Allen voor kettlebells, kettlebells voor allen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
stil danquote:Op maandag 4 maart 2019 23:57 schreef Vanillekwark het volgende:
Verder moet ik hier gewoon mn bek houden want dit is het terrein van mn ONZ-collega's
Ik zag het welquote:Op maandag 4 maart 2019 23:57 schreef Vanillekwark het volgende:
Laat ik het snel volspammen dan zien ze het niet
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:02 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, en als je dan toch aan het gastmodden bent, doe m ff sticky @:vanillekwark
Hey Pharkus!quote:Op woensdag 21 november 2018 07:54 schreef Pharkus het volgende:
Laten we FOK! en discord maar gewoon lekker gescheiden houden. In het verleden behaalde resultaten stemmen beloven geen positieve uitkomst in de toekomst.
Ik zie niet in waarom niet, dus ben Pharkus even voorquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:12 schreef isax het volgende:
[..]
Hey Pharkus!
Mag ONZ / FOK! Discord kanaal weer open?
Het lijkt er namelijk op dat FOK! en Discord niet gescheiden meer worden gehouden. Deze conclusie trek ik door dit geopende topic ONZ / FOK! Discords
alvast bedankt,
groetjes.
Vk is een boefje. Jij ook met je lemming die meteen duidelijk is. Huge of Vk heeft ooit nog een mooi klacht gemaakt over (gebrek aan) kwaliteit van lemmings.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:38 schreef Banaanvragen het volgende:
ONZ / Nog steeds stijve lul
VK zet onterechte slotjes buiten zijn eigen forum om...
Nooit.quote:
Tenzij Yvonne naaktpics stuurt.quote:
Stop dan ook met hem veranderen door er steeds dingen uit te slopenquote:Op zondag 14 april 2019 17:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
@:Nattekat past mijn op aan in onz terwijl hij geen mod is hier
@Nattekat kan dan ook best een TR zetten ipv gastmoddenquote:Op zondag 14 april 2019 21:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Stop dan ook met hem veranderen door er steeds dingen uit te slopen
Ik kon die puppy-ogen niet negerenquote:Op zondag 14 april 2019 21:49 schreef PartyHard het volgende:
[..]
@:Nattekat kan dan ook best een TR zetten ipv gastmodden
Zou kunnen, dit is sneller. Mikey sloopt er steeds dingen uit die er om een reden in gezet zijn. Dan vragen users of het er terug in kan, meestal aan de dichtstbijzijnde modquote:Op zondag 14 april 2019 21:49 schreef PartyHard het volgende:
[..]
@:Nattekat kan dan ook best een TR zetten ipv gastmodden
Is een missende op zo belangrijk dat het z.s.m verholpen moet worden?quote:Op zondag 14 april 2019 21:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zou kunnen, dit is sneller. Mikey sloopt er steeds dingen uit die er om een reden in gezet zijn. Dan vragen users of het er terug in kan, meestal aan de dichtstbijzijnde mod
Is het zo erg dat een modje dat even doet op verzoek van meerdere users? Happens all the time.quote:Op zondag 14 april 2019 22:19 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Is een missende op zo belangrijk dat het z.s.m verholpen moet worden?
Dat zeg ik niet, maar in de regel is het zo dat gastmodden alleen bij hoge nood gewenst is. Ik vind dit geval niet erg, maar soit.quote:Op zondag 14 april 2019 22:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is het zo erg dat een modje dat even doet op verzoek van meerdere users? Happens all the time.
Dat iets vaak gebeurt, maakt het nog niet per direct goed natuurlijkquote:Op zondag 14 april 2019 22:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is het zo erg dat een modje dat even doet op verzoek van meerdere users? Happens all the time.
Ook niet slecht. In dit geval was het gewoon gewenst. Het probleem zit hem niet bij het gastmodden maar in het feit dat er één iemand is die steeds dingen uit de OP sloopt omdat die hem om wat voor reden dan ook niet zinnen.quote:Op zondag 14 april 2019 22:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat iets vaak gebeurt, maakt het nog niet per direct goed natuurlijk
dingen die ook zonder overleg erin gezet zijn..quote:Op zondag 14 april 2019 21:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Stop dan ook met hem veranderen door er steeds dingen uit te slopen
In jouw geval mag datquote:Op zaterdag 20 april 2019 13:07 schreef Vollenhoven het volgende:
Heey
Waarom wordt mijn topic nu gesloten door Haags_Kwartiertje in ONZ in een subforum waar hij geen mod is?
ONZ / Mensen die hun zin nooit afsluiten met neef
Ik zou graag een reactie willen van een mod/admin en niet van een userquote:
/carequote:Op zaterdag 20 april 2019 13:14 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ik zou graag een reactie willen van een mod/admin en niet van een user
Daar is dit topic ook niet voor bedoelt
Ik heb m naar KLB geschopt voor jequote:Op zaterdag 20 april 2019 13:14 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ik zou graag een reactie willen van een mod/admin en niet van een user
Daar is dit topic ook niet voor bedoelt
Maar ik heb hem gepost in ONZquote:Op zaterdag 20 april 2019 13:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb m naar KLB geschopt voor je
quote:Op zaterdag 20 april 2019 13:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Tijd voor een lekker witbiertje, of niet dan?
[ afbeelding ]
Graag gedaan vrindelijke vrind.quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:07 schreef devzero het volgende:
Topicreeks: Het Dodetopicspel
Kan iemand deze reeks weer fixen? Laatste topic(s) zijn ergens in het niets verdwenen
Ok, schijnt weer te werken
wat je zegt dat ben je zelf met de kont in de verfquote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:21 schreef BasEnAad het volgende:
ONZ / Nachtbaggah #2 met allemaal toppers
Mag deze weer open?
Beetje kinderachtig zo
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
wat je zegt dat ben je zelf met de kont in de verf
Nee, je was er nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gedoe met Samuel mag wel stoppen ondertussen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:38 schreef de_boswachter het volgende:
@:vanillekwark Waarom sluit je mijn topic? Had het toch in ONZ gezet
Ja jongen, Samuel kan dat hebben van me. Ik had ook jouw naam daar kunnen zetten.... allememaggies zeg.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat gedoe met Samuel mag wel stoppen ondertussen.
En seropositief hi-ha-ho geinig weer.
Heb al sorry gezegd tegen mijn collega's van ONZ
Zijn dit alle maggi's?quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja jongen, Samuel kan dat hebben van me. Ik had ook jouw naam daar kunnen zetten.... allememaggies zeg.
Joeee, genoeg SC, over op FBquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zijn dit alle maggi's?
[ afbeelding ]
Haha nee dat denk ik nietquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Open mijn topic, er zit potentie in (haha potentie)
ONZ / MOD uitspraken archief #6quote:Op maandag 27 mei 2019 18:46 schreef Sigaartje het volgende:
Ik gastslot dit topic helemaal de moeder.
werd er ergens gezegd.
![]()
Geweldig, die ga ik noteren.
quote:Op maandag 27 mei 2019 18:44 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik gastslot dit topic helemaal de moeder.
ik heb deze vraag ookquote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:23 schreef onlogisch het volgende:
Hoi, waar dient de '8/10 waarschuwing' topic pointer in het DTS topic voor?
Bij 10/10 krijgt iedereen een banquote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:23 schreef onlogisch het volgende:
Geen gespamquote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:23 schreef onlogisch het volgende:
Waar mogen we dan wel spammen flippppppp?quote:
In postcountopkriktopics zoals in MEN.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waar mogen we dan wel spammen flippppppp?
Oh ja dat is ook nog een ding.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In postcountopkriktopics zoals in MEN.
Wat o.a. als spam gezien wordt is het meerdere malen achtereenvolgens te posten zonder eigenlijk echt iets te zeggen. Dit kan in de vorm van gifjes/ smileys/ YT liedjes / elkaars (lege?) posts quoten etc. zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan je dit verder toelichten a.u.b.?
Wat is de definitie van spam?
Duidelijk.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat o.a. als spam gezien wordt is het meerdere malen achtereenvolgens te posten zonder eigenlijk echt iets te zeggen. Dit kan in de vorm van gifjes/ smileys/ YT liedjes / elkaars (lege?) posts quoten etc. zijn.
Het is een slowchat met een spelelement en geen spel met slowchat element anders kan het topic ook in MEN staan.
Even voor de duidelijkheid, het is geen slowchat. Het is en blijft een spel, waarbij je probeert punten te pakken.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat o.a. als spam gezien wordt is het meerdere malen achtereenvolgens te posten zonder eigenlijk echt iets te zeggen. Dit kan in de vorm van gifjes/ smileys/ YT liedjes / elkaars (lege?) posts quoten etc. zijn.
Het is een slowchat met een spelelement en geen spel met slowchat element anders kan het topic ook in MEN staan.
Even voor de duidelijkheid, de regels worden niet door jou bepaald.quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, het is geen slowchat. Het is en blijft een spel, waarbij je probeert punten te pakken.
[ afbeelding ]
ONZ / ONZ TopTipTopic! incl. uitleg banners
Slowchatten moet hier gebeuren: ONZ / [ONZ-SC #1845] Duurt lang
Het enige wat eigenlijk spam is is het dubbelposten. En uiteraard dient men zich te houden aan de algemene fatsoens- en omgangsregels van het internet.
https://frontpage.fok.nl/(...)date-28-10-2016.html
Was niet verkeerd bedoeld en de regels worden zeker niet door mij bepaald.quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, de regels worden niet door jou bepaald.
Het is een slowchat met spelelement en als jij je daar niet in kan vinden, dan mag dat
Voor de rest heb je gelijk over de policy als regels. Dat lijkt mij evident en zie niet in wat de relevantie is.
Beste OP.quote:
Wegtteiteren gebeurt daar wel vaker toch.quote:Op woensdag 29 mei 2019 15:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Was niet verkeerd bedoeld en de regels worden zeker niet door mij bepaald.Maar deze discussie is hier al vaker geweest en elke keer komt het erop neer dat een paar users zogenaamd last heeft van een andere user die vervolgens wordt weggetreiterd.
Maar als het een sc is, kan het dan in de TT en in de OP? Dan weet iedereen waar hij aan toe is.
Maar gaat soms wel te ver.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:54 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Wegtteiteren gebeurt daar wel vaker toch.
En dat treiteren is toch bedoelt om mensen weg te krijgen zodat ze makkelijker puntjes pakken?
Ja ik weet daar alles van.quote:
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:57 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ik weet daar alles van.
Daar hoef je mij niks over te vertellen.
Via TR leest ook meestal de betreffende mod...quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:58 schreef murp het volgende:
[..]
Via een TR melden, mailen of hier incONZFB PM kan ook naar de onz mods
Hoort wel in onz...quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:27 schreef Banaanvragen het volgende:
ONZ / Niet naar het Frituurfestival kunnen
Weet iemand waarom mijn KLB topic ineens in ONZ staat? Ik zie geen post dat hij verhuist is en al helemaal niet waarom hij verhuist is.
Lijkt me gewoon thuis te horen in KLB, (of anders in GC of CUL) zeer zeker niet in ONZ
bedankt
ik zie niet in waarom wel, maar enlighten me?quote:
Je weet best waarom je topic verplaatst isquote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:29 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
ik zie niet in waarom wel, maar enlighten me?
Kut vbl altijdquote:Op zondag 2 juni 2019 13:48 schreef onlogisch het volgende:
ONZ / VBL SC #4045 Negersex
Kan iemand hier wat aan doen? Topic wordt moedwillig om zeep geholpen
laat me met rustquote:Op zondag 2 juni 2019 13:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Snap niet dat je zo kinderachtig doet.
Herstel dit ff.quote:Op zondag 2 juni 2019 13:48 schreef onlogisch het volgende:
ONZ / VBL SC #4045 Negersex
Kan iemand hier wat aan doen? Topic wordt moedwillig om zeep geholpen
En al zijn maatjes vraagt om te helpen...quote:Op zondag 2 juni 2019 14:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Is het de bedoeling dat een mod moedwillig de sfeer in een topic verziekt?
Kunnen bepaalde mensen die de sfeer meermaals verzieken niet gewoon geweerd worden? Dat zou de sfeer zelf ook bevorderen. Zoals ik al aangaf denk ik niet dat het de bedoeling dat een mod, al dan niet van VBL, de sfeer gaat lopen verzieken in een reeks. Een user krijgt daar 'vakantie' voor?quote:Op zondag 2 juni 2019 15:05 schreef murp het volgende:
Kan iedereen effe afkoelen. Ik heb namelijk geen zin om afkoelbans te geven.
Ik ga natuurlijk niet voor de schermen iets over mods zeggen. Dat doe ik achter de schermen.quote:Op zondag 2 juni 2019 15:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Kunnen bepaalde mensen die de sfeer meermaals verzieken niet gewoon geweerd worden? Dat zou de sfeer zelf ook bevorderen. Zoals ik al aangaf denk ik niet dat het de bedoeling dat een mod, al dan niet van VBL, de sfeer gaat lopen verzieken in een reeks. Een user krijgt daar 'vakantie' voor?
Nee dat begrijp ik verder, is ook logisch, maar het is duidelijk dat er iets moet gebeuren. Maar je bent er van op de hoogte, dus dan hoop ik dat er iets mee wordt gedaan. Verder laat ik je met rustquote:Op zondag 2 juni 2019 15:08 schreef murp het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk niet voor de schermen iets over mods zeggen. Dat doe ik achter de schermen.
Het ging ff goed, beetje jammerquote:Op zondag 2 juni 2019 20:56 schreef hemarookworst het volgende:
Zo, dts is alweer gesloten. Doe maar wat langer
47 kwartier en 17 seconden?quote:Op zondag 2 juni 2019 20:56 schreef hemarookworst het volgende:
Zo, dts is alweer gesloten. Doe maar wat langer
Ik had je gequote omdat je zo'n lieve jongen bentquote:Op woensdag 26 juni 2019 22:07 schreef Solotovski het volgende:
Ik werd gequote maar het was al weg voor ik het kon zien.
WAAROM DOEN JULLIE DIT
@:murp
Dit is een serieus topic.quote:Op woensdag 26 juni 2019 22:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik had je gequote omdat je zo'n lieve jongen bent
door wie?quote:Op woensdag 26 juni 2019 22:07 schreef Solotovski het volgende:
Ik werd gequote maar het was al weg voor ik het kon zien.
WAAROM DOEN JULLIE DIT
@:murp
Om ons kliekje vast even in te dekken. Maanvis hoort niet bij ons en wij staan ook absoluut niet achter dit soort uitspraken.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:43 schreef Sigaartje het volgende:
Ik vertel ook regelmatig verzonnen verhalen op ONZ.
Maar de laatste dagen neemt de vervuiling toe in veelvuldige topics van "het kliekje".
Maar dit is echt een grens die overschreden wordt:
ONZ / Yvonne geneukt
Kunnen jullie mods ajb niet ingrijpen in dit groepje?
De reeks kan wel wat rust gebruiken.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:01 schreef Mickytjuh het volgende:
Waarom in godsnaam een zomerstop in dts...
Ff serieus, heb ik vakantie.... Heb ik tijd om lekker te bolken... Krijg je dit gedoe
Het staat je natuurlijk vrij om dat te vinden.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vind de timing echt ronduit belachelijk
Kussie en nu verder met FBquote:Op woensdag 10 juli 2019 23:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja dat mag ik hopen ja dat mij dat vrij staat.
In de pointer staat 'meer informatie volgt' is er een tijdsindicatie voor wanneer die informatie zal komen?quote:
Nope, dat volgt vanzelf.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:27 schreef madam-april het volgende:
[..]
In de pointer staat 'meer informatie volgt' is er een tijdsindicatie voor wanneer die informatie zal komen?
Man het is een zomerstop, veel mensen gingen uit d'r panty met wel punten geen punten.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Deze gang van zaken verdient geen schoonheidsprijs, enfin tijd voor iets anders buiten ONZ of misschien buiten FOK! toedeledokie.
Jammer.
Nou vooruit maar het blijft stom.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Man het is een zomerstop, veel mensen gingen uit d'r panty met wel punten geen punten.
Er komt heus iets anders
Niezomokken.
Ik blif van je houdenquote:Op donderdag 11 juli 2019 11:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou vooruit maar het blijft stom.![]()
Het "spel" was begonnen omdat ONZ aan het leegbloeden was (de SC had 5 posts per dag ipv 5 topics) en was bedoeld om een beetje leven in de brouwerij te bregen en om nieuwe mensen naar ONZ te "lokken". Naast de enorme bijdrage van @Flippiee aan dit forum is dat wel een beetje gelukt.quote:Op donderdag 11 juli 2019 07:59 schreef murp het volgende:
DTS brengt heel veel onrust met zich mee. Zoals iedereen wel weet. Dit komt voornamelijk door elkaar te "irriteren" door elkaar geen punten te gunnen. En de onderlinge ruzies die daar op volgen is ook niet fijn. Daar gaat voor de crew van FOK! ook heel veel tijd in zitten.
...
Mocht ik het fout hebben dan bied ik natuurlijk mijn excuses aan en gooi in DTS weer open, maar ik ben van mening om even (zoiezo de komende 3 weken) even DTS dicht te gooien en kijken hoe het dan gaat op ONZ.
Voor een toekomstige variant wellicht idd bijvoorbeeld:quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:07 schreef devzero het volgende:
Nog steeds niet perfect, maar wat zou je er van vinden als we met wat aanbevelingen komen voor een nieuw DTS?
En waar moeten Bolke (quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Man het is een zomerstop, veel mensen gingen uit d'r panty met wel punten geen punten.
Er komt heus iets anders
Niezomokken.
Ik weet niet of dat de weg is maar het is zeker een kans. Ik heb wel eens eerder wat dingen bedacht maar daar kwam geen respons op dus ik ga daar niet weer mijn knappe kop over breken.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Het "spel" was begonnen omdat ONZ aan het leegbloeden was (de SC had 5 posts per dag ipv 5 topics) en was bedoeld om een beetje leven in de brouwerij te bregen en om nieuwe mensen naar ONZ te "lokken". Naast de enorme bijdrage van @:flippiee aan dit forum is dat wel een beetje gelukt.
Helaas zul je altijd houden dat mensen elkaar geen punten gunnen, sterker nog, door die "taktiek" is er door de meeste een ronde gewonnen. En dat levert frictie op en die zal er ook blijven als het spel eventueel weer open zou gaan. Wat er echt nodig is om het spel beter te maken, zijn andere spelregels. Bijvoorbeeld iets wat veel/snel posten zou moeten tegen gaan, bv strafpunten als je meer dan 10 posts per uur doet; dan voorkom je dat 1 persoon het spel hijacked en bevorder je dat slowchat in de SC komt.
Nog steeds niet perfect, maar wat zou je er van vinden als we met wat aanbevelingen komen voor een nieuw DTS? @:flippingcoin?
quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En waar moeten Bolke () & Bolke (
) nu hun maandelijkse rijm voor de winnaar maken? Nou?!?!?!
![]()
Zit ik heel de zomer met een koe en een vogel thuis die niks te doen hebben.
Als volwassene delen wat je eet op een anoniem forum.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:40 schreef McBrokkie het volgende:
Je als volwassene druk maken om een spelletje.
Denk maar niet dat ik heel de zomer met ze blijf zitten hoorquote:Op donderdag 11 juli 2019 15:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik zie het dan ook echt voor me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |