abonnement Unibet Coolblue
pi_187855100
quote:
18s.gif Op woensdag 10 juli 2019 23:01 schreef Mickytjuh het volgende:
Waarom in godsnaam een zomerstop in dts...
Ff serieus, heb ik vakantie.... Heb ik tijd om lekker te bolken... Krijg je dit gedoe
De reeks kan wel wat rust gebruiken.
  woensdag 10 juli 2019 @ 23:04:56 #127
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_187855114
Ik vind de timing echt ronduit belachelijk
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_187855125
quote:
18s.gif Op woensdag 10 juli 2019 23:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vind de timing echt ronduit belachelijk
Het staat je natuurlijk vrij om dat te vinden.
  woensdag 10 juli 2019 @ 23:06:09 #129
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_187855139
Ja dat mag ik hopen ja dat mij dat vrij staat.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_187855151
quote:
18s.gif Op woensdag 10 juli 2019 23:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja dat mag ik hopen ja dat mij dat vrij staat.
Kussie en nu verder met FB
pi_187855562
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2019 23:06 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Kussie en nu verder met FB
In de pointer staat 'meer informatie volgt' is er een tijdsindicatie voor wanneer die informatie zal komen?
pi_187855583
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 23:27 schreef madam-april het volgende:

[..]

In de pointer staat 'meer informatie volgt' is er een tijdsindicatie voor wanneer die informatie zal komen?
Nope, dat volgt vanzelf.
  donderdag 11 juli 2019 @ 00:58:16 #133
299769 SoS87
FC Utereg
pi_187857170
~:)
pi_187858258
Kneuzenbende. Man man man
Sometimes when I close my eyes, I can't see.
  Forum Admin donderdag 11 juli 2019 @ 07:59:53 #135
58651 crew  murp
murp
pi_187858723
DTS brengt heel veel onrust met zich mee. Zoals iedereen wel weet. Dit komt voornamelijk door elkaar te "irriteren" door elkaar geen punten te gunnen. En de onderlinge ruzies die daar op volgen is ook niet fijn. Daar gaat voor de crew van FOK! ook heel veel tijd in zitten.

Daarom is er besloten om even een zomerstop in te voeren op DTS.

Mocht ik het fout hebben dan bied ik natuurlijk mijn excuses aan en gooi in DTS weer open, maar ik ben van mening om even (zoiezo de komende 3 weken) even DTS dicht te gooien en kijken hoe het dan gaat op ONZ.

Voor de rest heb ik niets tegen de users die daar posten en is dit geen persoonlijke kwestie.

Het is nu even voorlopig klaar en de reeks gaat vanavond dicht.

Ik ben zo eerlijk en open mogelijk geweest op dit moment. Ik hoop dat jullie dit respecteren. Jullie hoeven het natuurlijk niet eens te zijn en jullie mogen echt even balen, maar da dat op een normale toon. Anders had ik het niet zo uit hoeven leggen.

gr murp
pi_187860318
Deze gang van zaken verdient geen schoonheidsprijs, enfin tijd voor iets anders buiten ONZ of misschien buiten FOK! toedeledokie.


Jammer.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Admin donderdag 11 juli 2019 @ 10:51:42 #137
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_187860342
quote:
16s.gif Op donderdag 11 juli 2019 10:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Deze gang van zaken verdient geen schoonheidsprijs, enfin tijd voor iets anders buiten ONZ of misschien buiten FOK! toedeledokie.

Jammer.
Man het is een zomerstop, veel mensen gingen uit d'r panty met wel punten geen punten.
Er komt heus iets anders }:|

Niezomokken. }:|
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin donderdag 11 juli 2019 @ 10:51:52 #138
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_187860344
TR verwijderd }:|
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 11 juli 2019 @ 11:10:38 #139
370352 I
Eye for an I
pi_187861052
quote:
17s.gif Op donderdag 11 juli 2019 10:51 schreef yvonne het volgende:

[..]

Man het is een zomerstop, veel mensen gingen uit d'r panty met wel punten geen punten.
Er komt heus iets anders }:|

Niezomokken. }:|
Nou vooruit maar het blijft stom. :(


:6
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Admin donderdag 11 juli 2019 @ 12:11:36 #141
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_187861428
quote:
16s.gif Op donderdag 11 juli 2019 11:46 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nou vooruit maar het blijft stom. :(

:6
Ik blif van je houden ^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_187863346
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juli 2019 07:59 schreef murp het volgende:
DTS brengt heel veel onrust met zich mee. Zoals iedereen wel weet. Dit komt voornamelijk door elkaar te "irriteren" door elkaar geen punten te gunnen. En de onderlinge ruzies die daar op volgen is ook niet fijn. Daar gaat voor de crew van FOK! ook heel veel tijd in zitten.
...
Mocht ik het fout hebben dan bied ik natuurlijk mijn excuses aan en gooi in DTS weer open, maar ik ben van mening om even (zoiezo de komende 3 weken) even DTS dicht te gooien en kijken hoe het dan gaat op ONZ.
Het "spel" was begonnen omdat ONZ aan het leegbloeden was (de SC had 5 posts per dag ipv 5 topics) en was bedoeld om een beetje leven in de brouwerij te bregen en om nieuwe mensen naar ONZ te "lokken". Naast de enorme bijdrage van @Flippiee aan dit forum is dat wel een beetje gelukt.

Helaas zul je altijd houden dat mensen elkaar geen punten gunnen, sterker nog, door die "taktiek" is er door de meeste een ronde gewonnen. En dat levert frictie op en die zal er ook blijven als het spel eventueel weer open zou gaan. Wat er echt nodig is om het spel beter te maken, zijn andere spelregels. Bijvoorbeeld iets wat veel/snel posten zou moeten tegen gaan, bv strafpunten als je meer dan 10 posts per uur doet; dan voorkom je dat 1 persoon het spel hijacked en bevorder je dat slowchat in de SC komt.

Nog steeds niet perfect, maar wat zou je er van vinden als we met wat aanbevelingen komen voor een nieuw DTS? @FlippingCoin?
pi_187863932
Je als volwassene druk maken om een spelletje. :')
  Moderator donderdag 11 juli 2019 @ 14:42:17 #144
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_187863951
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juli 2019 14:07 schreef devzero het volgende:
Nog steeds niet perfect, maar wat zou je er van vinden als we met wat aanbevelingen komen voor een nieuw DTS?
Voor een toekomstige variant wellicht idd bijvoorbeeld:
Score = (Punten/aantal posts) * punten
Hierdoor wordt je gestraft voor (te) veel posten :)
pi_187864103
:)
pi_187864141
quote:
17s.gif Op donderdag 11 juli 2019 10:51 schreef yvonne het volgende:

[..]

Man het is een zomerstop, veel mensen gingen uit d'r panty met wel punten geen punten.
Er komt heus iets anders }:|

Niezomokken. }:|
En waar moeten Bolke ( ):O ) & Bolke ( :B ) nu hun maandelijkse rijm voor de winnaar maken? Nou?!?!?! :(

Zit ik heel de zomer met een koe en een vogel thuis die niks te doen hebben.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_187864151
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juli 2019 14:07 schreef devzero het volgende:

[..]

Het "spel" was begonnen omdat ONZ aan het leegbloeden was (de SC had 5 posts per dag ipv 5 topics) en was bedoeld om een beetje leven in de brouwerij te bregen en om nieuwe mensen naar ONZ te "lokken". Naast de enorme bijdrage van @:flippiee aan dit forum is dat wel een beetje gelukt.

Helaas zul je altijd houden dat mensen elkaar geen punten gunnen, sterker nog, door die "taktiek" is er door de meeste een ronde gewonnen. En dat levert frictie op en die zal er ook blijven als het spel eventueel weer open zou gaan. Wat er echt nodig is om het spel beter te maken, zijn andere spelregels. Bijvoorbeeld iets wat veel/snel posten zou moeten tegen gaan, bv strafpunten als je meer dan 10 posts per uur doet; dan voorkom je dat 1 persoon het spel hijacked en bevorder je dat slowchat in de SC komt.

Nog steeds niet perfect, maar wat zou je er van vinden als we met wat aanbevelingen komen voor een nieuw DTS? @:flippingcoin?
Ik weet niet of dat de weg is maar het is zeker een kans. Ik heb wel eens eerder wat dingen bedacht maar daar kwam geen respons op dus ik ga daar niet weer mijn knappe kop over breken.

Als het over een tijdje weer zo dood is als bij aanvang van het DTS zou ik persoonlijk heel ONZ de afgrond induwen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_187864203
Jezus man 't is maar internet :')

Ik ben trouwens van mening dat dat dts onzin beter in MEN kan.
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_187864204
quote:
18s.gif Op donderdag 11 juli 2019 14:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En waar moeten Bolke ( ):O ) & Bolke ( :B ) nu hun maandelijkse rijm voor de winnaar maken? Nou?!?!?! :(

Zit ik heel de zomer met een koe en een vogel thuis die niks te doen hebben.
_O- _O- _O-
Ik zie het dan ook echt voor me _O-
pi_187864208
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 14:40 schreef McBrokkie het volgende:
Je als volwassene druk maken om een spelletje. :')
Als volwassene delen wat je eet op een anoniem forum. :') :') :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')