Voordeel van Discord is dat jeje nummer niet weggeeft aan een groep vreemdenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
FOK! whatsappgroepen zijn niet meer in?
Een beetje zoals op een forum. Zeg maar zoals bijvoorbeeld FOK!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:34 schreef Tailless het volgende:
Waarom
•lekker auwehoeren met een groep mensen.
klopt FOK! is liefdequote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een beetje zoals op een forum. Zeg maar zoals bijvoorbeeld FOK!
Discord werkt fijner dan een scquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een beetje zoals op een forum. Zeg maar zoals bijvoorbeeld FOK!
Voicequote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:40 schreef ijs_beer het volgende:
Wat kun je op discord wat je op fok niet kan dan?
Voicechatten tijdens het internetten/gamenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:40 schreef ijs_beer het volgende:
Wat kun je op discord wat je op fok niet kan dan?
Nee bedanktquote:
Oh, dat lijkt me echt superkut.quote:
Ik kwam toen ik ooit met m'n oude msn-dingen bezig was wat toen Skype werd ofzo nog swarmahoer in m'n contacts tegenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Vroeger zat je met paultjuhhh op msn. Dan pleurde hij 60 man in een gesprek. Manmanmanman wat een aids was dat.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Vroeger zat je met paultjuhhh op msn. Dan pleurde hij 60 man in een gesprek. Manmanmanman wat een aids was dat.
Tenzij er via de chat Tiroler Polka of ESF-muziek gespeeld wordt, dan zou het allicht te doen zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me echt superkut.Beetje al die overslaande en krakende puberstemmetjes horen.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me echt superkut.Beetje al die overslaande en krakende puberstemmetjes horen.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik kwam toen ik ooit met m'n oude msn-dingen bezig was wat toen Skype werd ofzo nog swarmahoer in m'n contacts tegen
En OldJeller
Komt ook wel eens voorquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:50 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Tenzij er via de chat Tiroler Polka of ESF-muziek gespeeld wordt, dan zou het allicht te doen zijn.
Ik had als puberFOK!noob ook echt wat aan msn aan al die lieve mods die me daar een beetje het reilen en zeilen op FOK! uitlegdequote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
In 2007/8/9 zat iedereen op MSN. Dan kwam je online en sprak Biogarde (toen FA) je aan. Dat begon met hoi, alles goed. tieten! En vervolgens kwam remlof d'r bij, en Snakey en NJ en vervolgens yvonne. En dan wist je dat je nu echt te ver was gegaan met die tubgirl.Goeie ouwe tijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |