SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het je je gehele Discord-username wilt veranderen, doe je dat zo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je verder nog problemen ondervindt m.b.t. de FOK!-server kun je daarvoor een berichtje sturen naar isax op FOK!, of op Discord naar isax#0375![]()
![]()
Als je binnenkomt zal je wel eerst 5 minuten moeten wachten voordat je kan posten en als je kan posten kan dat in eerste instantie ook enkel in het kanaal dat voor nieuwe mensen bestemd is. Vervolgens is het even geduld hebben voor je binnen de verdere groep binnenkomt.
Vorig topic: ONZ / FOK! Discord kanaal
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2019 18:01:32 (Kleurtjes doen het nu :D) ]
oja, dat wil ik nog wel eens vergetenquote:Op zondag 18 november 2018 03:10 schreef Already_in_use het volgende:
Moet eerst 5 minuten lid zijn om te mogen posten daar. Lol
Lastige opgave haha. 5 minuten nagelbijtenquote:Op zondag 18 november 2018 03:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oja, dat wil ik nog wel eens vergeten
ik heb de OP nu maar geupdate om dit er even bij te zettenquote:Op zondag 18 november 2018 03:15 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Lastige opgave haha. 5 minuten nagelbijten
Top.quote:Op zondag 18 november 2018 03:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb de OP nu maar geupdate om dit er even bij te zetten
Daar kunnen ze lekker stiekem over andere FOK!kers roddelen. Gaat overigens 90% van de tijd over Braddiequote:Op zondag 18 november 2018 09:11 schreef RobjeGeus het volgende:
Maar hier kunnen we ook praten ? Wat is precies de meerwaarde ?
Ja dit jaquote:Op zondag 18 november 2018 09:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Daar kunnen ze lekker stiekem over andere FOK!kers roddelen. Gaat overigens 90% van de tijd over Braddie
Gaat amper over hem tegenwoordigquote:Op zondag 18 november 2018 09:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Daar kunnen ze lekker stiekem over andere FOK!kers roddelen. Gaat overigens 90% van de tijd over Braddie
En over slechte mods die helemaal geen mod horen te zijnquote:Op zondag 18 november 2018 09:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
laten we dat vooral zo houdenquote:Op zondag 18 november 2018 12:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, gewoon niet.
Jij bent überhaupt nooit in die server geweest.
Laat Flippiee toch 's met rust johquote:Op zondag 18 november 2018 12:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En over slechte mods die helemaal geen mod horen te zijn
Ik wel, maar het kan natuurlijk veranderd zijn, al betwijfel ik dat ten zeerste.quote:Op zondag 18 november 2018 12:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, gewoon niet.
Jij bent überhaupt nooit in die server geweest.
Toch wel dus.quote:Op zondag 18 november 2018 12:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik wel, maar het kan natuurlijk veranderd zijn, al betwijfel ik dat ten zeerste.
quote:Op zondag 18 november 2018 14:37 schreef MisterLastName het volgende:
Zit ik in dat Discord kanaalLopen ze steeds mensen te kicken, man man man
Verklaart misschien eeaquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 16:48 schreef isax het volgende:
Overigens is de link die hier staat voor een Braddieloze discord. Als je speciaal voor zijn shitshow wil joinen, ben je op het verkeerde adres.
He braddie. Hoe gaat het grote afval project?quote:Op zondag 18 november 2018 14:37 schreef MisterLastName het volgende:
Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2469616/1/25#p183222920]zondag 18 november 2018 14:43[/url] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/288245]Moira.[/url] het volgende:
Dat meld ik in Discordquote:Op zondag 18 november 2018 14:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
He braddie. Hoe gaat het grote afval project?
Zoals moira al zei: je bent niet welkom omdat Braddie drama heeft een eigen discord.quote:Op zondag 18 november 2018 14:37 schreef MisterLastName het volgende:
Welke taal is dit?quote:Op maandag 19 november 2018 21:51 schreef isax het volgende:
[..]
omdat Braddie drama heeft een eigen discord.
Welke drama? En wat bedoel je met nu? FOK! Discord is er al sinds 2016quote:Op maandag 19 november 2018 22:04 schreef Vanillekwark het volgende:
oh ja keigaaf dat die discord-drama nu ook hierheen komt
Joh dit topic bestaat al super lang.quote:Op maandag 19 november 2018 22:04 schreef Vanillekwark het volgende:
Er is 1 topic over een discord kanaal en dat noem je drama?quote:Op maandag 19 november 2018 22:04 schreef Vanillekwark het volgende:
welke discord is er voor braddie drama dan?quote:Op maandag 19 november 2018 21:51 schreef isax het volgende:
[..]
Zoals moira al zei: je bent niet welkom omdat Braddie drama heeft een eigen discord.
Dit wist je al aangezien meerdere accounts van je een ban hebben op 3.0
Je bent geweldigquote:Op woensdag 18 december 2019 23:07 schreef isax het volgende:
Niet dat het ook maar iemand boeit maar heb zojuist de invite vermoord.
Dit is de nieuwe: https://discord.gg/YNWNnvS
Doei.
Dat is niet de FOK! discord?quote:Op woensdag 18 december 2019 23:07 schreef isax het volgende:
Niet dat het ook maar iemand boeit maar heb zojuist de invite vermoord.
Dit is de nieuwe: https://discord.gg/YNWNnvS
Doei.
Niet zo slijmen.quote:
Miaschien kunnen jullie een keertje samen paling vissen op terschelling?quote:Op donderdag 19 december 2019 17:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik zou haar graag beter leren kennen.
er zijn geloof ik 10 fok! discords, dit is de oudste die er is en al de 3.0quote:Op donderdag 19 december 2019 16:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat is niet de FOK! discord?
We hebben geboekt!quote:Op donderdag 19 december 2019 17:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Miaschien kunnen jullie een keertje samen paling vissen op terschelling?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |