg van die idiote tiran. Zij is best wel een lief mens.
Je kent haar?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:11 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Ik vind het fijn voor Yolanthe, eindelijk weg van die idiote tiran. Zij is best wel een lief mens.
Dat gevoel hadden @GGMM en ik dus ook al tijden!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh een eigen topic voor deze potentiële gate.
Heb de indruk dat ze al maanden uit elkaar zijn, eerst de breuk hebben verwerkt en nu met een statement komen. Maar goed zat het sowieso allang niet meer...
Het is bevestigd toch ?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben hier ook kapot van Sofia.
Ik ga dit topic dan ook goed in de gaten houden!
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben hier ook kapot van Sofia.
Ik ga dit topic dan ook goed in de gaten houden!
Ach, in het andere topic refereerde iemand er nog eerder aan, zag ik. We zijn gewoon alletwee niet zo origineel.quote:
Om hier nou serieus een mening over te hebben..quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:11 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Toevallig heb ik dat toen met @Caland besproken en wij vonden dat ook al apart ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:16 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Het is bevestigd toch ?
Er gingen al lange tijd geruchten. En laatst las ik op zijn insta onder een foto ; leef ! Dat vond ik al vreemd.
Dictators zijn opvallend vaak klein.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:11 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat Wesley hierdoor minder kleren gaat kopen hoor.quote:
Zou het dan toch fake news zijn?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:26 schreef superniger het volgende:
Het staat gewoon op nos.nl
https://nos.nl/artikel/22(...)e-gaan-scheiden.html
Hij deed dat al jaren, dus kan me niet voorstellen dat dat nu de reden zou zijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:34 schreef Jordy-B het volgende:
Wie heeft er naast de pot gepist, want ik kan me niet voorstellen dat Yolanthe iemand aan de haak geslagen heeft die nog rijker is.
Ja, nou ja... Vroeger was het een leuke meid met alleen af-en-toe een beetje veel tandvlees, maar ze is een beetje teveel toegetakeld door de plastisch chirurg.quote:
Misschien heeft ie tips hoe Wesley wél nog wat kan overhouden.quote:
Joh, haar breuk met Jan Smit haalde het journaal en kreeg een reactie van de premierquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:26 schreef superniger het volgende:
Er zijn mensen die Yolanthe en Wesley intensief volgen op de sociale media's..quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:43 schreef Guanabana het volgende:
Waarom is dit niet onverwacht?Blijkbaar volg ik de roddel en achterklap niet voldoende?
Die gastendoekjes krijgt hij echt niet meer terug.quote:
De zus van yolanthe ( Rebecca ) heeft een relatie met Marcel boekhoorn ( nieuwe eigenaar van Hema) en is miljardair. Ik zie Marcel yolanthe nog wel daten. En anders heeft hij Misschien een rijke vriend voor haar ? En buiten dat gaat wesley haar veel moeten betalen neem ik aan.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:34 schreef Jordy-B het volgende:
Wie heeft er naast de pot gepist, want ik kan me niet voorstellen dat Yolanthe iemand aan de haak geslagen heeft die nog rijker is.
Yolanthe heeft geen rijke vent nodig. Haar vader was multi-miljonair en dat is Yo zelf inmiddels ook.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:46 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
De zus van yolanthe ( Rebecca ) heeft een relatie met Marcel boekhoorn ( nieuwe eigenaar van Hema) en is miljardair. Ik zie Marcel yolanthe nog wel daten. En anders heeft hij Misschien een rijke vriend voor haar ? En buiten dat gaat wesley haar veel moeten betalen neem ik aan.
Van dat geld was toch bijna niks meer over ? Ze heeft een villa gekregen en heeft dat met het geld van wesley verbouwd. En ze moesten het geld onder veel kinderen verdelenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Yolanthe heeft geen rijke vent nodig. Haar vader was multi-miljonair en dat is Yo zelf inmiddels ook.
Ze bezit nog genoeg. Vergeet ook even niet dat restaurantquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:49 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Van dat geld was toch bijna niks meer over ? Ze heeft een villa gekregen en heeft dat met het geld van wesley verbouwd. En ze moesten het geld onder veel kinderen verdelen
Dat is toch van wesley ?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze bezit nog genoeg. Vergeet ook even niet dat restaurant
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:52 schreef Sofia2019 het volgende:
Ze heeft een kind van wesley, gezicht verbouwd en nu scheiden. Ik wil het niet denken maar .......hij is niet nodig meer?
Dat restaurant loopt voor geen meter.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze bezit nog genoeg. Vergeet ook even niet dat restaurant
Ik vraag mij vooral af wie gaat Wes nu naar de kinderopvang brengen?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, mijn grote vriend Poepz0r in het topic.
Hoe verwerk jij dit nieuws, ouwe dibbes?
Overdreven dat het bij journaal te horen is.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:26 schreef superniger het volgende:
Als haar kind 4 is moet die naar schoolquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:05 schreef Kippenboutje35 het volgende:
Ze gaat in ieder geval denk ik niet permanent in NL wonen. Alhoewel ze al weken in Amsterdam vertoeft met d'r zusje Xelly
Volgend mij is die nog geen 4?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:06 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Als haar kind 4 is moet die naar school
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:03 schreef Sofia2019 het volgende:
Hoeveel geld zou ze krijgen ? Ze zijn in gemeenschap van goederen getrouwd. En waar gaat ze wonen ? Waar gaat xes naar school? Vragen vragen ....
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:10 schreef Zipportal het volgende:
@:Caland
@:Wereldgozer
@:JR-style-93
@:Handleiding
@:PowerLoungen
@:Vaasje
@:Mark Rutte
Ik proef wat jaloezie hier.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:22 schreef Mariocash het volgende:
Eerst Baas B (die rapper/droeftoeter die met Lange Frans “muziek” maakte).![]()
[ afbeelding ]
Daarna viel haar oog op Jantje Smit.
[ afbeelding ]
Toen dat ook niet genoeg was, koos ze maar voor tuinkabouter Wesley Sneijder.
[ afbeelding ]
Ik snap haar wel. Die gozert verdiende bij Internazionale 7.5 miljoen netto per jaar (exclusief sponsordeals)
Bron: https://www.google.nl/amp(...)eijder-bij-inter.amp
En later bij Galatasaray zo’n 5 miljoen netto per jaar.
Bron: https://www.vi.nl/nieuws/(...)oen-euro-in-istanbul
Zéér benieuwd waar Yolanthe “Starfucker” Cabau-Sneijder nu mee op de proppen komt! Dat moet wel een miljardair zijn!
hahaha kan alsnog wel de reden zijn. Dat ze er gewoon zat van was dat ie prostituees liep te bestellen. Geintje hoor ditquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:39 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Hij deed dat al jaren, dus kan me niet voorstellen dat dat nu de reden zou zijn.
wat een haat naar Yo.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:22 schreef Mariocash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik snap haar wel. Die gozert verdiende bij Internazionale 7.5 miljoen netto per jaar (exclusief sponsordeals)
Zéér benieuwd waar Yolanthe “Starfucker” Cabau-Sneijder nu mee op de proppen komt! Dat moet wel een miljardair zijn!
Ze zijn al in geen tijden meer samen gespot, e.e.a. voelt minder klef, ze heeft haar naam veranderd op instagram en toen ze vorig jaar bekend maakte op een telefoontje voor adoptie te wachten dat nog wel twee jaar kon duren, dacht ik: dat is een smoes om het gebrek aan gezinsuitbreiding uit te leggen. Maar dat laatste was puur speculatiequote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:43 schreef Guanabana het volgende:
Waarom is dit niet onverwacht?Blijkbaar volg ik de roddel en achterklap niet voldoende?
Moeten zij wetenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:10 schreef Zipportal het volgende:
@:Caland
@:Wereldgozer
@:JR-style-93
@:Handleiding
@:PowerLoungen
@:Vaasje
@:Mark Rutte
Olie miljardair?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:22 schreef Mariocash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk nou uit!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:51 schreef Jeanne_Darc het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)lanthe-gaan-scheiden
in gemeenschap van goederen getrouwd!![]()
Haha, 37 miljoen op de bank is ook jaloersmakend hoor.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:53 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Kijk nou uit!
Als je dit soort posts plaatst, dan denken ze dat je jaloers bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |