De reeks kan wel wat rust gebruiken.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:01 schreef Mickytjuh het volgende:
Waarom in godsnaam een zomerstop in dts...
Ff serieus, heb ik vakantie.... Heb ik tijd om lekker te bolken... Krijg je dit gedoe
Het staat je natuurlijk vrij om dat te vinden.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vind de timing echt ronduit belachelijk
Kussie en nu verder met FBquote:Op woensdag 10 juli 2019 23:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja dat mag ik hopen ja dat mij dat vrij staat.
In de pointer staat 'meer informatie volgt' is er een tijdsindicatie voor wanneer die informatie zal komen?quote:
Nope, dat volgt vanzelf.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:27 schreef madam-april het volgende:
[..]
In de pointer staat 'meer informatie volgt' is er een tijdsindicatie voor wanneer die informatie zal komen?
Man het is een zomerstop, veel mensen gingen uit d'r panty met wel punten geen punten.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Deze gang van zaken verdient geen schoonheidsprijs, enfin tijd voor iets anders buiten ONZ of misschien buiten FOK! toedeledokie.
Jammer.
Nou vooruit maar het blijft stom.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Man het is een zomerstop, veel mensen gingen uit d'r panty met wel punten geen punten.
Er komt heus iets anders
Niezomokken.
Ik blif van je houdenquote:Op donderdag 11 juli 2019 11:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou vooruit maar het blijft stom.![]()
Het "spel" was begonnen omdat ONZ aan het leegbloeden was (de SC had 5 posts per dag ipv 5 topics) en was bedoeld om een beetje leven in de brouwerij te bregen en om nieuwe mensen naar ONZ te "lokken". Naast de enorme bijdrage van @Flippiee aan dit forum is dat wel een beetje gelukt.quote:Op donderdag 11 juli 2019 07:59 schreef murp het volgende:
DTS brengt heel veel onrust met zich mee. Zoals iedereen wel weet. Dit komt voornamelijk door elkaar te "irriteren" door elkaar geen punten te gunnen. En de onderlinge ruzies die daar op volgen is ook niet fijn. Daar gaat voor de crew van FOK! ook heel veel tijd in zitten.
...
Mocht ik het fout hebben dan bied ik natuurlijk mijn excuses aan en gooi in DTS weer open, maar ik ben van mening om even (zoiezo de komende 3 weken) even DTS dicht te gooien en kijken hoe het dan gaat op ONZ.
Voor een toekomstige variant wellicht idd bijvoorbeeld:quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:07 schreef devzero het volgende:
Nog steeds niet perfect, maar wat zou je er van vinden als we met wat aanbevelingen komen voor een nieuw DTS?
En waar moeten Bolke (quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Man het is een zomerstop, veel mensen gingen uit d'r panty met wel punten geen punten.
Er komt heus iets anders
Niezomokken.
Ik weet niet of dat de weg is maar het is zeker een kans. Ik heb wel eens eerder wat dingen bedacht maar daar kwam geen respons op dus ik ga daar niet weer mijn knappe kop over breken.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Het "spel" was begonnen omdat ONZ aan het leegbloeden was (de SC had 5 posts per dag ipv 5 topics) en was bedoeld om een beetje leven in de brouwerij te bregen en om nieuwe mensen naar ONZ te "lokken". Naast de enorme bijdrage van @:flippiee aan dit forum is dat wel een beetje gelukt.
Helaas zul je altijd houden dat mensen elkaar geen punten gunnen, sterker nog, door die "taktiek" is er door de meeste een ronde gewonnen. En dat levert frictie op en die zal er ook blijven als het spel eventueel weer open zou gaan. Wat er echt nodig is om het spel beter te maken, zijn andere spelregels. Bijvoorbeeld iets wat veel/snel posten zou moeten tegen gaan, bv strafpunten als je meer dan 10 posts per uur doet; dan voorkom je dat 1 persoon het spel hijacked en bevorder je dat slowchat in de SC komt.
Nog steeds niet perfect, maar wat zou je er van vinden als we met wat aanbevelingen komen voor een nieuw DTS? @:flippingcoin?
quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En waar moeten Bolke () & Bolke (
) nu hun maandelijkse rijm voor de winnaar maken? Nou?!?!?!
![]()
Zit ik heel de zomer met een koe en een vogel thuis die niks te doen hebben.
Als volwassene delen wat je eet op een anoniem forum.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:40 schreef McBrokkie het volgende:
Je als volwassene druk maken om een spelletje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |