He braddie. Hoe gaat het grote afval project?quote:Op zondag 18 november 2018 14:37 schreef MisterLastName het volgende:
Zit ik in dat Discord kanaalLopen ze steeds mensen te kicken, man man man
Dat meld ik in Discordquote:Op zondag 18 november 2018 14:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
He braddie. Hoe gaat het grote afval project?
Zoals moira al zei: je bent niet welkom omdat Braddie drama heeft een eigen discord.quote:Op zondag 18 november 2018 14:37 schreef MisterLastName het volgende:
Zit ik in dat Discord kanaalLopen ze steeds mensen te kicken, man man man
Welke taal is dit?quote:Op maandag 19 november 2018 21:51 schreef isax het volgende:
[..]
omdat Braddie drama heeft een eigen discord.
Welke drama? En wat bedoel je met nu? FOK! Discord is er al sinds 2016quote:Op maandag 19 november 2018 22:04 schreef Vanillekwark het volgende:
oh ja keigaaf dat die discord-drama nu ook hierheen komt
Joh dit topic bestaat al super lang.quote:Op maandag 19 november 2018 22:04 schreef Vanillekwark het volgende:
Er is 1 topic over een discord kanaal en dat noem je drama?quote:Op maandag 19 november 2018 22:04 schreef Vanillekwark het volgende:
welke discord is er voor braddie drama dan?quote:Op maandag 19 november 2018 21:51 schreef isax het volgende:
[..]
Zoals moira al zei: je bent niet welkom omdat Braddie drama heeft een eigen discord.
Dit wist je al aangezien meerdere accounts van je een ban hebben op 3.0
Je bent geweldigquote:Op woensdag 18 december 2019 23:07 schreef isax het volgende:
Niet dat het ook maar iemand boeit maar heb zojuist de invite vermoord.
Dit is de nieuwe: https://discord.gg/YNWNnvS
Doei.
Dat is niet de FOK! discord?quote:Op woensdag 18 december 2019 23:07 schreef isax het volgende:
Niet dat het ook maar iemand boeit maar heb zojuist de invite vermoord.
Dit is de nieuwe: https://discord.gg/YNWNnvS
Doei.
Niet zo slijmen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |